abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2006 @ 16:34:42 #201
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_44027194
quote:
Fractieleider Thieme van de Partij voor de Dieren heeft Hoekstra gevraagd te kijken naar een coalitie van PvdA, SP, GroenLinks, ChristenUnie en D66.
Als dat er toch eens zou komen, man dat zou lachen worden.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_44028614
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef Arcee het volgende:

[..]

VVD is ineens geen stabiele regeringspartij meer en de 9 oude + 16 nieuwe SP'ers zijn dat samen met het CDA wel?
De VVD was altijd een stabiele partij, maar nu niet nee. De partij is hevig verdeeld en daardoor rommeld het nogal. Ik proef uit je reactie dat jij niet veel vertrouwen hebt in de SP, maar iedereen verdient een kans. De SP moet het nu maar eens waar zien te maken.
pi_44029014
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef Arcee het volgende:

[..]

VVD is ineens geen stabiele regeringspartij meer en de 9 oude + 16 nieuwe SP'ers zijn dat samen met het CDA wel?
De laatste grofweg 25 jaar heeft 2 keer een regering met de VVD erin de volledige regeerperiode volgemaakt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 30 november 2006 @ 19:37:36 #204
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44032808
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

De laatste grofweg 25 jaar heeft 2 keer een regering met de VVD erin de volledige regeerperiode volgemaakt .
Ja, en dat lag natuurlijk altijd aan de VVD
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44032965
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, en dat lag natuurlijk altijd aan de VVD
Waar 2 (of 3) vechten hebben er 2 (of 3) schuld . Ja dus . Zeker de laatste is aan de VVD te wijten
  donderdag 30 november 2006 @ 19:45:55 #206
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44033167
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:41 schreef du_ke het volgende:
Waar 2 (of 3) vechten hebben er 2 (of 3) schuld . Ja dus . Zeker de laatste is aan de VVD te wijten
Ik heb die discussie al eerder gevoerd hier ik geloof dat er in al die jaren (vanaf WO2) en of 2 kabinetten gevallen zijn door de VVD. De rest was te wijten aan de andere partijen omdat die het lieten klappen.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44033610
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:45 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik heb die discussie al eerder gevoerd hier ik geloof dat er in al die jaren (vanaf WO2) en of 2 kabinetten gevallen zijn door de VVD. De rest was te wijten aan de andere partijen omdat die het lieten klappen.
Waar er 2 vechten hebben er toch 2 schuld? En het laatste klapkabinet is toch echt aan de VVD te wijten .
  donderdag 30 november 2006 @ 20:03:10 #208
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44033857
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:57 schreef du_ke het volgende:
En het laatste klapkabinet is toch echt aan de VVD te wijten .
Nee, D66 liet het klappen. D66 naam de motie mede aan en liet ook hun ministers vertrekken.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44033952
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waar er 2 vechten hebben er toch 2 schuld? En het laatste klapkabinet is toch echt aan de VVD te wijten .
Dat is echt veel tekort door de bocht en alles behalve de feitelijke toedracht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_44033971
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:03 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nee, D66 liet het klappen.
Daar zijn de meningen over verdeeld . Het is overigens voor alle partijen dom geweest.
pi_44034056
En bovendien, dat Paars II is 'geklapt is de schuld van de PvdA?
Is een soortgelijke plebejerredenering.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_44035275
Wat ik niet begrijp: waarom zegt Balk niet gelijk dat hij met de CU wil ipv met de SP?

Iedereen weet dat dat zijn voorkeur heeft, dus ik vind dat hij eindelijk eens open kaart mag spelen.
pi_44049775
quote:
Marijnissen: CDA moet zich uitspreken
DEN HAAG - SP-leider Jan Marijnissen is bereid concessies te doen om de vorming van een kabinet mogelijk te maken, maar hij denkt dat eerst vooral het CDA duidelijk moet aangeven dat het met hem wil onderhandelen.

„Iedereen heeft zijn voorkeur uitgesproken, het CDA heeft dat niet gedaan”, zei Marijnissen vrijdag voorafgaande aan zijn overleg met informateur Rein Jan Hoekstra. Die kondigde donderdag aan dat hij eerst wil bekijken of een stabiele meerderheidscoalitie met de SP mogelijk is. De informateur zal vrijdag intensief met Marijnissen spreken om af te tasten hoe groot de compromisbereidheid is van de SP.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:47:23 #214
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_44049870
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:38 schreef rebel6 het volgende:
Wat ik niet begrijp: waarom zegt Balk niet gelijk dat hij met de CU wil ipv met de SP?

Iedereen weet dat dat zijn voorkeur heeft, dus ik vind dat hij eindelijk eens open kaart mag spelen.
Dan wordt het een stuk moeilijker om het uiteindelijk met de PvdA rond te krijgen. Je kan beter de indruk wekken dat je er alles aan gedaan hebt.
pi_44051125
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dan wordt het een stuk moeilijker om het uiteindelijk met de PvdA rond te krijgen. Je kan beter de indruk wekken dat je er alles aan gedaan hebt.
Inderdaad, jammer dat de pers zo weinig druk zet op het CDA om eindelijk eens kleur te bekennen.
pi_44053009
quote:
Marijnissen: met de SP valt over alles te praten
(Novum) - Over alles valt te praten, maar over het onderwijs en de verpleeghuizen is het moeilijker concessies te doen. Dat zei SP-leider Jan Marijnissen vrijdag na afloop van zijn tweede gesprek met informateur Rein Jan Hoekstra.
Hoekstra besloot tot het tweede gesprek, nadat de eerste verkennende gesprekken met alle tien de fractievoorzitter was afgerond. De meest voor de hand liggende coalitie lijkt CDA, PvdA en SP samen goed voor 99 zetels. Volgens Marijnissen was het een 'aangenaam en constructief gesprek'. Marijnissen zei zich te verbazen over het feit dat het CDA geen voorkeur voor een coalitiepartner uitspreekt.

Marijnissen gaf aan dat de SP bereidt is concessies te doen. "De verkiezingsuitslag brengt een bepaalde verantwoordelijkheid met zich mee die de SP niet wil ontlopen". Het is nog onduidelijk of de fractievoorzitters van CDA en PvdA vandaag de informateur nog spreken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2006 @ 14:48:25 #217
862 Arcee
Look closer
pi_44055945
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)rzee/bb.20061117.asf (3:24)

Vraag: "Het CDA zou best met de SP kunnen gaan regeren."
Balkenende: "Eh... lijkt me heel moeilijk."
Vraag: "Ja of nee."
Balkenende: "Nou, hou maar op Nee."
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_44056256
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:48 schreef Arcee het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)rzee/bb.20061117.asf (3:24)

Vraag: "Het CDA zou best met de SP kunnen gaan regeren."
Balkenende: "Eh... lijkt me heel moeilijk."
Vraag: "Ja of nee."
Balkenende: "Nou, hou maar op Nee."
Ach het scheelt weer dat Balkenende nog nooit op vasthoudendheid te betrappen is geweest .
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2006 @ 15:01:42 #219
862 Arcee
Look closer
pi_44056336
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:59 schreef du_ke het volgende:
Ach het scheelt weer dat Balkenende nog nooit op vasthoudendheid te betrappen is geweest .
Voorbeelden?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_44056499
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef Arcee het volgende:

[..]

Voorbeelden?
Hij doet geen harde uitspraken dus kan hij ook neit vasthoudend zijn . Hij is een meester in het geven van ontwijkende antwoorden op elke gestelde vraag. Zeker een kwaliteit overigens .
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2006 @ 15:14:28 #221
862 Arcee
Look closer
pi_44056778
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:06 schreef du_ke het volgende:
Hij doet geen harde uitspraken dus kan hij ook neit vasthoudend zijn . Hij is een meester in het geven van ontwijkende antwoorden op elke gestelde vraag. Zeker een kwaliteit overigens .
Ik ga ervan uit dat er onder zijn leiding geen generaal pardon komt. Zo wel, dan is-ie niet vasthoudend.
pi_44058499
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat er onder zijn leiding geen generaal pardon komt. Zo wel, dan is-ie niet vasthoudend.
Tja dat pardon komt er daar is een kamermeerderheid voor . Dan zou hij dus z'n leiding op moeten geven .
pi_44058995
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja dat pardon komt er daar is een kamermeerderheid voor . Dan zou hij dus z'n leiding op moeten geven .
Volgens mij heb je niet alleen een kamermeerderheid nodig, maar ook een minister die het uitvoert. Het is nog maar de vraag of die er komt. Als Verdonk het niet doet en wordt weggestuurd moeten ze wachten op een nieuwe minister. Die zal er dan waarschijnlijk tegelijk komen met het nieuwe kabinet.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_44059032
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:35 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Volgens mij heb je niet alleen een kamermeerderheid nodig, maar ook een minister die het uitvoert. Het is nog maar de vraag of die er komt. Als Verdonk het niet doet en wordt weggestuurd moeten ze wachten op een nieuwe minister. Die zal er dan waarschijnlijk tegelijk komen met het nieuwe kabinet.
Klopt maar zolang er een kamermeerderheid blijft maakt dat allemaal niet zoveel uit .
pi_44059160
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt maar zolang er een kamermeerderheid blijft maakt dat allemaal niet zoveel uit.
Hoezo niet? Als het onderdeel wordt van de formatie en Balkenende houdt vast aan het bestaande beleid moet of de PvdA en/of ChristenUnie inbinden of er komen nieuwe verkiezingen waarna de situatie weer heel anders kan komen te liggen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_44059485
Of balkenende moet inbinden zou ook niet raar zijn . Zeker nu blijkt dat er een kamermeerderheid voor is ħ'.
pi_44059584
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:51 schreef du_ke het volgende:
Of balkenende moet inbinden zou ook niet raar zijn . Zeker nu blijkt dat er een kamermeerderheid voor is ħ'.
Dat kan, zou overigens wel erg raar zijn gezien zijn uitspraak dat als het CDA de grootste partij wordt er geen pardon komt. Maar goed, we zijn het er blijkbaar over eens dat een generaal pardon nog geen uitgemaakte zaak is.

Een goed compromis lijkt me overigens als er over dit onderwerp een referendum wordt gehouden.
pi_44059808
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:54 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat kan, zou overigens wel erg raar zijn gezien zijn uitspraak dat als het CDA de grootste partij wordt er geen pardon komt. Maar goed, we zijn het er blijkbaar over eens dat een generaal pardon nog geen uitgemaakte zaak is.

Een goed compromis lijkt me overigens als er over dit onderwerp een referendum wordt gehouden.
Ik weet niet hoe de onderhandelingen van CDA-PvdA-SP af gaan lopen, maar dat er nergens een referendum over komt, dat durf ik toch al wel als feit te presenteren.
pi_44061600
quote:
Ook Bos roept CDA op kleur te bekennen
DEN HAAG - In navolging van SP-leider Jan Marijnissen heeft ook PvdA-leider Wouter Bos het CDA opgeroepen kleur te bekennen door duidelijk te zeggen welke coalitie moet worden onderzocht. Als het CDA zich daarover zou uitspreken, kan er serieus en inhoudelijk over een coalitie worden gesproken.

Dat zei Bos vrijdagavond voorafgaande aan zijn overleg met informateur Rein Jan Hoekstra, die eerder op de dag Marijnissen had ontvangen. Bos wil tempo maken. Hij zei het raar te vinden dat ze allemaal apart moeten komen. Hij zal Hoekstra vragen waarom dat gebeurt. „Al dat indirecte gedoe vind ik maar niks”, zei Bos.

De PvdA en de SP spraken zich eerder al uit voor een coalitie van CDA, PvdA en SP. De informateur spreekt zaterdag met CDA-leider Jan Peter Balkenende.

Voor Bos kwam de uitnodiging voor het tweede gesprek met Hoekstra onverwacht. De PvdA-leider reed op de snelweg toen hij ervan hoorde en maakte daarop rechtsomkeert.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2006 @ 18:19:03 #230
862 Arcee
Look closer
pi_44061648
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:40 schreef Tikorev het volgende:
Hoezo niet? Als het onderdeel wordt van de formatie en Balkenende houdt vast aan het bestaande beleid moet of de PvdA en/of ChristenUnie inbinden of er komen nieuwe verkiezingen waarna de situatie weer heel anders kan komen te liggen.
Of er komt een kabinet van precies die GP-meerderheid met 6 partijen dus.

Dan komen er ook wel snel nieuwe verkiezingen.
  FOK!fotograaf zaterdag 2 december 2006 @ 00:21:45 #231
73911 ultra_ivo
pi_44070992
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:35 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Een minister heeft uit te voeren wat de kamer bij meerderheid beslist. Indien een minister dat niet wil doen maakt hij/zij er een vertrouwenskwestie van en betekent dit dat een verlies van stemming in de kamer gelijk een verlies van ministerpost is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 december 2006 @ 00:23:59 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44071049
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:51 schreef du_ke het volgende:
Balkenende weet ook dat er binnen zijn partij een grote groep voor is.... dus na de formatie komt het er sowieso van als de linkse partijen mee gaan regeren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:27:52 #233
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44076391
De SP en de PvdA weten nu al de mogelijke coalitie te ondermijnen!

Goed bezig!!
quote:
Balkenende maakt links fors verwijt

DEN HAAG - CDA-fractievoorzitter Balkenende heeft zich zaterdag na zijn gesprek met informateur Rein Jan Hoekstra niet uitgesproken voor samenwerking met SP en PvdA. Wel maakte hij deze partijen het verwijt, dat ze via de Tweede Kamer een generaal pardon en een stop op het uitzetten van asielzoekers proberen af te dwingen.

Balkenende zei dat het niet tot gesprekken over samenwerking kan komen voordat er "helderheid" is hoe de partijen proberen hun doelen te bereiken: via "toevallige meerderheden" in de Kamer of door gesprekken in de formatie.

"Mijn enthousiasme is getemperd door het Kamerdebat over een generaal pardon," zei Balkenende. Donderdag nam de Tweede Kamer met 75 tegen 74 stemmen een motie aan, waarin werd aangedrongen op een generaal pardon en waarin staat dat voorlopig geen asielzoekers, die vallen onder oude wetgeving, uitgezet mogen worden. Het kabinet laat de Kamer dinsdag weten hoe het met de motie omgaat.

Schaken

"Als dit het beeld bepaalt van de formatie, maak ik mij grote zorgen," aldus Balkenende. Volgens hem gaat het erom dat partijen in de formatie investeren in "goede betrekkingen en vertrouwen over en weer." Balkenende vindt dat de partijen tijdens de formatie niet op twee borden moeten schaken.

Balkenende is niet de eerste fractieleider die een vergelijking maakt met schaken. Eerder liet fractievoorzitter Jan Marijnissen (SP) weten dat het hem zorgen baart dat het CDA zich niet uitspreekt over mogelijke coalities. Marijnissen vroeg zich hardop af of de christendemocraten mogelijk 'op meerdere borden schaken'.

Zowel Marijnissen als fractievoorzitter Wouter Bos van de PvdA pleiten voor samenwerking van hun partijen met het CDA in een nieuwe coalitie. Zij verwachten van Balkenende dat hij duidelijkheid geeft of ook hij een kabinet wil van CDA, PvdA en SP.

Nieuw elan

Balkenende zei dinsdag na een gesprek met Hoekstra, dat er in Nederland "nieuw elan" nodig is. Bos en Marijnissen hebben dat uitgelegd als een signaal, dat Balkenende na een coalitie met de VVD bereid zou zijn tot een nieuwe samenwerking met linkse partijen.
Bron
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 12:31:56 #234
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44076482
Toevallige meerderheden? Balkie zit zelf in een minderheidskabinet, dus wat lult ie nou.
Carpe Libertatem
pi_44076955
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:21 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Een minister heeft uit te voeren wat de kamer bij meerderheid beslist. Indien een minister dat niet wil doen maakt hij/zij er een vertrouwenskwestie van en betekent dit dat een verlies van stemming in de kamer gelijk een verlies van ministerpost is.
Een minister mag uitvoeren wat ze wil zolang ze in het kabinet en in de Tweede Kamer maar een meerderheid achter haar heeft staan. Andersom moet ze helemaal niets. Overigens mag de Tweede Kamer haar ook altijd wegsturen als ze ontevreden zijn met haar functioneren. Maar ook dat moet niet.
pi_44080035
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:27 schreef Martijn_77 het volgende:
De SP en de PvdA weten nu al de mogelijke coalitie te ondermijnen!

Goed bezig!!
[..]

Bron
Maar toch moet hij met (sommige) van deze partijen samenwerken als hij een coalitie wilt
pi_44080093
Goed van Balkenende. Het is weer opportunisme ten top bij links. Ik zou als ik Balkenende was ook niet met zulke partijen om tafel om een beleid uit te stippelen.
pi_44080347
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:40 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Balkenende zal gewoon moeten inbinden want anders komt er geen 4e kabinet Balkenende klaar. Het is duidelijk dat Balkenende nog even moet wennen aan het feit dat de politieke verhoudingen wat veranderd zijn.
  zaterdag 2 december 2006 @ 15:33:52 #239
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44080453
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:18 schreef -scorpione- het volgende:
Goed van Balkenende. Het is weer opportunisme ten top bij links. Ik zou als ik Balkenende was ook niet met zulke partijen om tafel om een beleid uit te stippelen.
Precies, eerst moeten andere partijen zich conformeren aan de standpunten van het CDA, daarna gaan we een beleid uitstippelen. CDA-beleid uiteraard. Geniaal van Balkenende.
Wereldvreemd en naief, maar geniaal.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_44080506
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:33 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Precies, eerst moeten andere partijen zich conformeren aan de standpunten van het CDA, daarna gaan we een beleid uitstippelen. CDA-beleid uiteraard. Geniaal van Balkenende.
Wereldvreemd en naief, maar geniaal.
Dromen blijft leuk he
stupidity has become as common as common sense was before
pi_44080680
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:29 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Balkenende zal gewoon moeten inbinden want anders komt er geen 4e kabinet Balkenende klaar. Het is duidelijk dat Balkenende nog even moet wennen aan het feit dat de politieke verhoudingen wat veranderd zijn.
Dan stapt hij toch niet in een kabinet? Laat links het maar doen, dan is er binnen een jaar toch nog Balkenende IV.
pi_44080782
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:43 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dan stapt hij toch niet in een kabinet? Laat links het maar doen, dan is er binnen een jaar toch nog Balkenende IV.
Lijkt mij een goed plan. En dan gewoon vier jaar blijven zitten.
pi_44080816
Wat ook nog een optie is is om de VVD erbij te betrekken. Een PVDA-SP-VVD kabinet. Ik zou me echt dood lachen.
pi_44083119
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:29 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Balkenende zal gewoon moeten inbinden want anders komt er geen 4e kabinet Balkenende klaar.
Jij weet nu al de uitslag van eventuele nieuwe verkiezingen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 december 2006 @ 18:09:43 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44083796
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:51 schreef dazzle123 het volgende:
Wat ook nog een optie is is om de VVD erbij te betrekken. Een PVDA-SP-VVD kabinet. Ik zou me echt dood lachen.
dat zou hoogstens in het allerlaatste geval kunnen maar dan is de PvdA bij de volgende verkiezingen zo enorm de lul
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 2 december 2006 @ 18:33:29 #246
3542 Gia
User under construction
pi_44084425
Ik zou het wel grappig vinden als een linkse minister de post vreemdelingenzaken en integratie krijgt.
Geloof maar niet dat de IND zich dan ineens niet aan de regels gaat houden en 'menselijker' wordt. Er gebeuren dan net zo goed nog steeds dingen die sommigen te zielig vinden, of gewoon fouten die nu ook gemaakt worden, zoals een uitzettingsbrief voor een baby.
En dan kunnen we lekker een linkse minister verantwoordelijk houden. Oh, wat kijk ik daar naar uit.
pi_44084668
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:33 schreef Gia het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als een linkse minister de post vreemdelingenzaken en integratie krijgt.
Geloof maar niet dat de IND zich dan ineens niet aan de regels gaat houden en 'menselijker' wordt. Er gebeuren dan net zo goed nog steeds dingen die sommigen te zielig vinden, of gewoon fouten die nu ook gemaakt worden, zoals een uitzettingsbrief voor een baby.
En dan kunnen we lekker een linkse minister verantwoordelijk houden. Oh, wat kijk ik daar naar uit.
Jammer dat we geen Verdonk op onderwijs gaan krijgen waarschijnlijk. Als je dit al iets vind om naar uit te kijken
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  FOK!fotograaf zaterdag 2 december 2006 @ 18:42:22 #248
73911 ultra_ivo
pi_44084683
Balkenende is hard op weg om door zijn eigen partij opzij geschoven te worden. In het CDA zijn ook veel stemmen voor een generaal pardon. Ook mensen die belangrijk genoeg zijn om zijn post te kunnen overnemen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:43:47 #249
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44087948
Volgens De Hond is maar 27% van de CDA-kiezers is voorstander. Die tegenstanders kan hij niet negeren.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:54:10 #250
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_44088290
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:43 schreef PJORourke het volgende:
Volgens De Hond is maar 27% van de CDA-kiezers is voorstander. Die tegenstanders kan hij niet negeren.
Ja, maar gezien de uitslag bij de gemeenteraadsverkiezingen zijn dat de echt CDA'ers. Dat betekent dan dat ongeveer 50 procent van de CDA'ers (28 zetels is de trouwe aanhang) een generaal pardon wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')