Maar niet aan jou...dus je hebt er nog geen reet aan...jah een snee in je hoofd..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:51 schreef Yozzz het volgende:
Kutkleuters die zonder licht / helm / te hard over een fietspad rijden met een opgevoerde scooter...
![]()
![]()
Betalen gaan ze!
Okay, excuses voor het ongemakquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:01 schreef Yozzz het volgende:
Nou... In Arnhem iig niet! In Arnhem is het voor voetballiefhebbers.
en dan???quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:00 schreef Hyperdude het volgende:
Kan je geen aangifte van (zware) mishandeling doen?
Met een fatsoenlijke advocaat wel hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:03 schreef -beyond- het volgende:
[..]
en dan???
krijg jij geld?????
neej!!!!
LOL...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:06 schreef Yozzz het volgende:
Mijn hoofdwond was echt enorm diep, volgens de dokter blijf je het de rest van mn leven zien... Dat is nog wel het ergste. Daar gaat mijn carrière als model! :p
Als je dat kan aantonen dat dat werkelijk zo is kun je er wel geld aan verdienenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:06 schreef Yozzz het volgende:
Mijn hoofdwond was echt enorm diep, volgens de dokter blijf je het de rest van mn leven zien... Dat is nog wel het ergste. Daar gaat mijn carrière als model! :p
Met een fatsoenlijke advocaat jah. En wat kost een fatsoenlijke advocaat???Al snel 100/200 of zelfs 300 per uurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke advocaat wel hoor
Alleen bij de gemiddelde scooterpuber of zijn ouders is vaak niets te halen, alle uitkeringsgeld zat immers in die scooter![]()
Zeker weten dat ze advocaat is?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:41 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke advocaat jah. En wat kost een fatsoenlijke advocaat???Al snel 100/200 of zelfs 300 per uurEen moeder van een vriend is advocaat en voor haar moet je 350 per uur vragen. En dan krijg je je boete terug en dan heb je minder dan het geld dat je voor die advocaat moest betalen.
Een fatsoenlijke advocaat kan je vantevoren vertellen of het loont of niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:41 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke advocaat jah. En wat kost een fatsoenlijke advocaat???Al snel 100/200 of zelfs 300 per uurEen moeder van een vriend is advocaat en voor haar moet je 350 per uur vragen. En dan krijg je je boete terug en dan heb je minder dan het geld dat je voor die advocaat moest betalen.
Zat ik maar in een auto... Ik was op de fiets helaas.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:07 schreef Emo het volgende:
Ik hoop altijd maar dat die gassies zonder helm zich een keer te pletter rijden tegen een boom of zo. Ze rijden allemaal te hard, zonder helm en licht, en als er wat met ze gebeurd ben jij als automobilist de klos. Kutkoters...
Zonde dat het veiligheidsglasachterruit was dan!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:02 schreef mistraldk het volgende:
ag er opeens zo'n teringmarokkaan naast mijn broertje in de achterbak...en dan snel er uit klimmen en wegrijden...als mijn ma's auto niet een veiligheidsglasachterruit (mooi woord...) had gehad was die vent hardstikke dood geweest.
sneequote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:53 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Maar niet aan jou...dus je hebt er nog geen reet aan...jah een snee in je hoofd..
Je weet wat ze zeggen, beter een snee in je hoofd dan een hoofd in je.............
Je weet wel, die "snee" waar je al te graag je dingetje instoptquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |