idd, schitterend op z'n plaats gezet door Rutte voor zijn opzoeken van de slachtofferrolquote:Op donderdag 23 november 2006 00:37 schreef Lauder-Frost het volgende:
Briljant gesproken tijdens het debat.
'wij laten niet toe dat u mensen kan voorhouden dat u in een isolement zit, u hoort er gewoon bij'
Hooguit 3 of 4 bleek uit onderzoek..quote:Op donderdag 23 november 2006 01:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoeveel zetels heeft Rutte eigenlijk verspeeld als de heer Verdonk lijsttrekker was geweest?
Die vraag is niet relevant, immers we weten niet hoe Verdonk het zou doen in een verkiezingscampagne, bovendien staan de beste stuurlui aan wal. En verder vind ik niet dat de VVD Rutte een verwijt kan maken, er is gekozen voor Rutte als leider.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoeveel zetels heeft Rutte eigenlijk verspeeld als de heer Verdonk lijsttrekker was geweest?
Een peiling inderdaad, en we hebben wel weer ( opnieuw ) gemerkt hoe betrouwbaar die zijn. ( uhum wilder dubbel aantal stemmen dan peilingen aangaven kuch )quote:Op donderdag 23 november 2006 01:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Hooguit 3 of 4 bleek uit onderzoek..
Zo vreemd is het niet, de VVD heeft (gelukkig) nog steeds een grote liberale aanhang, die hebben niks met een conservatief als Verdonk.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, dat zetelverlies valt dan nog mee
Toch blijf ik het vreemd vinden dat de achterban voor Rutte heeft gekozen, misschien dat die herstemming er iets mee te maken heeft...
like mequote:Op donderdag 23 november 2006 01:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Zo vreemd is het niet, de VVD heeft (gelukkig) nog steeds een grote liberale aanhang, die hebben niks met een conservatief als Verdonk.
Eigenlijk...quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:26 schreef MikeyMo het volgende:
rutte, da's toch die kast-D66'er?
hij heeft totaal niet de juiste uitstraling. (men ziet hem als iemand met slappe knieen) En de gewone mensen begrijpen hem niet, dat is zijn probleem. Dat soort VVD leiders verliest altijd. Je zou denken dat men bij de VVD daarvan geleerd heeft in de jaren.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:38 schreef Lauder-Frost het volgende:
Rutte is de meest onderschatte politicus van het jaar 2006. Maar een glorieuze toekomst wacht..
Wat mij betreft worden Verdonk uit de partij gezet en Rutte ergens naar de 1e kamer of het partijbureau achter de schermen "weggepromoveerd" en wordt Griffith de nieuwe VVD leider. (en dat meen ik serieus) De tijd is er bij het VVD bestuur nu nog niet rijp voor, maar na de statenverkiezingen zal het me niet verbazen dat dergelijke draconische maatregelen nodig zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:34 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb spijt dat ik niet op rutte gestemd heb... heb op griffith gestemd omdat dat een vrouw is.. en ik voor verdonk niet altijd evenveel waardering heb
ik hoop dat rutte de kans krijgt om te groeien en zn werk af mag maken
alsof dat mij mij wat kan schelen hier. de toekomst zal verder uitwijzen of ik gelijk krijg. mark my words.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:48 schreef ThE_ED het volgende:
Maar jou neemt niemand serieus BHFH.
Ik vond dat ook mooie en vooral sterke woorden inderdaad!quote:Op donderdag 23 november 2006 00:37 schreef Lauder-Frost het volgende:
Briljant gesproken tijdens het debat.
'wij laten niet toe dat u mensen kan voorhouden dat u in een isolement zit, u hoort er gewoon bij'
ze zijn beide niet geschikt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:50 schreef gday het volgende:
[..]
Ik vond dat ook mooie en vooral sterke woorden inderdaad!
(Ben absoluut geen VVD-stemmer overigens, maar ik vind Rutte een stuk sympathieker dan Verdonk.)
Ja, dat kan me verder geen zier schelen, aangezien ik PvdA-lid ben.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ze zijn beide niet geschikt.
Here I come...quote:Op woensdag 29 november 2006 00:09 schreef gday het volgende:
Oei, maak plaats voor de man met een heldere visie!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |