abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 13:00:30 #51
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 22 november 2006 @ 13:00:41 #52
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43778792
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hij zit in de denktank van Verdonk.
rustig laten zitten. Hij is geen bewindspersoon, heeft geen formele invloed en is dus niet relevant
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43812199
quote:
Boete voor scheldende broer Verdonk

DE MEERN - De broer van VVD-minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) moet op last van de officier van justitie in Utrecht...

...130 euro betalen wegens ‘eenvoudige belediging aan de openbare weg’.

‘Ga terug naar je smerige apenland’, zou Ad Verdonk volgens het slachtoffer hebben geroepen tegen een Senegalese man in zijn straat in De Meern. De Senegalees zou enkele weken geleden in zijn auto tot stoppen zijn gedwongen door Ad Verdonk.

Volgens zijn vriendin werd de Senegalees uitgescholden en gediscrimeerd. Verdonk zou haar vriend hebben uitgemaakt voor ‘zwarte aap’. En wat hij hier moest met ‘die kut-Franse auto’. De gemoederen liepen zo hoog op, dat de straat ervoor uitliep.

Verdonk, die jarenlang commercieel manager van FC Utrecht was, laat in een reactie weten dat het verhaal van de Senegalees zeer eenzijdig is. ,,Verder wil ik geen enkel commentaar geven.’’ Als Verdonk het schikkingsvoorstel van 130 euro niet betaalt, dan moet hij voor de politierechter verschijnen.
Zo - het AD heeft SCH even geholpen met een nieuwsbericht.

Er waren gisteren al topics over die voorbarig werden geacht maar het is dus wel degelijk waar. In deze column in Trouw wordt wat uitgebreider beschreven wat er zich zou hebben voorgevallen.
http://www.trouw.nl/dever(...)_Boevink_Een_voorval
  donderdag 23 november 2006 @ 09:42:27 #54
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43812261
Op zich heeft dit natuurlijk niks te maken met Rita Verdonk. Het gaat om haar broer. Wat natuurlijk wel verontrustend is dat zij en haar broer waarschijnlijk allebei een semi NSB opvoeding hebben gehad.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_43812264
Hoe zat dat nou met dat denktankteam? Die broer van Verdonk zat in Verdonks campagneteam of zo? Bij de lijsttrekkersverkiezing van de VVD of bij de verkiezingen van gister? Of beide?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43812293
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:42 schreef sigme het volgende:
Hoe zat dat nou met dat denktankteam? Die broer van Verdonk zat in Verdonks campagneteam of zo? Bij de lijsttrekkersverkiezing van de VVD of bij de verkiezingen van gister? Of beide?
Hij zat in denktank en het campagneteam voor haar verkiezing als lijsttrekker van de VVD die ze heeft verloren.

Zij betrekt hem ook wel eens bij haar politieke activiteiten
http://www.ad.nl/utrecht/sport/article129830.ece
pi_43812334
Wat voor denktank was dat dan, als die denktank weer wat anders was dan het campagneteam?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43812361
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:46 schreef sigme het volgende:
Wat voor denktank was dat dan, als die denktank weer wat anders was dan het campagneteam?
Tja, bedenk maar ongeveer wat een denktank doet. In dit geval dus nadenken en brainstormen over de te volgen koers om lijsttrekker te worden, waarschijnlijk over vorm en inhoud.
pi_43812367
Als het verhaal zo eenzijdig zou zijn, dan kan hij best de andere kant even belichten.
pi_43812471
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:49 schreef SCH het volgende:
Als het verhaal zo eenzijdig zou zijn, dan kan hij best de andere kant even belichten.
De ander kant zijnde teveel drank achter de knopen ?
pi_43812599
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:56 schreef sigme het volgende:

[..]

De ander kant zijnde teveel drank achter de knopen ?
Of nog veel meer racistische termen.

Maar een schokkend bericht vind ik. Als dit de familietraditie typeert....
pi_43812873
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Of nog veel meer racistische termen.

Hypocriet hoe snel jij altijd over nuance heen stapt. Als je het uit komt, gedraag je je opeens als een botte Wilders-demagoog.
pi_43812919
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:19 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Hypocriet hoe snel jij altijd over nuance heen stapt. Als je het uit komt, gedraag je je opeens als een botte Wilders-demagoog.
  donderdag 23 november 2006 @ 10:43:50 #64
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43813366
ah dus omdat het de broer is is rita ook zo?

mooi zo, kunnen we het ook hebben over genetische aanleg van geweldadigheid en criminaliteit wat je bij veel moslims ziet...
ik ben lief :)
pi_43813514
Weer een hoop ophef om niks, als je boos dan probeer je gewoon iemand te beledigen. Franse kentekens roepen ook agressie op, dat zijn 9 van de 10 keer junks.

Als je als nederlandse bewoner geterrorriseerd wordt door marokkaantjes dan doet er helemaal niemand wat, ja theedrinken!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43813557
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:43 schreef A_L_N_F het volgende:
ah dus omdat het de broer is is rita ook zo?
Waar staat dat?
  donderdag 23 november 2006 @ 10:50:39 #67
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43813558
Wat een stemmingmakerij weer.
Het maakt geen flikker uit wat je broer doet. Of je vader. Of de tante van de kat van je hond.
Smerige spelletjes altijd weer om mensen zwart te maken

Dit is echt van geen enkele waarde mbt Verdonk.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 23 november 2006 @ 10:53:24 #68
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_43813687
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin. Al zitten er in de hele familie van Verdonk uitsluitend moordenaars, doet er niet toe.
En net alsof je de broer van Verdonk nodig hebt om haar af te kraken.
pi_43813771
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:48 schreef JohnDope het volgende:
Franse kentekens roepen ook agressie op, dat zijn 9 van de 10 keer junks.
En Nederlanders kunnen alleen denken in hokjes....
  donderdag 23 november 2006 @ 10:59:06 #71
151582 A_L_N_F
pi_43813799
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar staat dat?
je topictitel en je tekst suggereert het.

ga nu niet doen of je meki bent.
pi_43813810
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een stemmingmakerij weer.
Het maakt geen flikker uit wat je broer doet. Of je vader. Of de tante van de kat van je hond.
Smerige spelletjes altijd weer om mensen zwart te maken

Dit is echt van geen enkele waarde mbt Verdonk.
Dat laatste zou natuurlijk waar zijn als hij op geen enkele manier bij haar poltieke werkzaamheden zou zijn betrokken. Hij is notabene 1 van haar adviseurs dus het is wel degelijk relevant.
pi_43813837
Verdonk is een softie! Wij hebben nu Wilbers!

Op een dag zullen al die freaks weer terug verlangen naar die gouwe ouwe gematigde Rita.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43813844
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:59 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

je topictitel en je tekst suggereert het.

ga nu niet doen of je meki bent.
Rare manier van interpreteren. Ik weet niet of Rita ook zo is. Ik constateer dat iemand door wie ze zich laat adviseren zo is. Moet ze haar broer niet meer inschakelen vind jij?
pi_43814046
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Rare manier van interpreteren. Ik weet niet of Rita ook zo is. Ik constateer dat iemand door wie ze zich laat adviseren zo is. Moet ze haar broer niet meer inschakelen vind jij?
Adviseren als in 'aan de borreltafel even met elkaar praten'.

Wat een drama-prag ben je ook!
  donderdag 23 november 2006 @ 11:11:40 #76
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43814090
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat laatste zou natuurlijk waar zijn als hij op geen enkele manier bij haar poltieke werkzaamheden zou zijn betrokken. Hij is notabene 1 van haar adviseurs dus het is wel degelijk relevant.
AdviZeur ja...

Het is nou niet bepaald een officiele functie ofso, dat adviseur zijn. Dat is meer bij de openhaard lullen over het weer.
  donderdag 23 november 2006 @ 11:25:20 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_43814399
- troll -

[ Bericht 94% gewijzigd door sp3c op 23-11-2006 11:26:48 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_43814617
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

AdviZeur ja...

Het is nou niet bepaald een officiele functie ofso, dat adviseur zijn. Dat is meer bij de openhaard lullen over het weer.
Dat is wel erg gemakkelijk. Het is niet bepaald een broer die ze nooit ziet en het is natuurlijk toch raar dat een minister geadviseerd wordt door iemand die in het openbaar dergelijke teksten uitspreekt. Ook als je dronken bent, dan roep je zulke dingen toch niet?

Het is een schandaal, ook los van dat hij haar broer is. Maar het is haar broer. Kan je niet omheen en het is nou eenmaal relevant.

Gek dat ik niemand hoor over de teksten die hij uitkraamt.
  donderdag 23 november 2006 @ 11:33:35 #79
151582 A_L_N_F
pi_43814622
he SCH, de broer van Achmed, mijn buurman, zei laatst tegen mij dat homo's gecastreerd moeten worden.

en dat is weer het neefje van aboutaleb!

bel jij ff de krant!
  donderdag 23 november 2006 @ 11:35:52 #80
151582 A_L_N_F
pi_43814685
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is wel erg gemakkelijk. Het is niet bepaald een broer die ze nooit ziet en het is natuurlijk toch raar dat een minister geadviseerd wordt door iemand die in het openbaar dergelijke teksten uitspreekt. Ook als je dronken bent, dan roep je zulke dingen toch niet?

Het is een schandaal, ook los van dat hij haar broer is. Maar het is haar broer. Kan je niet omheen en het is nou eenmaal relevant.

gezien de bron en de schrijver wil ik het complete verhaal wel horen.

wie zegt dat die meid niet begon te krijssen dat het de broer van nazi-verdonk was?

iig als de bron waarheidsgetrouw is dan is hij mooi achterlijk en mag hij daarvoor ook gestrafd worden.

het hypocriete aan jouw gedrag hier is dat als een willekeurige moslim met zoiets komt dat mensen zoals jouw alles aangrijpen om dat gedrag te verdedigen.
  donderdag 23 november 2006 @ 11:36:49 #81
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43814710
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Lul niet. Een schandaal wordt alleen een schandaal OMDAT je wilt dat het een schandaal is.
In dezelfde categorie valt Paris Hilton die kotst tijdens een concert.

Dat is ook TOTAAL niet interessant aangezien er wel meer mensen straalbezopen bij een concert kotsen.
Maar omdat La Paris bekend is is het opeens een "schandaal".

Hetzelfde geldt hier. Verdonk is niet verantwoordelijk voor de acties en uitspraken van haar broer.
Dat kun je dus NIET op haar betrekken.
quote:
Jawel..maar zie hierboven. Het is nl totaal niet interessant.
pi_43815171
Leuk, dit, pogign nummer zoveel

Rita Verdonk moet en zal uit een racistisch nest komen omdat haar drionken broer nare dingen gezegd zou hebben tegen een neger die uiteraard in het verhaal naar voren gebracht wordt als een intens goed mens

Ik denk dat ik eens een column ga schrijven over een zwarte Ibou die een gelegenheidshuwelijk aanging met een Nederlandse dame, die zwanger schopt en daarna, zodra de verblijfsvergunning binnen is de dame meteen een schop onder haar toch al te dikke hol geeft en haar een alleenstaande moeder maakt, die geen 1 cent krijg aan alimentatie.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43815230
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef milagro het volgende:
Leuk, dit, pogign nummer zoveel

Rita Verdonk moet en zal uit een racistisch nest komen omdat haar drionken broer nare dingen gezegd zou hebben tegen een neger die uiteraard in het verhaal naar voren gebracht wordt als een intens goed mens
En weer dat negeren van wat die broer gezegd heeft
  donderdag 23 november 2006 @ 11:55:47 #84
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43815257
Mijn steun heb je, Milagro.
pi_43815265
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef Nembrionic het volgende:

Hetzelfde geldt hier. Verdonk is niet verantwoordelijk voor de acties en uitspraken van haar broer.
Dat kun je dus NIET op haar betrekken.
Hij is bij haar politieke werk betrokken. Dus straalt het wel degelijk op haar uit. Als hij in dienst was van de VVD was hij acuut ontslagen.
  donderdag 23 november 2006 @ 11:56:13 #86
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43815277
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef SCH het volgende:

[..]

En weer het verhaal maar van één kant bekijken.
pi_43815312
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef SCH het volgende:

[..]

wat de neger BEWEERT dat die broer gezegd zou hebben

zou mij niets verbazen als de man amper NL's praat
pi_43815318
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:56 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En weer het verhaal maar van één kant bekijken.
Wat wil je nog meer dan - die broer is bestraft dus hij zat fout. Maar er zijn volgens jou redenen om wel dat soort racistische taal uit te slaan?
  donderdag 23 november 2006 @ 11:57:25 #89
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43815323
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is bij haar politieke werk betrokken. Dus straalt het wel degelijk op haar uit. Als hij in dienst was van de VVD was hij acuut ontslagen.
Maar hij IS niet in dienst van de VVD. Sodemieter op met je gestook

Als en zou zijn echt de meest waardeloze woorden in een discussie als deze.
pi_43815374
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:57 schreef milagro het volgende:

[..]

zou mij niets verbazen als de man amper NL's praat
Oh tuurlijk, doe er nog lekker een schopje bovenop. Negers liegen nou eenmaal altijd.

En dan ga jij weer zeggen: dat heb ik niet gezegd SCH. Nee, maar dat suggereer je wel.

Ik snap nu wel dat je het niet zo erg vindt als dit ook ongeveer jouw vocabulaire is
pi_43815405
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:57 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Maar hij IS niet in dienst van de VVD. Sodemieter op met je gestook

Als en zou zijn echt de meest waardeloze woorden in een discussie als deze.
Wat snap je niet aan die racistische teksten?

Die struisvogelpolitiek is zo benepen en achterhaald. Wees een kerel en leg eens uit hoe het komt dat de broer van een minister die haar ook nog adviseert dit soort teksten roept in een dronken bui.
pi_43815416
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh tuurlijk, doe er nog lekker een schopje bovenop. Negers liegen nou eenmaal altijd.

En dan ga jij weer zeggen: dat heb ik niet gezegd SCH. Nee, maar dat suggereer je wel.

Ik snap nu wel dat je het niet zo erg vindt als dit ook ongeveer jouw vocabulaire is
Kijk, daar heb je het al

Nu ben ik ook al een racist

Dag, SCH, je valt meteen bij je eerste reactie op mij door je moreel superieure mandje

Stakker
pi_43815423
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:57 schreef milagro het volgende:

[..]

De politie is gek?
pi_43815448
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:00 schreef milagro het volgende:

[..]

Kijk, daar heb je het al

Nu ben ik ook al een racist

Dan, SCH, je valt meteen bij je eerste reactie op mij door je moreel superieure mandje

Stakker
Kijk, zo doe je dat altijd.

Eerst zeg je dat die neger wel gelogen moet hebben en nu reageer je het op mij af.

Sneu!

Maar het lukt je niet om dit topic te vergallen hoor.

On-topic
  donderdag 23 november 2006 @ 12:03:15 #95
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43815507
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:00 schreef SCH het volgende:

[..]

De politie is gek?
Dat zeg ik niet. Maar de politie heeft geen statement afgenomen van Ad Verdonk. M.a.w. het is nogal een éénzijdig verhaal.

Welke pagina van de Trouw staat het stuk?
pi_43815534
Het blijft een schande. Maar ja dit is het volk wat Verdonk steunt dus zo vreemd is het niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43815544
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:00 schreef SCH het volgende:

[..]

De politie is gek?
Nee, jij wel.

Jij legt weer eens woorden in de mond, jij gaat weer eens zoals je altijd doet, uitmaken wat de suggestie van mijn woorden is, de intentie, de toon.

Het krantenartikel houdt ook een slag om de arm, SCH, zoals je kunt lezen staat er : " ZOU geegd hebbeb, ZOU uitgescholden hebben"

als ik die slag om de arm meepak, dan opeens zeg ik volgens jou dat alle negers liegen en probeer jij me weg te zetten als racist.

ZIelig stuk vreten, ben je.
Kijken hoelang je de modjes weer voor de gek kan houden met je schijnheilige gejank dadelijk in FB
pi_43815548
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:03 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar de politie heeft geen statement afgenomen van Ad Verdonk. M.a.w. het is nogal een éénzijdig verhaal.
Huh? Tuurlijk wel man. Er is pv opgemaakt en hij is verhoord en beboet.
quote:
Welke pagina van de Trouw staat het stuk?
Zie de link.
  donderdag 23 november 2006 @ 12:05:16 #99
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43815573
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan die racistische teksten?

Die struisvogelpolitiek is zo benepen en achterhaald. Wees een kerel en leg eens uit hoe het komt dat de broer van een minister die haar ook nog adviseert dit soort teksten roept in een dronken bui.
Dat komt omdat die man dat waarschijnlijk ook echt vind. Dat betekend niet dat Rita - ook al is hij haar adviseur - exact dezelfde mening aangedaan is.
pi_43815592
ow god, nog een meki
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')