op wie heb je gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst gestemd. Ik vond het heel eng en ben blij dat het achter de rug is. Ik was bang dat ik op het verkeerde zou drukken enzo.Wie heeft er vandaag ook voor het eerst gestemd?
Waarom in hemelsnaam.quote:
Argh nee.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam.
Of ben jij zo''n meisje dat dol is op paarden?
"wel leuk"quote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Argh nee.Ik zat ook te twijfelen tussen SP en PvdD maar ik zou het wel leuk vinden als die ook een zetel kregen.
![]()
Iemand anders heeft voor je gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef Goover het volgende:
Ik heb gestemt, maar ik ben niet gaan stemmen.
rara hoe kan dat?
De natie is u dankbaar voor uw stem!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst gestemd. Ik vond het heel eng en ben blij dat het achter de rug is. Ik was bang dat ik op het verkeerde zou drukken enzo.Wie heeft er vandaag ook voor het eerst gestemd?
Sorry ik bedoelde: 'maar ik zou het goed vinden als die ook een zetel kregen'quote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"wel leuk"
Gelukkig heb je je stem goed onderbouwt.
En ook nog vol overtuiging in haar antwoord op DE's vraag.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"wel leuk"
Gelukkig heb je je stem goed onderbouwt.
Goed beargumenteerdquote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Argh nee.Ik zat ook te twijfelen tussen SP en PvdD maar ik zou het wel leuk vinden als die ook een zetel kregen.
![]()
Kloptquote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Iemand anders heeft voor je gestemd?
Had je ook nog last van kiespijn?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:00 schreef Deetch het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met stemmen in mijn hoofd en nadatik gestemd had was ik mijn stem kwijt. Hopelijk duurt het weer vier jaar voor er weer verkiezingen zijn.
Bij de Albert Heijn slachtten ze dieren onverdoofd en de PvdD is daar achtergekomen. Dat is toch al een goede reden?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:24 schreef Schuifpui het volgende:
Wat een achterlijke mensen heb je toch ook. Het maakt me opzich niet eens zoveel uit op wie je stemt, maar je doet maar wat. Aangezien je gisteren nog totaal geen idee had, kan ik me niet voorstellen dat je een goed onderbouwde mening hebt kunnen vormen, doe de volgende keer gewoon blanco ofzo.![]()
Nee, waarom zouden ze die dieren niet onverdoofd mogen slachten, kost alleen maar minder.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn slachtten ze dieren onverdoofd en de PvdD is daar achtergekomen. Dat is toch al een goede reden?
Grutjes meid, wat enig voor je.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Grutjes meid, wat enig voor je.
Je beseft dat je het vrouwenkiesrecht niet echt eer aandoet?
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde: 'maar ik zou het goed vinden als die ook een zetel kregen'
Nee, das veel beter en dieperquote:
Gehandicapten zijn zo dom he!!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:32 schreef MouseOver het volgende:
Ik hoorde gisteren -serieus- dat de plaatselijke woonvorm voor geestelijk gehandicapten ook gaat stemmen. Ze gaan vanavond gezamelijk, zo zei het meisje met de geestelijke leeftijd van ca. 8 jaar. Ze wist nog niet waarop, dat bedacht ze wel als ze daar was zei ze
Dus het kan nog erger
Says who.quote:
Heeft de AH nooit een geheim van gemaakt hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn slachtten ze dieren onverdoofd en de PvdD is daar achtergekomen. Dat is toch al een goede reden?
Oke, ik MOEST stemmen van m'n moeder, ik werd helemaal misselijk omdat ik niet wist waar ik op moest stemmen maar de PvdD is toch niet erg?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:36 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Heeft de AH nooit een geheim van gemaakt hoor.
Maargoed als dat de enige reden is waarom je op de PvdD stemt, ben je waarschijnlijk wereld vreemd. Er zijn zoveel problemen en issues waarover je ook kan nadenken. Als politiek je totaal niet interesseert, maak dan in ieder geval geen onverantwoorde keuzes en stem blanco. Dan mag je toch nog op het knopje drukken.![]()
Ja kijk zo ben ik dus niet. Ik heb er in ieder geval nog een beetje verstand van.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:32 schreef MouseOver het volgende:
Ik hoorde gisteren -serieus- dat de plaatselijke woonvorm voor geestelijk gehandicapten ook gaat stemmen. Ze gaan vanavond gezamelijk, zo zei het meisje met de geestelijke leeftijd van ca. 8 jaar. Ze wist nog niet waarop, dat bedacht ze wel als ze daar was zei ze
Dus het kan nog erger
Er is een speciale stemwijzer voor geestelijk gehandicapten die extra aandacht besteedt aan wat de partijen mbt zorg willen gaan doen. Wat dat betreft geef ik ze net zoveel stemrecht als lichten zoals TS of half-demente bejaarden. Het gaat ook hen aan.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:32 schreef MouseOver het volgende:
Dus het kan nog erger
www.stomwijzer.nl?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Er is een speciale stemwijzer voor geestelijk gehandicapten die extra aandacht besteedt aan wat de partijen mbt zorg willen gaan doen. Wat dat betreft geef ik ze net zoveel stemrecht als lichten zoals TS of half-demente bejaarden. Het gaat ook hen aan.
Dan zouden kinderen ook moeten mogen stemmenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Er is een speciale stemwijzer voor geestelijk gehandicapten die extra aandacht besteedt aan wat de partijen mbt zorg willen gaan doen. Wat dat betreft geef ik ze net zoveel stemrecht als lichten zoals TS of half-demente bejaarden. Het gaat ook hen aan.
Ja hallo vergelijk mij niet met half-demente bejaarden. Er is wel een verschil met half-demente bejaarden en 18-jarigen die niet van politiek houden.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je manier van kiezen komt anders aardig overeen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja hallo vergelijk mij niet met half-demente bejaarden. Er is wel een verschil met half-demente bejaarden en 18-jarigen die niet van politiek houden.![]()
De echt ernstig verstandelijk gehandicapten mogen niet stemmen, die staan onder curatele. Dus maak je maar geen zorgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:32 schreef MouseOver het volgende:
Dus het kan nog erger
Ik heb ook voor het eerst gestemd en ik was ook bang dat ik de verkeerde knop zou indrukken.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Eindelijk een serieuze reactie en iemand die me begrijpt.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Ik heb ook voor het eerst gestemd en ik was ook bang dat ik de verkeerde knop zou indrukken.Zelfs nu zit ik er aan te denken of ik wel de goeie gestemd heb of ik het niet fout gelezen heb of fout ingedrukt heb. Van al dat gepieker word je toch niet goed van. Maar ik heb wel op de goeie gestemd denk ik.
![]()
Succes!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:01 schreef Bob. het volgende:
Ik ga zo voor het eerst stemmen. Spannend joh.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:04 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb net ook voor het eerst gestemd, ook PvdD!.
serieus, verdiep je er dan in voordat je gaat stemmenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Oke, ik MOEST stemmen van m'n moeder, ik werd helemaal misselijk omdat ik niet wist waar ik op moest stemmen maar de PvdD is toch niet erg?
Qua niveau niet echtquote:Op woensdag 22 november 2006 16:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja hallo vergelijk mij niet met half-demente bejaarden. Er is wel een verschil met half-demente bejaarden en 18-jarigen die niet van politiek houden.![]()
Als het niet moest was ik ook gegaan hoor. Ik heb een goede keus gemaakt en daar ben ik blij om.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Qua niveau niet echt![]()
"Ik moest van mn moeder"
Kom op zeg...
Je kon niet eens beargumenteren waarom...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als het niet moest was ik ook gegaan hoor. Ik heb een goede keus gemaakt en daar ben ik blij om.![]()
Waar heb jij eigenlijk op gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je kon niet eens beargumenteren waarom...
Weet je wel waarop?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:01 schreef Bob. het volgende:
Ik ga zo voor het eerst stemmen. Spannend joh.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb een goede keus gemaakt en daar ben ik blij om.![]()
Let op de o zo overtuigde smileyquote:Op woensdag 22 november 2006 15:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren.![]()
Alweer zo overtuigend.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat is géén goede reden.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ah, gossie, waarom? Je had toch zo'n goede keuze gemaakt?quote:
Oh, je MOEST! Is dat de reden waarom je op de PvdD hebt gestemd? En je wist het niet eens, zeg je nu.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Oke, ik MOEST stemmen van m'n moeder, ik werd helemaal misselijk omdat ik niet wist waar ik op moest stemmen maar de PvdD is toch niet erg?
Ahum.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja kijk zo ben ik dus niet. Ik heb er in ieder geval nog een beetje verstand van.
Jawel! Nu heb je het land STUKgemaakt! JOUW SCHULD! Ben je nu blij achterlijk wijf!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel! Nu heb je het land STUKgemaakt! JOUW SCHULD! Ben je nu blij achterlijk wijf!
PvdV: Samson en Geert.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:45 schreef Urquhart het volgende:
Het is jammer dat je niet op de burgermeester uit Samson & Gert kon stemmen!
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:45 schreef Urquhart het volgende:
quote:De Donder is actief bij de CD&V en werd in 2000 voor de CVP gekozen in de gemeenteraad van Affligem. In 2006 werd hij herkozen. Afgesproken is dat hij tot 2011 als schepen zal zetelen onder burgemeester Yvan 't Kint, daarna neemt hij de burgemeesterssjerp over
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:45 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel! Nu heb je het land STUKgemaakt! JOUW SCHULD! Ben je nu blij achterlijk wijf!
Had je maar VVD moeten stemmen.quote:
Dat is niet zo gunstig voor mij.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:53 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Had je maar VVD moeten stemmen.
Vrijheid, blijheid, zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is niet zo gunstig voor mij.
Het gaat niet alleen om jou.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Vlees onbetaalbaar duur maken is ook niet gunstigquote:Op woensdag 22 november 2006 17:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja daarom juist.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:55 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om jou.Het gaat om het HELE LAND!!!!
![]()
![]()
!!!!111
Omdat je behoefte had aan kots op je haar?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom heb ik in godsnaam dit topic opgestard?????
Geen itee.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom heb je in godsnaam niet goed nagedacht voordat je ging stemmen??????quote:Op woensdag 22 november 2006 17:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat kan ik me nog herinneren van toen ik in 2002 bij een gezinsvervangend tehuis stage liep. Er waren zelfs van die 'stemwijzers' voor ze. Een beetje het www.stomwijzer.nl idee.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:32 schreef MouseOver het volgende:
Dus het kan nog erger
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Omdat je behoefte had aan kots op je haar?
Omdat je wel vaker ondoordachte keuzes maakt.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat heb ik wel gedaan! Ik vind dat dieren meer rechten hebben. Dat jij nou zo'n extreem-rechtsquote:Op woensdag 22 november 2006 17:58 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam niet goed nagedacht voordat je ging stemmen??????
Exact! Dat bedoel ik!quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan! Ik vind dat dieren meer rechten hebben. Dat jij nou zo'n extreem-rechtspersoon bent.
Dieren.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan! Ik vind dat dieren meer rechten hebben. Dat jij nou zo'n extreem-rechtspersoon bent.
Ik wou dat ik niet zo'n flapuit op het internet was.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:08 schreef Flabofski het volgende:
[..]!
Schat, ik stem de PvdA. Wat je daar ook van mag vinden, ik doe het doordacht.
Je bent gewoon dom bezig geweest; face it.
Ik zou je haarkleur en IQ ook geheim houden. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik niet zo'n flapuit op het internet was.![]()
Je had er gewoon beter over moeten nadenken en niet zomaar op een partij moeten stemmen. En al helemaal niet op een partij stemmen met een knullige reden over AH en z'n vlees.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik niet zo'n flapuit op het internet was.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |