Ik begin het idee te krijgen dat je nogal graag lacht om stompzinnige zaken.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Misschien was het je nog niet opgevallen, maar we zitten hier op een openbaar forum. Als ik snel conclusies wil trekken dan doe ik dat. Dat ik daar niet diep over na hoef te denken lijkt me duidelijk. Dat jij je er aan ergert kan ik alleen maar om lachen.
Ik denk dat je het hiermee heel goed samenvat! Gelukkig ben ik niet degene die de gok waagt, want ik stem sowieso PvdA.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
hoe "strategischer"je stem, des te hoger het gokgehalte. Zeker. Bij mij is het nog steeds een mix van ideologie (die ik zeker niet verloochen) en strategie.
![]()
Goedzo.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:43 schreef gday het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hiermee heel goed samenvat! Gelukkig ben ik niet degene die de gok waagt, want ik stem sowieso PvdA.
Daarin moet ik je dan wel weer gelijk geven.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:39 schreef gday het volgende:
Je hoeft mij er ook niet van te beschuldigen dat ik me erger aan bepaalde zaken, want ook daarin ben jij diezelfde spreekwoordelijke pot. [afbeelding]
Je kunt hem natuurlijk ook leegzuipen om de teleurstelling te verwerken. Dan heb je ongeacht de uitslag een goede reden.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daarin moet ik je dan wel weer gelijk geven.![]()
Maar ik blijf bij mijn standpunt dat een flesje sect koudleggen speciaal voor een overwinning van de PvdA behoorlijk kansloosch is.![]()
Ik denk dat hij dan denkt: "Aan mij heeft het in ieder geval niet gelegen!"quote:Op woensdag 22 november 2006 15:49 schreef PLAE@ het volgende:
Hoe kut voelt de ts zich nou als CDA toch een paar zetels groter is.
Maar dat zegt volgens mij niks... want als de CDA samen met rechts niet tot een kabinet kan komen hebben ze er niks aan? Wie weet kan links het dan mooi overnemen.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:49 schreef PLAE@ het volgende:
Hoe kut voelt de ts zich nou als CDA toch een paar zetels groter is.
Hoor ik daar nou iemand "Utopie" zeggen?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Maar dat zegt volgens mij niks... want als de CDA samen met rechts niet tot een kabinet kan komen hebben ze er niks aan? Wie weet kan links het dan mooi overnemen.
In zijn geval kan ie dan maar beter een flesje of 3 klaarleggenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:51 schreef thabit het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk ook leegzuipen om de teleurstelling te verwerken. Dan heb je ongeacht de uitslag een goede reden.
Nee hoor.... als ik de peilingen zie hebben beide kanten geen meerderheid. Dat zou dus een minderheidskabinet kunnen worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou iemand "Utopie" zeggen?
veel mensen stemmen strategisch omdat ze niet willen dat een andere partij de grootste wordt, en dat komt omdat de grootste partij mag meteen beginnen om een coalitie te vormen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef richardc het volgende:
[..]
Precies! Dat zou iedereen moeten doen.
geen minderheidakabinet.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee hoor.... als ik de peilingen zie hebben beide kanten geen meerderheid. Dat zou dus een minderheidskabinet kunnen worden.
GR? Is dat Groen Rechts?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:14 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
geen minderheidakabinet.
ik zie een kabinet met SP/GR/PvdA/CU dergelijk kunnen. zonodig D66 en Pvd Dieren ook erbij halen.
het land moet toch worden geregeerd.
en als er een minderheidskabinet komt, dan een linkse aub...immers SP/GL en PvdA halen volgens de peilingen meer zetels dan VVD/CDA.
![]()
Geef mij dan maar een rechts minderheidskabinetquote:Op woensdag 22 november 2006 16:14 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
geen minderheidakabinet.
ik zie een kabinet met SP/GR/PvdA/CU dergelijk kunnen. zonodig D66 en Pvd Dieren ook erbij halen.
het land moet toch worden geregeerd.
en als er een minderheidskabinet komt, dan een linkse aub...immers SP/GL en PvdA halen volgens de peilingen meer zetels dan VVD/CDA.
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:55 schreef gday het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het uitzonderlijk dat een kabinet 4 jaar regeert? Dat Balkenende het geen 4 jaar uithoudt, betekent niet dat dat elk kabinet overkomt.
Mja dat is zo onbetrouwbaar als wat.....quote:Op woensdag 22 november 2006 17:43 schreef Genverbrander het volgende:
Volgens www.trouw.nl (christelijke krant) zijn er meer strategische PvdA-stemmers dan ik:
[afbeelding]
Dat belooft veel goeds, Genverbranderquote:Op woensdag 22 november 2006 17:43 schreef Genverbrander het volgende:
Volgens www.trouw.nl (christelijke krant) zijn er meer strategische PvdA-stemmers dan ik:
[afbeelding]
Jij mag voor mij overal hoop uit halenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:43 schreef Genverbrander het volgende:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |