quote:Expert: ALARMTEK
Date: 2/18/2005
Subject: 1194 pontiac bonneville
Question
I have a 94 pontiac bonneville and the secuty lith came on just sudenly and I can't start the car or take the anti thef of with the on the door or inition and I can't get the car started the car is salvage and it does not have the original drivers door or the key for the drivers door
vorige deeltjesquote:Answer
Sounds like it's a cascade
failure of the factory system.
Could be fatigue, or a bad connector.
Let's try to disable it permanantly.
Locate the FACTORY ALARM DISARM WIRE,
light green (-) in the drivers side door harness
coming into the car. Splice a wire into it, then
put that wire to ground that will stop the
factory alarm, and should allow you to get it started.
Let me know how it goes.
ALARMTEK
CARALARMINSTALLER.COM
Je bent een zielige mongool.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:43 schreef PeuRac het volgende:
ik ben een super broer, ik heb voor mn broertje een stageplek geritseld bij PriceWaterhouseCoopers
je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 23 november 2006 09:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent een zielige mongool.
Maar dat even tussendoor.!
Helaasquote:Op donderdag 23 november 2006 09:30 schreef hermandeperman het volgende:
Was ik er goddomme ook net een aan't maken [afbeelding]
Maar wel lief hoor TF
Had gehoopt dat Huug vannacht een high-res-carbon-fappers-OP zou maken
had je een gepimpte vlovo voor de deur gehadquote:Op donderdag 23 november 2006 10:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij had m'n broertje moeten zijn
Ik heb het ook niet zo op Amerikanen, maar de auto's die ze maken zijn toch wel echt relaxedquote:
Nee hoor, dan had ik dat arrogante geouwehoer eens even flink de kop in gedruktquote:Op donderdag 23 november 2006 10:13 schreef vlad het volgende:
[..]
had je een gepimpte vlovo voor de deur gehad![]()
waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op donderdag 23 november 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had ik dat arrogante geouwehoer eens even flink de kop in gedrukt
zo'n mooi plaatje als achtergrond en dan flap je de desktop zo vol met nodeloze shortcutsquote:
Mja, de helft is niet van mijquote:Op donderdag 23 november 2006 10:42 schreef vlad het volgende:
[..]
zo'n mooi plaatje als achtergrond en dan flap je de desktop zo vol met nodeloze shortcuts![]()
![]()
Advisoryquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.b0g.org/wsnm/articles/Cooking+with+PS3
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.b0g.org/wsnm/articles/Mmm..+Ham..
OMFG
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Godverdomme...
Ik naar de Gamma voor een nieuwe kraan, helemaal natgeregend, na veel gedoe en wachten een nieuwe kraan, fiets ik naar huis, rijdt er een auto door een plas, ben ik van m'n kruin tot mn kleine teen helemaal doorweekt, kom ik thuis past godverdomme de kraan niet.
RENKERDEKENKER!
Ik ga zaterdag wel terug, ik heb er helemaal geen zin meer in nu
This is your lucky dayquote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Godverdomme...
Ik naar de Gamma voor een nieuwe kraan, helemaal natgeregend, na veel gedoe en wachten een nieuwe kraan, fiets ik naar huis, rijdt er een auto door een plas, ben ik van m'n kruin tot mn kleine teen helemaal doorweekt, kom ik thuis past godverdomme de kraan niet.
RENKERDEKENKER!
Je bent zelf taxi chauffeur manquote:Op donderdag 23 november 2006 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
no way, dat ik naar een Bus of taxi chauffeur zwaai![]()
Wereld van verschil man!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent zelf taxi chauffeur man
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof dat taxi-diploma geen Peulenschilletje isquote:Op donderdag 23 november 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja, een studentenchauffeur hoeft geen diplomas te hebben, een taxichauffeur wel, dom van me
issie inene een ontsnapte TBS-er geworden?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:46 schreef Paladijn het volgende:
Wat had je trouwens gisteren op je kerfstok lexxx, de F16's vlogen af en aan...
Ja, weet ik. Ik heb het eerste deel van de procedure al gehad, maar dan voor Fryslân. Als ik geen contractverlenging krijgna 1 januari word ik waarschijnlijk buschauffeurquote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef BoJo het volgende:
alex ze zoeken buschauffeurs hier in amsterdam bij het gvb... ook als je alleen B hebt dan leiden zij je op
Nee, is nieuw diploma bij gekomen sinds kort, zijn ze nu allemaal aan het halen, CCV-B Sociale Vaardighedenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alsof dat taxi-diploma geen Peulenschilletje is
ze zijn al twee maanden aan het nachtvliegen, grapjasquote:Op donderdag 23 november 2006 18:46 schreef Paladijn het volgende:
Wat had je trouwens gisteren op je kerfstok lexxx, de F16's vlogen af en aan...
Like what? Stropdas om en moeilijke klanten niet meteen neerknuppelen met je maglite?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, is nieuw diploma bij gekomen sinds kort, zijn ze nu allemaal aan het halen, CCV-B Sociale VaardighedenOok voor touringcarchauffeurs btw.
Niets van gemerkt, maar jij woont er dan ook vlak naastquote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze zijn al twee maanden aan het nachtvliegen, grapjas
1 ik heb mn basisschool afgemaaktquote:Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mijn twijfels over punt 2quote:Op donderdag 23 november 2006 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 ik heb mn basisschool afgemaakt
2 ik kan nederlands
3 ik kan een stropdas strikken
4 ik heb directie chauffeur diploma's
jep maar Hugster n ik waren van de week op zoek naar deze link.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:30 schreef Fugie het volgende:
mark had je die link gezien die ik hier had neergegooit
niet eens over puntje 3quote:
ik rij zo hard dat niemand je niet eens de tijd hebt om te zien of ik achter het stuur zitquote:Op donderdag 23 november 2006 19:58 schreef Fugie het volgende:
gaat toch geen stropdas aandoen achter het stuur
net of je belangrijk bent ofzo
ik vind daar niks raars aanquote:Op donderdag 23 november 2006 19:58 schreef Fugie het volgende:
gaat toch geen stropdas aandoen achter het stuur
net of je belangrijk bent ofzo
het zal je nog verbazen.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
Wat leer je allemaal op de directiechauffeur school?
ik welquote:
een van mn clienten gaf laatst een mooie verklaring daarvoor: het is onderdeel van mijn achterhoekse dialectquote:
om precies t tegenover gestelde te rijden zoals jij met je busje waarschijlijk doet, maar toch op tijd.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
Wat leer je allemaal op de directiechauffeur school?
jajaquote:Op donderdag 23 november 2006 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
om precies t tegenover gestelde te rijden zoals jij met je busje waarschijlijk doet, maar toch op tijd.
ik weet wel hoe jij denkt dat je rijdquote:Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jajaEn jij denk te weten hoe ik rij?
En ik rij geen busje![]()
Mja, let op in het verkeer rij met het verkeer mee en ben af en toe beetje asoquote:Op donderdag 23 november 2006 22:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet wel hoe jij denkt dat je rijd![]()
dat kan hij niet zijn want dat ben ik alquote:Op donderdag 23 november 2006 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, let op in het verkeer rij met het verkeer mee en ben af en toe beetje aso
Maar peu doet alsof hij een wonderchaufeur is![]()
dat horten en stoten in die alfa van je noem ik geen rijdenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat kan hij niet zijn want dat ben ik al
ik had het dan ook niet over de 33quote:Op donderdag 23 november 2006 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat horten en stoten in die alfa van je noem ik geen rijden![]()
Oh ja je hebt 2 van die ellendelingenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had het dan ook niet over de 33
de koppeling van de 33 is volgens mij erg gaar aan het worden...quote:Op donderdag 23 november 2006 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ja je hebt 2 van die ellendelingen![]()
Nee hoor Botje![]()
Ik herken het met die schijtopelquote:Op donderdag 23 november 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
hoewel die 15 euro voor een volle tank per week wel relaxt is![]()
ik wil eigenlijk ook geen geld in dat schijthok steken...quote:Op donderdag 23 november 2006 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik herken het met die schijtopel
Dat ding maakt allemaal rare geluid enzo, maarja nu iets kopen in breda zo dicht bij is heb ik weinig trek om er nog geld in te steken
Als je hem nu te koop zet heb je kans dat je hem kwijt bent na de winterquote:Op donderdag 23 november 2006 22:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook geen geld in dat schijthok steken...![]()
nee moet hem inruilenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je hem nu te koop zet heb je kans dat je hem kwijt bent na de winter![]()
Inruilen waarop?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee moet hem inruilen
a. anders krijg ik er geen drol voor
b. ik wil nog steeds de 155 sparen deze winter
155 blijft bij ouders in garage staan.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je 2e auto kwijt bij je huisje?
ze hebben t nog steeds over ke af en toequote:Op donderdag 23 november 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat kan hij niet zijn want dat ben ik al
dat zei joris ook al "en over die andere joegoslaaf"quote:Op donderdag 23 november 2006 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze hebben t nog steeds over ke af en toe
Milanquote:Op donderdag 23 november 2006 23:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat zei joris ook al "en over die andere joegoslaaf"![]()
En je vriendinnetje die opeens verteld dat ze het allemaal niet meer zo zeker weet.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Godverdomme...
RENKERDEKENKER!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En je vriendinnetje die opeens verteld dat ze het allemaal niet meer zo zeker weet.
Gooi voor de zekerheid ff al je (scheer)messen en touw wegquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En je vriendinnetje die opeens verteld dat ze het allemaal niet meer zo zeker weet.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gooi voor de zekerheid ff al je (scheer)messen en touw weg![]()
dat is echt een 'heerlijke' afsluiting van zo'n week.
nog even en hij gaat met z'n leeftijd patsenquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:57 schreef Fugie het volgende:
waarom kan peu zelfs patsen met zijn nachtrust![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hooooo
Heb je nog iets aan de warp-drive van de Supra versteld? Ik heb ervaren dat met nieuwe bromium-capsules je de eon-flux can 8 tot 6 kan terugbrengenquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
he ik zal wel weer een repos te pakken hebben he maar dit is geweldige Pwnage
http://cr-x.org/cbr250/forum/topic.asp?TOPIC_ID=39636
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:57 schreef Fugie het volgende:PardonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hooooo?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Waar is je tag nou eigenlijk gebleven?
quote:ESC-lid steekt caravan in brand
Afgelopen weekend heeft een ESC-lid een stuk van een caravan in brand
gestoken, voor De Bunker. Het gebeurde in de nacht van vrijdag op zaterdag rond een uur of twee. In de ESC-sociëteit was toen een feest gaande.
Volgens de toegesnelde TU/e-bedrijfshulpverlening was de verantwoordelijke student te dronken om een samenhangend verhaal te vertellen.
Ook de politie en brandweer kwamen ter plekke. De politie nam twee ESC-leden mee naar het bureau voor verhoor; de dronken brandstichter ontsprong de dans. Het aangehouden tweetal bleek niks met de brand te maken te hebben en werd snel weer vrijgelaten. De brandweer hoefde alleen wat na te blussen omdat andere ESC-leden de brand al geblust hadden met de brandslang. De Bunker is niet in gevaar geweest; de caravan stond op ruime afstand van het gebouw. De caravan was overigens incompleet; een deel ervan was verwijderd om te dienen als decorstuk. De volledig uitgebrande caravan is inmiddels naar de milieustraat gebracht.
Volgens ESC-president Ralf Stamps was de brandstichter tevens een van de eigenaren van de caravan - het vehikel was eigendom van een dispuut. Een verklaring heeft Stamps niet voor de brandstichting, hij vermoedt dat het niet meer is dan ‘een daad van dronkenschap’. Hij betreurt het voorval en noemt het ‘totaal ongepast’. De verantwoordelijke leden zijn volgens Stamps ernstig toegesproken. Bij een volgend voorval moeten ze voor het interne rechtsprekend college van het ESC verschijnen. Ook hebben ze een excuusbrief moeten schrijven, al is nog niet duidelijk waar die naartoe gaat.
Geilquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:59 schreef Fugie het volgende:
dit staat hier tegenwoordig op de zaak:
[afbeelding]
luchtig leasewagentje
een 159 jtd of jts, lease je ongeveer vanaf 1500 E in de meest luxe uitvoering bij 3jr en 30.000km. dat is all incl.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
kweet niet wat die man verdient, maar als je dat kan leasen in ieder geval genoeg
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een 159 jtd of jts, lease je ongeveer vanaf 1500 E in de meest luxe uitvoering bij 3jr en 30.000km. dat is all incl.
ja dat lease je niet als chauffeurtje ehquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een 159 jtd of jts, lease je ongeveer vanaf 1500 E in de meest luxe uitvoering bij 3jr en 30.000km. dat is all incl.
Ik wacht wel een paar jaar tot ik er een koop .quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat lease je niet als chauffeurtje eh
Leg je er dan ook weer zo'n meesterlijke mattenset in?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wacht wel een paar jaar tot ik er een koop .
autos kopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wacht wel een paar jaar tot ik er een koop .
notenhoutenstuur niet vergeten dan eh ouwequote:Op vrijdag 24 november 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leg je er dan ook weer zo'n meesterlijke mattenset in?
Geld lenen voor een autoquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
autos kopen
lease is wel de uitvinding van de eeuw
T stuur wat ik heb is een origele accesoirequote:Op vrijdag 24 november 2006 20:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
notenhoutenstuur niet vergeten dan eh ouwe
Ja gast wat rot dat nouquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T stuur wat ik heb is een origele accesoireen de mattenset is al weg
![]()
zon houten stuur is vast fijn als je sportief door de bocht gaatquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T stuur wat ik heb is een origele accesoireen de mattenset is al weg
![]()
Auto's kopen, er leuk in rijden, en dan verkopen voor een hoge bedrag van de aanschafwaarde, teriwjl je buiten het normale onderhoud om niks extra aan hebt gedaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
autos kopen
lease is wel de uitvinding van de eeuw
Is in praktijk lastiger dan in theorie kan ik je belovenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Auto's kopen, er leuk in rijden, en dan verkopen voor een hoge bedrag van de aanschafwaarde, teriwjl je buiten het normale onderhoud om niks extra aan hebt gedaan.
particuliere lease is 99 vd 100 keer 'financial lease' wat niks anders is al een financiering/lening. Geloof mij, je kan de auto nog zo goed verkopen, maar er op verdienen is echt onmogelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Auto's kopen, er leuk in rijden, en dan verkopen voor een hoge bedrag van de aanschafwaarde, teriwjl je buiten het normale onderhoud om niks extra aan hebt gedaan.
Een wijze boekhandelaar leerde me ooit:quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is in praktijk lastiger dan in theorie kan ik je beloven
Iedereen is gelijk, ik ben alleen wat gelijker daN DE RESTquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:48 schreef Fugie het volgende:
zozo kapitalistische instelling alexxx
Ja geduld heb ik dus nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een wijze boekhandelaar leerde me ooit:
prijs een boek naar wta je weet dat het waard is. Op een dag komt de goede persoon, die weet wat het waard is, en die koopt het. Dat kan morgen zijn, maar dat kan ook over 10 jaar zijn.
Vervang boek door auto, en voeg daar mn engelengedulld aan toe.
Oh, de beste man had wel een HELE VOLLE boekwinkel, en al zn boeken waren achterlijk duur![]()
Ja boeken hebben niet met een afschrijving van 20-40% per jaar te maken denk ik?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een wijze boekhandelaar leerde me ooit:
prijs een boek naar wta je weet dat het waard is. Op een dag komt de goede persoon, die weet wat het waard is, en die koopt het. Dat kan morgen zijn, maar dat kan ook over 10 jaar zijn.
Vervang boek door auto, en voeg daar mn engelengedulld aan toe.
Oh, de beste man had wel een HELE VOLLE boekwinkel, en al zn boeken waren achterlijk duur![]()
ik heb op mn vorige auto ruim 2 maanden gereden en daar gewoon 400 euro winst op gemaaktquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:09 schreef Fugie het volgende:
tis al fout als je zo geld wil verdienen
Euh, hallo? Je weet toch in wat voor auto's ik ga rijden? Een waardeloos prul KAN niet goedkoper worden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja boeken hebben niet met een afschrijving van 20-40% per jaar te maken denk ik?
Of had hij het over hele exclusieve/oude boeken?
Op dit tijdstip wel.quote:
zo dan dit is wel stoerquote:Dat een SUV met V10 dieselmotor geen problemen heeft een paardentrailer of een grote caravan te trekken, valt te verwachten. Maar dat het een Touareg V10 TDI zelfs een Boeing 747 van zijn plaats krijgt, is toch wel opzienbarend?
Volkswagen gebruikte een productieversie van de Touareg voor de proef, met een krachtige V10 diesel van 313 pk en 750 Nm koppel. Maar om een 155 ton zware Boeing te trekken, moest er natuurlijk wel het een en ander worden aangepast.
Allereerst werd er een speciale trekconstructie gemonteerd om een verbinding te kunnen maken tussen vliegtuig en SUV. Om de wielen van de Touareg aan de grond te houden, kreeg de auto bovendien een extra ballast van 4300 kilo mee.
Ondanks slechte weersomstandigheden lukte het de Volkswagen SUV de Jumbo 150 meter vooruit te trekken.
op zaterdag?quote:
Nee, ik heb vrij gevraagdquote:
veel succes met werken dan vanaafquote:
Werken vanaaf? hij moet zo klusssenquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
veel succes met werken dan vanaaf
dat kan je geen werken noemen manquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
veel succes met werken dan vanaaf
ik ga weer af en toe in het weekend en in de avond een projectje doen, heb toch de tijd en die paar extra euro's is altijd mooi meegenomen. En echt werken kan je het niet noemenquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Werken vanaaf? hij moet zo klusssen![]()
je klinkt nu net als joris, wanneer ik em zeg dat hij eens fatsoenlijk moet betalenquote:
zoals vanavond is het valetparken, nou poeh poeh die 3,5 auto die je in 7 a 8 uur tijd heen en weer rijd en derest van de tijd rond hangt in je pakkiequote:Op zaterdag 25 november 2006 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je klinkt nu net als joris, wanneer ik em zeg dat hij eens fatsoenlijk moet betalen
en naar biologische haver ruikende Citroën BX, een CRX met meer plastic dan in de bakjesvoorraad van de plaatselijke afhaalchinees, een 190D van een turkse knoflookliefhebber, en die halve is natuurlijk een Renault 11.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
zoals vanavond is het valetparken, nou poeh poeh die 3,5 auto die je in 7 a 8 uur tijd heen en weer rijd en derest van de tijd rond hangt in je pakkie![]()
Kijk als je moet coordineren dan heb je wel wat te doen, maar dat hoeft voor mij niet, heb al zat verantwoordelijkheden gedurende week. Voor mij is het verstand op nul zetten en hopen op leuke autootjes![]()
ik heb de laatste tijd een project in A'dam (bij t amstelstation in de buurt) daar moeten we verplicht de hele middag/avond blijven staan. maar k werk ook steeds vaker voor mezelf, dat levert wel wat op.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
zoals vanavond is het valetparken, nou poeh poeh die 3,5 auto die je in 7 a 8 uur tijd heen en weer rijd en derest van de tijd rond hangt in je pakkie![]()
Kijk als je moet coordineren dan heb je wel wat te doen, maar dat hoeft voor mij niet, heb al zat verantwoordelijkheden gedurende week. Voor mij is het verstand op nul zetten en hopen op leuke autootjes![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en naar biologische haver ruikende Citroën BX, een CRX met meer plastic dan in de bakjesvoorraad van de plaatselijke afhaalchinees, een 190D van een turkse knoflookliefhebber, en die halve is natuurlijk een Renault 11.
wat is er dan? ik weet nog geen ene moerquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:44 schreef PeuRac het volgende:
trouwens Bo, ga je er 2 jan ook bij zijn dan?
je klinkt als een hoer die zo nu en dan Zwart bijbeunt zonder het haar pooeir te vertellenquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb de laatste tijd een project in A'dam (bij t amstelstation in de buurt) daar moeten we verplicht de hele middag/avond blijven staan. maar k werk ook steeds vaker voor mezelf, dat levert wel wat op.
het gaat me niet om het geld maar tis een soort hobby denk ik, ik vond het leuk werk destijds maar je verdient er geen moer meequote:Op zaterdag 25 november 2006 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb de laatste tijd een project in A'dam (bij t amstelstation in de buurt) daar moeten we verplicht de hele middag/avond blijven staan. maar k werk ook steeds vaker voor mezelf, dat levert wel wat op.
t jaarlijkse valetparking voor '400' auto's bij de Mac richting amstelstation.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is er dan? ik weet nog geen ene moer![]()
ohja verrekken in de kou bedoel jequote:Op zaterdag 25 november 2006 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t jaarlijkse valetparking voor '400' auto's bij de Mac richting amstelstation.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je klinkt als een hoer die zo nu en dan Zwart bijbeunt zonder het haar pooeir te vertellen
hij vind hem te duur. Omdat vandaag de dag de niet betaalde BPM wel gewoon de BTW over moet betalen. En dat komt lekker bij je inkomsten belasting. Dat houd simpel weg in dat je praat over ruim 25.000 euro dat opgeteld word bij je inkomsten belasting...quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:42 schreef Hugster het volgende:
dit is zeker een subtiele hint naar dat je pa ook een Touareg diesel gaat nemen maar dan toch v6?
2, de gulden middenwegquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi, zeg eens 1, 2 of 3.
dat noemt joris overigens ons 'nieuwjaarsfeest'quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:52 schreef BoJo het volgende:
denk het wel aangezien ik er straks op steenworp afstand vandaan woon![]()
Nee, ik doe wijverig en weet niet wat ik moet aantrekken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
En nu? Nu heb je vanavond een trio? En als ik 3 had gezegd, had je een kwarter gehad? en als ik 1 had gezegd alleen Tim?
quote:1. kort zwart broekje.
2. legerbroek.
3. een van mijn spijkerbroeken.
en, wat word het?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik doe wijverig en weet niet wat ik moet aantrekken.
[..]
doe maar 0. iets andersquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik doe wijverig en weet niet wat ik moet aantrekken.
[..]
Zie jij een vraagteken staan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:27 schreef lipje het volgende:
ojee dalijk voel je je nog vereerd
en ze luisterde niet, want ze vroeg je antwoord nog een keer
Ah, ik snapte het ook al niet.quote:
Ja, een schaamlipje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis anders wel een hele lelijke vrouw dan
[afbeelding]
snurkt ze ook ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis anders wel een hele lelijke vrouw dan
[afbeelding]
en de winnaar is...... [tromgeroffel]quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga het gevecht met mijn haren aan.
en een verplihte nachtelijek stadsrondrit door Keulen. Al met al een erg gaaf weekend gehad. Ik heb het afgelopen jaar elke weekend op toffe evenementen geweest, maar dit was zeker een weekend uit de top 3 van afgelopen jaar. Aleen mn andere twee keer dat ik in Duitsland was kunen het evenarenquote:
En wanneer is het volgende bezoekje aan de ring?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en een verplihte nachtelijek stadsrondrit door Keulen. Al met al een erg gaaf weekend gehad. Ik heb het afgelopen jaar elke weekend op toffe evenementen geweest, maar dit was zeker een weekend uit de top 3 van afgelopen jaar. Aleen mn andere twee keer dat ik in Duitsland was kunen het evenaren
zsmquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:15 schreef lipje het volgende:
[..]
En wanneer is het volgende bezoekje aan de ring?
ik mis wat.......quote:
Numero 2.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:07 schreef lipje het volgende:
[..]
ik mis wat.......
ohja welke broek heb je nu aan?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:07 schreef Googolplexian het volgende:
http://images.thatimagesite.com/core/458/458_image.jpg
quote:Not Found
The requested URL /core/458/458_image.jpg was not found on this server.
Ik zou voor een lager tarief ook kaartlees sessies gaan houdenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:04 schreef ook_gek het volgende:
heb ik dat
er zit zo een spiritueel winkeltje naast mijn huis....
niks aan de hand zou je zeggen. Waren het niet dat ze op de eerste verdieping zo een handlees kaarten leg gebeuren hebben voor de debiele mensen onder ons die daar in geloven![]()
Het grootste probleem zit hem in de muren in combinatie met mijn muziek![]()
Ze zijn al komen vragen of ik alleen na sluitingstijd muziek wil luisteren. Ze kunnen zich niet concentreren![]()
Dus ik zeg nou ja na 18uur ben ik pas thuis dus moet goed komen alleen op zaterdag niet.
Ja maar wij gaan door tot 21uur met dat kaartlezen bla bla bla. Ja nou zeg ik dat is dan heel vervelend maar ik vind het prima. Het is bij mij nooit langer dan een uur dus wen er maar aan. Ja zegt ze dat zijn wel 4 klanten
LEKKER BELANGRIJK!!!!
Heb ik dat kut gezeik ook altijd![]()
ik heb die mensen gezien die daar komen te kansloosquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou voor een lager tarief ook kaartlees sessies gaan houdenKapot concurreren die handel
Morgen, maar ik heb geen plek meer in mij auto anders had ik lexxx wel een por gegevenquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:15 schreef lipje het volgende:
[..]
En wanneer is het volgende bezoekje aan de ring?
met de kerst in de sneeuwquote:
ga je dan mee om je crossa de sporen te gevenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jV9SAYvGJsw
Het kan welen hard
![]()
Die haalt het niet eens tot duitse grensquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:53 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je dan mee om je crossa de sporen te geven![]()
Nee helemaal geen roest, maar ik vertouw dat ding voor geen meterquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:57 schreef lipje het volgende:
issie dan al weggeroest?
bel r opquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
Potverdikkie. Ik heb mijn moeder eigenlijk nodig, maar volgens mij zijn ze hem naar Diemen gepeerd.
dit is toch je eerste diesel, behalve de busquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee helemaal geen roest, maar ik vertouw dat ding voor geen meter![]()
Met m'n golfjes en ovlov heb ik dat nooit gehad
Nu heb ik zo'n idee van misschien toch maar ANWB lid worden![]()
Who's your daddyquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, ik ga niet storen.
Ik zoek wel een andere oplossing.
ze heeft r moeder nodigquote:
Nee heb een golf type 3 diesel gehadquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:06 schreef lipje het volgende:
[..]
dit is toch je eerste diesel, behalve de bus
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:13 schreef lipje het volgende:
kinderen baren
pas toen ik lid werd kwam het gezeik bij mijquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee helemaal geen roest, maar ik vertouw dat ding voor geen meter![]()
Met m'n golfjes en ovlov heb ik dat nooit gehad
Nu heb ik zo'n idee van misschien toch maar ANWB lid worden![]()
Kijk, dan laat maar zitten voorlopigquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
pas toen ik lid werd kwam het gezeik bij mij![]()
toen in december lid geworden via kennis die er werkt, januari gelijk al 2x nodig gehadquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kijk, dan laat maar zitten voorlopig
neem dan een sleutelcursusquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ik word meteen lid, aangezien ik in wrakken ga rijden.
waar?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
Dat ik dit nog ooit ging zeggen: "was het maar maandag"![]()
Ik wil makelaar bellen voor nieuwbouwwoning
1 in Tilburg de Andere in Bredaquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar?
Mijn ouders zijn ook naar t kijken naar een ander huis, eentje met flink veel stallings ruimte erbij![]()
Aah, wat dichter bij de bewoonde wereldquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1 in Tilburg de Andere in Breda
En dat in een legerbroekquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
*springt*
Jij klinkt ook erg vrolijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie het ook helemaal voor me. Anne in een legerboek. En die springt dan. En dan typt ze spring. En selcteert ze heticoontje. En drukt ze op OK. Of op een hippe Alt combi die Hugo haar heeft geleerd. En als ze het dan ziet staan zo op het forum, springt ze nog eens, want ze is vrolijk.
met een iets betere foto had je t kenteken van die laatste kunnen lezenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij klinkt ook erg vrolijk
En nou je er toch bent, is dit de auto van Ronny?
[afbeelding]
[afbeelding]
En waar valt
[afbeelding]
onder?
Ik heb mijn Canon helaas niet altijd bij de handquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:27 schreef PeuRac het volgende:
met een iets betere foto had je t kenteken van die laatste kunnen lezen
Ik ben niet vrolijk, integendeelquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij klinkt ook erg vrolijk
En nou je er toch bent, is dit de auto van Ronny?
[afbeelding]
[afbeelding]
En waar valt
[afbeelding]
onder?
Dat komt overtuigend over met die smiley erachterquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet vrolijk, integendeel
Vooruit, Rommy danquote:Het is inderdaad de auto van Rommy, stem van de Fryske wâlden.
En die laatste valt onder rijdende knakworsten
Een dag langer op je oude schoenen ga je niet dood vanquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik was vandaag op pad om schoenen te kopen, maar geen geschikte schoenen gevondenMaar wel 2 foto's gemaakt, en passant.
Rommy woont niet aan het vliet, maar heeft daar wel zn autohandel. Hij wioont in Harkema, of een buurdorp daarvan.
Da's waar, hoewel het weer nog erg meevalt voor deze tijd van het jaarquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga er neit oddo van, maar ze zijn nie meer waterdicht, en dat is tcoh wel handg met het huidge weer. En ze zijn toch wel echt op, na 4 jaar trouwe dienst. Maar ik kijk maandag na het werk even bij de DoeLand in Stiens, kom ik toch langs.
En wennen is het niet, lastig wel.
Lijkt me duidelijk, die wagen rijdt over een Driving Range op een golfbaan en verzamelt golf ballenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Skoda
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Tsjechië
Datum: onbekend
Fotograaf/Bron: Standa
Bijzonderheden: wat is dit ding in 's hemelsnaam aan het doen?
Ik ben er inmiddels achter jaquote:Op zondag 26 november 2006 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, die wagen rijdt over een Driving Range op een golfbaan en verzamelt golf ballen
Goede zaakquote:Op zondag 26 november 2006 00:41 schreef PNG het volgende:
http://www.indymedia.nl/nl/2006/11/40828.shtml humor
kben voor tosti 2, en ervandoor
wie waren dr allemaal? Ik zie je vanmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |