wellicht kiest kamp eieren voor zijn geld.. dat hij het niet eens is met rutte, is bekend, dat rutte aanblijft in een dalende partij.. misschien dat kamp voor zichzelf kiestquote:Op maandag 4 december 2006 13:03 schreef PJORourke het volgende:
Erg dom van de VVD. Zo heb je de opvolger van Rutte in een onmogelijke positie gezet.
Henk Kamp heeft zichzelf kandidaat gesteld voor het voorzittersschap van de tweede kamerquote:Op maandag 4 december 2006 13:03 schreef PJORourke het volgende:
Erg dom van de VVD. Zo heb je de opvolger van Rutte in een onmogelijke positie gezet.
ik geef hem eerlijk gezegd groot gelijk ... als de VVD nu in de regering zou komen dan magtie van mij weer de mindef worden maar die kans is niet zo heel grootquote:Op zondag 3 december 2006 17:23 schreef rubbereend het volgende:geen lijsttrekker willen worden omdat Defensie hem zo hard nodig heeft maar nu ineens wel een baantje willen omdat hij toch geen minister meer zal blijven
Gewoon lekker opportunistisch zoals het een waar politicus betaamdquote:Op maandag 4 december 2006 15:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geef hem eerlijk gezegd groot gelijk ... als de VVD nu in de regering zou komen dan magtie van mij weer de mindef worden maar die kans is niet zo heel groot
eieren voor zijn geld
Tja je kan er zelf ook niet veel aan doenquote:Op maandag 4 december 2006 15:11 schreef sp3c het volgende:
nu ja lekker zal het niet worden maar ik heb me er al bij neergelegd
Bron: Volkskrantquote:PvdA'er Hamer trekt zich terug als kandidaat-voorzitter
DEN HAAG - PvdA-Tweede Kamerlid Mariëtte Hamer zet haar kandidatuur voor het voorzitterschap van de Tweede Kamer niet door. Ze hoopt daarmee de kansen voor haar fractiegenote Gerdi Verbeet te vergroten. Lees verder >>>
Ja, idem. Hamer is juist degene met ervaring in voorzitterswerk. Verbeet spreekt me helemaal niet aan, ik had eigenlijk verwacht dat ze bij het vaststellen van de kandidatenlijst al afgeserveerd zou worden. Ik zou ook niet zo 1-2-3 weten wat nu precies haar verdienste in de Kamer is.quote:Op maandag 4 december 2006 16:40 schreef Toad het volgende:
[..]
Bron: Volkskrant
Ik had liever andersom gezien.
Please nee. Hamer is echt een muts - wel een vergadertijger dus in die zin wel geschikt maar heb haar nooit op oorspronkelijke gedachten betrapt.quote:Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, idem. Hamer is juist degene met ervaring in voorzitterswerk. Verbeet spreekt me helemaal niet aan, ik had eigenlijk verwacht dat ze bij het vaststellen van de kandidatenlijst al afgeserveerd zou worden. Ik zou ook niet zo 1-2-3 weten wat nu precies haar verdienste in de Kamer is.
Als jij Fleur al zo leuk vindt dan zul je met Winnie de Jong wel willen copuleren, tegen je natuur in.quote:Op maandag 4 december 2006 16:47 schreef SCH het volgende:
Misschien stelt Fleurzich nog wel kandidaat?
Is dat zo'n punt dan? Niet iedereen heeft een sexy portefeuille. Verbeet zit vooral op de pensioenen enzo, daar trek je nou eenmaal geen volle zalen mee.quote:Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef Kozzmic het volgende:
Ik zou ook niet zo 1-2-3 weten wat nu precies haar verdienste in de Kamer is.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als jij Fleur al zo leuk vindt dan zul je met Winnie de Jong wel willen copuleren, tegen je natuur in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |