Misschien dat ik heus wel op de hoogte ben van de financiële situatie van mn familie, en weet dat ze niet van de bijstand leven e.d.?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:50 schreef Geerd het volgende:
Misschien zijn der ook mensen die het niet al te breed hebben?
Gozer, je bent 18 en jij maakt je druk dat je maar 1 euro kreeg?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:49 schreef destrovel het volgende:
Blabla
Ik wil fokking rijles, en ja, ik werk. Maar dat is niet genoeg als ze voor een compleet pakket ¤1200,- vragen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gozer, je bent 18 en jij maakt je druk dat je maar 1 euro kreeg?![]()
zelfs die chocolademunten ben je niet waard.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:49 schreef destrovel het volgende:
verzocht ik uiteraard elk familielid geld te geven.
Je had ook niks kunnen krijgen, toen ik 16 werd kreeg van m'n opa en oma, tante en oom, en m'n andere oma een kaart met een leuke dag toegewenst, ik heb niet lopen klagen hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:11 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik wil fokking rijles, en ja, ik werk. Maar dat is niet genoeg als ze voor een compleet pakket ¤1200,- vragen!
Ga er zelf voor werken, in plaats van klagen dat anderen jou niet genoeg betalenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:11 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik wil fokking rijles, en ja, ik werk. Maar dat is niet genoeg als ze voor een compleet pakket ¤1200,- vragen!
Had 'm van de week op Veronica of 3FM gehoord, geweldig!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:15 schreef Devrim_ het volgende:
kind + tekening..ik moet gelijk aan hans teeuwen denken
http://www.youtube.com/watch?v=dp8iTVDuuXY
Eindelijk iemand die het inzietquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:21 schreef TC03 het volgende:
Iedereen kan weer de moraalridder uit hangen door te zeggen dat je blij moet zijn met wat je krijgt, maar ik vind het eerder schandalig om iemand voor zijn 18e verjaardag een hele euro + chocola te geven. Je moet maar durven.
Ja idd ik bedoel wat is er met dat ene sjokolademuntje gebeurdquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:21 schreef TC03 het volgende:
Iedereen kan weer de moraalridder uit hangen door te zeggen dat je blij moet zijn met wat je krijgt, maar ik vind het eerder schandalig om iemand voor zijn 18e verjaardag een hele euro + chocola te geven. Je moet maar durven.
je OP lezende kom je over als een tamelijke geldwolf.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:23 schreef destrovel het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het inziet
Vooral die ene euro werd ik nogal pissed van. Geef dan liever niets.
En dan werd er ook nog op de kaart gezet "Op naar het miljoen. Hier is alvast een goed begin!"![]()
3FM waarschijnlijk..Deze week was lach week oid met veel cabaret enzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Had 'm van de week op Veronica of 3FM gehoord, geweldig!![]()
Kost gemiddeld ¤35,- per uur, dus nog niet eens 2 minutenquote:Op zondag 26 november 2006 00:00 schreef hejho het volgende:
1 euro
hoeveel minuten kan je daarvan lessen?
das ff voor een stoplicht wachten denk ik
K vraag ze echt niet om een hele rijles te betalen ofzo hoor. Maar om nou zo'n "symbolische" euro te gevenquote:Op zondag 26 november 2006 00:03 schreef roelofjan het volgende:
Wat een eikel dat 'ie maar 1 euro geeft en niet meteen een stuk of 10 rijlessen voor je betaalt.
Van je familie moet je het maar hebben!
Een schande, dat is het!quote:Op zondag 26 november 2006 00:06 schreef destrovel het volgende:
[..]
K vraag ze echt niet om een hele rijles te betalen ofzo hoor. Maar om nou zo'n "symbolische" euro te geven![]()
Wat vind jij het gebaar dan? Het enige gebaar wat ik zie is een belediging naar de TS toe.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:16 schreef Pracissor het volgende:
Het gaat je dus duidelijk om het geld, niet om het gebaar... je hebt vast een bevredigend leven.
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:06 schreef tonks het volgende:
Hoe zielig ben je als je hier over gaat klagen
Een belediging nog wel?quote:Op zondag 26 november 2006 00:18 schreef Merkie het volgende:
Jullie Fok!kers zijn echt debiel. Je bent gewoon een idioot als je iemand voor zijn 18e verjaardag een zakje chocolademunten waarvan eentje een echte euro bevat geeft.
[..]
Wat vind jij het gebaar dan? Het enige gebaar wat ik zie is een belediging naar de TS toe.
quote:Op zondag 26 november 2006 00:18 schreef Merkie het volgende:
Jullie Fok!kers zijn echt debiel. Je bent gewoon een idioot als je iemand voor zijn 18e verjaardag een zakje chocolademunten waarvan eentje een echte euro bevat geeft.
[..]
Wat vind jij het gebaar dan? Het enige gebaar wat ik zie is een belediging naar de TS toe.
Ja zeg, de voorgaande verjaardagen kwamen ze helemaal niet, en kreeg ik ergens in januari of februari (!) een kaartje.quote:Op zondag 26 november 2006 00:27 schreef Biogarde het volgende:
Wees blij dat ze zijn geweest, en dat ze uberhaubt wat geven.
Amen.quote:Op zondag 26 november 2006 00:40 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het ook vrij raar om iemand ¤1,- te gevenIk zou het dan als grapje doen om z'n reactie te zien, en dan later het echte kado (of het bedrag dus) geven. Maar ik zou het echt niet durven om iemand bloedserieus 1 euro te geven
Die mensen wel. Wat moet je dr tegen doen dan?quote:Op zondag 26 november 2006 00:40 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het ook vrij raar om iemand ¤1,- te gevenIk zou het dan als grapje doen om z'n reactie te zien, en dan later het echte kado (of het bedrag dus) geven. Maar ik zou het echt niet durven om iemand bloedserieus 1 euro te geven
Testament, wapen enzo?quote:Op zondag 26 november 2006 00:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die mensen wel. Wat moet je dr tegen doen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |