Ja laten we oude koeien uit de sloot halenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:38 schreef LENUS het volgende:
Ja laten we op een Mao aanhanger stemmen![]()
muzikanten ookquote:Op woensdag 22 november 2006 14:29 schreef venomsnake het volgende:
De huisartsen stemmen met ons mee..
Huisartsen stemmen voornamelijk SP![]()
Nou, ééntje dan voordat ik ga stemmen.quote:
Niveautje!!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:37 schreef Gaosz het volgende:
SP...... plz ga dood
Van vreugde wellicht als de SP groter wordt dan de VVDquote:Op woensdag 22 november 2006 14:37 schreef Gaosz het volgende:
SP...... plz ga dood
Ja hier ook, 1 stem van mij op Van Bommel, en 2 stemmen van mn ouders op Marijnissen. Dit is voor het eerst dat mn ouders op de SP stemmen. Yeah!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ook hier SP 3 stemmen rijker (van mij en mn ouders)
zoiets denk/hoop ik ook, dat zou voor de SP een geweldige uitslag zijn!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:56 schreef Urquhart het volgende:
Ik gok dat ze een zetel of 25 krijgen. Jullie?
Doe maar een tomatensoepjequote:Op woensdag 22 november 2006 14:30 schreef Roellie80 het volgende:
![]()
* Roellie80 voelt zich hier al helemaal thuis
biertje iemand?
Dat zit er wel in. Het was ook lekker bijdehand van de VVD-leiding om elitair balletje Rutte naar voren te schuiven in plaats van volksheld Verdonk, dat scheelt zeker 10 zetels.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zoiets denk/hoop ik ook, dat zou voor de SP een geweldige uitslag zijn!![]()
Groter dan de VVD worden lijkt me heerlijk!
Hier hebben SP gestemd:quote:Op woensdag 22 november 2006 14:51 schreef Zzyzx het volgende:
Ik SP, mn pa SP, mn ma SP, mn vriendin SP, mn beste maat SP. Bij mij hebben ze hun best gedaan.
Helemaal mee eens, die getallen die je nu in de peilingen hoort zijn wel heul mooi..quote:Op woensdag 22 november 2006 15:03 schreef Janena het volgende:
Nou ja, zolang ze verdubbelen (18 zetels) ben ik tevreden hoor...
quote:
Leuk gedaan, moet ik je nagevenquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:13 schreef Ludacriss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit:
Ziet er trouwens heerlijk uit Venomsnake.
Het zou zo mooi zijn, maar ik vrees het ellendige CDA.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:18 schreef Urquhart het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ing_rtlnieuws_nl.xml
Bij RTL zijn ze de grootste.
Komt omdat de Christelijke mensen van CDA het internet nog niet gevonden hebben.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:18 schreef Urquhart het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ing_rtlnieuws_nl.xml
Bij RTL zijn ze de grootste.
En laat me raden. Ze zitten nu weer gezamenlijk met z'n allen Oprah te kijken op de bankquote:Op woensdag 22 november 2006 15:02 schreef Janena het volgende:
[..]
Hier hebben SP gestemd:
ik
manlief
pa
ma
zus 1
zus 2
mijn zwangers weet ik zo niet, de ene heeft de vorige x strategisch pvda gestemd...is hem slecht bevallen, haha...
Same herequote:Op woensdag 22 november 2006 15:21 schreef kriele het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn, maar ik vrees het ellendige CDA.
Heb ook op agnes gestemdquote:Op woensdag 22 november 2006 15:50 schreef NorthernStar het volgende:
Terug vind krukje
Voor vanavond.
Straks eerst even mijn stem op Agnes uitbrengen.
Nee maar het is wel een links blok daaroquote:Op woensdag 22 november 2006 15:55 schreef Ludacriss het volgende:
Weet niet of het waar is maar heb ooit eens gehoord dat Groningen traditie getrouw vaak op de SP stemt? Weet iemand hier iets van?
NCPN volgens mijquote:Op woensdag 22 november 2006 15:55 schreef Ludacriss het volgende:
Weet niet of het waar is maar heb ooit eens gehoord dat Groningen traditie getrouw vaak op de SP stemt? Weet iemand hier iets van?
Voornamelijk oost Groningen.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:55 schreef Ludacriss het volgende:
Daar zit idd van oudsher een semi-communistische groep, die turfkolonien als ik het goed heb.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:55 schreef Ludacriss het volgende:
Opnieuw een verdubbeling is al fenomenaal.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:50 schreef Pritt het volgende:
Alles boven de 20 zetels is prachtig voor de SP.
Hopelijk komt er nu een bredere top onder Marijnissen.
kom je ff rellen?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:04 schreef tho_Omas het volgende:
Het is wel rustig hier he. Is iedereen aan het werk?
Oh wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |