abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 21:49:53 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43834275
van slag nog wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_43834852
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:27 schreef Akkersloot het volgende:

Dat was wel terecht in de media gekomen want meneer de voorzitter van de Kamer van Koophandel had zijn zoon speciaal onterft zodat hij zijn slachtoffers niet zou kunnen betalen.
Er viel die man nog wel meer te verwijten waar terecht over bericht werd, maar het punt is dat de gedragingen van zijn zoon hem niet door de pers aangerekend werden. Dit in tegenstelling tot wat deze column in Trouw beoogt, namelijk om Rita Verdonk verantwoordelijk te houden voor de misdragingen van haar broer.
pi_43834969
Stelletje fossielen zijn jullie ook met jullie Trouw.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 23 november 2006 @ 22:39:57 #254
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_43836065
VERDONKEN, IK KOTS OP U!

stelletje zieligerds hier...smeken om cencuur op dit schokkende nieuwsbericht...
succes met haten!
Huig
pi_43836119
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:49 schreef sp3c het volgende:
van slag nog wel
Ja, ik word echt letterlijk beroerd van dit soort berichten. Die diepgewortelde domme haat
pi_43836171
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:04 schreef dvr het volgende:

[..]

Er viel die man nog wel meer te verwijten waar terecht over bericht werd, maar het punt is dat de gedragingen van zijn zoon hem niet door de pers aangerekend werden. Dit in tegenstelling tot wat deze column in Trouw beoogt, namelijk om Rita Verdonk verantwoordelijk te houden voor de misdragingen van haar broer.
Dat laatste verzin je echt zelf hoor. Grappig dat mensen die het voor Verdonk opnemen er een veel groter drama van proberen te maken.
pi_43837618
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ik word echt letterlijk beroerd van dit soort berichten. Die diepgewortelde domme haat
ik kan er dan ook met mijn pet niet bij dat er mensen rondlopen die een medemens een aap noemen . sommigen daarvan noemen zich nog christelijk ook ..

als mijn kinderen dat doen, want uiteraard pikken ze dat soort taal op op school, krijgen ze van mij genadeloos op hun donder .. ik tolereer dat soort verloedering van normen en waarden niet !!
pleased to meet you
pi_43838117
genadeloos nog wel, toe maar
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43838328
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef milagro het volgende:
Ze is dan ook ernstig geschokt, verdrietig en gekwetst. Arme kinderen.
pi_43838441

en als jij verdomme nog een keer in je achterlijke kop haalt om die kleine Ndugu aap te noemen, dan stopt mama je niet 1 maar 2 dagen in de muurkast, dat je het weet, ondankbaar rotkind dat je er bent, en lever die beer maar in, die gaat in de vuilnisbak
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 23:52:47 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43838501
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef SCH het volgende:

[..]

kom nou zeg, ik ben het met je eens dat zeker mevr Verdonk dr adviseur zich niet zo moet laten gaan maar diepgewortelde haat baseren op een enkele dronken scheldpartij?

das wel erg kleinzerig zeg, nu zit je er zelf net zo goed dingen bij te verzinnen, grappig dat mensen die zo tegen Verdonk zijn er een veel groter drama van proberen te maken dan het eigenlijk is
pi_43838647
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:52 schreef sp3c het volgende:
kom nou zeg,
Jij moet dat joch zijn verdriet niet zo bagatelliseren.
  Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 00:04:47 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43838831
ik bagatelliseer het niet, ik trek het in twijfel ... it's not the same deal!

maar als hij er daadwerkelijk verdrietig van wordt dan spijt het me diep, bijna
pi_43838967
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef milagro het volgende:
yup, genadeloos .. ik ga die "witte aapjes" te pas en te onpas treiteren met hun eigen uitspraken net zo lang tot ze niets anders meer kunnen dan inzien hoe belachelijk en achterlijk ze bezig zijn .. uiteraard kindgerecht, met als doel het inzicht dat je een medemens hoort te behandelen met evenveel respect als dat je verwacht te krijgen .. dat een ander dat niet doet is geen reden of excuus om het zelf dan ook maar niet te doen, het enige wat je doet is jezelf verlagen tot dat peil

dus dat dit uberhaupt gebeurd, met je dronken reet achter iemand aanrijden, diegene beschimpen en bedreigen, is op zich al erg genoeg, dat het om een blanke en een neger gaat waarbij termen als "zwarte aap" gaan vallen maakt het gebeuren racistisch .. en als dat dan de broer van de minister van integratie blijkt te zijn .. tja ..

maar ja, het slachtoffer is een neger, dus we draaien het gewoon om, het slachtoffer is de dader .. hij is iemand die waarschijnlijk nog niet eens nederlands spreekt en moeders zwanger heeft geschopt voor zijn verblijfsvergunning en dan in een franse auto een midden op de weg staande auto rechts passeren .. hoe durft die, hij heeft het aan zichzelf te danken

/edit .. wat een zielig plaatje .. en wat een zielig mens ben jij om dat te plaatsen .. je zou inmiddels moeten weten dat ik respect heel hoog in het vaandel heb staan .. maar ja, je bent nu eenmaal iemand die alles wat je niet aanstaat naar benden zit te trappen met oneigenlijke suggestieve op- en aanmerkingen ..
zelfde idee als "hij sprak vast geen nederlands"
pleased to meet you
pi_43839089
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:09 schreef moussie het volgende:

[..]

yup, genadeloos .. ik ga die "witte aapjes" te pas en te onpas treiteren met hun eigen uitspraken net zo lang tot ze niets anders meer kunnen dan inzien hoe belachelijk en achterlijk ze bezig zijn .. uiteraard kindgerecht, met als doel het inzicht dat je een medemens hoort te behandelen met evenveel respect als dat je verwacht te krijgen .. dat een ander dat niet doet is geen reden of excuus om het zelf dan ook maar niet te doen, het enige wat je doet is jezelf verlagen tot dat peil
Goh , wat een leuk voorbeeld geef je ze dan
Ik leg het mijn kinderen gewoon uit ipv ze te treiteren

Je eigen kinderen te pas en te onpas treiteren als ze stout zijn, prettige manier van opvoeden.
Toch geen familie van uuh.... ?
pi_43839105
Werk aan de winkel voor bureau jeugdzorg.
pi_43839155
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:14 schreef milagro het volgende:

[..]

Goh , wat een leuk voorbeeld geef je ze dan
Ik leg het mijn kinderen gewoon uit ipv ze te treiteren

Je eigen kinderen te pas en te onpas treiteren als ze stout zijn, prettige manier van opvoeden.
Toch geen familie van uuh.... ?
wat leg je ze uit .. dat die waarschijnlijk nog niet eens nederlands kon en dat die arme bezopen broer van verdonk stout was maar die neger nog stouter omdat die een blanke nederlandse zwanger heeft geschopt voor zijn verblijfsvergunning ?
pleased to meet you
pi_43839291
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:16 schreef moussie het volgende:
wat leg je ze uit ..
dat die waarschijnlijk nog niet eens nederlands kon en dat die arme bezopen broer van verdonk stout was maar die neger nog stouter omdat die een blanke nederlandse zwanger heeft geschopt voor zijn verblijfsvergunning ?
Ja dat!
Goed verhaal by the way.
pi_43839497
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:16 schreef moussie het volgende:

[..]

wat leg je ze uit .. dat die waarschijnlijk nog niet eens nederlands kon en dat die arme bezopen broer van verdonk stout was maar die neger nog stouter omdat die een blanke nederlandse zwanger heeft geschopt voor zijn verblijfsvergunning ?
zie je nu hoe vervelend stemmingmakerij is, en aannames?
net zo naar voor een witte man die Verdonk heet als van zwarte man die Ibou heet.
niet zo sputteren dus.
iemand een racist noemen vanwege 1 verregaande scheldpartij slaat nergens op.
mijn ex scheldt vervelende negers ook uit voor aap, maar dat is natuurlijk okay, omdat mijn ex zelf een neger is

jij zegt : dat een ander zich verlaagt betekent niet dat je het zelf dan ook maar moet doen.

en wat doe jij vervolgens, je gaat je verlagen door je kinderen net zo te treiteren als dat jouw kinderen een ander treiterde.

beetje tegenstrijdig, niet?
beetje eng ook, eerlijk gezegd
je kinderen treiteren om een punt te maken

hoe ik het zou doen?
ik zou ze vragen of ze nog weten hoe verdrietig ze zelf thuis kwamen toen ze een keer gepest werden op straat of op school en dat er nu een kindje ergens thuis zit net zo verdrietig en ook niet naar school wil ms de dag erop.

maar goed, als alleen genadeloos straffen heltp zijn jouw kinderen blijkbaar wat hardleerser dan de mijne, of ik leg de dingen duidelijker uit dan jij

grappig dat jij valt over een naar scheldwoord aan het adres van een onbekende en dan zelf de methode gebruikt als lesje voor je eigen kids
pi_43839504
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:22 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ja dat!
Goed verhaal by the way.
di eer komt milagro toe
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef milagro het volgende:
Leuk, dit, pogign nummer zoveel

Rita Verdonk moet en zal uit een racistisch nest komen omdat haar drionken broer nare dingen gezegd zou hebben tegen een neger die uiteraard in het verhaal naar voren gebracht wordt als een intens goed mens

Ik denk dat ik eens een column ga schrijven over een zwarte Ibou die een gelegenheidshuwelijk aanging met een Nederlandse dame, die zwanger schopt en daarna, zodra de verblijfsvergunning binnen is de dame meteen een schop onder haar toch al te dikke hol geeft en haar een alleenstaande moeder maakt, die geen 1 cent krijg aan alimentatie.
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:57 schreef milagro het volgende:

[..]

wat de neger BEWEERT dat die broer gezegd zou hebben

zou mij niets verbazen als de man amper NL's praat
pleased to meet you
pi_43839585
en dan als klapstuk ..
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:31 schreef milagro het volgende:

[..]

zie je nu hoe vervelend stemmingmakerij is, en aannames?
weet jij nog wel wat je zegt ?
pleased to meet you
  Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 00:35:10 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43839592
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:31 schreef milagro het volgende:

[..]
mijn ex scheldt vervelende negers ook uit voor aap, maar dat is natuurlijk okay, omdat mijn ex zelf een neger is
ik zeg altijd kutburger
pi_43839676
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:22 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ja dat!
Goed verhaal by the way.
goed , hè

ik dacht ik gooi er ook een schepje stemmingmakerij bij.

Verdonks kille harde xenofobe houding wordt verklaard door het vermeende racisme van broerlief, beiden dus duidelijk het produkt van een verrot nest, dat kan wel, dat is okay.

Maar oh wee vervolgens op een zelfde wijze stellen dat de neger met het hart van goud ws niet eens NLs kan en een verblijfsvergunning geregeld heeft door een Nlse vrouw te penetreren dat kan dan weer niet, dat is niet okay, u is een racist.

Hakuna Matata!!!!!!!
  Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 00:40:51 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43839697
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:31 schreef moussie het volgende:

[..]

di eer komt milagro toe
[..]

[..]
ja nu ja ik meen me vaagjes te herinneren dat de originele OP iets in de strekking had van 'kijk zo is Rita opgevoed' oid dan kun je op dergelijke reacties wachten natuurlijk

maar heel erg zeker ben ik nu even niet van mijn zaak
pi_43839704
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:34 schreef moussie het volgende:
en dan als klapstuk ..
[..]

weet jij nog wel wat je zegt ?
ik weet heel goed wat ik zeg
geen speld tussen te krijgen.

krijg ik er nu genadeloos van langs, omdat het je niet aanstaat
pi_43839752
Het is vre-se-lijk moussie.
Ik begrijp dat je hier wel heel verdrietig om moet zijn.
Daarom is het ook hartstikke logisch om je eigen (kleine) kinderen te gaan treiteren.
Het moét gewoon, het is sterker dan jezelf.

En over Milagro moet je je niet meer druk maken. Zij is niet meer te redden.
SCH heeft al eens feilloos aangetoond wat voor ontaarde moeder Milagro wel niet is.
En als klap op de vuurpijl blijkt het nu ook nog een rasciste te zijn.

Is er niet 1 of ander meldpunt waar je die bitch kunt aangeven?

Walgelijk gewoon! Ik ben er helemaal naar van.
  Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 00:45:33 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43839801
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:41 schreef milagro het volgende:

[..]

nee vrouwen toch niet, alleen corrigerende tik op de bol oid als je hoofdpijn hebt en geen zin hebt om te sexen ... that'll clear it right up!

en ja ik pick&choose uit de verschillende religies om zo 1 perfecte te krijgen en alsnog vanwege mijn vrome levenswijze in de hemel kan solliciteren voor het een en ander, die dude met dat vlammende zwaard zijn baan lijkt me wel wat
pi_43839816
quote:
Ja!

(Gij gore rascist!)
pi_43839977
quote:

[..]

dan weet je ook dat je taktisch over die 17 jaar dat die man al in nederland woont heen hebt gelezen dus, en dat die man zich via zijn site inzet tegen juist dit soort intolerantie ..

oei oei .. broertje uit de denktank van verdonk wordt aangevallen op racistisch gedrag .. dat kan toch niet ..

maar ik moet toegeven dat je goed bent in mensen op woorden vastpinnen nadat je ze eerst uit hun verband hebt gerukt .. je zou in de politiek moeten gaan, leuke concurrentie voor rita
pleased to meet you
pi_43840123
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:46 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ja!

(Gij gore rascist!)
quote:
Ik denk dat ik eens een column ga schrijven over een zwarte Ibou die een gelegenheidshuwelijk aanging met een Nederlandse dame, die zwanger schopt en daarna, zodra de verblijfsvergunning binnen is de dame meteen een schop onder haar toch al te dikke hol geeft en haar een alleenstaande moeder maakt, die geen 1 cent krijg aan alimentatie.
wat een geniale post eigenlijk

ik slinger mijn Word eens aan

Once upon a time there was this little boy called Ibou. Ibou lived a small village in Ghana , with his mother and 28 brothers and sisters, named Ndugu, Mwana, Butu, Zula, Tjakka, Mbogi, Kdune, Kunta, Kinte, Hama, Llodu, Shabu, Kiri, Besa, Lmaka, Mandela, Nrugu, Kubi, Kuba, YekkeYekke, Shaba, Bunna, Bubba, Huki, Suki, Oele, Boele, Klambu, in a small hut made out of bent wattle branches and covered with thatch.......
  Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 01:03:28 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43840183
ik weet niet, het moet nog wat gepolijst worden ... ik zou het niet aan mijn dochters (zonen krijgen uit de biografien van de generaals Winkelman en Spoor) voorlezen zo hoor voor het slapen gaan, die namen onthouden ze nooit
pi_43840224
Je hebt al een beginnetje Milagro!
Ziet er goed uit!

Mocht je de filmrechten nog niet verpatst hebben dan hou ik me aanbevolen!
pi_43840261
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:03 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet, het moet nog wat gepolijst worden ... ik zou het niet aan mijn dochters (zonen krijgen uit de biografien van de generaals Winkelman en Spoor) voorlezen zo hoor voor het slapen gaan, die namen onthouden ze nooit
moet je eens opletten of ze dat gaan onthouden
genadeloos , no mercy, en oh wee als er komen, daar kan ik zo niet tegen
  Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 01:13:48 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43840354
mwahahaha

en een stormbaan in de tuin (evt het balkon) aanleggen ... die gasten moeten meteen in de houding springen als ik ze aankijk en een correct saluut afgeven aan mij en aan de generaal en evt ook aan moeders de vrouw mits ze de keuken kunnen zien vanaf de desbetreffende locatie
pi_43840356
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:00 schreef milagro het volgende:

[..]

[..]

wat een geniale post eigenlijk

ik slinger mijn Word eens aan

[i]Once upon a time there was this little boy called Ibou. Ibou lived a small village in Ghana ,
omg .. hij heeft dus gelogen tegen de IND, hij komt niet uit senegal maar uit ghana .. vertel dat even snel aan rita, kan ze hem uitzetten voor haar broer evtl toch voor de rechter moet
pleased to meet you
  Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 01:15:04 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43840368
ja nou goed ... is er eigenlijk geen nieuws over het een en ander inmiddels?
pi_43840377
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:05 schreef Eightball het volgende:
Je hebt al een beginnetje Milagro!
Ziet er goed uit!

Mocht je de filmrechten nog niet verpatst hebben dan hou ik me aanbevolen!

Ibou met enkele van zijn broertjes, de rest kreeg er helaas op dat moment thuis genadeloos van langs wegens het treiteren van een albino buurkindje, die ze uitscholden voor Bdunga, wat zoiets betekent als "raar wit mannetje met rode ogen ga jij eens weg we vinden jou stom"
pi_43840411
Kan hier wat gemod worden ?
  Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 01:18:39 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43840423
het kan wel maar ... what's the use, ik ben al heel de dag bezig met dit topic
pi_43840462
ach wat zou het .. we vinden het gewoon dat de adviseur van de minister van integratie met zijn dronken reet negers uitscheldt en bedreigt .. dat die minister (voormalig dan) zijn zus is maakt alles goed
pleased to meet you
pi_43840473
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:18 schreef sp3c het volgende:
het kan wel maar ... what's the use, ik ben al heel de dag bezig met dit topic
Tja, je loopt er voornamelijk lulkoek in te posten, net zoals milagro.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 01:22:48 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43840492
spreek voor jezelf

ik vind het niet gewoon en wat de andere users betreft lijkt dat ook nog heel erg mee te vallen ... zo'n groots drama vind ik het alleen ook weer niet en dat die man zijn zus voormalig minister is doet er wmb niet zo heel veel toe
pi_43840503
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:20 schreef moussie het volgende:
ach wat zou het .. we vinden het gewoon dat de adviseur van de minister van integratie met zijn dronken reet negers uitscheldt en bedreigt .. dat die minister (voormalig dan) zijn zus is maakt alles goed
want ben je toch genadeloos scherp, moussie
  Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 01:24:00 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43840504
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:21 schreef OllieA het volgende:

[..]

Tja, je loopt er voornamelijk lulkoek in te posten, net zoals milagro.
nee dat is meer iets van de laatste pagina (bij mij iig, ik heb er totaal 6) lees het maar terug
pi_43840512
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:15 schreef milagro het volgende:
de rest kreeg er helaas op dat moment thuis genadeloos van langs
Dat vind ik wel goed van de moeder van Ibou.
Hoewel Afrikanen erom bekend staan ultrawreed te zijn vind ik het pedagogisch zeer verantwoord om die bengels genadeloos, als in nietsontziend, aan te pakken. Dat softe gelul van 'ja, maar dat is helemaal niet leuk voor dat albinootje' werkt niet. Genadeloos afstraffen pikken ze beter op. Het geeft je als ouder ook een moreel superieur gevoel en dat is mooi meegenomen.
pi_43840520
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:22 schreef sp3c het volgende:
spreek voor jezelf

ik vind het niet gewoon en wat de andere users betreft lijkt dat ook nog heel erg mee te vallen ... zo'n groots drama vind ik het alleen ook weer niet en dat die man zijn zus voormalig minister is doet er wmb niet zo heel veel toe
Kerel, je zit het hele topic om zeep te helpen door allehande flauwekul verhalen van Milagro toe te staan en aan te moedigen. Dat kan ik ook gewoon in andere topics gaan doen ? Ook goed hoor.
pi_43840526
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Kerel, je zit het hele topic om zeep te helpen door allehande flauwekul verhalen van Milagro toe te staan en aan te moedigen. Dat kan ik ook gewoon in andere topics gaan doen ? Ook goed hoor.
ben jij geen mod meer? je was altijd zo'n kkleier lol
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_43840532
Uh oh.
Daar heb je de hulptroepen van de politiek correcte brigade.
Milagro, wij zijn gierend de lul.
pi_43840535
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:24 schreef gelly het volgende:

[..]

nog 4 van dergelijke posts en we zijn klaar

correctie, 2
pi_43840543
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:22 schreef sp3c het volgende:
spreek voor jezelf

imho wordt het bericht, helaas, overschaduwd door het feit dat ze broer en zus zijn .. ik vind het al erg zat dat iemand met die tendensen bij de minister van integratie advies geeft
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')