Ja laten we oude koeien uit de sloot halenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:38 schreef LENUS het volgende:
Ja laten we op een Mao aanhanger stemmen![]()
muzikanten ookquote:Op woensdag 22 november 2006 14:29 schreef venomsnake het volgende:
De huisartsen stemmen met ons mee..
Huisartsen stemmen voornamelijk SP![]()
Nou, ééntje dan voordat ik ga stemmen.quote:
Niveautje!!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:37 schreef Gaosz het volgende:
SP...... plz ga dood
Van vreugde wellicht als de SP groter wordt dan de VVDquote:Op woensdag 22 november 2006 14:37 schreef Gaosz het volgende:
SP...... plz ga dood
Ja hier ook, 1 stem van mij op Van Bommel, en 2 stemmen van mn ouders op Marijnissen. Dit is voor het eerst dat mn ouders op de SP stemmen. Yeah!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ook hier SP 3 stemmen rijker (van mij en mn ouders)
zoiets denk/hoop ik ook, dat zou voor de SP een geweldige uitslag zijn!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:56 schreef Urquhart het volgende:
Ik gok dat ze een zetel of 25 krijgen. Jullie?
Doe maar een tomatensoepjequote:Op woensdag 22 november 2006 14:30 schreef Roellie80 het volgende:
![]()
* Roellie80 voelt zich hier al helemaal thuis
biertje iemand?
Dat zit er wel in. Het was ook lekker bijdehand van de VVD-leiding om elitair balletje Rutte naar voren te schuiven in plaats van volksheld Verdonk, dat scheelt zeker 10 zetels.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zoiets denk/hoop ik ook, dat zou voor de SP een geweldige uitslag zijn!![]()
Groter dan de VVD worden lijkt me heerlijk!
Hier hebben SP gestemd:quote:Op woensdag 22 november 2006 14:51 schreef Zzyzx het volgende:
Ik SP, mn pa SP, mn ma SP, mn vriendin SP, mn beste maat SP. Bij mij hebben ze hun best gedaan.
Helemaal mee eens, die getallen die je nu in de peilingen hoort zijn wel heul mooi..quote:Op woensdag 22 november 2006 15:03 schreef Janena het volgende:
Nou ja, zolang ze verdubbelen (18 zetels) ben ik tevreden hoor...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |