abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43852847
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:29 schreef devv05 het volgende:
@Diablos79: man je weet niet eens waar je het over hebt, ga naar de Gameplay 2006 en je ziet het zelf.
Ik ga zondag, en dan ga ik die PS3 is grondig bestuderen(als ik daar de mogelijkheid voor krijg.)
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:32:00 #202
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43852855
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar hier word je echt ongeloofwaardig. Resistance is grafisch van niveau Call of Duty 2. Zeker niet lelijk maar kilometers ver verwijderd van Gears of War. Je mag blij zijn als de PS3 dat over 2-3 jaar uitpoept.

Dat White Knight Story nog even bekijken, dat kan zich meten aan Oblivion. Maar lang niet aan Rainbow Six: Vegas, Call of Duty 3, etc. laat staan aan de mooiste game tot op dit moment, Gears of War.
Over 2 a 3 jaar .. Ik weet dat je echt 360 fan bent maar dat is echt overdreven. Volgend jaar komt UT07 uit en die is zo te zien echt niks minder mooi dan GoW.

COD 3 en Vegas(komt eraan) zijn ook op de PS3 en zien er gewoon uit als op de 360.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_43852922
Mja die heb ik gisteren niet mogen aanschouwen dus daar kan ik niks over zeggen.
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:35:28 #204
145074 Diablos79
pi_43852969
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:29 schreef devv05 het volgende:
@Diablos79: man je weet niet eens waar je het over hebt, ga naar de Gameplay 2006 en je ziet het zelf.
Nee ik ga wel op jouw objectieve oordeel af

Dat jij je mening al hebt gevormd na het spelen van een paar spelletjes en beweerd dat de PS3 pas 2 a 3 jaar GoW kan zegt al genoeg..
pi_43852999
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:32 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Over 2 a 3 jaar .. Ik weet dat je echt 360 fan bent maar dat is echt overdreven. Volgend jaar komt UT07 uit en die is zo te zien echt niks minder mooi dan GoW.

COD 3 en Vegas(komt eraan) zijn ook op de PS3 en zien er gewoon uit als op de 360.
dat ding komt een jaar later, ben je daar blij mee dan dat het er hetzelfde uit ziet?

als ik een grafische kaart koop een jaar/anderhalf jaar na me vorige, dan verwacht je toch ook dat je spellen er beter uit gaan zien?
GamerTag
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:44:29 #206
145074 Diablos79
pi_43853294
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:36 schreef masterdave het volgende:

[..]

dat ding komt een jaar later, ben je daar blij mee dan dat het er hetzelfde uit ziet?

als ik een graphische kaart koop een jaar/anderhalf jaar na me vorige, dan verwacht je toch ook dat je spellen er beter uit gaan zien?
Had niet anders verwacht dan dat het hetzelfde eruit zou zien. De 360 versies waren al eerder in de maak dan de PS3 versie, dus poorten ze het gewoon en passen het aan. Wat tot gevolg heeft dat framerates minder stabiel zijn en het er nooit beter op word.

Die games die nu uit zijn op de PS3 zijn in verhouding met het apparaat gewoon niet bijzonder en soms zelfs slecht. Over een jaar zal dat zeker anders zijn. De spellen die eraan zitten te komen zijn gewoon vet en daar koop ik hem ook voor, niet voor die paar launchgames die nu uit zijn.
pi_43854691
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:35 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Nee ik ga wel op jouw objectieve oordeel af

Dat jij je mening al hebt gevormd na het spelen van een paar spelletjes en beweerd dat de PS3 pas 2 a 3 jaar GoW kan zegt al genoeg..
Ik baseer mn mening tenminste nog ergens op. Iedereen met een beetje gezond verstand ziet dat Resistance het zwaar aflegt tegen Gears of War. Ik was gisteren met gasten van een PS3 site en die vonden het zelfs tegenvallen.

En ja, ik denk doordat het moeilijker programmeren is voor de PS3 games als GoW pas over een aantal jaar mogelijk zijn op de PS3. Weet ik dat zeker? Nee dat weet ik niet zeker want dat kan ik niet zeker weten. Ik DENK het.
pi_43855788
Net online met GoW, zooitje amerikanen, dus ik vragen, he heeft er iemand een PS3 hier?

antwoordt door 3 man:

dude, why the fuck you think i got my 360 plugged in?
andere kerel: yeah man, piss off, resistance is nothing compared to GoW
GamerTag
pi_43856145
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:58 schreef masterdave het volgende:
Net online met GoW, zooitje amerikanen, dus ik vragen, he heeft er iemand een PS3 hier?

antwoordt door 3 man:

dude, why the fuck you think i got my 360 plugged in?
andere kerel: yeah man, piss off, resistance is nothing compared to GoW
och, die arme sloebers. Kunnen zich waarschijnlijk geen PS3 veroorloven
pi_43856219
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:10 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

och, die arme sloebers. Kunnen zich waarschijnlijk geen PS3 veroorloven
misschien zette ik het er niet helemaal duidelijk neer, maar ze hadden dus wel een ps3
GamerTag
pi_43856854
goh en jij gelooft ze direct
pi_43856994
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:34 schreef Snake_NL het volgende:
goh en jij gelooft ze direct
van eentje wel
GamerTag
pi_43857078
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:24 schreef masterdave het volgende:

[..]

dit is detail

[afbeelding]
Zeker wel mooi. Maar ik hoor overal gepimpte PS2 graphics en PS2 on steroids. Wat is dat voor fanboy-gelul? Ik vind Gears of War ook Half-Life 2 on steroids. Alles is gewoon een opgepoetste versie van het vorige.

Ik snap trouwens niet wat al die XBOX360-fanboys hier komen zeiken. Ik ben zelf geen fan van de PS3 of XBOX360, waarschijnlijk wacht ik nog een aantal maanden voor ik een beslissing maak. Ik neig zelfs een klein beetje naar de Wii, maar dan vooral omdat die controller me echt geinig lijkt, zeker als je met een groep vrienden bent.

Maar goed, als je zo weg bent van de 360: Waarom zit je hier dan? Zou je dan niet achter je console moeten zitten, als het zo geweldig is? Of moet ik eruit opmaken dat je de pixels op dit forum mooier vindt? Anyway, koop gewoon waar je zin in hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_43857483
Ik dacht eigenlijk dat de mensen hier hun console-voorkeur al duidelijk gemaakt hebben in de eerste 3 pagina's van deze topic.
pi_43859271
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:58 schreef P-Style het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat de mensen hier hun console-voorkeur al duidelijk gemaakt hebben in de eerste 3 pagina's van deze topic.
Blijkbaar is elkaar bashen leuk ofzo.
pi_43860081
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 19:04 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Blijkbaar is elkaar bashen leuk ofzo.
ja erg he, ik doe er het keihard aan mee, terwijl ik best pro PS3 ben, ga er zelfs waarschijnlijk eentje halen.
GamerTag
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:13:30 #217
145074 Diablos79
pi_43861266
Zit eraan te denken om mijn 360 al weer te verkopen, want een gare console is dat. Elke dag wel gezeik met dat ding, joypad word niet herkent , dvdrom die niet open wil, vastlopers, en nu begint hij al te zeiken dat hij de dvd niet kan lezen want die zou vies of beschadigd zijn .. En dat allemaal sinds de laatste de update, bedankt MS!!

Hoop dat het gewoon aan TW07 ligt, want anders gaat de Xbox360 weer snel de deur uit en neem ik wel een PS3 op import ofzo
pi_43861284
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar hier word je echt ongeloofwaardig. Resistance is grafisch van niveau Call of Duty 2. Zeker niet lelijk maar kilometers ver verwijderd van Gears of War. Je mag blij zijn als de PS3 dat over 2-3 jaar uitpoept.
Van wat ik tot nu toe gezien heb heeft GoW niet echt grote open levels waar een heleboel tegelijk gebeurt en daarmee bespaar je ook heel wat rekenkracht...Ik moet trouwens toegeven dat ik tot nu toe GoW in single player op zn hoogst 45min gespeeld heb, ik vind de co-op veel leuker.
En als je de launches van de PS1 en PS2 erop naleest, dan zul je zien dat bij beide het grafische niveau van de launchgames tegenviel ten opzichte van de concurrentie.
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:13 schreef Diablos79 het volgende:
dvdrom die niet open wil
Het klepje van mijn gerepareerde 360 gaat nooit goed open als er geen game inzit, ik moet er altijd even op drukken

[ Bericht 10% gewijzigd door SToRM81 op 24-11-2006 20:20:21 ]
PSN id: NL_SToRM
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:25:15 #219
145074 Diablos79
pi_43861573
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:14 schreef SToRM81 het volgende:

Het klepje van mijn gerepareerde 360 gaat nooit goed open als er geen game inzit, ik moet er altijd even op drukken
Goede reparatie dan

Die 360 geeft mij echt een gevoel dat hij goedkoop en gammel is afgewerkt. En dat is jammer want de games zijn goed. Ik heb met die 360 in 2 maanden al meer gezeik gehad als met mijn ps2 in 5 jaar.

Nou van een dvdlade die niet open wil heb je bij de PS3 iedergeval geen last
pi_43861650
Ik herken echt geen van je problemen, waarschijnlijk is dat je lot Heb nu een jaar (nouja, begin december dus bijna) een 360 en op twee vastlopers na echt nog nooit problemen gehad.

Maar de PS3 kritieken zijn ook niet mals (met name de controller), dus je hebt geluk dat ie hier pas medio 2007 aankomt.
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:51:50 #221
145074 Diablos79
pi_43862387
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef devv05 het volgende:
Ik herken echt geen van je problemen, waarschijnlijk is dat je lot Heb nu een jaar (nouja, begin december dus bijna) een 360 en op twee vastlopers na echt nog nooit problemen gehad.

Maar de PS3 kritieken zijn ook niet mals (met name de controller), dus je hebt geluk dat ie hier pas medio 2007 aankomt.
Ja mijn lot dat ik geen 360 moet hebben

Over die controller heb ik alleen als negatief commentaar gehoord dat hij te licht is volgens sommige. Wel vaag dat IGN eerst behoorlijk negatief was over de controller maar nu weer positief is en het een van de beste controllers op de markt noemt... Maar wat is er dan met die controller, en dan bedoel ik echt defecten?
  vrijdag 24 november 2006 @ 21:05:30 #222
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43862814
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja mijn lot dat ik geen 360 moet hebben

Over die controller heb ik alleen als negatief commentaar gehoord dat hij te licht is volgens sommige. Wel vaag dat IGN eerst behoorlijk negatief was over de controller maar nu weer positief is en het een van de beste controllers op de markt noemt... Maar wat is er dan met die controller, en dan bedoel ik echt defecten?
veel connectie-verlies, calibreren met USB-kabel (ok das geen defect, maar echt handig is het niet )

en persoonlijk vond ik hem veels te licht en ook gammel aanvoelen
The line is a dot to you!
  vrijdag 24 november 2006 @ 21:17:26 #223
145074 Diablos79
pi_43863212
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef kepler het volgende:

[..]

veel connectie-verlies, calibreren met USB-kabel (ok das geen defect, maar echt handig is het niet )

en persoonlijk vond ik hem veels te licht en ook gammel aanvoelen
Connectie verlies had ik nog niet gehoord. Zal ik wel geen last van hebben aangezien ik hem toch aan de draad laat hangen hehe

Dat te licht is denk ook even wennen. Ik heb nog een eerste ps1 joypad liggen, die zijn ook heel licht maar na een half uurtje spelen merk je dat niet meer. Het is verder ook gewoon een kwestie van voorkeur. Ik verkies de PS controller altijd boven die van de 360, want hoewel het een fijne controller is(die van de 360) vind ik hem toch wat minder dan de PS controller, door de indeling en de knopjes drukken wat minder lekker. En die D-pad op de 360 controller is echt slecht.
pi_43863412
Ik vind de Xbox 360 controller de beste die ik ooit in mn handen gehad heb. Ben nooit fan geweest van de PS2-controller en die van de PS3 lijkt erop. Behalve dat ik het design simpel/goedkoop vind voelt ie inderdaad wat gammel aan en hij mist rumble. Connectie verlies heb ik zelf nog niet gehad.
  vrijdag 24 november 2006 @ 21:30:31 #225
145074 Diablos79
pi_43863653
Die 360 controller is ook fijn, al heel wat beter dan die van de Xbox. Maar die gare D-pad maakt hem toch al gelijk wat minder. En die trigger knoppen voelen wat te stug voor mij. Rumble mis ik verder helemaal niet, heb het toch altijd uit staan.
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:18:36 #226
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_43869156
ik heb met mijn 360 pas 1 vastloper gehad ,ik vindt het een leuke stukje techniek,
apart van de Harrier Jet ventilator dan

maar hij gaat toch mooi ruimte maken voor de ps3
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:24:33 #227
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43869345
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:17 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Connectie verlies had ik nog niet gehoord. Zal ik wel geen last van hebben aangezien ik hem toch aan de draad laat hangen hehe

Dat te licht is denk ook even wennen. Ik heb nog een eerste ps1 joypad liggen, die zijn ook heel licht maar na een half uurtje spelen merk je dat niet meer. Het is verder ook gewoon een kwestie van voorkeur. Ik verkies de PS controller altijd boven die van de 360, want hoewel het een fijne controller is(die van de 360) vind ik hem toch wat minder dan de PS controller, door de indeling en de knopjes drukken wat minder lekker. En die D-pad op de 360 controller is echt slecht.
connectie-verlies met de 360 had ik ook nog nooit van gehoord

maar de controller is echt een kwestie van smaak, de 360 controller vind ik net iets te klein. Maar nog steeds beter dan de PS2-controller. De PS3 controller dus ook even mogen vasthouden en is eigenlijk precies hetzelfde als de PS2, alleen dus lichter, gammeler en zonder rumble.
pi_43870013
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:14 schreef SToRM81 het volgende:
Van wat ik tot nu toe gezien heb heeft GoW niet echt grote open levels waar een heleboel tegelijk gebeurt en daarmee bespaar je ook heel wat rekenkracht.
Er zijn zeker wel een aantal levels die groot zijn en waar veel gebeurt.
Maar het trucje dat men vooral gebruikt is textures herhalen. Soms zie je gewoon vier dezelfde, weliswaar zeer gedetailleerde, textures naast elkaar. En daar zie je gewoon de problemen van het hebben van slechts 512MB RAM in een next-gen console. Het kan de rest van het ding niet bijbenen. Hetzelfde geldt obviously voor de DVD drive.
quote:
..Ik moet trouwens toegeven dat ik tot nu toe GoW in single player op zn hoogst 45min gespeeld heb, ik vind de co-op veel leuker.
Co-op IS ook leuker
quote:
En als je de launches van de PS1 en PS2 erop naleest, dan zul je zien dat bij beide het grafische niveau van de launchgames tegenviel ten opzichte van de concurrentie.
En in beide gevallen bleef de grafische achterstand
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:48:49 #229
145074 Diablos79
pi_43870055
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:24 schreef kepler het volgende:

[..]

connectie-verlies met de 360 had ik ook nog nooit van gehoord

maar de controller is echt een kwestie van smaak, de 360 controller vind ik net iets te klein. Maar nog steeds beter dan de PS2-controller. De PS3 controller dus ook even mogen vasthouden en is eigenlijk precies hetzelfde als de PS2, alleen dus lichter, gammeler en zonder rumble.
Connectie-verlies met de 360 controller heb ik ook niet gehad, wel dat hij hem gewoon helemaal niet herkent

Wat is er gammel aan dan? Zitten de knopjes los? Ding zal wel hetzelfde spelen als de PS2 controller dus voor mij issie sowieso wel goed.
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:52:26 #230
145074 Diablos79
pi_43870153
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:47 schreef Retuobak het volgende:

En in beide gevallen bleef de grafische achterstand
Op welke console liep de PS1 grafisch achter dan? En beide liepen trouwens bij launch helemaal niet achter. De PS1 was beter dan de saturn en de PS2 was beter dan de Dreamcast
  zaterdag 25 november 2006 @ 01:23:09 #231
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43870767
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:48 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Connectie-verlies met de 360 controller heb ik ook niet gehad, wel dat hij hem gewoon helemaal niet herkent

Wat is er gammel aan dan? Zitten de knopjes los? Ding zal wel hetzelfde spelen als de PS2 controller dus voor mij issie sowieso wel goed.
jah dat is toch connectie-verlies

Hij voelde gewoon gammel aan. Hij kraakte en ik had het gevoel alsof tie elk moment uit elkaar kon vallen Maar ze zeggen ook dat krakend ijs niet breekt
  zaterdag 25 november 2006 @ 01:37:51 #232
145074 Diablos79
pi_43871049
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 01:23 schreef kepler het volgende:

[..]

jah dat is toch connectie-verlies

Hij voelde gewoon gammel aan. Hij kraakte en ik had het gevoel alsof tie elk moment uit elkaar kon vallen Maar ze zeggen ook dat krakend ijs niet breekt
Nee, want het hij moet nog connectie maken, als je nog connectie hebt kun je het ook niet verliezen

Je moet gewoon niet zo lomp doen
Zal wel hetzelfde aanvoelen als de voorgaande PS controllers, die kraken ook lol..
  zaterdag 25 november 2006 @ 01:39:37 #233
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43871073
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 01:37 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Nee, want het hij moet nog connectie maken, als je nog connectie hebt kun je het ook niet verliezen

Je moet gewoon niet zo lomp doen
Zal wel hetzelfde aanvoelen als de voorgaande PS controllers, die kraken ook lol..
nou de keer daarvoor had tie wel connectie, en de keer daarna niet. Is tie het toch ergens verloren

PS controllers voelen gewoon gaar aan dus
pi_43873784
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:52 schreef Diablos79 het volgende:
Op welke console liep de PS1 grafisch achter dan? En beide liepen trouwens bij launch helemaal niet achter. De PS1 was beter dan de saturn en de PS2 was beter dan de Dreamcast
De Saturn had met VF en Daytona wel een aantal sterke titels in huis.
Hier nog een heleboel stukjes uit verschillende artikels (van een ander forum ):
quote:
Sure the PS2 can handle more polygons on paper, but when you actually see games side by side, the difference is not what you'd expect given the hype ... and the price=2E "How do you explain this?" you might ask. Well, just like an Apple running faster at 450MHz than a Pentium III running at 700MHz, it's the way the system is using the processing power that matters, not just the raw numbers. You can't simply count polygons, memory, or megahertz, since each system uses its resources differently, and much of the efficiency comes from the way that programmers utilize these resources. Apparently, the PS2 is not that easy to program, while the Dreamcast has proven to be a big hit with developers. Titles for the PS2 will clearly get better in the long run, as programmers exploit more of the system's resources, but here and now, it's almost dead even.
Bron

En deze:
quote:
Close to the US release date of the PS2, Sony announced disappointing earnings, with operating profits down 13% as it prepares for the ramp up of Sony PS2 consoles. CNet asks the question about whether the PS2 will continue selling at such fervent levels after the initial few months. Feedbag.com has a commentary about whether the PS2 could turn into a Betamax for the console world once the Xbox hits next year.

Bron
quote:
The PS2 has already launched in Japan and posted record sales. The list of titles, while mostly lame, still are beat those available at the Japanese launch of any other system. For Americans, the only titles of note are Ridge Racer V and Street Fighter EX. Both are familiar franchises with some impressive graphics, but are they so much farther ahead of what we see on the Dreamcast now? Not even close. Launch titles or not, neither game can boast being better than their Dreamcast counterparts. Street Fighter EX, in particular, isnt even in the same league as Soul Calibur (a Dreamcast launch title). So what if the PS2 can generate more than 70 million polygons a second and has had its picture on the cover of Newsweek; certainly didnt help their developers make better games, now did it?

This brings us to the last and most important factor to consider: the ease of development for the system. The PS2 is, without a doubt, the more powerful of the two machines and will have a marketing budget behind it that Sega will never be able to match. What it doesnt have is a developer friendly reputation. Companies are already complaining that getting the PS2 to perform to its potential is a frustrating process. The Dreamcast, on the other hand, is much easier to design on, making for shorter development periods and some really impressive games. This may not seem like such a big deal, but witness the demise of the Saturn, Segas 32-bit debacle. It was much more difficult to develop for than the PlayStation and look what happened as a result? Mind you, Sega also had the momentum and consumer favor, coming off the enormous success of the Genesis; see any similarities?
Bron
quote:
Considering that Rayman 2: Revolution wasn't programmed specifically for the PlayStation 2 platform, as Criterion's RenderWare 2 was apparently used to help port the game over, it looks surprisingly good. On the downside, the game suffers from some slowdown problems that weren't apparent in the Dreamcast game, which had a rock solid 60 frames per second framerate throughout, and the quality of the grass and background textures are nowhere as detailed.
Bron

Zo zie je maar, het is allemaal nog goed gekomen met de PS2
pi_43873832
Maar dat zegt niks over de PS3.
Die twee maal zoveel kost en absurd moeilijk te produceren is de eerstvolgende tijd.
pi_43873850
De PS2 was ook 2 maal zo duur als de DC
pi_43873891
Maar niet tweemaal zo duur als z'n voorganger
En daar gaat het nou om.
Niet om de concurrentie met een systeem dat al dood was toen de PS2 launchte, zelfs de Gamecube had de DC nog kunnen spanken.
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:29:04 #238
145074 Diablos79
pi_43875984
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 10:12 schreef Retuobak het volgende:
Maar niet tweemaal zo duur als z'n voorganger
En daar gaat het nou om.
Niet om de concurrentie met een systeem dat al dood was toen de PS2 launchte, zelfs de Gamecube had de DC nog kunnen spanken.
De PS3 is toch niet 2 maal zo duur als de PS2??
pi_43877869
In de US wel, en dat is momenteel aan de orde.
pi_43877890
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:29 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

De PS3 is toch niet 2 maal zo duur als de PS2??
op het moment zelfs 6 x zo duur
GamerTag
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:28:08 #241
145074 Diablos79
pi_43878224
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:08 schreef Retuobak het volgende:
In de US wel, en dat is momenteel aan de orde.
Je bedoeld nu? Of toen ze uitkwamen?

De PS2 was bij launch toch(ongeveer) netzo duur als de PS3 nu is.
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:31:54 #242
145074 Diablos79
pi_43878294
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:09 schreef masterdave het volgende:

[..]

op het moment zelfs 6 x zo duur
nog geen 4x

En boeit toch ook niet hoe duur hij is t.o.v de PS2. Je moet de prijs vergelijken met die van de 360.
pi_43878671
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:28 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Je bedoeld nu? Of toen ze uitkwamen?

De PS2 was bij launch toch(ongeveer) netzo duur als de PS3 nu is.
De PS2 launchte voor $299 in de US.
pi_43878818
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:52 schreef Retuobak het volgende:

[..]

De PS2 launchte voor $299 in de US.
Serieus? Hier kostte 'ie bij de launch geloof ik 1100 gulden?
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:59:24 #245
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_43878826
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Serieus? Hier launchde 'ie geloof ik voor 1100 gulden?
1200 geloof ik zelfs
pi_43878841
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:59 schreef Fliepke het volgende:

[..]

1200 geloof ik zelfs
D'rom. Maat van me had 'm meteen gekocht, samen met z'n broer. Ik had gewacht tot de prijsverlagingen. Meteen honderden guldens bespaard.

Maar goed, daarom zie ik het probleem met de PS3 niet zo. 600 euro ligt rond de 1300 gulden en dat was dus zo ongeveer ook de PS2-launch-prijs. En dat is dan al incl. 60GB HD en Blu-Ray speler. Ten tijde van de PS2 hadden veel mensen al een DVD-speler en een HD moest je zelf nog erbij kopen.
pi_43878920
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Serieus? Hier kostte 'ie bij de launch geloof ik 1100 gulden?
Jep, serieus
Daarom was er zo'n heisa over de prijs van de PS3.
pi_43879119
Je krijgt erg veel waar voor je geld en daarnaast hebben ook genoeg mensen genoeg geld en kunnen die PS3 dan ook prima veroorloven. En anders spaar je even, je weet namelijk al heel lang dat dat ding er aan komt.

Ik wacht sowieso even met de aanschaf. Eerst even de eerste ladingen afwachten en de eerste prijsverlagingen. Ik hoef niet zo nodig meteen dat ding in huis te hebben, al kost het moeite om er niet heel graag eentje te willen hebben.
  zaterdag 25 november 2006 @ 16:28:24 #249
145074 Diablos79
pi_43880994
Ik lig nooit zo wakker van de prijs. 500/600 Euro voor iets wat je een jaar of 5 veel gebruikt(normaal gesproken) is geen verkeerde koop. Maar ik val denk ik ook onder de catogorie early adopters. Heb toen ook een japanse Dreamcast bij launch gekocht voor 1500 gulden
pi_43881384
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:09 schreef -scorpione- het volgende:
Je krijgt erg veel waar voor je geld
Dat is nog maar afwachten...
quote:
en daarnaast hebben ook genoeg mensen genoeg geld en kunnen die PS3 dan ook prima veroorloven.
Lijkt me wat voorbarig, dat verzin je ter plekke.
quote:
Ik wacht sowieso even met de aanschaf.
Je hebt weinig keuze

Al iemand uit dit topic die het ding vandaag of gisteren op de Gameplay heeft uitgeprobeerd? Ben wel benieuwd naar de mening van anderen.
  zaterdag 25 november 2006 @ 16:57:12 #251
145074 Diablos79
pi_43881656
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je hebt weinig keuze

Al iemand uit dit topic die het ding vandaag of gisteren op de Gameplay heeft uitgeprobeerd? Ben wel benieuwd naar de mening van anderen.
Voor de techniek die erin zit krijg je zeker wel waar voor je geld. En ik weet zeker dat iedereen die met plezier de PS2 games heeft gespeeld ook niks te klagen zal hebben op de PS3.

Ik speel er wel op als hij hier bij mij thuis staat. Ga sowieso niet mijn oordeel bepalen aan de hand van games die ik toch al niet wil hebben/spelen. Maar ik heb nu al genoeg (aangekondigde) spellen gezien die de PS3 voor mij weer een must have console maken.
pi_43881729
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

[..]

Ik maak me totaal geen zorgen. Nog geen rare verhalen gehoord uit Japan of de VS en verwacht ze ook niet. Sony levert eigenlijk altijd kwaliteit af en dat zal nu niet anders zijn.
quote:
[..]
Nee hoor, 500 of 600 euro is tegenwoordig niets meer als het om kado's voor kinderen gaat en mensen die wat ouder zijn en werken en dat ding voor zichzelf aanschaffen hebben daar vaak ook meer dan genoeg voor.
quote:
Je hebt weinig keuze
Dat is waar . Ik baal er dan wel van dat mijn PS2 aan het einde van zijn latijn lijkt San Andreas draait niet goed meer, loopt steeds vast, en het ding ratelt als het opstart Te weinig gebruikt denk ik en dat jaartje berging heeft het ding ook geen goed gedaan.
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:06:16 #253
145074 Diablos79
pi_43881884
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef -scorpione- het volgende:

Dat is waar . Ik baal er dan wel van dat mijn PS2 aan het einde van zijn latijn lijkt San Andreas draait niet goed meer, loopt steeds vast, en het ding ratelt als het opstart Te weinig gebruikt denk ik en dat jaartje berging heeft het ding ook geen goed gedaan.
Dat ratelen heb ik ook gehad, iedergeval die van mij ratelde ook bij het opstarten en ook tijdens het spelen. Toen heb ik hem uit elkaar gehaald en na even knutselen was het verholpen
pi_43882091
Zou je een digitale camera mee mogen nemen naar de gameplay?
GamerTag
pi_43882109
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:06 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dat ratelen heb ik ook gehad, iedergeval die van mij ratelde ook bij het opstarten en ook tijdens het spelen. Toen heb ik hem uit elkaar gehaald en na even knutselen was het verholpen
ja, ik heb de schroevendraaiers ook al op tafel gehad, maar ik krijg dat ding nog niet uit elkaar. En die garantie seal moet ik nog verbreken, maar goed, dat is niet zo erg aangezien de garantie al lang verlopen is sinds begin 2002.
pi_43882250
quote:

[..]

[..]

Ik maak me totaal geen zorgen. Nog geen rare verhalen gehoord uit Japan of de VS en verwacht ze ook niet. Sony levert eigenlijk altijd kwaliteit af en dat zal nu niet anders zijn.
[..]

Nee hoor, 500 of 600 euro is tegenwoordig niets meer als het om kado's voor kinderen gaat en mensen die wat ouder zijn en werken en dat ding voor zichzelf aanschaffen hebben daar vaak ook meer dan genoeg voor.
[..]
Dat zijn dan de echte die-hards.
Ik kan me dat ding ook makkelijk veroorloven, maar imo zijn er nog geen games die 599 rechtvaardigen. Het je kunnen veroorloven betekent nog niet dat mensen dat ook blind doen "omdat het kan".
Overigens ken ik heel weinig mensen die 600 euro aan cadeautjes geven als hun kinderen jarig zijn. En nee, dat ligt niet aan de mensen met wie ik omga. .
Dus dat het tegenwoordig "niets meer" is voor een cadeau, is echt onzin. .
Sommige mensen proberen hun kinderen ook de waarde van het geld bij te brengen, .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_43882541
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:21 schreef Panick het volgende:

[..]

Dat zijn dan de echte die-hards.
Ik kan me dat ding ook makkelijk veroorloven, maar imo zijn er nog geen games die 599 rechtvaardigen. Het je kunnen veroorloven betekent nog niet dat mensen dat ook blind doen "omdat het kan".
Overigens ken ik heel weinig mensen die 600 euro aan cadeautjes geven als hun kinderen jarig zijn. En nee, dat ligt niet aan de mensen met wie ik omga. .
Dus dat het tegenwoordig "niets meer" is voor een cadeau, is echt onzin. .
Sommige mensen proberen hun kinderen ook de waarde van het geld bij te brengen, .
Dat is zeker waar, ik zou ook echt nooit een PS2 met de toenmalige launchprijs gekegen hebben als cadeau. Dat bepaalde kinderen verwend worden is iets anders. Ik denk dat de Wii daar ook handig op inspeelt. Goedkopere console, leuk familiegehalte, spellen voor de wat jongere speler. Enige nadeel in Nederland, en in mijn ogen een keihard gemiste kans is dat 'ie pas 8 december komt. Als ze een paar dagen eerder waren geweest dan had iedereen zo'n ding voor Sinterklaas willen hebben. Maar goed, daarentegen zijn ze wel weer op tijd voor de kerst, al is dat in Nederland geen feest met cadeau's.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het moeilijker vind om te kiezen tussen de console's. Van meerdere mensen gehoord dat de Xbox controller wel goed is, GTA is multi-platform net als Pro Evolution Soccer. Voor de rest speel ik vooral andere sportgames zoals Madden, NBA, NHL en Rugby. Dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit welke console ik koop. Daarom wacht ik 't liefst nog een paar maanden tot er duidelijkheid is. De Wii lijkt me namelijk ook wel leuk, al denk ik dat de 'nieuwigheid' van de bediening er na een tijdje wel af is. Het is wel een goede stap in de richting maar het mag van mij nog precieser worden in de toekomst, meer à la mo-cap.
pi_43882607
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:15 schreef masterdave het volgende:
Zou je een digitale camera mee mogen nemen naar de gameplay?
Tuurlijk, er lopen complete filmploegen rond dus dan zal een cameraatje ook weinig uitmaken
pi_43884295
quote:
Kojima talks MGS4 functionality
Wanting rumble in motion.

Hideo Kojima, mastermind of the Metal Gear franchise, spoke with the Official Playstation Magazine regarding the functionality of the PS3 and his Metal Gear Solid 4 desires. The PS3 doesn't include the rumble feature that has been present in controllers since the N64 days, and Kojima yearned for the feature.

"The controls in MGS3 got a little complex, so you'll have a little more direct control in MGS4. That said, I miss the rumble and even now I hope it will come back."

Apparently the rumble feature will interfere with the recently-introduced PS3 motion sensing capabilities, symbolised with the Sixaxis controller. Kojima added: "We can't say how we'll use the motion-sensing functionality specifically but we'll use it for sure."

We hope for everyone's sake they use it well, because MGS4 is shaping up to be an unreal title, one that wouldn't do well to be crippled by poor implementation of a new technology. Still, we give Kojima the benefit of the doubt. Metal Gear Solid 4 is expected sometime in 2007 for the PlayStation 3. In the meantime, why not check out our official preview.
.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:07:43 #260
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_43884706
vandaag 1.5 uur in de rij gestaan, voor welgeteld 3 minuten Resistance

Moest wel even wennen aan die trigger knoppen hoor
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_43884816
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:46 schreef Panick het volgende:
"That said, I miss the rumble and even now I hope it will come back."
Verbaast me niks dat Kojima dit zegt en ik geef 'm groot gelijk.
pi_43884819
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
vandaag 1.5 uur in de rij gestaan, voor welgeteld 3 minuten Resistance

Moest wel even wennen aan die trigger knoppen hoor
Meen je niet Ik even blij dat ik donderdag al geweest ben en zo door kon lopen Was het overal zo druk verder? En wat vond je van Resistance?
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:18:59 #263
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_43884969
nou ik had zelfs nog de fastlane ingang

de rij ging echt helemaal rondom de koepel zeg maar

Ja zag er leuk uit....beetje als de eerste batch 360 games zeg maar, niet baanbrekend

maarja.,...360 is er ook weer wat langer natuurlijks, ik verwacht dat volgend jaar pas de verschillen goed te zien zijn

maar het speelde lekker weg , had graag nog even bij de andere ps3 games gekeken, maar werdt gelijk door die vrouw eruit gebonjourd

De wii is me een beetje tegengevallen........zkr kwa graphics

nou vindt ik zelda hardstikke leuk., maar het leek af en toe net een N64 game
De andere games hadden een hoog Eye-toy gehalte ,maar kan je genoeg lol aan beleven

De 360 boothbabes holy fuck zeg, meeste nieuwe games heb ik al gespeeld
gears of war..CoD3 enz

Nog wel op zoek gegaan naar Crackdown ofzo maar niet gevonden
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_43885344
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Nog wel op zoek gegaan naar Crackdown ofzo maar niet gevonden
Stonden twee pods van in het Xbox 360 gedeelte ongeveer in het midden aan de binnenkant. Leuk spelletje wel.
pi_43887882
quote:
Sony levert eigenlijk altijd kwaliteit af en dat zal nu niet anders zijn.
De PSP was bij launch niet echt een kwaliteits product en de PS2 ook niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:54:43 #266
145074 Diablos79
pi_43888181
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:47 schreef Tain het volgende:

[..]

De PSP was bij launch niet echt een kwaliteits product en de PS2 ook niet
De 360 ook niet, en nu nog niet
Dus wat dat betreft staan sony en ms gelijk. Maar als je kijkt naar de hardware die je krijgt en wat beide apparaten kunnen dan is de prijs-kwaliteits verhouding zeker niet slecht.
pi_43888760
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:54 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

De 360 ook niet, en nu nog niet
Ten eerste ging het over Sony en ten tweede, wat is er nu mis met de X360?
  zaterdag 25 november 2006 @ 21:26:00 #268
145074 Diablos79
pi_43889257
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:10 schreef Panick het volgende:

[..]

Ten eerste ging het over Sony en ten tweede, wat is er nu mis met de X360?
Vanalles
Die van mij heeft allemaal kleine "mankementen". En die is pas 2 maanden oud. Er zit gewoon gare DVD-rom in dat ding. En sinds de laatste update is alles er niet stabieler op geworden(bij mijn 360).

Wil niet zeggen dat de PS3 geen mankementen zal hebben, zullen best veel kleine dingen aan mankeren ook. Maar ik heb met mijn PS1 en PS2 heel weinig problemen gehad, zelden vastlopers(kan alle vast lopers die ik heb gehad op de PS1 en PS2 op een hand tellen) of andere problemen. Ik heb met mijn 360 al meer vastlopers en gezeik gehad dan met de PS1 en PS2 in 10 jaar.
pi_43889638
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:26 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Vanalles
Die van mij heeft allemaal kleine "mankementen". En die is pas 2 maanden oud. Er zit gewoon gare DVD-rom in dat ding. En sinds de laatste update is alles er niet stabieler op geworden(bij mijn 360).

Wil niet zeggen dat de PS3 geen mankementen zal hebben, zullen best veel kleine dingen aan mankeren ook. Maar ik heb met mijn PS1 en PS2 heel weinig problemen gehad, zelden vastlopers(kan alle vast lopers die ik heb gehad op de PS1 en PS2 op een hand tellen) of andere problemen. Ik heb met mijn 360 al meer vastlopers en gezeik gehad dan met de PS1 en PS2 in 10 jaar.
Okay, ik heb dat alles niet.
Dus dat die van jou dat heeft maakt het nog geen kwalitatief slecht product..
Mijn GC crasht regelmatig, maar dat maakt het toch ook geen slechte console?
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:21:38 #270
145074 Diablos79
pi_43890752
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:39 schreef Panick het volgende:

[..]

Okay, ik heb dat alles niet.
Dus dat die van jou dat heeft maakt het nog geen kwalitatief slecht product..
Mijn GC crasht regelmatig, maar dat maakt het toch ook geen slechte console?
Nou ik ben niet de enige met problemen. 15% van de xbox360 bezitters zou problemen hebben met het ding. En dat is toch wel erg veel in verhouding. En ook dat gedoe dat na die laatste update een deel van de nieuwe Xbox360 niet meer werken is gewoon slordig. Ik vind de 360 een beetje slordig afgewerkt voelen. Ook dat hij relatief veel herrie maakt vind ik wat raar want dat is opzich niet nodig.

De PS3 zal kwalitatief, als het gaat om fysieke hardware, zeker niks minder zijn dan de 360. Maar toen hier werd gezegd dat je waar voor je geld krijgt denk ik dat er meer gedoeld werd op de hardware die je krijgt en de mogelijkheden die het bied. Niet zozeer of er fysiek mankementen aan zitten. En op dat gebied bied de 360 ook zeker waar voor je geld.
pi_43899549
Heb gisteren even Resistance mogen spelen en dat spel is echt onverwachts goed! De verfijnde triggers van de PS3 controller vind ik echt beter werken, het spel speelde lekker weg. Verder heb ik Ridge Racer 7 kunnen zien op een f*cking grote scherm van Sony De game liep echt vloeiend en zag er indrukwekkend uit. Game die mij grafisch best tegenviel was Motorstorm. Maar goed na het de korte speelsessie van gisteren verlang ik absoluut naar meer
pi_43900462
quote:
Op zondag 26 november 2006 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb gisteren even Resistance mogen spelen en dat spel is echt onverwachts goed! De verfijnde triggers van de PS3 controller vind ik echt beter werken, het spel speelde lekker weg. Verder heb ik Ridge Racer 7 kunnen zien op een f*cking grote scherm van Sony De game liep echt vloeiend en zag er indrukwekkend uit. Game die mij grafisch best tegenviel was Motorstorm. Maar goed na het de korte speelsessie van gisteren verlang ik absoluut naar meer
Gek, grafisch valt het mij niet echt tegen, wat ik qua gameplay heb gezien wel. De wagens hebben een apart lange 'hangtime' en echt brekende onderdelen van wagens, zoals in de trailers, heb ik ook nog niet mogen aanschouwen. Helaas.
pi_43901090
quote:
Op zondag 26 november 2006 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Mwah, Ridge Racer 7 is gewoon bijna identiek aan Ridge Racer 6 op de 360 dus daar word ik niet echt warm of koud van. Resistance is gewoon redelijk voor een launchgame, MotorStorm grafisch oke maar het spel speelde nog voor geen meter door een dramatische framerate.
pi_43901591
Wie van jullie was die gast achter me die flipte toen hij de PS3 in dat trailer-gedeelte zag staan? En riep dat hij er zo lang op had gewacht?

Nouja, heb dus VIJF. VIJF minuten gespeeld. Dat is echt zooo kort

Maar anyway, 2 minuten RR7 gedaan dat er geweldig uit zag, maar ja, racegames boeien me niet zo
En toen nog even heel kort Lair. Motion-gebeuren werkte wel aardig op zich, maar het sturen werkte niet altijd helemaal even goed. Wel mooie game though.

En dat was het.
Nog steeds het geld niet waard imo

/edit
MotorStorm framerate was idd dramatisch

Liep wel een leuk grietje bij die stand though, ook wat minder leuke grietjes
En je moest je registreren met een AZERTY toetsenbord Ook lame.
pi_43902442
De Xbox en Playstation babes waren beide leuk hoor

De Wii tennis-instructrices ook wel
pi_43903196
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:05 schreef Xrenity het volgende:
Wie van jullie was die gast achter me die flipte toen hij de PS3 in dat trailer-gedeelte zag staan? En riep dat hij er zo lang op had gewacht?
Serieus? Hoop dat er ergens een filmpje van is. Zie het al voor me: Gozer valt op z'n blote knietjes en dankt God voor deze reïncarnatie van Jezus.
  zondag 26 november 2006 @ 15:21:32 #277
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_43905951
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef speknek het volgende:
UT2007? .

De bumpmapping lijkt alleen nog niet helemaal goed.
Waar?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 26 november 2006 @ 15:26:21 #278
8369 speknek
Another day another slay
pi_43906070
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Waar?
Tank lijkt op een stuk plastic.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 26 november 2006 @ 15:38:29 #279
12888 Skull-splitter
pi_43906408
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Tank lijkt op een stuk plastic.
Wees blij dat het nog ergens op lijkt, meeste games hebben tanks die lijken alsof ze van karton zijn...
  zondag 26 november 2006 @ 17:19:16 #280
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43909277
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:17 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

ah gevonden:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=130795

als je hem opstart met draadje schijn je er geen last van te hebben?
  zondag 26 november 2006 @ 21:00:17 #281
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_43914953
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:34 schreef devv05 het volgende:
De Xbox en Playstation babes waren beide leuk hoor

De Wii tennis-instructrices ook wel
Zeker kijk jij weet waar het omdraait
Die meid bij de Hummer van Gears of War kende ik ergens van en na aan praatje met 'r klopde dat idd dat we elkaar ergens eerder hadden gezien, en gelijk tijdens het wachten nog iets beters gedaan dan dom voor me uit te staren zoals de rest in de rij hahahah

Die dames in het PS3 paviljoen zagen er iig. beter uit dan die er buiten... dat waren beter "play"stations dan dat hele zwarte geval

Wel jammer dat je van F1 maar 2 banen had... ik speel alleen racegames dus wilde daarmee vergelijken... ik kon geen oordeel geven maar jah het was wel een stuk scherper allemaal dan de PS2 maar ik wil Monaco zien ipv Indianapolis of Monza en dat voor maar 5 min.
Naast ons zat iets met een draak wat er erg gelikt uit zag maar op de xbox stand stond ook zo iets wat er zeker niet voor onder doet!!!

Daarnaast werd ik gek van die vent met z'n muismatten
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 26 november 2006 @ 23:07:43 #282
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43916985
gisteren naar een show van Arie en Silvester geweest (bij Camaretten), en daar kwam de PS3 heel even in voor. Ze hadden een stukje waarbij elk woord als een plaatje werd getoond, en bij het woord lachen kwam de (oude) PS3 in beeld

Ik snapte alleen heel de connectie niet echt, en de rest van de zaal al helemaal niet
  zondag 26 november 2006 @ 23:12:01 #283
12888 Skull-splitter
pi_43917049
Tis een spuuglelijk ding?
  maandag 27 november 2006 @ 09:35:42 #284
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43921649
Door het ondersteunen van die Blu Ray discs is die hele PS3 minstens 200 euro duurder geworden.
De grootste fout die ze ooit konden maken, hierdoor gaan veel mensen over naar Wii of 360.

Die controller twijfel ik nog over, of hij wel net zo snel reageert als met een gewoon snoer.
Is het mogelijk om gewoon je Dualshock 2 erop aan te sluiten?

En memorysticks gebruiken is juist beter dan een harde schijf. Stel je wil op een andere PS3 je game voortzetten, dan hoef je alleen maar je game en je memorystick bij je te hebben. En met die ingebouwde harddisc wordt dat wat moeilijker.

Ik wacht met het aanschaffen van de PS3 tot de release van Final Fantasy XIII en dat duurt nog wel even.
Ondertussen hebben ze de grootste fouten er wel al uitgehaald. En dan is hij ook wel wat goedkoper.
pi_43922774
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:35 schreef Ixnay het volgende:
Door het ondersteunen van die Blu Ray discs is die hele PS3 minstens 200 euro duurder geworden.
De grootste fout die ze ooit konden maken, hierdoor gaan veel mensen over naar Wii of 360.
Ik vind het juist de beste keuze die ze hebben kunnen maken en juich het enorm toe. Eén van de belangrijkste redenen waarom ik een PS3 ga aanschaffen en dat de prijs iets hoger is neem ik voor lief, zo dramatisch hoog vind ik hem namelijk helemaal niet. Wii vind ik meer een console die je er bij neemt en de X360 vind ik nu niet veel interessanter dan de vorige generatie consoles.
quote:
En memorysticks gebruiken is juist beter dan een harde schijf. Stel je wil op een andere PS3 je game voortzetten, dan hoef je alleen maar je game en je memorystick bij je te hebben. En met die ingebouwde harddisc wordt dat wat moeilijker.
Ik vind ook dit juist heerlijk. Gewoon een fatsoelijke harddrive er in. Maar goed, ik speel dan ook maar op één PS3 en niet op andere.
pi_43923073
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:34 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ik vind het juist de beste keuze die ze hebben kunnen maken en juich het enorm toe. Eén van de belangrijkste redenen waarom ik een PS3 ga aanschaffen en dat de prijs iets hoger is neem ik voor lief, zo dramatisch hoog vind ik hem namelijk helemaal niet. Wii vind ik meer een console die je er bij neemt en de X360 vind ik nu niet veel interessanter dan de vorige generatie consoles.
[..]

Ik vind ook dit juist heerlijk. Gewoon een fatsoelijke harddrive er in. Maar goed, ik speel dan ook maar op één PS3 en niet op andere.
Dus eigenlijk koop je dat ding voor de Blu-ray, want de 360 en PS3 liggen grafisch dicht bij elkaar, dus beetje hetzelfde als de vorige consoles als ik jou geloof. Of voor de controller?
GamerTag
pi_43923545
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:48 schreef masterdave het volgende:

[..]

Dus eigenlijk koop je dat ding voor de Blu-ray, want de 360 en PS3 liggen grafisch dicht bij elkaar, dus beetje hetzelfde als de vorige consoles als ik jou geloof. Of voor de controller?
Ik koop dat ding absoluut niet voor de controller, daar ben ik zelfs een beetje sceptisch over. Blu-Ray is idd een erg belangrijke reden, ja. Daarnaast is mijn PS2 zo'n beetje op en ben ik dus net toe aan een nieuwe console.
pi_43923779
Grappig dan dat er nu gezegd wordt dat er eigenlijk 17,5 GB aan rotzooi op de Resistance disc zou staan en de game eigenlijk nog geen 5 GB groot is, maar dat Sony het spel zo groot wil maken om de PS3 met Blu-Ray er doorheen te drukken
pi_43923815
Wat niet waar blijkt te zijn
Maar ja Joystiq leest liever alleen de OP van het GAF topic ipv ook de reacties waar het in ontkracht wordt.
pi_43924066
Trouwens, ik weet niet of iemand het filmpje gezien heeft maar er is op youtube dus een filmpje met 'handleiding' voor de PS3. Ze laten gewoon zien hoe je 'm aanzet, uitzet, de beveiliging op uitzetten tijdens starten enz. Niet echt interessant dus. Wat wel interessant is: Die gozer doet gewoon een Verbatim schijfje met game erop in de PS3 en wat denk je? De PS3 laadt 'm gewoon!.
pi_43924184
De PS3's die rondgestuurd werden naar de media hadden games op verbatim recordables erbij
pi_43924203
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens, ik weet niet of iemand het filmpje gezien heeft maar er is op youtube dus een filmpje met 'handleiding' voor de PS3. Ze laten gewoon zien hoe je 'm aanzet, uitzet, de beveiliging op uitzetten tijdens starten enz. Niet echt interessant dus. Wat wel interessant is: Die gozer doet gewoon een Verbatim schijfje met game erop in de PS3 en wat denk je? De PS3 laadt 'm gewoon!.
Dat meen je niet! Link? Of is het gewoon een debug-console?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43924291
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:37 schreef Retuobak het volgende:
De PS3's die rondgestuurd werden naar de media hadden games op verbatim recordables erbij
O. Jammer. Debug-console dus waarschijnlijk in dat filmpje.
pi_43925396
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:35 schreef Ixnay het volgende:
In de 60GB PS3 zit standaard een cardreader waar verschillende soorten sticks inpassen. Dus games saven lijkt me niet zo'n probleem.
  maandag 27 november 2006 @ 12:50:46 #295
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43926034
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

In de 60GB PS3 zit standaard een cardreader waar verschillende soorten sticks inpassen. Dus games saven lijkt me niet zo'n probleem.
kan je saven op een memory-stick?
pi_43929868
quote:
PS3-update voor schaalproblemen niet zeker

Sony heeft al heel wat te kampen gehad met de Playstation 3 en het is maar de vraag of alle problemen in goede orde kunnen worden hersteld. Zo lijken de schaalproblemen van de PS3 hardnekkiger te zijn dan in eerste instantie werd gedacht.

1080p-film op plasmaschermEerder was al duidelijk geworden dat de PS3 niet in staat blijkt om beelden op een resolutie van 720p te upscalen naar 1080i. Tv's die niet met de 720p-resolutie overweg kunnen, zijn daardoor beperkt tot een weergave op 480p. Nu blijkt dat het nog niet zeker is dat het probleem met een firmware-update op te lossen valt. Een woordvoerder van Sony heeft laten weten dat er 'naar de zaak gekeken wordt, maar nog niet vaststaat welke acties er ondernomen zullen worden'. De schaler lijkt de PS3 echter ook parten te spelen bij het afspelen van Blu-ray-films. Niet de beschikking hebben over een hdtv die 1080i of 1080p ondersteunt, resulteert namelijk in het moeten aanschouwen van een resolutie van 480p. Dit komt doordat 720p-versies van films meestal ontbreken op Blu-ray-schijfjes en de PS3 ook problemen heeft met het downscalen van 1080i of 1080p naar 720p.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43929900
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

En als je de 20 gig versie hebt? .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  maandag 27 november 2006 @ 16:06:47 #298
145074 Diablos79
pi_43931577
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

En als je de 20 gig versie hebt? .
Stop je er een USB stick in
  maandag 27 november 2006 @ 21:15:13 #299
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43942837
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]
ik zie het probleem niet..
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  maandag 27 november 2006 @ 21:16:05 #300
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43942892
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:15 schreef Gstyles het volgende:

[..]

ik zie het probleem niet en dat in de meest letterlijke zin van het woord..
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')