Dan kan ik iig nog de eerste helft zien voordat ik zelf moet trainen.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:
Nee 18:30 uur dacht ik.
Ik heb 2x per week training, op dinsdag en donderdag, en als Ajax speelt ga ik stiekum nietquote:Op woensdag 22 november 2006 17:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan kan ik iig nog de eerste helft zien voordat ik zelf moet trainen.
Wat een kuttijdquote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:
Nee 18:30 uur dacht ik.
Moet ik normaal gesproken ook. Nu heb ik team-avond bij de AHquote:Op woensdag 22 november 2006 17:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan kan ik iig nog de eerste helft zien voordat ik zelf moet trainen.
quote:NAC Breda en RKC Waalwijk hebben allebei hun interesse in de Ajacied Jan Vertonghen kenbaar gemaakt, zo meldt Voetbal International. Coach van de Amsterdammers, Henk ten Cate, liet eerder al weten dat de jonge Belg op huurbasis voor een andere club uit mag komen.
Vertonghen werd aan het begin van dit seizoen door de oefenmeester bij de selectie van het eerste elftal van Ajax gehaald, waar hij, met name in de voorbereiding, ook de nodige speeltijd kreeg toebedeeld. De middenvelder heeft in de competitie en in Europees verband echter nog geen potten kunnen breken.
Dat RKC interesse toont is niet vreemd, de club presteert dit seizoen ondermaats en kan een versterking goed gebruiken. NAC daarentegen ontkent het gerucht. "Ik weet niet waar dit gerucht vandaan komt, maar wij gaan ons zeker niet versterken met Vertonghen. Tenzij er nog vier middenvelders vertrekken,” laat technisch directeur Earnest Stewart weten.
Anderlechtquote:22/11/2006 - Anderlecht blijft geinteresseerd in Grygera
In Het Laatste Nieuws meldt Anderlecht manager Herman Van Holsbeeck dat zijn club geinteresseerd blijft in het aantreken van Grygera. Afgelopen zomer hadden ze daar al een poging voor gedaan, maar toen bleek de transfersom voor Anderlecht te hoog. "Grygera was vorige zomer financieel niet haalbaar voor ons, maar hij blijft een speler die ons interesseert."
Het is echter onwaarschijnlijk dat Grygera voor Anderlecht zal gaan kiezen, met de interesse vanuit Italie achter de hand.
Ik ook alleen me vader nog overhalenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Denk dat ik een halve seizoenskaart ga aanschaffen
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen;
Gabri, Maduro, Sneijder, Emanuelson;
Rosales en Huntelaar.
Nee, Rosales is weer fit. Als die geen griep had gehad had ie gespeeld tegen Twente.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Is De Mul geblesseerd of zo?
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, Rosales is weer fit. Als die geen griep had gehad had ie gespeeld tegen Twente.
Sinds hij meer rendement heeft dan De Mul.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat Rosales weer bovenaan de pikorde.
20 jaar en je schrijft hem nu al af. De Mul is een ruwe diamant die geslepen moet worden door veel te spelen. Rosales zit al aan zijn (niet al te hoge) top.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:40 schreef twi het volgende:
2 goals, 5 assists. Daar kan De Mul in de verste verte niet aan tippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |