We kunnen de Dirk Witte in Utrecht bellen als ze het goed vinden als we met een hele groep daar in de kelder gaan zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef -Beer- het volgende:
In Februarie ben ik in Australie, als het in Januarie is kom ik wel denk ik.
Kunnen we niet naar een plek waar we kunnen jammen?
Wel een leuk idee, kunnen we een beetje muziek maken. En pils drinken uiteraard.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
We kunnen de Dirk Witte in Utrecht bellen als ze het goed vinden als we met een hele groep daar in de kelder gaan zitten(dat is echt een toffe ruimte)
Neeee, een beetje kloten met effecten en electrische gitaren is toch veel vetter? Al word het wel snel een teringherrie...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:55 schreef Bizznitch het volgende:
Anyway.
We brengen allen ons akkoestisch gitaar mee. dan gaan we op de dam liedjes spelen.
En van het geld drinken we bier.
olé!
Kun je de OP niet gelijk aanpassen?quote:
Moet lukken joh, even een datum plannen, even wat dingen bedenken die we kunnen doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 08:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je de OP niet gelijk aanpassen?
(EDIT: Laat maar...)
Het is trouwens dichterbij dan je denkt, ik vraag me af om het nog te regelen is voor die tijd!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |