quote:Op woensdag 22 november 2006 15:13 schreef Ludacriss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit:
Ziet er trouwens heerlijk uit Venomsnake.
Het zou zo mooi zijn, maar ik vrees het ellendige CDA.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:18 schreef Urquhart het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ing_rtlnieuws_nl.xml
Bij RTL zijn ze de grootste.
Komt omdat de Christelijke mensen van CDA het internet nog niet gevonden hebben.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:18 schreef Urquhart het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ing_rtlnieuws_nl.xml
Bij RTL zijn ze de grootste.
En laat me raden. Ze zitten nu weer gezamenlijk met z'n allen Oprah te kijken op de bankquote:Op woensdag 22 november 2006 15:02 schreef Janena het volgende:
[..]
Hier hebben SP gestemd:
ik
manlief
pa
ma
zus 1
zus 2
mijn zwangers weet ik zo niet, de ene heeft de vorige x strategisch pvda gestemd...is hem slecht bevallen, haha...
Same herequote:Op woensdag 22 november 2006 15:21 schreef kriele het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn, maar ik vrees het ellendige CDA.
Heb ook op agnes gestemdquote:Op woensdag 22 november 2006 15:50 schreef NorthernStar het volgende:
Terug vind krukje
Voor vanavond.
Straks eerst even mijn stem op Agnes uitbrengen.
Nee maar het is wel een links blok daaroquote:Op woensdag 22 november 2006 15:55 schreef Ludacriss het volgende:
Weet niet of het waar is maar heb ooit eens gehoord dat Groningen traditie getrouw vaak op de SP stemt? Weet iemand hier iets van?
NCPN volgens mijquote:Op woensdag 22 november 2006 15:55 schreef Ludacriss het volgende:
Weet niet of het waar is maar heb ooit eens gehoord dat Groningen traditie getrouw vaak op de SP stemt? Weet iemand hier iets van?
Voornamelijk oost Groningen.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:55 schreef Ludacriss het volgende:
Daar zit idd van oudsher een semi-communistische groep, die turfkolonien als ik het goed heb.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:55 schreef Ludacriss het volgende:
Opnieuw een verdubbeling is al fenomenaal.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:50 schreef Pritt het volgende:
Alles boven de 20 zetels is prachtig voor de SP.
Hopelijk komt er nu een bredere top onder Marijnissen.
kom je ff rellen?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:04 schreef tho_Omas het volgende:
Het is wel rustig hier he. Is iedereen aan het werk?
Oh wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |