Ja, fantastisch hè, heerlijk album!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:09 schreef Neidropje het volgende:
zit hier net dit te luisteren, nieuwste van clapton met jj cale! ergggggg fijn ceedeetje:
[afbeelding]
ahh vet die vond ik vorige week op de werkkamer van pa... zeer tof cd'tjequote:Op vrijdag 24 november 2006 17:09 schreef Neidropje het volgende:
zit hier net dit te luisteren, nieuwste van clapton met jj cale! ergggggg fijn ceedeetje:
[afbeelding]
Ook leuk dat zo een beetje ALLES als een aanbieding door de Feedback wordt bestempeld.quote:
Thnx voor de uitlegquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
EMGs zijn best duur. Ik gebruik zelf ook EMGs, maar als je hoort wat een geluid moderne versterkers al voort kunnen brengen kom je al gauw tot de conclusie dat je ze nooit echt nodig zult hebben.
Wat vind ik nou de voordelen van EMGs? Ze zijn ten eerste zo strak als ik weet niet wat. Je hebt 0% kans op een modderig geluid. High output humbuckers als de X2N bijvoorbeeld vertrouw ik niet zo. En zeg maar gedag tegen ruis. Dat is verleden tijd. Ten tweede vind ik het geluid mooi. Dat is persoonlijk. En ja, ze klinken wel degelijk anders in andere soorten hout, al zijn de verschillen natuurlijk minder groot met passieve humbuckers.
Veel mensen vinden EMGs te herkenbaar. Ik vind dat persoonlijk geen nadeel. Kijk, het Duitse leger herkende je ook meteen, en toch werd je geblitzkriegd. Ze schijnen niet zo veelzijdig te zijn. EMGs hoor je bijna alleen in metal, daar zal dat wel door komen. Ik krijg er een zeer gelikt blues en jazzgeluid uit (emg81 in de nek) wat vele malen beter klinkt dan mijn strat of superstrat. Ik heb eens een keer een stukje clean/met-een-randje opgenomen en mensen op een forum laten raden naar de pickups. Kwam iedereen aan met van die zwakke meuk. Toen ik zei dat het de heetste EMG pickup was stonden ze mooi met hun mond vol tanden
Maargoed, fuck vooroordelen. Als je versterker ook maar enigzins op die van mij lijkt qua gain hoef je echt niet aan de EMGs. Tenzij je echt ontevreden bent met je humbuckers ofzo. Dan is het natuurlijk een erg lekkere upgrade.
Eensch!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar de reden waarom ik zat te denken aan EMG's is (hoe kan het ook anders) METALLICA! Ik vind dat geluid zo alle jezus geil en stap 1 was dan EMG's, stap 2 mesa boogie nog wat, stap 3 the world![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kijk, het Duitse leger herkende je ook meteen, en toch werd je geblitzkriegd.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:24 schreef Desensitized het volgende:
Jagshemash!
ik heb zelf deze http://feedback.nl/?id=55&b=121046042 en dat is een meesterlijke kast. 80 meter van de reciever doet ie het nog prima! Maar ook die sennheiser die jij geselecteerd hebt is heel goed, alleen bij die moet je ff oppassen in combinatie bij veel andere draadloze systemen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:26 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zit er aan te denken om EMG's te kopen voor in mn gitaar maar ik twijfel. Ik weet namelijk niet echt of het ene ruk uit maakt, tja ik weet dat Hetfield en Hammett EMG's gebruiken.. Maar zoveel andere gebruiken gewoon Humbuckers. Vraag me af ik er veel mee opschiet... En weet eigelijk niet eens wat het kost![]()
Is dit wat trouwens? Geen id hoe dat draadloze gedoe werkt namelijk........
Ja dat zei een vriend van me ook al. Ik moest kijken welke iets bijzonders met frequenties kon en die dan nemen maar ik ben vergeten wat het wasquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Maar ook die sennheiser die jij geselecteerd hebt is heel goed, alleen bij die moet je ff oppassen in combinatie bij veel andere draadloze systemen.
Hmmz die van jou is een beetje duur en ik wil het meer omdat ik het snoer zo onhandig vind niet echt om te crowdsurfenquote:ik heb zelf deze http://feedback.nl/?id=55&b=121046042 en dat is een meesterlijke kast. 80 meter van de reciever doet ie het nog prima!
vetste draadloos avontuur wat ik meegemaakt heb: tijdens een solo crowdsurfend over het publiek!![]()
Juist die Floyd is mooi...ik vind die gitaren zelf zo lelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:22 schreef TeleluvR het volgende:
Nice, I like!
Alleen jammer van de floyd!
[afbeelding]
wowquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, fantastisch hè, heerlijk album!![]()
Lekker voor op de achtergrond, niet te overheersend!![]()
BTW: Als er ooit hier weer een gibson in huis komt, dan wordt het deze!
[afbeelding]
De grootte wel waard!![]()
oequote:Op zaterdag 25 november 2006 03:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eerst eens een beetje smaak creëren jij![]()
zoiets is beter![]()
[afbeelding]
Ik heb een Noise Surpressorquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is precies het verschil tussen een noise gate en een noise surpressor ?
Je bedoelt impedantie?quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:23 schreef Dribbel_ het volgende:
En wat is het verschil tussenn hoge en lage incompetentie
Dat jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt impedantie?.
Waar het op neer komt is dat je voor het sterke gitaarsignaal (ten opzichte van bijv. een line keyboardsignaal) een hogere impedantie nodig hebt, vandaar de H in het typenummer van dit pedaal.
En omdat je het geld nodig hebtquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:37 schreef Jorikjet het volgende:
kan best doorgebrand zijn
en me jaguar staat te koop, omdat me squier cooler is!
Wat voor pedaaltje was het?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:28 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb een 12 volt adapter aangesloten op mijn effectenpedaal ding, er hoort een 9 volt op, maar die is weg.
hij doet niks meer, issie nu dood?![]()
![]()
![]()
![]()
?!?!?!?!
digitech rp-50 multieffect dingetje. kheb em al jaren en het enige pedaal dat ik ooit gebruikt heb.quote:
Zeggen ze dat ik gitaren verslijt!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:37 schreef Jorikjet het volgende:
kan best doorgebrand zijn
en me jaguar staat te koop, omdat me squier cooler is!
Lelijk ding, koop em zelfquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeggen ze dat ik gitaren verslijt!
Koop de bitch van Jorikjet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |