Nee ik zelfquote:Op woensdag 22 november 2006 17:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Iemand belde per ongeluk voor jouw 112?![]()
Daar gaat het topic niet over.quote:
Ik heb dat ook! Ik durf me alleen niet te laten opereren dus ik wacht op mijn close call.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:29 schreef Koenz0r het volgende:
Heb slechte nieren, die slecht mijn bloed zuiveren.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef mister_dog het volgende:
ja omdat ik met opgeklopte melk schuim in me bek op de grond ging ligge rillen en klappertanden..een epileptischeaanval naa aan t doen was duskonden ze niet zo waarderen
Happenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:38 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ga in een hoekje zitten huilen omdat iemand dezelfde avatar heeft op een forum met 50.000 users, jankzak
Maar wel toffe UI.quote:
Ik ben daarna meteen geopereerd etc bleek ook dat ik een te nauwe urineleider had, dus ook operaties gehad, daarna nog paar jaar catherer in je pisbuis moeten steken om je blaas te legenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:03 schreef moelan0e het volgende:
[..]
Ik heb dat ook! Ik durf me alleen niet te laten opereren dus ik wacht op mijn close call.
lets me friends
Er is een keer 112 gebelt omdat ik teveel gedronken had en steeds wegviel. En een keer omdat ik heel erg hard gevallen was op mijn onderrug die thank god niet gebroken was, maar wel mijn stuitje zwaar gekneusd en dat is kut als je zitten wilt.
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:36 schreef rival het volgende:
1 keer de politie toen ik met 2 volwassen mannen aan het knokken was!
Hele wijze les!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:55 schreef Againzender het volgende:
Moraal van dit verhaal: blijf niet staan maar ga zitten of liggen als je het gevoel hebt dat je gaat omvallen
Ik was toen ik me niet goed voelde al gehurkt gaan zitten. Ben toch voorover gevallen waardoor ik een snee had in mijn wenkbrauw. Op de intensive care hebben ze daar later die avond nog een drukverband op moeten leggen zo hard spoot het bloed eruit.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:55 schreef Againzender het volgende:
Moraal van dit verhaal: blijf niet staan maar ga zitten of liggen als je het gevoel hebt dat je gaat omvallen
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:38 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ga in een hoekje zitten huilen omdat iemand dezelfde avatar heeft op een forum met 1560.000 users, jankzak
Beter een litteken van 10 cm die ik inderdaad over mijn buik heb lopenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:09 schreef moelan0e het volgende:
Ik hoor vrijdag hoeveel mijn rechternier nog werkt, ik denk zo'n 35% net als de vorige keer.
Maar de operatie laat een litteken van tien centimeter na en een paar weken een catheter of een buisje in mijn pisbuis. Ik zie het allebei niet zo zitten.
Wat geen kant op? Spring op dak van een auto man.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:30 schreef tong80 het volgende:
Grote fik onder mijn flat afgelopen augustus. Pyromaan had 8 containers aangestoken. Ik kon samen met medebewoners geen kant op. Onderbuurman dus 112 gebeld.
misschien lagh hij wel gewoon te pitten? wie zegt dat hij dronken was? gadverdamme!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef Mute_Me het volgende:
zelf 2 keer gebeld.
1x voor een dronken man die in een auto lag te pitten langs de weg. ff 112 gebeld voordat die dacht dat hij wel een stukje kon gaan rijden.
omdat ie half uit zn auto hing en de bijrijders stoel vol met lege bierflesjes lag, + hij ongelofelijk naar alcohol stonk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
misschien lagh hij wel gewoon te pitten? wie zegt dat hij dronken was? gadverdamme!
NOFI maar daar is een ander topic voor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef Mute_Me het volgende:
zelf 2 keer gebeld.
1x voor een dronken man die in een auto lag te pitten langs de weg. ff 112 gebeld voordat die dacht dat hij wel een stukje kon gaan rijden.
andere keer voor een meisje dat aangereden was op een kruising, de bestuurder was in shock en wist niet meer wat te doen. Heb toen 112 gebeld en de bestuurder en dat meisje gerust gestelt tot de hulpdiensten er waren. Heb nog steeds te doen met die 2, dat meisje had achteraf gelukkig niks ernstigs.
sorry, zag het net ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
NOFI maar daar is een ander topic voor...
oke dan wordt et een ander verhaal!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:07 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
omdat ie half uit zn auto hing en de bijrijders stoel vol met lege bierflesjes lag, + hij ongelofelijk naar alcohol stonk.
Maarr volgende keer mag hij jou aanrijden![]()
Hoe stel je je dat voor? Slecht functionerende nieren is niet iets wat ze operationeel kunnen verhelpen.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:03 schreef moelan0e het volgende:
[..]
Ik heb dat ook! Ik durf me alleen niet te laten opereren dus ik wacht op mijn close call.
lets me friends
Kelly en haar moeder stonden toen helaas niet zo sterk in hun schoenenquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:47 schreef Hilzillah het volgende:
5e keer bijna
Met volle vaart door een voordeur gekeild! Beide armen van boven tot onder helemaal open, pols op een haartje na slagaderlijke bloeding. Ambu duurde te lang, omdat er ergens een mega ongeluk gebeurd was. Toen hebben ze me maar zelf naar t ziekenhuis gebracht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |