Waarvoor zet je die headlines er nog bij als er toch nooit nieuws in gezet wordtquote:|X| Geen nieuws...
|X|
|X|
Omdat het opeens goed gaat? Gloryhunter!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Denk dat ik een halve seizoenskaart ga aanschaffen
1 punt uit de laatste 2 thuiswedstrijden. Hij is juist een echte supporter, die in deze barre tijden zijn club wil steunenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Omdat het opeens goed gaat? Gloryhunter!
woorden alleen van toepassing als je geen geldig excuus hebt![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Omdat het opeens goed gaat? Gloryhunter!
woorden alleen van toepassing als je geen geldig excuus hebt![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:23 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
1 punt uit de laatste 2 thuiswedstrijden. Hij is juist een echte supporter, die in deze barre tijden zijn club wil steunen![]()
Helaasch, je zal de OPs beter moeten lezen. Vaak genoeg staat er nl een samenvatting in van de nieuwtjes die het vorige deel bevatte.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Waarvoor zet je die headlines er nog bij als er toch nooit nieuws in gezet wordt![]()
Iemand die meer weet over deze Amerikaan?quote:Concurreren Ajax en Hammarby om Amerikaans talent?
Volgens het Zweedse Expressen concurreren Ajax en Hammarby (Stockholm) om Charlie Davies, een twintigjarig Amerikaans talent van Boston College. Het bericht stelt dat Ajax de beste papieren zou hebben om de Amerikaanse aanvaller in te lijven.
Een Amerikaan erbij is altijd lekker, dan verkoopt Ajax lekker veel shirtjes in de USAquote:Op woensdag 22 november 2006 13:59 schreef BoNi het volgende:
Doe maar een blessurevrije versie van John O'Brien, maar zoals ik lees is hij vorig jaar het hele jaar geblesseerd geweest..!
Ik ken hem ook niet, maar zie hier een topic over hem op bigsoccer: http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=417180
Kunnen ze beter Freddy Adu kopenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een Amerikaan erbij is altijd lekker, dan verkoopt Ajax lekker veel shirtjes in de USA![]()
Die kan niet voetballenquote:
Nja k moet morgen werken van 18 - 21.. helemaal kut!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:45 schreef jna het volgende:
Ik moet morgenavond naar een voorlichtingsbijeenkomst over stage in het buitenland, ik had alleen nog niet de link gemaakt met het feit dat Ajax ook morgenavond moet spelen![]()
Dan maar via de radio luisteren![]()
Nu niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen was ik nog voor mooi voetbal ja.
Is het dan niet zowel leuker als goedkoper om de wedstrijd op te nemen, naar huis te fietsen en dan kijken met een pilsje en bak chips?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja k moet morgen werken van 18 - 21.. helemaal kut!
Wordt dus volgen op me telefoontje.. dure grap![]()
Dan kan ik iig nog de eerste helft zien voordat ik zelf moet trainen.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:
Nee 18:30 uur dacht ik.
Ik heb 2x per week training, op dinsdag en donderdag, en als Ajax speelt ga ik stiekum nietquote:Op woensdag 22 november 2006 17:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan kan ik iig nog de eerste helft zien voordat ik zelf moet trainen.
Wat een kuttijdquote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:
Nee 18:30 uur dacht ik.
Moet ik normaal gesproken ook. Nu heb ik team-avond bij de AHquote:Op woensdag 22 november 2006 17:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan kan ik iig nog de eerste helft zien voordat ik zelf moet trainen.
quote:NAC Breda en RKC Waalwijk hebben allebei hun interesse in de Ajacied Jan Vertonghen kenbaar gemaakt, zo meldt Voetbal International. Coach van de Amsterdammers, Henk ten Cate, liet eerder al weten dat de jonge Belg op huurbasis voor een andere club uit mag komen.
Vertonghen werd aan het begin van dit seizoen door de oefenmeester bij de selectie van het eerste elftal van Ajax gehaald, waar hij, met name in de voorbereiding, ook de nodige speeltijd kreeg toebedeeld. De middenvelder heeft in de competitie en in Europees verband echter nog geen potten kunnen breken.
Dat RKC interesse toont is niet vreemd, de club presteert dit seizoen ondermaats en kan een versterking goed gebruiken. NAC daarentegen ontkent het gerucht. "Ik weet niet waar dit gerucht vandaan komt, maar wij gaan ons zeker niet versterken met Vertonghen. Tenzij er nog vier middenvelders vertrekken,” laat technisch directeur Earnest Stewart weten.
Anderlechtquote:22/11/2006 - Anderlecht blijft geinteresseerd in Grygera
In Het Laatste Nieuws meldt Anderlecht manager Herman Van Holsbeeck dat zijn club geinteresseerd blijft in het aantreken van Grygera. Afgelopen zomer hadden ze daar al een poging voor gedaan, maar toen bleek de transfersom voor Anderlecht te hoog. "Grygera was vorige zomer financieel niet haalbaar voor ons, maar hij blijft een speler die ons interesseert."
Het is echter onwaarschijnlijk dat Grygera voor Anderlecht zal gaan kiezen, met de interesse vanuit Italie achter de hand.
Ik ook alleen me vader nog overhalenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Denk dat ik een halve seizoenskaart ga aanschaffen
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen;
Gabri, Maduro, Sneijder, Emanuelson;
Rosales en Huntelaar.
Nee, Rosales is weer fit. Als die geen griep had gehad had ie gespeeld tegen Twente.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Is De Mul geblesseerd of zo?
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, Rosales is weer fit. Als die geen griep had gehad had ie gespeeld tegen Twente.
Sinds hij meer rendement heeft dan De Mul.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat Rosales weer bovenaan de pikorde.
20 jaar en je schrijft hem nu al af. De Mul is een ruwe diamant die geslepen moet worden door veel te spelen. Rosales zit al aan zijn (niet al te hoge) top.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:40 schreef twi het volgende:
2 goals, 5 assists. Daar kan De Mul in de verste verte niet aan tippen.
Jij bent echt coolquote:Op woensdag 22 november 2006 23:03 schreef twi het volgende:
Omdat hij bij Chelsea zit. Lijkt me best logisch.
Maar is nu al meer waard dan de hele selectie van Ajaxquote:Op woensdag 22 november 2006 23:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Die jongen moet zich ook nog maar bewijzen.
Wat is daar cool aan? Een feit is een feit.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent echt cool
Waarom hebben ze hem niet bij Ajax CT opgehaald?
Na een paar invalbeurtjes? Lijkt me stug.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar is nu al meer waard dan de hele selectie van Ajax
Soms wil er nu eenmaal wel een toptalentje doorglippen. Zoals Huntelaar bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij bent echt cool
Waarom hebben ze hem niet bij Ajax CT opgehaald?
24 miljoen euroquote:Op woensdag 22 november 2006 23:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Na een paar invalbeurtjes? Lijkt me stug.
Die leverde 2 miljoen en Sibon opquote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Soms wil er nu eenmaal wel een toptalentje doorglippen. Zoals Huntelaar bijvoorbeeld.
Dus? Wil je daarmee zeggen dat hij bij Ajax ook 24 miljoen waard zou zijn geweest?quote:
Aangezien Sibon met 2 jaarsalarissen en z'n 750k clausule ook zo'n 2 miljoen zal hebben gekost spelen jullie in elk geval quitte op de flater Huntelaar te laten gaan. Goed gedaanquote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die leverde 2 miljoen en Sibon op
Nee dat hij 24 miljoen euro waard isquote:Op woensdag 22 november 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dus? Wil je daarmee zeggen dat hij bij Ajax ook 24 miljoen waard zou zijn geweest?
54quote:Op woensdag 22 november 2006 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was ook geen flater.
Hoeveel goals heeft ie al in de eredivisie?
Het is er voor betaaldquote:Op woensdag 22 november 2006 23:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Nogmaals op basis van wat is hij 24 miljoen waard.
En dit seizoen?quote:
Nog niet genoeg, maar dat worden er nog wel 25quote:Op woensdag 22 november 2006 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dit seizoen?
Irritant usertje blijf je toch.quote:
Moet Ajax nog 2 keer tegen Nec, Excelsior, Sparta, ADO en RKC?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet genoeg, maar dat worden er nog wel 25
Neequote:Op woensdag 22 november 2006 23:46 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Irritant usertje blijf je toch.
Live verbinding vanuit liverpool?![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is er voor betaald
In principe was hij 6 miljoen waard toen hij van Lyn overkwam.quote:Manchester United have also agreed to terminate their option agreement with Mikel. Under the terms of this agreement Chelsea will pay Manchester United £12million, half paid upon the finalisation of the contract and the other half in June 2007, and Lyn £4million, half payable immediately, and half payable in June 2007.
Talentvolle aanvaller!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Niemand heeft een mening over Dembele?
In principequote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
[..]
In principe was hij 6 miljoen waard toen hij van Lyn overkwam.
Verassend. En nu maar terug naar je psv-topicjequote:
quote:Vermeer wordt toch niet verhuurd na winterstop
Martin van Geel liet vandaag weten dat Ajax in tegenstelling tot eerdere uitlatingen nu toch heeft besloten Kenneth Vermeer in de tweede seizoenshelft niet te verhuren. "We durven dat niet aan. Stel dat Maarten Stekelenburg iets overkomt. Onze tweede doelman Dennis Gentenaar is vaak geblesseerd. Dan is het geen overbodige luxe wanneer je Vermeer nog achter de hand hebt."
En naar transfergeld toch?!?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kijk niet naar goals, ik kijk naar kwaliteit. Zou je ook eens moeten doen
Ook dat ja.quote:
Waarom loop je dan alleen te zaniken over goals, imbeciel?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kijk niet naar goals, ik kijk naar kwaliteit. Zou je ook eens moeten doen
Waar?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom loop je dan alleen te zaniken over goals, imbeciel?
Er zijn duizenden spitsen voetballend beter dan Van Nistelrooij en Makaay en toch zijn het Europese topspitsen. Huntelaar heeft een bepaalde kwaliteit. Scoren en staan waar je moet staan. Die kwaliteit heeft Dembele niet, da's een man van de actie.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Dembele is voetballend veel beter dan Huntelaar. Toch wel een gemiste kans aangezien jullie hem zo hadden kunnen ophalen bij GBA.
Dembele is dan ook meer een 10/schaduwspits. Samen met Huntelaar zouden ze een dodelijk aanvalsduo kunnen vormen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef twi het volgende:
Er zijn duizenden spitsen voetballend beter dan Van Nistelrooij en Makaay en toch zijn het Europese topspitsen. Huntelaar heeft een bepaalde kwaliteit. Scoren en staan waar je moet staan. Die kwaliteit heeft Dembele niet, da's een man van de actie.
Want?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat maak je jezelf weer belachelijk.
Geweldig.
Werd twintig jaar geleden ook geroepen. Hadden ze dat even fout.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar zolang ajax zo zich vast blijft houden aan het 4-3-3 systemen zal het in ieder geval Europees nooit meer gaan maken.
Dat 4-3-3 systeem is NU wel een van de hoofdzakelijke redenen waarom Huntelaar niet optimaal rendeert (en dan druk ik het nog zacht uit).quote:Op donderdag 23 november 2006 00:13 schreef Radegast het volgende:
Werd twintig jaar geleden ook geroepen. Hadden ze dat even fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |