Ik ga zondag, en dan ga ik die PS3 is grondig bestuderen(als ik daar de mogelijkheid voor krijg.)quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:29 schreef devv05 het volgende:
@Diablos79: man je weet niet eens waar je het over hebt, ga naar de Gameplay 2006 en je ziet het zelf.
Over 2 a 3 jaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]Sorry hoor maar hier word je echt ongeloofwaardig. Resistance is grafisch van niveau Call of Duty 2. Zeker niet lelijk maar kilometers ver verwijderd van Gears of War. Je mag blij zijn als de PS3 dat over 2-3 jaar uitpoept.
Dat White Knight Story nog even bekijken, dat kan zich meten aan Oblivion. Maar lang niet aan Rainbow Six: Vegas, Call of Duty 3, etc. laat staan aan de mooiste game tot op dit moment, Gears of War.
Nee ik ga wel op jouw objectieve oordeel afquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:29 schreef devv05 het volgende:
@Diablos79: man je weet niet eens waar je het over hebt, ga naar de Gameplay 2006 en je ziet het zelf.
dat ding komt een jaar later, ben je daar blij mee dan dat het er hetzelfde uit ziet?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Over 2 a 3 jaar.. Ik weet dat je echt 360 fan bent maar dat is echt overdreven. Volgend jaar komt UT07 uit en die is zo te zien echt niks minder mooi dan GoW.
COD 3 en Vegas(komt eraan) zijn ook op de PS3 en zien er gewoon uit als op de 360.
Had niet anders verwacht dan dat het hetzelfde eruit zou zien. De 360 versies waren al eerder in de maak dan de PS3 versie, dus poorten ze het gewoon en passen het aan. Wat tot gevolg heeft dat framerates minder stabiel zijn en het er nooit beter op word.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:36 schreef masterdave het volgende:
[..]
dat ding komt een jaar later, ben je daar blij mee dan dat het er hetzelfde uit ziet?
als ik een graphische kaart koop een jaar/anderhalf jaar na me vorige, dan verwacht je toch ook dat je spellen er beter uit gaan zien?
Ik baseer mn mening tenminste nog ergens op. Iedereen met een beetje gezond verstand ziet dat Resistance het zwaar aflegt tegen Gears of War. Ik was gisteren met gasten van een PS3 site en die vonden het zelfs tegenvallen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:35 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee ik ga wel op jouw objectieve oordeel af
Dat jij je mening al hebt gevormd na het spelen van een paar spelletjes en beweerd dat de PS3 pas 2 a 3 jaar GoW kan zegt al genoeg..
och, die arme sloebers. Kunnen zich waarschijnlijk geen PS3 veroorlovenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:58 schreef masterdave het volgende:
Net online met GoW, zooitje amerikanen, dus ik vragen, he heeft er iemand een PS3 hier?
antwoordt door 3 man:
dude, why the fuck you think i got my 360 plugged in?
andere kerel: yeah man, piss off, resistance is nothing compared to GoW
misschien zette ik het er niet helemaal duidelijk neer, maar ze hadden dus wel een ps3quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
och, die arme sloebers. Kunnen zich waarschijnlijk geen PS3 veroorloven![]()
van eentje welquote:
Zeker wel mooi.quote:
Blijkbaar is elkaar bashen leuk ofzo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:58 schreef P-Style het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat de mensen hier hun console-voorkeur al duidelijk gemaakt hebben in de eerste 3 pagina's van deze topic.
ja erg he, ik doe er het keihard aan mee, terwijl ik best pro PS3 ben, ga er zelfs waarschijnlijk eentje halen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blijkbaar is elkaar bashen leuk ofzo.![]()
![]()
Van wat ik tot nu toe gezien heb heeft GoW niet echt grote open levels waar een heleboel tegelijk gebeurt en daarmee bespaar je ook heel wat rekenkracht...Ik moet trouwens toegeven dat ik tot nu toe GoW in single player op zn hoogst 45min gespeeld heb, ik vind de co-op veel leuker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]Sorry hoor maar hier word je echt ongeloofwaardig. Resistance is grafisch van niveau Call of Duty 2. Zeker niet lelijk maar kilometers ver verwijderd van Gears of War. Je mag blij zijn als de PS3 dat over 2-3 jaar uitpoept.
Het klepje van mijn gerepareerde 360 gaat nooit goed open als er geen game inzit, ik moet er altijd even op drukkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:13 schreef Diablos79 het volgende:
dvdrom die niet open wil
Goede reparatie danquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:14 schreef SToRM81 het volgende:
Het klepje van mijn gerepareerde 360 gaat nooit goed open als er geen game inzit, ik moet er altijd even op drukken![]()
Ja mijn lot dat ik geen 360 moet hebbenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef devv05 het volgende:
Ik herken echt geen van je problemen, waarschijnlijk is dat je lotHeb nu een jaar (nouja, begin december dus bijna) een 360 en op twee vastlopers na echt nog nooit problemen gehad.
Maar de PS3 kritieken zijn ook niet mals (met name de controller), dus je hebt geluk dat ie hier pas medio 2007 aankomt.
veel connectie-verlies, calibreren met USB-kabel (ok das geen defect, maar echt handig is het nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja mijn lot dat ik geen 360 moet hebben
Over die controller heb ik alleen als negatief commentaar gehoord dat hij te licht is volgens sommige. Wel vaag dat IGN eerst behoorlijk negatief was over de controller maar nu weer positief is en het een van de beste controllers op de markt noemt... Maar wat is er dan met die controller, en dan bedoel ik echt defecten?
Connectie verlies had ik nog niet gehoord. Zal ik wel geen last van hebben aangezien ik hem toch aan de draad laat hangen hehequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef kepler het volgende:
[..]
veel connectie-verlies, calibreren met USB-kabel (ok das geen defect, maar echt handig is het niet)
en persoonlijk vond ik hem veels te licht en ook gammel aanvoelen
connectie-verlies met de 360 had ik ook nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Connectie verlies had ik nog niet gehoord. Zal ik wel geen last van hebben aangezien ik hem toch aan de draad laat hangen hehe
Dat te licht is denk ook even wennen. Ik heb nog een eerste ps1 joypad liggen, die zijn ook heel licht maar na een half uurtje spelen merk je dat niet meer. Het is verder ook gewoon een kwestie van voorkeur. Ik verkies de PS controller altijd boven die van de 360, want hoewel het een fijne controller is(die van de 360) vind ik hem toch wat minder dan de PS controller, door de indeling en de knopjes drukken wat minder lekker. En die D-pad op de 360 controller is echt slecht.
Er zijn zeker wel een aantal levels die groot zijn en waar veel gebeurt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:14 schreef SToRM81 het volgende:
Van wat ik tot nu toe gezien heb heeft GoW niet echt grote open levels waar een heleboel tegelijk gebeurt en daarmee bespaar je ook heel wat rekenkracht.
Co-op IS ook leukerquote:..Ik moet trouwens toegeven dat ik tot nu toe GoW in single player op zn hoogst 45min gespeeld heb, ik vind de co-op veel leuker.
En in beide gevallen bleef de grafische achterstandquote:En als je de launches van de PS1 en PS2 erop naleest, dan zul je zien dat bij beide het grafische niveau van de launchgames tegenviel ten opzichte van de concurrentie.
Connectie-verlies met de 360 controller heb ik ook niet gehad, wel dat hij hem gewoon helemaal niet herkentquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:24 schreef kepler het volgende:
[..]
connectie-verlies met de 360 had ik ook nog nooit van gehoord
maar de controller is echt een kwestie van smaak, de 360 controller vind ik net iets te klein. Maar nog steeds beter dan de PS2-controller. De PS3 controller dus ook even mogen vasthouden en is eigenlijk precies hetzelfde als de PS2, alleen dus lichter, gammeler en zonder rumble.
Op welke console liep de PS1 grafisch achter dan? En beide liepen trouwens bij launch helemaal niet achter. De PS1 was beter dan de saturn en de PS2 was beter dan de Dreamcastquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:47 schreef Retuobak het volgende:
En in beide gevallen bleef de grafische achterstand
jah dat is toch connectie-verliesquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:48 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Connectie-verlies met de 360 controller heb ik ook niet gehad, wel dat hij hem gewoon helemaal niet herkent![]()
Wat is er gammel aan dan? Zitten de knopjes los? Ding zal wel hetzelfde spelen als de PS2 controller dus voor mij issie sowieso wel goed.
Nee, want het hij moet nog connectie maken, als je nog connectie hebt kun je het ook niet verliezenquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:23 schreef kepler het volgende:
[..]
jah dat is toch connectie-verlies
Hij voelde gewoon gammel aan. Hij kraakte en ik had het gevoel alsof tie elk moment uit elkaar kon vallenMaar ze zeggen ook dat krakend ijs niet breekt
nou de keer daarvoor had tie wel connectie, en de keer daarna niet. Is tie het toch ergens verlorenquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:37 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee, want het hij moet nog connectie maken, als je nog connectie hebt kun je het ook niet verliezen
Je moet gewoon niet zo lomp doen
Zal wel hetzelfde aanvoelen als de voorgaande PS controllers, die kraken ook lol..
De Saturn had met VF en Daytona wel een aantal sterke titels in huis.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:52 schreef Diablos79 het volgende:
Op welke console liep de PS1 grafisch achter dan? En beide liepen trouwens bij launch helemaal niet achter. De PS1 was beter dan de saturn en de PS2 was beter dan de Dreamcast
Bronquote:Sure the PS2 can handle more polygons on paper, but when you actually see games side by side, the difference is not what you'd expect given the hype ... and the price=2E "How do you explain this?" you might ask. Well, just like an Apple running faster at 450MHz than a Pentium III running at 700MHz, it's the way the system is using the processing power that matters, not just the raw numbers. You can't simply count polygons, memory, or megahertz, since each system uses its resources differently, and much of the efficiency comes from the way that programmers utilize these resources. Apparently, the PS2 is not that easy to program, while the Dreamcast has proven to be a big hit with developers. Titles for the PS2 will clearly get better in the long run, as programmers exploit more of the system's resources, but here and now, it's almost dead even.
quote:Close to the US release date of the PS2, Sony announced disappointing earnings, with operating profits down 13% as it prepares for the ramp up of Sony PS2 consoles. CNet asks the question about whether the PS2 will continue selling at such fervent levels after the initial few months. Feedbag.com has a commentary about whether the PS2 could turn into a Betamax for the console world once the Xbox hits next year.
Bronquote:The PS2 has already launched in Japan and posted record sales. The list of titles, while mostly lame, still are beat those available at the Japanese launch of any other system. For Americans, the only titles of note are Ridge Racer V and Street Fighter EX. Both are familiar franchises with some impressive graphics, but are they so much farther ahead of what we see on the Dreamcast now? Not even close. Launch titles or not, neither game can boast being better than their Dreamcast counterparts. Street Fighter EX, in particular, isnt even in the same league as Soul Calibur (a Dreamcast launch title). So what if the PS2 can generate more than 70 million polygons a second and has had its picture on the cover of Newsweek; certainly didnt help their developers make better games, now did it?
This brings us to the last and most important factor to consider: the ease of development for the system. The PS2 is, without a doubt, the more powerful of the two machines and will have a marketing budget behind it that Sega will never be able to match. What it doesnt have is a developer friendly reputation. Companies are already complaining that getting the PS2 to perform to its potential is a frustrating process. The Dreamcast, on the other hand, is much easier to design on, making for shorter development periods and some really impressive games. This may not seem like such a big deal, but witness the demise of the Saturn, Segas 32-bit debacle. It was much more difficult to develop for than the PlayStation and look what happened as a result? Mind you, Sega also had the momentum and consumer favor, coming off the enormous success of the Genesis; see any similarities?
Bronquote:Considering that Rayman 2: Revolution wasn't programmed specifically for the PlayStation 2 platform, as Criterion's RenderWare 2 was apparently used to help port the game over, it looks surprisingly good. On the downside, the game suffers from some slowdown problems that weren't apparent in the Dreamcast game, which had a rock solid 60 frames per second framerate throughout, and the quality of the grass and background textures are nowhere as detailed.
De PS3 is toch niet 2 maal zo duur als de PS2??quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:12 schreef Retuobak het volgende:
Maar niet tweemaal zo duur als z'n voorganger
En daar gaat het nou om.
Niet om de concurrentie met een systeem dat al dood was toen de PS2 launchte, zelfs de Gamecube had de DC nog kunnen spanken.
op het moment zelfs 6 x zo duurquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:29 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De PS3 is toch niet 2 maal zo duur als de PS2??
Je bedoeld nu? Of toen ze uitkwamen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:08 schreef Retuobak het volgende:
In de US wel, en dat is momenteel aan de orde.
nog geen 4xquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:09 schreef masterdave het volgende:
[..]
op het moment zelfs 6 x zo duur![]()
De PS2 launchte voor $299 in de US.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:28 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je bedoeld nu? Of toen ze uitkwamen?
De PS2 was bij launch toch(ongeveer) netzo duur als de PS3 nu is.
Serieus? Hier kostte 'ie bij de launch geloof ik 1100 gulden?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De PS2 launchte voor $299 in de US.
1200 geloof ik zelfsquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Serieus? Hier launchde 'ie geloof ik voor 1100 gulden?
D'rom. Maat van me had 'm meteen gekocht, samen met z'n broer. Ik had gewacht tot de prijsverlagingen. Meteen honderden guldens bespaard.quote:
Jep, serieusquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Serieus? Hier kostte 'ie bij de launch geloof ik 1100 gulden?
Dat is nog maar afwachten...quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:09 schreef -scorpione- het volgende:
Je krijgt erg veel waar voor je geld
Lijkt me wat voorbarig, dat verzin je ter plekke.quote:en daarnaast hebben ook genoeg mensen genoeg geld en kunnen die PS3 dan ook prima veroorloven.
Je hebt weinig keuzequote:Ik wacht sowieso even met de aanschaf.
Voor de techniek die erin zit krijg je zeker wel waar voor je geld. En ik weet zeker dat iedereen die met plezier de PS2 games heeft gespeeld ook niks te klagen zal hebben op de PS3.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten...
[..]
Lijkt me wat voorbarig, dat verzin je ter plekke.
[..]
Je hebt weinig keuze
Al iemand uit dit topic die het ding vandaag of gisteren op de Gameplay heeft uitgeprobeerd? Ben wel benieuwd naar de mening van anderen.
[..]quote:
Nee hoor, 500 of 600 euro is tegenwoordig niets meer als het om kado's voor kinderen gaat en mensen die wat ouder zijn en werken en dat ding voor zichzelf aanschaffen hebben daar vaak ook meer dan genoeg voor.quote:Lijkt me wat voorbarig, dat verzin je ter plekke.
[..]
Dat is waarquote:Je hebt weinig keuze
Dat ratelen heb ik ook gehad, iedergeval die van mij ratelde ook bij het opstarten en ook tijdens het spelen. Toen heb ik hem uit elkaar gehaald en na even knutselen was het verholpenquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef -scorpione- het volgende:
Dat is waar. Ik baal er dan wel van dat mijn PS2 aan het einde van zijn latijn lijkt
San Andreas draait niet goed meer, loopt steeds vast, en het ding ratelt als het opstart
Te weinig gebruikt denk ik en dat jaartje berging heeft het ding ook geen goed gedaan.
![]()
ja, ik heb de schroevendraaiers ook al op tafel gehad, maar ik krijg dat ding nog niet uit elkaar. En die garantie seal moet ik nog verbreken, maar goed, dat is niet zo erg aangezien de garantie al lang verlopen is sinds begin 2002.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:06 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat ratelen heb ik ook gehad, iedergeval die van mij ratelde ook bij het opstarten en ook tijdens het spelen. Toen heb ik hem uit elkaar gehaald en na even knutselen was het verholpen
Dat zijn dan de echte die-hards.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
[..]
Ik maak me totaal geen zorgen. Nog geen rare verhalen gehoord uit Japan of de VS en verwacht ze ook niet. Sony levert eigenlijk altijd kwaliteit af en dat zal nu niet anders zijn.
[..]
Nee hoor, 500 of 600 euro is tegenwoordig niets meer als het om kado's voor kinderen gaat en mensen die wat ouder zijn en werken en dat ding voor zichzelf aanschaffen hebben daar vaak ook meer dan genoeg voor.
[..]
Dat is zeker waar, ik zou ook echt nooit een PS2 met de toenmalige launchprijs gekegen hebben als cadeau. Dat bepaalde kinderen verwend worden is iets anders. Ik denk dat de Wii daar ook handig op inspeelt. Goedkopere console, leuk familiegehalte, spellen voor de wat jongere speler. Enige nadeel in Nederland, en in mijn ogen een keihard gemiste kans is dat 'ie pas 8 december komt. Als ze een paar dagen eerder waren geweest dan had iedereen zo'n ding voor Sinterklaas willen hebben. Maar goed, daarentegen zijn ze wel weer op tijd voor de kerst, al is dat in Nederland geen feest met cadeau's.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:21 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat zijn dan de echte die-hards.
Ik kan me dat ding ook makkelijk veroorloven, maar imo zijn er nog geen games die 599 rechtvaardigen. Het je kunnen veroorloven betekent nog niet dat mensen dat ook blind doen "omdat het kan".
Overigens ken ik heel weinig mensen die 600 euro aan cadeautjes geven als hun kinderen jarig zijn. En nee, dat ligt niet aan de mensen met wie ik omga..
Dus dat het tegenwoordig "niets meer" is voor een cadeau, is echt onzin..
Sommige mensen proberen hun kinderen ook de waarde van het geld bij te brengen,.
Tuurlijk, er lopen complete filmploegen rond dus dan zal een cameraatje ook weinig uitmakenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:15 schreef masterdave het volgende:
Zou je een digitale camera mee mogen nemen naar de gameplay?
quote:Kojima talks MGS4 functionality
Wanting rumble in motion.
Hideo Kojima, mastermind of the Metal Gear franchise, spoke with the Official Playstation Magazine regarding the functionality of the PS3 and his Metal Gear Solid 4 desires. The PS3 doesn't include the rumble feature that has been present in controllers since the N64 days, and Kojima yearned for the feature.
"The controls in MGS3 got a little complex, so you'll have a little more direct control in MGS4. That said, I miss the rumble and even now I hope it will come back."
Apparently the rumble feature will interfere with the recently-introduced PS3 motion sensing capabilities, symbolised with the Sixaxis controller. Kojima added: "We can't say how we'll use the motion-sensing functionality specifically but we'll use it for sure."
We hope for everyone's sake they use it well, because MGS4 is shaping up to be an unreal title, one that wouldn't do well to be crippled by poor implementation of a new technology. Still, we give Kojima the benefit of the doubt. Metal Gear Solid 4 is expected sometime in 2007 for the PlayStation 3. In the meantime, why not check out our official preview.
Verbaast me niks dat Kojima dit zegt en ik geef 'm groot gelijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:46 schreef Panick het volgende:
"That said, I miss the rumble and even now I hope it will come back."
Meen je nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
vandaag 1.5 uur in de rij gestaan, voor welgeteld 3 minuten Resistance![]()
Moest wel even wennen aan die trigger knoppen hoor![]()
Stonden twee pods van in het Xbox 360 gedeelte ongeveer in het midden aan de binnenkant. Leuk spelletje wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nog wel op zoek gegaan naar Crackdown ofzomaar niet gevonden
De PSP was bij launch niet echt een kwaliteits product en de PS2 ook nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef -scorpione- het volgende:
Sony levert eigenlijk altijd kwaliteit af en dat zal nu niet anders zijn.
De 360 ook niet, en nu nog nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:47 schreef Tain het volgende:
[..]
De PSP was bij launch niet echt een kwaliteits product en de PS2 ook niet
Ten eerste ging het over Sony en ten tweede, wat is er nu mis met de X360?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De 360 ook niet, en nu nog niet
Vanallesquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:10 schreef Panick het volgende:
[..]
Ten eerste ging het over Sony en ten tweede, wat is er nu mis met de X360?
Okay, ik heb dat alles niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:26 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Vanalles
Die van mij heeft allemaal kleine "mankementen". En die is pas 2 maanden oud. Er zit gewoon gare DVD-rom in dat ding. En sinds de laatste update is alles er niet stabieler op geworden(bij mijn 360).
Wil niet zeggen dat de PS3 geen mankementen zal hebben, zullen best veel kleine dingen aan mankeren ook. Maar ik heb met mijn PS1 en PS2 heel weinig problemen gehad, zelden vastlopers(kan alle vast lopers die ik heb gehad op de PS1 en PS2 op een hand tellen) of andere problemen. Ik heb met mijn 360 al meer vastlopers en gezeik gehad dan met de PS1 en PS2 in 10 jaar.
Nou ik ben niet de enige met problemen. 15% van de xbox360 bezitters zou problemen hebben met het ding. En dat is toch wel erg veel in verhouding. En ook dat gedoe dat na die laatste update een deel van de nieuwe Xbox360 niet meer werken is gewoon slordig. Ik vind de 360 een beetje slordig afgewerkt voelen. Ook dat hij relatief veel herrie maakt vind ik wat raar want dat is opzich niet nodig.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:39 schreef Panick het volgende:
[..]
Okay, ik heb dat alles niet.
Dus dat die van jou dat heeft maakt het nog geen kwalitatief slecht product..
Mijn GC crasht regelmatig, maar dat maakt het toch ook geen slechte console?
Gek, grafisch valt het mij niet echt tegen, wat ik qua gameplay heb gezien wel. De wagens hebben een apart lange 'hangtime' en echt brekende onderdelen van wagens, zoals in de trailers, heb ik ook nog niet mogen aanschouwen. Helaas.quote:Op zondag 26 november 2006 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb gisteren even Resistance mogen spelen en dat spel is echt onverwachts goed! De verfijnde triggers van de PS3 controller vind ik echt beter werken, het spel speelde lekker weg. Verder heb ik Ridge Racer 7 kunnen zien op een f*cking grote scherm van SonyDe game liep echt vloeiend en zag er indrukwekkend uit. Game die mij grafisch best tegenviel was Motorstorm. Maar goed na het de korte speelsessie van gisteren verlang ik absoluut naar meer
![]()
Mwah, Ridge Racer 7 is gewoon bijna identiek aan Ridge Racer 6 op de 360 dus daar word ik niet echt warm of koud van. Resistance is gewoon redelijk voor een launchgame, MotorStorm grafisch oke maar het spel speelde nog voor geen meter door een dramatische framerate.quote:Op zondag 26 november 2006 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb gisteren even Resistance mogen spelen en dat spel is echt onverwachts goed! De verfijnde triggers van de PS3 controller vind ik echt beter werken, het spel speelde lekker weg. Verder heb ik Ridge Racer 7 kunnen zien op een f*cking grote scherm van SonyDe game liep echt vloeiend en zag er indrukwekkend uit. Game die mij grafisch best tegenviel was Motorstorm. Maar goed na het de korte speelsessie van gisteren verlang ik absoluut naar meer
![]()
Serieus?quote:Op zondag 26 november 2006 13:05 schreef Xrenity het volgende:
Wie van jullie was die gast achter me die flipte toen hij de PS3 in dat trailer-gedeelte zag staan? En riep dat hij er zo lang op had gewacht?
Waar?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef speknek het volgende:
UT2007?.
De bumpmapping lijkt alleen nog niet helemaal goed.
Tank lijkt op een stuk plastic.quote:
Wees blij dat het nog ergens op lijkt, meeste games hebben tanks die lijken alsof ze van karton zijn...quote:
ah gevonden:quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Connectie verlies had ik nog niet gehoord. Zal ik wel geen last van hebben aangezien ik hem toch aan de draad laat hangen hehe
Zeker kijk jij weet waar het omdraaitquote:Op zondag 26 november 2006 13:34 schreef devv05 het volgende:
De Xbox en Playstation babes waren beide leuk hoor
De Wii tennis-instructrices ook wel
Ik vind het juist de beste keuze die ze hebben kunnen maken en juich het enorm toe. Eén van de belangrijkste redenen waarom ik een PS3 ga aanschaffen en dat de prijs iets hoger is neem ik voor lief, zo dramatisch hoog vind ik hem namelijk helemaal niet. Wii vind ik meer een console die je er bij neemt en de X360 vind ik nu niet veel interessanter dan de vorige generatie consoles.quote:Op maandag 27 november 2006 09:35 schreef Ixnay het volgende:
Door het ondersteunen van die Blu Ray discs is die hele PS3 minstens 200 euro duurder geworden.
De grootste fout die ze ooit konden maken, hierdoor gaan veel mensen over naar Wii of 360.
Ik vind ook dit juist heerlijk. Gewoon een fatsoelijke harddrive er in. Maar goed, ik speel dan ook maar op één PS3 en niet op andere.quote:En memorysticks gebruiken is juist beter dan een harde schijf. Stel je wil op een andere PS3 je game voortzetten, dan hoef je alleen maar je game en je memorystick bij je te hebben. En met die ingebouwde harddisc wordt dat wat moeilijker.
Dus eigenlijk koop je dat ding voor de Blu-ray, want de 360 en PS3 liggen grafisch dicht bij elkaar, dus beetje hetzelfde als de vorige consoles als ik jou geloof. Of voor de controller?quote:Op maandag 27 november 2006 10:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik vind het juist de beste keuze die ze hebben kunnen maken en juich het enorm toe. Eén van de belangrijkste redenen waarom ik een PS3 ga aanschaffen en dat de prijs iets hoger is neem ik voor lief, zo dramatisch hoog vind ik hem namelijk helemaal niet. Wii vind ik meer een console die je er bij neemt en de X360 vind ik nu niet veel interessanter dan de vorige generatie consoles.
[..]
Ik vind ook dit juist heerlijk. Gewoon een fatsoelijke harddrive er in. Maar goed, ik speel dan ook maar op één PS3 en niet op andere.
Ik koop dat ding absoluut niet voor de controller, daar ben ik zelfs een beetje sceptisch over. Blu-Ray is idd een erg belangrijke reden, ja. Daarnaast is mijn PS2 zo'n beetje op en ben ik dus net toe aan een nieuwe console.quote:Op maandag 27 november 2006 10:48 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dus eigenlijk koop je dat ding voor de Blu-ray, want de 360 en PS3 liggen grafisch dicht bij elkaar, dus beetje hetzelfde als de vorige consoles als ik jou geloof. Of voor de controller?
Dat meen je niet! Link? Of is het gewoon een debug-console?quote:Op maandag 27 november 2006 11:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens, ik weet niet of iemand het filmpje gezien heeft maar er is op youtube dus een filmpje met 'handleiding' voor de PS3. Ze laten gewoon zien hoe je 'm aanzet, uitzet, de beveiliging op uitzetten tijdens starten enz. Niet echt interessant dus. Wat wel interessant is: Die gozer doet gewoon een Verbatim schijfje met game erop in de PS3 en wat denk je? De PS3 laadt 'm gewoon!.![]()
O. Jammer.quote:Op maandag 27 november 2006 11:37 schreef Retuobak het volgende:
De PS3's die rondgestuurd werden naar de media hadden games op verbatim recordables erbij
In de 60GB PS3 zit standaard een cardreader waar verschillende soorten sticks inpassen. Dus games saven lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op maandag 27 november 2006 09:35 schreef Ixnay het volgende:
En memorysticks gebruiken is juist beter dan een harde schijf. Stel je wil op een andere PS3 je game voortzetten, dan hoef je alleen maar je game en je memorystick bij je te hebben. En met die ingebouwde harddisc wordt dat wat moeilijker.
kan je saven op een memory-stick?quote:Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In de 60GB PS3 zit standaard een cardreader waar verschillende soorten sticks inpassen. Dus games saven lijkt me niet zo'n probleem.
quote:PS3-update voor schaalproblemen niet zeker
Sony heeft al heel wat te kampen gehad met de Playstation 3 en het is maar de vraag of alle problemen in goede orde kunnen worden hersteld. Zo lijken de schaalproblemen van de PS3 hardnekkiger te zijn dan in eerste instantie werd gedacht.
1080p-film op plasmaschermEerder was al duidelijk geworden dat de PS3 niet in staat blijkt om beelden op een resolutie van 720p te upscalen naar 1080i. Tv's die niet met de 720p-resolutie overweg kunnen, zijn daardoor beperkt tot een weergave op 480p. Nu blijkt dat het nog niet zeker is dat het probleem met een firmware-update op te lossen valt. Een woordvoerder van Sony heeft laten weten dat er 'naar de zaak gekeken wordt, maar nog niet vaststaat welke acties er ondernomen zullen worden'. De schaler lijkt de PS3 echter ook parten te spelen bij het afspelen van Blu-ray-films. Niet de beschikking hebben over een hdtv die 1080i of 1080p ondersteunt, resulteert namelijk in het moeten aanschouwen van een resolutie van 480p. Dit komt doordat 720p-versies van films meestal ontbreken op Blu-ray-schijfjes en de PS3 ook problemen heeft met het downscalen van 1080i of 1080p naar 720p.
En als je de 20 gig versie hebt?quote:Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In de 60GB PS3 zit standaard een cardreader waar verschillende soorten sticks inpassen. Dus games saven lijkt me niet zo'n probleem.
Stop je er een USB stick inquote:Op maandag 27 november 2006 15:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
En als je de 20 gig versie hebt?.
ik zie het probleem niet..quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 21:15 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet en dat in de meest letterlijke zin van het woord..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |