Gadver!quote:Op woensdag 22 november 2006 01:10 schreef Mirage het volgende:
-holy kneiter-
0900-tuigquote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gadver!
Maar algemene nummer, is dat 0900-politie?
Ik had voicemail (ik moest getuige in een zaak) en daar liet meneer de plisie agent dat nummer achter maar die doet het helemaal niet![]()
JEZUS CHRISTUSquote:Op woensdag 22 november 2006 01:10 schreef Mirage het volgende:
Toen er een malloot op straat willekeurig op mensen in stak met een mes.
Hij had al verschillende mensen te pakken genomen, ik kon net met mijn zoontje ontlopen en vervolgens zie ik hem op een oud dametje insteken en haar tegen de grond slaan/schoppen.
hij had ook al een vader die met een klein jongetje liep te pakken genomen.
Verder bel ik meestal als ik moet bellen gewoon eerst het algemene nummer.
0900 8844quote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gadver!
Ik had voicemail (ik moest getuige in een zaak) en daar liet meneer de plisie agent dat nummer achter maar die doet het helemaal niet![]()
nee.. om precies te zijn riep hij iets over Allah...quote:
algemene nummer is 0900-tuigquote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gadver!
That's it, thx!quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 01:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee.. om precies te zijn riep hij iets over Allah...
je zit dus wel aardig in de richting
quote:Op woensdag 22 november 2006 01:20 schreef Flashwin het volgende:
[..]
maar waar was het dan..waren die neergestoken mensen doodgegaaN?
je vertelt het alsof het een dagelijkse gang van zaken is![]()
Zo een mongool pak je toch zeker zelf wel?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef hoM3r het volgende:
Vorige week voor het eerst. Omdat bij een vechtpartij op straat een fietsketting werd geslingerd door iemand die tegen het hoofd van mijn broertje aankwam, die net naar buiten kwam wandelen uit een kroeg. Gelijk gebeld, binnen 30 seconden kwam er een politieauto om de hoek(Amsterdam) De jongen is trouwens niet gepakt en zo een hoofdwond ziet er schoongemaakt inderdaad een stuk minder erg uit dan op het moment zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |