rustig laten zitten. Hij is geen bewindspersoon, heeft geen formele invloed en is dus niet relevantquote:Op woensdag 22 november 2006 12:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hij zit in de denktank van Verdonk.
Zo - het AD heeft SCH even geholpen met een nieuwsbericht.quote:Boete voor scheldende broer Verdonk
DE MEERN - De broer van VVD-minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) moet op last van de officier van justitie in Utrecht...
...130 euro betalen wegens ‘eenvoudige belediging aan de openbare weg’.
‘Ga terug naar je smerige apenland’, zou Ad Verdonk volgens het slachtoffer hebben geroepen tegen een Senegalese man in zijn straat in De Meern. De Senegalees zou enkele weken geleden in zijn auto tot stoppen zijn gedwongen door Ad Verdonk.
Volgens zijn vriendin werd de Senegalees uitgescholden en gediscrimeerd. Verdonk zou haar vriend hebben uitgemaakt voor ‘zwarte aap’. En wat hij hier moest met ‘die kut-Franse auto’. De gemoederen liepen zo hoog op, dat de straat ervoor uitliep.
Verdonk, die jarenlang commercieel manager van FC Utrecht was, laat in een reactie weten dat het verhaal van de Senegalees zeer eenzijdig is. ,,Verder wil ik geen enkel commentaar geven.’’ Als Verdonk het schikkingsvoorstel van 130 euro niet betaalt, dan moet hij voor de politierechter verschijnen.
Hij zat in denktank en het campagneteam voor haar verkiezing als lijsttrekker van de VVD die ze heeft verloren.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:42 schreef sigme het volgende:
Hoe zat dat nou met dat denktankteam? Die broer van Verdonk zat in Verdonks campagneteam of zo? Bij de lijsttrekkersverkiezing van de VVD of bij de verkiezingen van gister? Of beide?
Tja, bedenk maar ongeveer wat een denktank doet. In dit geval dus nadenken en brainstormen over de te volgen koers om lijsttrekker te worden, waarschijnlijk over vorm en inhoud.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:46 schreef sigme het volgende:
Wat voor denktank was dat dan, als die denktank weer wat anders was dan het campagneteam?
De ander kant zijnde teveel drank achter de knopenquote:Op donderdag 23 november 2006 09:49 schreef SCH het volgende:
Als het verhaal zo eenzijdig zou zijn, dan kan hij best de andere kant even belichten.
Of nog veel meer racistische termen.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:56 schreef sigme het volgende:
[..]
De ander kant zijnde teveel drank achter de knopen?
Hypocriet hoe snel jij altijd over nuance heen stapt. Als je het uit komt, gedraag je je opeens als een botte Wilders-demagoog.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Of nog veel meer racistische termen.
Maar een schokkend bericht vind ik. Als dit de familietraditie typeert....
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:19 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Hypocriet hoe snel jij altijd over nuance heen stapt. Als je het uit komt, gedraag je je opeens als een botte Wilders-demagoog.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:43 schreef A_L_N_F het volgende:
ah dus omdat het de broer is is rita ook zo?
Wat een onzin. Al zitten er in de hele familie van Verdonk uitsluitend moordenaars, doet er niet toe.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar een schokkend bericht vind ik. Als dit de familietraditie typeert....
En Nederlanders kunnen alleen denken in hokjes....quote:Op donderdag 23 november 2006 10:48 schreef JohnDope het volgende:
Franse kentekens roepen ook agressie op, dat zijn 9 van de 10 keer junks.
Dat laatste zou natuurlijk waar zijn als hij op geen enkele manier bij haar poltieke werkzaamheden zou zijn betrokken. Hij is notabene 1 van haar adviseurs dus het is wel degelijk relevant.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een stemmingmakerij weer.
Het maakt geen flikker uit wat je broer doet. Of je vader. Of de tante van de kat van je hond.
Smerige spelletjes altijd weer om mensen zwart te maken
Dit is echt van geen enkele waarde mbt Verdonk.
Rare manier van interpreteren. Ik weet niet of Rita ook zo is. Ik constateer dat iemand door wie ze zich laat adviseren zo is. Moet ze haar broer niet meer inschakelen vind jij?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:59 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
je topictitel en je tekst suggereert het.
ga nu niet doen of je meki bent.
Adviseren als in 'aan de borreltafel even met elkaar praten'.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Rare manier van interpreteren. Ik weet niet of Rita ook zo is. Ik constateer dat iemand door wie ze zich laat adviseren zo is. Moet ze haar broer niet meer inschakelen vind jij?
AdviZeur ja...quote:Op donderdag 23 november 2006 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste zou natuurlijk waar zijn als hij op geen enkele manier bij haar poltieke werkzaamheden zou zijn betrokken. Hij is notabene 1 van haar adviseurs dus het is wel degelijk relevant.
Dat is wel erg gemakkelijk. Het is niet bepaald een broer die ze nooit ziet en het is natuurlijk toch raar dat een minister geadviseerd wordt door iemand die in het openbaar dergelijke teksten uitspreekt. Ook als je dronken bent, dan roep je zulke dingen toch niet?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
AdviZeur ja...
Het is nou niet bepaald een officiele functie ofso, dat adviseur zijn. Dat is meer bij de openhaard lullen over het weer.
gezien de bron en de schrijver wil ik het complete verhaal wel horen.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel erg gemakkelijk. Het is niet bepaald een broer die ze nooit ziet en het is natuurlijk toch raar dat een minister geadviseerd wordt door iemand die in het openbaar dergelijke teksten uitspreekt. Ook als je dronken bent, dan roep je zulke dingen toch niet?
Het is een schandaal, ook los van dat hij haar broer is. Maar het is haar broer. Kan je niet omheen en het is nou eenmaal relevant.
Gek dat ik niemand hoor over de teksten die hij uitkraamt.
Lul niet. Een schandaal wordt alleen een schandaal OMDAT je wilt dat het een schandaal is.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Het is een schandaal, ook los van dat hij haar broer is. Maar het is haar broer. Kan je niet omheen en het is nou eenmaal relevant.
Jawel..maar zie hierboven. Het is nl totaal niet interessant.quote:Gek dat ik niemand hoor over de teksten die hij uitkraamt.
En weer dat negeren van wat die broer gezegd heeftquote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef milagro het volgende:
Leuk, dit, pogign nummer zoveel
Rita Verdonk moet en zal uit een racistisch nest komen omdat haar drionken broer nare dingen gezegd zou hebben tegen een neger die uiteraard in het verhaal naar voren gebracht wordt als een intens goed mens
Hij is bij haar politieke werk betrokken. Dus straalt het wel degelijk op haar uit. Als hij in dienst was van de VVD was hij acuut ontslagen.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
Hetzelfde geldt hier. Verdonk is niet verantwoordelijk voor de acties en uitspraken van haar broer.
Dat kun je dus NIET op haar betrekken.
En weer het verhaal maar van één kant bekijken.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
En weer dat negeren van wat die broer gezegd heeft
wat de neger BEWEERT dat die broer gezegd zou hebbenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
En weer dat negeren van wat die broer gezegd heeft
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En weer het verhaal maar van één kant bekijken.
Maar hij IS niet in dienst van de VVD. Sodemieter op met je gestookquote:Op donderdag 23 november 2006 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is bij haar politieke werk betrokken. Dus straalt het wel degelijk op haar uit. Als hij in dienst was van de VVD was hij acuut ontslagen.
Oh tuurlijk, doe er nog lekker een schopje bovenop. Negers liegen nou eenmaal altijd.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:57 schreef milagro het volgende:
[..]
wat de neger BEWEERT dat die broer gezegd zou hebben
zou mij niets verbazen als de man amper NL's praat
Wat snap je niet aan die racistische teksten?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar hij IS niet in dienst van de VVD. Sodemieter op met je gestook![]()
Als en zou zijn echt de meest waardeloze woorden in een discussie als deze.
Kijk, daar heb je het alquote:Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, doe er nog lekker een schopje bovenop. Negers liegen nou eenmaal altijd.
En dan ga jij weer zeggen: dat heb ik niet gezegd SCH. Nee, maar dat suggereer je wel.
Ik snap nu wel dat je het niet zo erg vindt als dit ook ongeveer jouw vocabulaire is
De politie is gek?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:57 schreef milagro het volgende:
[..]
wat de neger BEWEERT dat die broer gezegd zou hebben
Kijk, zo doe je dat altijd.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al
Nu ben ik ook al een racist
Dan, SCH, je valt meteen bij je eerste reactie op mij door je moreel superieure mandje
Stakker
Dat zeg ik niet. Maar de politie heeft geen statement afgenomen van Ad Verdonk. M.a.w. het is nogal een éénzijdig verhaal.quote:
Nee, jij wel.quote:
Huh? Tuurlijk wel man. Er is pv opgemaakt en hij is verhoord en beboet.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar de politie heeft geen statement afgenomen van Ad Verdonk. M.a.w. het is nogal een éénzijdig verhaal.
Zie de link.quote:Welke pagina van de Trouw staat het stuk?
Dat komt omdat die man dat waarschijnlijk ook echt vind. Dat betekend niet dat Rita - ook al is hij haar adviseur - exact dezelfde mening aangedaan is.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan die racistische teksten?
Die struisvogelpolitiek is zo benepen en achterhaald. Wees een kerel en leg eens uit hoe het komt dat de broer van een minister die haar ook nog adviseert dit soort teksten roept in een dronken bui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |