op wie heb je gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst gestemd. Ik vond het heel eng en ben blij dat het achter de rug is. Ik was bang dat ik op het verkeerde zou drukken enzo.Wie heeft er vandaag ook voor het eerst gestemd?
Waarom in hemelsnaam.quote:
Argh nee.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam.
Of ben jij zo''n meisje dat dol is op paarden?
"wel leuk"quote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Argh nee.Ik zat ook te twijfelen tussen SP en PvdD maar ik zou het wel leuk vinden als die ook een zetel kregen.
![]()
Iemand anders heeft voor je gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef Goover het volgende:
Ik heb gestemt, maar ik ben niet gaan stemmen.
rara hoe kan dat?
De natie is u dankbaar voor uw stem!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst gestemd. Ik vond het heel eng en ben blij dat het achter de rug is. Ik was bang dat ik op het verkeerde zou drukken enzo.Wie heeft er vandaag ook voor het eerst gestemd?
Sorry ik bedoelde: 'maar ik zou het goed vinden als die ook een zetel kregen'quote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"wel leuk"
Gelukkig heb je je stem goed onderbouwt.
En ook nog vol overtuiging in haar antwoord op DE's vraag.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"wel leuk"
Gelukkig heb je je stem goed onderbouwt.
Goed beargumenteerdquote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Argh nee.Ik zat ook te twijfelen tussen SP en PvdD maar ik zou het wel leuk vinden als die ook een zetel kregen.
![]()
Kloptquote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Iemand anders heeft voor je gestemd?
Had je ook nog last van kiespijn?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:00 schreef Deetch het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met stemmen in mijn hoofd en nadatik gestemd had was ik mijn stem kwijt. Hopelijk duurt het weer vier jaar voor er weer verkiezingen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |