quote:Expert: ALARMTEK
Date: 2/18/2005
Subject: 1194 pontiac bonneville
Question
I have a 94 pontiac bonneville and the secuty lith came on just sudenly and I can't start the car or take the anti thef of with the on the door or inition and I can't get the car started the car is salvage and it does not have the original drivers door or the key for the drivers door
vorige deeltjesquote:Answer
Sounds like it's a cascade
failure of the factory system.
Could be fatigue, or a bad connector.
Let's try to disable it permanantly.
Locate the FACTORY ALARM DISARM WIRE,
light green (-) in the drivers side door harness
coming into the car. Splice a wire into it, then
put that wire to ground that will stop the
factory alarm, and should allow you to get it started.
Let me know how it goes.
ALARMTEK
CARALARMINSTALLER.COM
Je bent een zielige mongool.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:43 schreef PeuRac het volgende:
ik ben een super broer, ik heb voor mn broertje een stageplek geritseld bij PriceWaterhouseCoopers
je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 23 november 2006 09:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent een zielige mongool.
Maar dat even tussendoor.!
Helaasquote:Op donderdag 23 november 2006 09:30 schreef hermandeperman het volgende:
Was ik er goddomme ook net een aan't maken [afbeelding]
Maar wel lief hoor TF
Had gehoopt dat Huug vannacht een high-res-carbon-fappers-OP zou maken
had je een gepimpte vlovo voor de deur gehadquote:Op donderdag 23 november 2006 10:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij had m'n broertje moeten zijn
Ik heb het ook niet zo op Amerikanen, maar de auto's die ze maken zijn toch wel echt relaxedquote:
Nee hoor, dan had ik dat arrogante geouwehoer eens even flink de kop in gedruktquote:Op donderdag 23 november 2006 10:13 schreef vlad het volgende:
[..]
had je een gepimpte vlovo voor de deur gehad![]()
waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op donderdag 23 november 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had ik dat arrogante geouwehoer eens even flink de kop in gedrukt
zo'n mooi plaatje als achtergrond en dan flap je de desktop zo vol met nodeloze shortcutsquote:
Mja, de helft is niet van mijquote:Op donderdag 23 november 2006 10:42 schreef vlad het volgende:
[..]
zo'n mooi plaatje als achtergrond en dan flap je de desktop zo vol met nodeloze shortcuts![]()
![]()
Advisoryquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.b0g.org/wsnm/articles/Cooking+with+PS3
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.b0g.org/wsnm/articles/Mmm..+Ham..
OMFG
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Godverdomme...
Ik naar de Gamma voor een nieuwe kraan, helemaal natgeregend, na veel gedoe en wachten een nieuwe kraan, fiets ik naar huis, rijdt er een auto door een plas, ben ik van m'n kruin tot mn kleine teen helemaal doorweekt, kom ik thuis past godverdomme de kraan niet.
RENKERDEKENKER!
Ik ga zaterdag wel terug, ik heb er helemaal geen zin meer in nu
This is your lucky dayquote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Godverdomme...
Ik naar de Gamma voor een nieuwe kraan, helemaal natgeregend, na veel gedoe en wachten een nieuwe kraan, fiets ik naar huis, rijdt er een auto door een plas, ben ik van m'n kruin tot mn kleine teen helemaal doorweekt, kom ik thuis past godverdomme de kraan niet.
RENKERDEKENKER!
Ik ga zaterdag wel terug, ik heb er helemaal geen zin meer in nu
Je bent zelf taxi chauffeur manquote:Op donderdag 23 november 2006 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
no way, dat ik naar een Bus of taxi chauffeur zwaai![]()
Wereld van verschil man!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent zelf taxi chauffeur man
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent zelf taxi chauffeur man
Alsof dat taxi-diploma geen Peulenschilletje isquote:Op donderdag 23 november 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja, een studentenchauffeur hoeft geen diplomas te hebben, een taxichauffeur wel, dom van me
issie inene een ontsnapte TBS-er geworden?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:46 schreef Paladijn het volgende:
Wat had je trouwens gisteren op je kerfstok lexxx, de F16's vlogen af en aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |