Er viel die man nog wel meer te verwijten waar terecht over bericht werd, maar het punt is dat de gedragingen van zijn zoon hem niet door de pers aangerekend werden. Dit in tegenstelling tot wat deze column in Trouw beoogt, namelijk om Rita Verdonk verantwoordelijk te houden voor de misdragingen van haar broer.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:27 schreef Akkersloot het volgende:
Dat was wel terecht in de media gekomen want meneer de voorzitter van de Kamer van Koophandel had zijn zoon speciaal onterft zodat hij zijn slachtoffers niet zou kunnen betalen.
Dat laatste verzin je echt zelf hoor. Grappig dat mensen die het voor Verdonk opnemen er een veel groter drama van proberen te maken.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:04 schreef dvr het volgende:
[..]
Er viel die man nog wel meer te verwijten waar terecht over bericht werd, maar het punt is dat de gedragingen van zijn zoon hem niet door de pers aangerekend werden. Dit in tegenstelling tot wat deze column in Trouw beoogt, namelijk om Rita Verdonk verantwoordelijk te houden voor de misdragingen van haar broer.
ik kan er dan ook met mijn pet niet bij dat er mensen rondlopen die een medemens een aap noemen . sommigen daarvan noemen zich nog christelijk ook ..quote:Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik word echt letterlijk beroerd van dit soort berichten. Die diepgewortelde domme haat
kom nou zeg, ik ben het met je eens dat zeker mevr Verdonk dr adviseur zich niet zo moet laten gaan maar diepgewortelde haat baseren op een enkele dronken scheldpartij?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik word echt letterlijk beroerd van dit soort berichten. Die diepgewortelde domme haat
Jij moet dat joch zijn verdriet niet zo bagatelliseren.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:52 schreef sp3c het volgende:
kom nou zeg,
yup, genadeloos .. ik ga die "witte aapjes" te pas en te onpas treiteren met hun eigen uitspraken net zo lang tot ze niets anders meer kunnen dan inzien hoe belachelijk en achterlijk ze bezig zijn .. uiteraard kindgerecht, met als doel het inzicht dat je een medemens hoort te behandelen met evenveel respect als dat je verwacht te krijgen .. dat een ander dat niet doet is geen reden of excuus om het zelf dan ook maar niet te doen, het enige wat je doet is jezelf verlagen tot dat peilquote:
Goh , wat een leuk voorbeeld geef je ze danquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:09 schreef moussie het volgende:
[..]
yup, genadeloos .. ik ga die "witte aapjes" te pas en te onpas treiteren met hun eigen uitspraken net zo lang tot ze niets anders meer kunnen dan inzien hoe belachelijk en achterlijk ze bezig zijn .. uiteraard kindgerecht, met als doel het inzicht dat je een medemens hoort te behandelen met evenveel respect als dat je verwacht te krijgen .. dat een ander dat niet doet is geen reden of excuus om het zelf dan ook maar niet te doen, het enige wat je doet is jezelf verlagen tot dat peil
wat leg je ze uit .. dat die waarschijnlijk nog niet eens nederlands kon en dat die arme bezopen broer van verdonk stout was maar die neger nog stouter omdat die een blanke nederlandse zwanger heeft geschopt voor zijn verblijfsvergunning ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Goh , wat een leuk voorbeeld geef je ze dan
Ik leg het mijn kinderen gewoon uit ipv ze te treiteren
Je eigen kinderen te pas en te onpas treiteren als ze stout zijn, prettige manier van opvoeden.
Toch geen familie van uuh.... ?
Ja dat!quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:16 schreef moussie het volgende:
wat leg je ze uit ..
dat die waarschijnlijk nog niet eens nederlands kon en dat die arme bezopen broer van verdonk stout was maar die neger nog stouter omdat die een blanke nederlandse zwanger heeft geschopt voor zijn verblijfsvergunning ?
zie je nu hoe vervelend stemmingmakerij is, en aannames?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:16 schreef moussie het volgende:
[..]
wat leg je ze uit .. dat die waarschijnlijk nog niet eens nederlands kon en dat die arme bezopen broer van verdonk stout was maar die neger nog stouter omdat die een blanke nederlandse zwanger heeft geschopt voor zijn verblijfsvergunning ?
di eer komt milagro toequote:Op vrijdag 24 november 2006 00:22 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja dat!
Goed verhaal by the way.
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef milagro het volgende:
Leuk, dit, pogign nummer zoveel
Rita Verdonk moet en zal uit een racistisch nest komen omdat haar drionken broer nare dingen gezegd zou hebben tegen een neger die uiteraard in het verhaal naar voren gebracht wordt als een intens goed mens
Ik denk dat ik eens een column ga schrijven over een zwarte Ibou die een gelegenheidshuwelijk aanging met een Nederlandse dame, die zwanger schopt en daarna, zodra de verblijfsvergunning binnen is de dame meteen een schop onder haar toch al te dikke hol geeft en haar een alleenstaande moeder maakt, die geen 1 cent krijg aan alimentatie.
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:57 schreef milagro het volgende:
[..]
wat de neger BEWEERT dat die broer gezegd zou hebben
zou mij niets verbazen als de man amper NL's praat
weet jij nog wel wat je zegt ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:31 schreef milagro het volgende:
[..]
zie je nu hoe vervelend stemmingmakerij is, en aannames?
ik zeg altijd kutburgerquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:31 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn ex scheldt vervelende negers ook uit voor aap, maar dat is natuurlijk okay, omdat mijn ex zelf een neger is![]()
goed , hèquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:22 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja dat!
Goed verhaal by the way.
ja nu ja ik meen me vaagjes te herinneren dat de originele OP iets in de strekking had van 'kijk zo is Rita opgevoed' oid dan kun je op dergelijke reacties wachten natuurlijkquote:
ik weet heel goed wat ik zegquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:34 schreef moussie het volgende:
en dan als klapstuk ..
[..]
weet jij nog wel wat je zegt ?
nee vrouwen toch niet, alleen corrigerende tik op de bol oid als je hoofdpijn hebt en geen zin hebt om te sexen ... that'll clear it right up!quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet heel goed wat ik zeg
geen speld tussen te krijgen.
krijg ik er nu genadeloos van langs, omdat het je niet aanstaat![]()
Ja!quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:41 schreef milagro het volgende:
dan weet je ook dat je taktisch over die 17 jaar dat die man al in nederland woont heen hebt gelezen dus, en dat die man zich via zijn site inzet tegen juist dit soort intolerantie ..quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet heel goed wat ik zeg
geen speld tussen te krijgen.
quote:
wat een geniale post eigenlijkquote:Ik denk dat ik eens een column ga schrijven over een zwarte Ibou die een gelegenheidshuwelijk aanging met een Nederlandse dame, die zwanger schopt en daarna, zodra de verblijfsvergunning binnen is de dame meteen een schop onder haar toch al te dikke hol geeft en haar een alleenstaande moeder maakt, die geen 1 cent krijg aan alimentatie.
moet je eens opletten of ze dat gaan onthoudenquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:03 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet, het moet nog wat gepolijst worden ... ik zou het niet aan mijn dochters (zonen krijgen uit de biografien van de generaals Winkelman en Spoor) voorlezen zo hoor voor het slapen gaan, die namen onthouden ze nooit
omg .. hij heeft dus gelogen tegen de IND, hij komt niet uit senegal maar uit ghana .. vertel dat even snel aan rita, kan ze hem uitzetten voor haar broer evtl toch voor de rechter moetquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:00 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
wat een geniale post eigenlijk
ik slinger mijn Word eens aan
[i]Once upon a time there was this little boy called Ibou. Ibou lived a small village in Ghana ,
quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:05 schreef Eightball het volgende:
Je hebt al een beginnetje Milagro!
Ziet er goed uit!
Mocht je de filmrechten nog niet verpatst hebben dan hou ik me aanbevolen!
Tja, je loopt er voornamelijk lulkoek in te posten, net zoals milagro.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:18 schreef sp3c het volgende:
het kan wel maar ... what's the use, ik ben al heel de dag bezig met dit topic
want ben je toch genadeloos scherp, moussiequote:Op vrijdag 24 november 2006 01:20 schreef moussie het volgende:
ach wat zou het .. we vinden het gewoon dat de adviseur van de minister van integratie met zijn dronken reet negers uitscheldt en bedreigt .. dat die minister (voormalig dan) zijn zus is maakt alles goed
nee dat is meer iets van de laatste pagina (bij mij iig, ik heb er totaal 6) lees het maar terugquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, je loopt er voornamelijk lulkoek in te posten, net zoals milagro.
Dat vind ik wel goed van de moeder van Ibou.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:15 schreef milagro het volgende:
de rest kreeg er helaas op dat moment thuis genadeloos van langs
Kerel, je zit het hele topic om zeep te helpen door allehande flauwekul verhalen van Milagro toe te staan en aan te moedigen. Dat kan ik ook gewoon in andere topics gaan doen ? Ook goed hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:22 schreef sp3c het volgende:
spreek voor jezelf
ik vind het niet gewoon en wat de andere users betreft lijkt dat ook nog heel erg mee te vallen ... zo'n groots drama vind ik het alleen ook weer niet en dat die man zijn zus voormalig minister is doet er wmb niet zo heel veel toe
ben jij geen mod meer? je was altijd zo'n kkleier lolquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, je zit het hele topic om zeep te helpen door allehande flauwekul verhalen van Milagro toe te staan en aan te moedigen. Dat kan ik ook gewoon in andere topics gaan doen ? Ook goed hoor.
nog 4 van dergelijke posts en we zijn klaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, je zit het hele topic om zeep te helpen door allehande flauwekul verhalen van Milagro toe te staan en aan te moedigen. Dat kan ik ook gewoon in andere topics gaan doen ? Ook goed hoor.
imho wordt het bericht, helaas, overschaduwd door het feit dat ze broer en zus zijn .. ik vind het al erg zat dat iemand met die tendensen bij de minister van integratie advies geeftquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:22 schreef sp3c het volgende:
spreek voor jezelf
ik vind het niet gewoon en wat de andere users betreft lijkt dat ook nog heel erg mee te vallen ... zo'n groots drama vind ik het alleen ook weer niet en dat die man zijn zus voormalig minister is doet er wmb niet zo heel veel toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |