idd, schitterend op z'n plaats gezet door Rutte voor zijn opzoeken van de slachtofferrolquote:Op donderdag 23 november 2006 00:37 schreef Lauder-Frost het volgende:
Briljant gesproken tijdens het debat.
'wij laten niet toe dat u mensen kan voorhouden dat u in een isolement zit, u hoort er gewoon bij'
Hooguit 3 of 4 bleek uit onderzoek..quote:Op donderdag 23 november 2006 01:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoeveel zetels heeft Rutte eigenlijk verspeeld als de heer Verdonk lijsttrekker was geweest?
Die vraag is niet relevant, immers we weten niet hoe Verdonk het zou doen in een verkiezingscampagne, bovendien staan de beste stuurlui aan wal. En verder vind ik niet dat de VVD Rutte een verwijt kan maken, er is gekozen voor Rutte als leider.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoeveel zetels heeft Rutte eigenlijk verspeeld als de heer Verdonk lijsttrekker was geweest?
Een peiling inderdaad, en we hebben wel weer ( opnieuw ) gemerkt hoe betrouwbaar die zijn. ( uhum wilder dubbel aantal stemmen dan peilingen aangaven kuch )quote:Op donderdag 23 november 2006 01:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Hooguit 3 of 4 bleek uit onderzoek..
Zo vreemd is het niet, de VVD heeft (gelukkig) nog steeds een grote liberale aanhang, die hebben niks met een conservatief als Verdonk.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, dat zetelverlies valt dan nog mee
Toch blijf ik het vreemd vinden dat de achterban voor Rutte heeft gekozen, misschien dat die herstemming er iets mee te maken heeft...
like mequote:Op donderdag 23 november 2006 01:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Zo vreemd is het niet, de VVD heeft (gelukkig) nog steeds een grote liberale aanhang, die hebben niks met een conservatief als Verdonk.
Eigenlijk...quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:26 schreef MikeyMo het volgende:
rutte, da's toch die kast-D66'er?
hij heeft totaal niet de juiste uitstraling. (men ziet hem als iemand met slappe knieen) En de gewone mensen begrijpen hem niet, dat is zijn probleem. Dat soort VVD leiders verliest altijd. Je zou denken dat men bij de VVD daarvan geleerd heeft in de jaren.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:38 schreef Lauder-Frost het volgende:
Rutte is de meest onderschatte politicus van het jaar 2006. Maar een glorieuze toekomst wacht..
Wat mij betreft worden Verdonk uit de partij gezet en Rutte ergens naar de 1e kamer of het partijbureau achter de schermen "weggepromoveerd" en wordt Griffith de nieuwe VVD leider. (en dat meen ik serieus) De tijd is er bij het VVD bestuur nu nog niet rijp voor, maar na de statenverkiezingen zal het me niet verbazen dat dergelijke draconische maatregelen nodig zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:34 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb spijt dat ik niet op rutte gestemd heb... heb op griffith gestemd omdat dat een vrouw is.. en ik voor verdonk niet altijd evenveel waardering heb
ik hoop dat rutte de kans krijgt om te groeien en zn werk af mag maken
alsof dat mij mij wat kan schelen hier. de toekomst zal verder uitwijzen of ik gelijk krijg. mark my words.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:48 schreef ThE_ED het volgende:
Maar jou neemt niemand serieus BHFH.
Ik vond dat ook mooie en vooral sterke woorden inderdaad!quote:Op donderdag 23 november 2006 00:37 schreef Lauder-Frost het volgende:
'wij laten niet toe dat u mensen kan voorhouden dat u in een isolement zit, u hoort er gewoon bij'
ze zijn beide niet geschikt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:50 schreef gday het volgende:
[..]
Ik vond dat ook mooie en vooral sterke woorden inderdaad!
(Ben absoluut geen VVD-stemmer overigens, maar ik vind Rutte een stuk sympathieker dan Verdonk.)
Ja, dat kan me verder geen zier schelen, aangezien ik PvdA-lid ben.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ze zijn beide niet geschikt.
Here I come...quote:Op woensdag 29 november 2006 00:09 schreef gday het volgende:
Oei, maak plaats voor de man met een heldere visie!
Dat is precies de reden die mij over de scheef getrokken heeft om op Rutte te stemmen, en tot nu toe heb ik er geen spijt van.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:36 schreef Falco het volgende:
Ik ben ook van fan van hem. Achteraf had ik misschien wel op hem moeten stemmen als tegenwicht tegen die verschrikkelijke kenau van een Rita.
Mark was dramatisch slecht. Steeds weer hetzelfde liedje afdraaien... betutteling... financieel niet solide... bla bla bla. Pieter van Geel en Arie Slob hadden helemaal gelijk; het is voor de VVD te hopen dat Rutte betere onderwerpen vindt om oppositie mee te voeren. Want als het blijft bij zijn oppositie de afgelopen weken dan is Rutte sneller gedumpt dan meningeen nu denkt. De PS-verkiezingen zijn ronduit slecht verlopen voor Rutte en z'n VVD, al geeft niemand dat natuurlijk openlijk toequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef Lauder-Frost het volgende:
Mark was weer scherp bij het einddebat gisteren
Omdat de PvdA er helemaal van langs kreeg. Maar de coalitie heeft niet veel om tevreden over te zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Jurgen21 het volgende:
Mark was dramatisch slecht. Steeds weer hetzelfde liedje afdraaien... betutteling... financieel niet solide... bla bla bla. Pieter van Geel en Arie Slob hadden helemaal gelijk; het is voor de VVD te hopen dat Rutte betere onderwerpen vindt om oppositie mee te voeren. Want als het blijft bij zijn oppositie de afgelopen weken dan is Rutte sneller gedumpt dan meningeen nu denkt. De PS-verkiezingen zijn ronduit slecht verlopen voor Rutte en z'n VVD, al geeft niemand dat natuurlijk openlijk toe![]()
Och, het CDA is veruit de grootste partij in beide kamers en kan derhalve het beleid bepalen. Bovendien heeft de Eerste Kamer een rechtse meerderheid. Werkt de PvdA al vreselijk tegen, dan laat het CDA het kabinet klappen, waarna de partij bij vervroegde verkiezingen door de rechtse kiezer wordt beloond. De PvdA zit in een erg lastig parket.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat de PvdA er helemaal van langs kreeg. Maar de coalitie heeft niet veel om tevreden over te zijn.
Heb je dit al gezien?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef Jurgen21 het volgende:
Och, het CDA is veruit de grootste partij in beide kamers en kan derhalve het beleid bepalen. Bovendien heeft de Eerste Kamer een rechtse meerderheid. Werkt de PvdA al vreselijk tegen, dan laat het CDA het kabinet klappen, waarna de partij bij vervroegde verkiezingen door de rechtse kiezer wordt beloond. De PvdA zit in een erg lastig parket.![]()
Rutte komt bij mij over als een zeer inhoudelijk man. Hij heeft helaas voor hem niet de gave dat hij goed kan draaien, zoals bijvoorbeeld Maxime Verhagen. Hij was bijvoorbeeld niet erg sterk in het debat over de hypotheekrenteaftrek.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:37 schreef Lauder-Frost het volgende:
De SGP stemt altijd met het CDA mee. Die partij is gewoon de het christeljk-orthodoxe broertje van het CDA, op veel punten zelfs rechtser en conservatiever dan het CDA. CDA+VVD+SGP hebben samen 38 zetels en kunnen dus elk onwelgevallig links voorstel wegstemmen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je dit al gezien?
http://www.trouw.nl/hetni(...)einer_laatste_nieuws
Voor die rechtse meerderheid heb je dus de SGP nodig. Het kan werken, maar vast niet zo goed als CDA-VVD.
Hij mist idd dat kille bekakte toontje van bijv Bolkesteijn. Maar de man is een verademing vergeleken bij van Aartsen, alhoewel iedereen een verademing is ivg daarmeequote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:41 schreef Urquhart het volgende:
Hij is te sympathiek voor de politiek.
zoals eerder gezegd, het was dramatsch triest. Weer dezelfde grijze plaat die we al maanden horen over de rampspoed die we krijgen met dit kabinet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef Lauder-Frost het volgende:
Mark was weer scherp bij het einddebat gisteren
Is niet zo vreemd dat hij tijdens zo'n debat zijn eigen verhaal naar voren wil brengen; dat doen andere fractieleiders net zo goed. En hoezo 'de regering betuttelen'? Dat heet oppositie voeren!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef labrang het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd, het was dramatsch triest. Weer dezelfde grijze plaat die we al maanden horen over de rampspoed die we krijgen met dit kabinet.
afgezien van zijn vijheid dat te verkondigen, en of ie daar gelijk in heeft of niet, zaten de fractielieders helemaal niet daarover bij elkaar aan tafel, en toch weer eigenwijs als een betweterig pubertje zelf de regering betuttelen...
uiterst irritrant en onvolwasen. op het moment dat ie voelt dat ie serieus beargumenteerd tegengas krijgt gauw naar de volgend tak springen - laf is dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |