quote:Op donderdag 23 november 2006 09:07 schreef Againzender het volgende:
Axel staat hier opeens heel trots naast mij en roept 'Op! Op!' zwaaiend met een lege koekjesverpakking
Toch eens wat beter dat soort spul opbergen
daar was de communitische partij altijd groot vroegerquote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het noord-oosten is weer erg rood, wat is dat toch
Ben je weer aan het rellenquote:
Moet je dat nog vragen?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben je weer aan het rellen
Onderontwikkelde boeren.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het noord-oosten is weer erg rood, wat is dat toch
Gewoon net zoals in Italie, rechts tegen links, je bent het 1 of het ander. Het grootste blok wint, de grootste partij van dat linkse of rechtse blok levert de premier en die mag dan een soort super bisonkit gaan uitvinden om iedereen in dat blok met de neus dezelfde kant op te krijgen en houden.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:47 schreef maril het volgende:
Ik heb ook het vermoeden dat we zo weer nieuwe verkiezingen krijgen,geen combi is te doen lijkt mij.
waarquote:
Het lijkt me bijna een vaststaand feit. Net als dat vooral vrouwen op de SP stemmen, omdat ze volgens Ferry op gevoel ipv rationaliteit stemmen (lees: niet nadenken bij hun keuze).quote:Op donderdag 23 november 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Onderontwikkelde boeren.
Als je de rode PvdA vlekken ziet zou je bijna zeggen dat alleen allochtonen in steden en boeren in het Noord-Oosten op de partij stemmen
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het lijkt me bijna een vaststaand feit. Net als dat vooral vrouwen op de SP stemmen, omdat ze volgens Ferry op gevoel ipv rationaliteit stemmen (lees: niet nadenken bij hun keuze).
Je hebt ons gevondenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Pffffffffffffffff, ik zocht me rot naar jullie
Ik kom dus uit die donkerrooie vlek in Zuid-Limburgquote:Op donderdag 23 november 2006 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
en dit is het NEderland van na de verkiezingen
Gecondoleerdquote:Op donderdag 23 november 2006 13:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kom dus uit die donkerrooie vlek in Zuid-Limburg
Idd. Blanco gestemt, al had ik liever Wilders gestemt maar das allemaal zo achterafquote:
Zo zie je maar weer dat je nog het best in het Noorden kan wonen..quote:Op donderdag 23 november 2006 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Ik zocht in alle gaatjesquote:Op donderdag 23 november 2006 12:48 schreef borisz het volgende:
we hebben ons goed verstopt voor Bloes![]()
nee maar, de PvdA is de grootste hier, verrassendquote:Op donderdag 23 november 2006 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Dus jij hebt me afgelopen zaterdag aangestokenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:26 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Iets minder snipverkouden dan gisteren, dus ik snotter iets minder.
Hatsoe!
Ik heb toch niet lopen tongzoenen met jou?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef appelsientje het volgende:
Dus jij hebt me afgelopen zaterdag aangestoken
Ik ga nu de deur uit. Gesprek is om 16:00 uur.quote:hoe ging het gesprek?
Nee maar je zat wel redelijk dicht in de buurtquote:Op donderdag 23 november 2006 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb toch niet lopen tongzoenen met jou?
[..]
Ik ga nu de deur uit. Gesprek is om 16:00 uur.
Svp ook vanuit de richting Rotterdam graagquote:Op donderdag 23 november 2006 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil vandaag, ik herhaal, vandaag een keer GEEN vertraging.
Dingdong herhaling etc zie boven.
Heerlenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:33 schreef VoreG het volgende:
Vanavond Tilburg onveilig maken
Daar waren die tomaten toch het grootst?
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Vanavond Groningen onveilig maken
Maar ik neem lekker veilig de benenwagen
* GR zin in!
Wel uitkijken dat je me niet tegenkomt hèquote:
Leuke kerelquote:Op donderdag 23 november 2006 16:42 schreef golfer het volgende:
Allemaal bedankt voor het duimen....maar de directeur van het bedrijf waar ik een gesprek mee zou hebben was de afspraak blijkbaar vergeten en was de deur uit.
Heb ik anderhalf uur voor niets in de auto op-en-neer gereden.
De klojo.
Wachten tot ie weer contact met me opneemt voor een nieuwe afspraak.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:47 schreef appelsientje het volgende:
Leuke kerel![]()
jammer... en nu ??
Kan Bluezz gelijk mee aan de slag als secretaresse dus.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:42 schreef golfer het volgende:
Allemaal bedankt voor het duimen....maar de directeur van het bedrijf waar ik een gesprek mee zou hebben was de afspraak blijkbaar vergeten en was de deur uit.
Raar hoor... maar goed kan gebeuren natuurlijk... maar minder leuk voor jou!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wachten tot ie weer contact met me opneemt voor een nieuwe afspraak.
Wat een lulquote:Op donderdag 23 november 2006 16:42 schreef golfer het volgende:
Heb ik anderhalf uur voor niets in de auto op-en-neer gereden.
De klojo.
ern Eindhoven Oss en Nijmegen. Nijmegen had links 60,5 % van de stemmenquote:
Kindquote:Op donderdag 23 november 2006 18:39 schreef SCH het volgende:
Ik ben naar Kruistocht in Korte Broek geweest
Brrrr ik zou niet in die branche willen werkenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:49 schreef DIGGER het volgende:
Kan Bluezz gelijk mee aan de slag als secretaresse dus.
JIj spammertquote:
Mooiquote:Op donderdag 23 november 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Saai voorprogramma op Nederland 3
De film viel me best mee sientje.
Slechte wedstrijd inderdaad. Jammer eigenlijk Praag moet gewoon te doen zijn voor Ajaxquote:Op donderdag 23 november 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Saai voorprogramma op Nederland 3
De film viel me best mee sientje.
gisteren ook al slecht voetbal... gaat weer lekker...quote:Op donderdag 23 november 2006 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slechte wedstrijd inderdaad. Jammer eigenlijk Praag moet gewoon te doen zijn voor Ajax
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
niks op tv, dan maar een dvdtje erin
Ik heb dat net tijdens het "sporten" al even gedaan (Pulse van Pink Floyd red.)quote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
niks op tv, dan maar een dvdtje erin
another brick on the wall staat in mijn top2000 lijstquote:Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dat net tijdens het "sporten" al even gedaan (Pulse van Pink Floyd red.)
en dat is bij lange na niet hun beste nummer.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:14 schreef borisz het volgende:
[..]
another brick on the wall staat in mijn top2000 lijst![]()
een lijstje maken vind ik sowieso kut, kan nooit keuzes makenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dat is bij lange na niet hun beste nummer.
Vind ik ook, ik ben nog steeds niet uit mijn lijst voor de FOK top zoveel in MUZquote:Op donderdag 23 november 2006 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
een lijstje maken vind ik sowieso kut, kan nooit keuzes maken![]()
Iron Maiden Hallowed be thy name 1982 1quote:Op donderdag 23 november 2006 20:37 schreef Gollemrulez het volgende:
Welke 10 zijn het geworden?
UIteraardquote:Op donderdag 23 november 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lekker veel gitaren Bos.
Diekiequote:
Ai,quote:
Ik heb geen geld betaald maar dan zou ik geloof ik nog 2 euro en een beetje terug kunnen krijgenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai,
Bestaat die geld terugregeling nog![]()
OKee, daar hoef je het niet voor te doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb geen geld betaald maar dan zou ik geloof ik nog 2 euro en een beetje terug kunnen krijgen
Wat zal jij genoten hebben van die hoogstaande wedstrijd.quote:
dinsdag Musequote:Op donderdag 23 november 2006 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard
Maandag is het eindelijk zover, dan komt Maiden dicht bij huize Tong (in de Brabanthallen). Ik heb er veel zin in.
Leuke bandquote:Op donderdag 23 november 2006 22:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dinsdag Museook lekker gitaren
2 dagen achter elkaar grote bands dus daar in Den Boschquote:Op donderdag 23 november 2006 22:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dinsdag Museook lekker gitaren
Toen ik Keane hoorde dacht ik dat het Oasis was.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:19 schreef borisz het volgende:
die laatste single van Muse, toen ik die plaat voor het eerst hoorde dacht ik dat het keane was
Ik vond/vind Keane een beetje een coldplay kloonquote:Op donderdag 23 november 2006 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik Keane hoorde dacht ik dat het Oasis was.
Ook, ik snap niet dat die band zo scoort. Heeft echt geen eigen sound.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond/vind Keane een beetje een coldplay kloon
Welke ?quote:
Iew, welke busquote:Op donderdag 23 november 2006 22:09 schreef Eilanden het volgende:
Met de stadsbus naar huis gaan is ook niet zo veilig meeronze bus vond het 'nodig' om hardhandig de buitenspiegel van een andere stadsbus op te zoeken, dus die kwam met veel geweld dwars door de ruit heen zetten. Een vrouw zat onder het glas, maar gelukkig niet gewond. En ik moet de busmaatschappij nageven dat er behoorlijk snel een vervangende bus was.
Nu maar eerst een biertje![]()
Ja leuk hequote:Op donderdag 23 november 2006 23:20 schreef borisz het volgende:
SP uitzending bij P&W
Yups, was leuk.quote:
Lekker bossie, vakanteiquote:Op donderdag 23 november 2006 23:28 schreef Bos81 het volgende:
morgen laatste werkdag voor mijn vakantei![]()
Zet er ff bij dat het Aretha isquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:16 schreef Radegast het volgende:
Tong: Het grote hangtieten topic # 1
![]()
Knor ze met die volle maag, tong.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:30 schreef tong80 het volgende:
Zo net ontbeten.
Weltrusten en tot morgen Hoolers.
Ik zit propvol man.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:26 schreef rubbereend het volgende:
oh, even aan popo denken......... die snijdt nu ongeveer de kalkoen aan denk ik
quote:
Je bent vroeg wakkerquote:
hm, ik hoor net het nieuws, dat kan inderdaad wel eens warm worden.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:54 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh,
Gaat en warm weekend worden in Parijs.
Misschien is er wel iets gebeurdquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Je bent vroeg wakkerwat is er ?
In de vorm van Rellen? of qua weer ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, ik hoor net het nieuws, dat kan inderdaad wel eens warm worden.....
Mijn bloembolletjes komen al opquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:08 schreef StarGazer het volgende:
17 graden en het is bijna december
Mogguh trouwens
quote:
Warm qua weer zal het ook wel worden ja als het hier al bijna 17 graden wordt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
In de vorm van Rellen? of qua weer ?
Dit weekend schijnt het hier ook 17 graden te worden...![]()
Ik vermoed ook rellen in Parijs.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Warm qua weer zal het ook wel worden ja als het hier al bijna 17 graden wordt.
Maar ik bedoelde rellen eigenlijk.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef Bjoro het volgende:
hier SKY op het werk.....Last Christmas.......HELLUP![]()
![]()
Oo oke al weerquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Warm qua weer zal het ook wel worden ja als het hier al bijna 17 graden wordt.
Maar ik bedoelde rellen eigenlijk.
daar gaat het al mis, de rest is te verwachtenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef Bjoro het volgende:
hier SKY op het werk
Ik moest even wat zaken regelen en daarna kwam van slapen niets meer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Je bent vroeg wakkerwat is er ?
Leuk he, de zon zien opkomenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moest even wat zaken regelen en daarna kwam van slapen niets meer.
ach, dat zijn toch de wijken waar ik helemaal al geen behoefte aan had naartoe te gaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke al weer![]()
Gezellige staddat Parijs.. vooral omdat in sommige wijken je als politie niet meer durft te komen..
Oh, was dat het vreemde natuurverschijnsel dat ik al niet kon thuis brengen.quote:
Daar heb je ook een punt, maar goed... al die rotzooi...quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, dat zijn toch de wijken waar ik helemaal al geen behoefte aan had naartoe te gaan.
Naar de Lazio meeting in een Algerijnse wijk?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:50 schreef Smeich het volgende:
Ah, ik ga zeer waarschijnlijk maandag naar Parijs, leuk!
De ramen zijn gebarricadeerd zodat niemand uit het raam kan springen, vermoed ik zo?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef Bjoro het volgende:
hier SKY op het werk.....Last Christmas.......HELLUP![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:13 schreef golfer het volgende:
Niet leuk: heb je last van wat kleine vlekjes in je gezicht, ga je naar de dokter, krijg je een zalfje er tegen.
Blijk ik zwaar allergisch voor iets in die zalf, met als gevolg dat nu mijn hele gezicht onder de vuurrode branderige vlekken zit. Pipo de Clown is er niets bij.![]()
Maandag dus maar weer opnieuw naar de huisarts.
Da's toevallig, ze zoeken hier nog een Pipo de clown voor op het aanstaande personeelsfeestquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:13 schreef golfer het volgende:
Niet leuk: heb je last van wat kleine vlekjes in je gezicht, ga je naar de dokter, krijg je een zalfje er tegen.
Blijk ik zwaar allergisch voor iets in die zalf, met als gevolg dat nu mijn hele gezicht onder de vuurrode branderige vlekken zit. Pipo de Clown is er niets bij.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Da's toevallig, ze zoeken hier nog een Pipo de clown voor op het aanstaande personeelsfeest
alle rimpels dus mooi weggetrokkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar zelfs lachen doet pijn, omdat de huid helemaal strak staat nu.
Dat had je afgelopen zaterdag op moeten doenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:13 schreef golfer het volgende:
Maandag dus maar weer opnieuw naar de huisarts.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef rubbereend het volgende:
alle rimpels dus mooi weggetrokken
Zeg, wat kost die alternatieve botox of zit het in de basisverzekering?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar zelfs lachen doet pijn, omdat de huid helemaal strak staat nu.
gweldigquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle rimpels dus mooi weggetrokken
heeft VoreG je account overgenomen?quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft VoreG je account overgenomen?
Oe, dat klinkt leuk, wat tref ik aan als ik thuis komquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:36 schreef rubbereend het volgende:
heeft VoreG je account overgenomen?
Dan zal ik de gordijnen maar eens open makenquote:
Iets te leuk, iets teveel rosé, iets te laat thuis. Kwart voor zes was het vanochtend. M'n collega's lachen me steeds uit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:58 schreef Gollemrulez het volgende:
Lekker weer en de zon schijnt![]()
Was het gister nog leuk Clauwh(e*3)?
heheh, jij kan niet tot 13u. in je bed blijven draaien?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Iets te leuk, iets teveel rosé, iets te laat thuis. Kwart voor zes was het vanochtend. M'n collega's lachen me steeds uit.
Ik ben vanmiddag pas begonnen..maar dan nogquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
heheh, jij kan niet tot 13u. in je bed blijven draaien?![]()
Hehe klinkt gezelligquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag pas begonnen..maar dan nog![]()
Vroegah sloeg ik regelmatig een naggie over, tegenweurdig kan ik daar ook niet meer zo goed tegen hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef clauwheee het volgende:
Iets te leuk, iets teveel rosé, iets te laat thuis. Kwart voor zes was het vanochtend. M'n collega's lachen me steeds uit.
Je wordt ouder, Oma.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:45 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah sloeg ik regelmatig een naggie over, tegenweurdig kan ik daar ook niet meer zo goed tegen hoor
Nu heb ik ook weer hongerquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:54 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb zin in patat en frikandellen.
Ja, anders maak je het nog even erger....quote:
Ja, maar daar krijg je pukkels vanquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:04 schreef clauwheee het volgende:
Dat is geen patat en dat zijn ook geen frikandellen
Boeien! Ik wil het nu!quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg je pukkels van
Mmm doet me denken aan mn frikandel speciaal en raspatat van gisterenquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:04 schreef clauwheee het volgende:
Dat is geen patat en dat zijn ook geen frikandellen
Wij zijn geloof ik het andere uiterste, er ligt hier altijd een bulk eten en drinken in huis, onvoorstelbaar.quote:
Hier ook, als alle supermarkten voor twee weken dichtgaan overleven wij het nog welquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wij zijn geloof ik het andere uiterste, er ligt hier altijd een bulk eten en drinken in huis, onvoorstelbaar.
Heb ik eens een keer een reden om vrolijk te zijn, mag het niet van zo'n kutblauwequote:Op vrijdag 24 november 2006 16:16 schreef RayMania het volgende:
Goooeeedenmiddag.
Bos, doe eens niet zo blij
.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb ik eens een keer een reden om vrolijk te zijn, mag het niet van zo'n kutblauwe![]()
Dank je, helaas was ik vanmorgen te laat wakker om nog op de PC te kijken, daarnaast was ik toch al om 5.30 van de PC weg geweest.quote:Op vrijdag 24 november 2006 05:30 schreef dndiek het volgende:
Hoi Bossie,
Veel plezier op je laatste dag voor je vakantie
Ach zo moeilijk is het niet als je er eenmaal aan gewend bentquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:33 schreef RayMania het volgende:
[..]. Ik gun het je wel hoor. Elke dag voor 6:00 op
, respect voor dat.
Vind je het niet lastig om wakker te worden? Vaak ben je nog tot 23:30 online en dan slaap je dus maar 5-6 uurtjes. Ik zou gebroken zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach zo moeilijk is het niet als je er eenmaal aan gewend bent
Hier twee wekkers voor de zekerheid. Heb vaak meegemaakt dat ik 's nachts gewoon m'n wekker uitdruktequote:Op vrijdag 24 november 2006 16:39 schreef borisz het volgende:
normaal moet ik er om 6,45 uit, maar ik heb verschillende wekkers, een normale wekker, een poes en mijn moeder![]()
Nee, ik heb daar niet echt last van. Misschien dat ik soms wat eerder moet slapen, maar meestal ben ik toch nog wakker tot 23.30. Als de wekker gaat blijf ik nog wel even liggen, maar ga er toch vrij snel uit. Maar als ik wekker vergeet te zetten, word ik niet wakker voor 6.00 uurquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind je het niet lastig om wakker te worden? Vaak ben je nog tot 23:30 online en dan slaap je dus maar 5-6 uurtjes. Ik zou gebroken zijn.
Laat hem dan op de bank slapen, Probleem opgelostquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:42 schreef clauwheee het volgende:
Ik haat wekkers.
Vooral vanochtend. Lig je net in je nest, gaat drie kwartier later dat ding omdat diegene naast je eruit moet![]()
of zet gewoon de wekker nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat hem dan op de bank slapen, Probleem opgelost
Zeker even 2 weken geen gestress en zo. Ook ga ik er een weekend (niet komend maar volgend) tussenuit met Pa, broer en schoonzus. Een huisje in Eerbeek. Even de perikelen van het laatste half jaar laten bezinken. Dat weekend zouden mijn ouders ook 28 jaar getrouwd zijn overigens (bewust voor dat weekend gekozen).quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Lekker bossie
Ik nog 2 weken en dan ook weer 10 dagen ferkansie
* Bluezz gaat bijna naar huis
schrijf het dan tenminste goedquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:39 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk The Departed helemaal bekeken. Wat een geweldige acteur is Jack Nicholson toch.![]()
quote:
Wtf, op zaterdagquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Moet morgen gewoon naar school dus.
Moet helpen op een open dag. Omdat ik een bepaald vak al heb gehaald, moet daarom die studiepunten op een andere manier halen.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:54 schreef pascalheister het volgende:
Heb je Chinatown wel eens gezien?
ook een groot fan dus?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik heb, geloof ik, alle films waarin Jack speelt wel gezien.
quote:
hier de pepernoten ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:34 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
en het avond eten zit er weer in
Brand los, laat ons niet langer in spanning.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:13 schreef SCH het volgende:
Zal ik een kijktip doen?
In welke kroegen ben je geweest?quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:18 schreef SCH het volgende:
Ik heb ademloos naar deze Nederlandse film zitten kijken
Daar was ik ook, maar ik heb geen roze polo gezienquote:
Ongetwijfeld bij de avondvullende uitzending over de top-2000 op Nederland 3 zal er wel iets van Queen op de TV komen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Rare vraag, maar weet iemand of er toevallig iets van Queen op de TV komt vanavond.
Freddie Mercury is namelijk vandaag 15 jaar geleden gestorven
OKee, dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld bij de avondvullende uitzending over de top-2000 op Nederland 3 zal er wel iets van Queen op de TV komen.
Witte poloquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar was ik ook, maar ik heb geen roze polo gezien
Wat ben jij toch een lieve vrouwquote:
Ekstra weekend zelfsquote:
Mich, doe ff uitslag in foto-hoekje aub.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van die arme drommel Ton Elias.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mich, doe ff uitslag in foto-hoekje aub.
Nee, maar winnaar heeft zich afgemeld. Is verhinderd vanavond. Dus nummer 2 kan uitslag doen en dat was jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |