abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43844991
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:52 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Rot nou eens op met je Resistance. . En al helemaal tussen dat rijtje toppers.
13-in-dozijn shooter. Wat is daar zo bijzonder aan dat je steevast Resistance (motorstorm ook btw) in 1 adem noemt met FF, MGS4 en GoW3? .
Dat zijn onwijs matige releasegames waar Resistance dan weer iets minder matig is, maar nog steeds alles behalve een killer app. Motorstorm is ongetwijfeld een saaie dustracer die je na een dag niet meer aanraakt.
MGS4, FF, Tekken, God of War, R&C en Gran Turismo. Dat zijn de killer apps waar de X360 voor moet vrezen, niet de bom middelmatigheid die jij net opnoemt.
Overigens zal DMC4 de laatste exclusieve DMC zijn gezien de uitspraken van Capcom dat alles MP.
Dat zal dus ook voor Dead Rising 2 gelden, als die ooit al komt.
Resistance is van Insomniac. Een game van hun kopen doe ik blind. En ik ben een shooter-fanaat.
En sinds wanneer zijn GoW3, FF en MGS4 releasegames?

Tenslotte wil Capcom USA het liefst MP, Capcom JP ontwikkelt DMC4 en heeft daar nog het laatste zegje over.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43845014
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:54 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Ja, dat is dan wel weer dat je zegt van DAMN.
Maar dan wel met muis en joystick (of TB). UT met een pad is te chaotisch. .
true, en dat kan ook gewoon.
pi_43845055
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Resistance is van Insomniac. Een game van hun kopen doe ik blind. En ik ben een shooter-fanaat.
En sinds wanneer zijn GoW3, FF en MGS4 releasegames?

Tenslotte wil Capcom USA het liefst MP, Capcom JP ontwikkelt DMC4 en heeft daar nog het laatste zegje over.
Ah, dat heb ik met games van Bioware. .
En dat zijn geen releasegames, ik formuleerde m'n zin een beetje gek.
Overigens lijkt het mij wel logisch als er steeds meer MP wordt, tenzij dingen door Sony of MS worden uitgebracht.
Op zich best een goede ontwikkeling imo, geeft de consument meer keuze .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43845109
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

is ook al een ouder screenshot, uit mei. Maar zelfde engine als GoW, komt als het goed is maart uit.
Hebben ze die engine nou al helemaal goed op PS3 draaien? Ik meende dat daar wat problemen mee waren.
pi_43845511
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:01 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hebben ze die engine nou al helemaal goed op PS3 draaien? Ik meende dat daar wat problemen mee waren.
Ze zijn er nog druk mee, het is wel de reden dat de PS3-versie van UT 2K7 uitgesteld is. Van wat ik begrepen heb weigeren ze de game uit te brengen voordat de engine op het niveau PC-versie maxed out kan draaien, een zorgelijke ontwikkeling bij de meeste devs, maar bij Epic heb ik er wel vertrouwen in.
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:59 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Ah, dat heb ik met games van Bioware. .
En dat zijn geen releasegames, ik formuleerde m'n zin een beetje gek.
Overigens lijkt het mij wel logisch als er steeds meer MP wordt, tenzij dingen door Sony of MS worden uitgebracht.
Op zich best een goede ontwikkeling imo, geeft de consument meer keuze .
eensch, kosten schieten through the roof, alhoewel de ontwikkelkosten om van een concept-/cutscene-CGI-model naar een gameplaymodel te gaan steeds lager zullen worden. Activision meende dat ze de CGI-versie van de Spider-Man 3-film met slechts een paar honderd polygonen verschil over kunnen nemen in de 360 en PS3 games.
Aan de andere kant heeft Ubi ook al aangegeven dat poly-count steeds minder gaat tellen, en dat animaties steeds meer de levensechtheid van een game gaat bepalen. Ter vergelijking; Prince Two Thrones had 500 animaties, Altaïr in Assassin's Creed alleen al heeft er meer dan 5000.

Multi-platform games hebben als voordeel dat de kosten beter verdeeld kunnen worden, maar tegelijk dat ze niet het volledige potentieel van de consoles benutten. Kijk naar een Prince of Persia en God of War.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:18:49 #156
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_43845621
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:14 schreef SocialDisorder het volgende:
eensch, kosten schieten through the roof, alhoewel de ontwikkelkosten om van een concept-/cutscene-CGI-model naar een gameplaymodel te gaan steeds lager zullen worden. Activision meende dat ze de CGI-versie van de Spider-Man 3-film met slechts een paar honderd polygonen verschil over kunnen nemen in de 360 en PS3 games.
Aan de andere kant heeft Ubi ook al aangegeven dat poly-count steeds minder gaat tellen, en dat animaties steeds meer de levensechtheid van een game gaat bepalen. Ter vergelijking; Prince Two Thrones had 500 animaties, Altaïr in Assassin's Creed alleen al heeft er meer dan 5000.
Ik denk dat die binnenkort ook weer flink zullen dalen door procedurele technieken. Altair zal (gok ik) minstens 2000 animaties gebruiken om van de ene animatie naar de andere animatie te gaan .

Waarom zou je flink wat animaties maken voor het opstaan van een karakter nadat hij op de grond is gevallen als je ook de beste manier kunt berekenen en dan gewoon on the fly kunt animeren
pi_43845699
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:18 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik denk dat die binnenkort ook weer flink zullen dalen door procedurele technieken. Altair zal (gok ik) minstens 2000 animaties gebruiken om van de ene animatie naar de andere animatie te gaan .

Waarom zou je flink wat animaties maken voor het opstaan van een karakter nadat hij op de grond is gevallen als je ook de beste manier kunt berekenen en dan gewoon on the fly kunt animeren
Nieuwe Indiana Jones game gebruikt die animatie-techniek. Aantal demo's van gezien, en ziet er verdomd goed uit moet ik zeggen. Het is alleen wel vrij processor-intensief...
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:23:26 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_43845745
Ik weet eigenlijk niet of je zulke complexe berekeningen ooit in computergames gaat tegenkomen. Het is een ding een levenloze ragdoll rond te laten stuiteren, of met inverse kinetics een enkele arm te bewegen, het is iets heel anders als je intentioneel gericht botten moet laten sturen tot een realistische manier van opstaan. Volgens mij gaat dat er of heel onnatuurlijk uitzien, of je bent meer tijd en geheugen kwijt dan een animatie vantevoren sturen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:23:43 #159
8369 speknek
Another day another slay
pi_43845752
Oh .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43845802
Hoe heet die techniek van Lucas Arts (?) ook alweer die voor Indiana Jones wordt gebruikt?
Dat zag er idd verbluffend uit!
pi_43845941
De animatie-software in kwestie: http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm
pi_43846260
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
De animatie-software in kwestie: http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm
Thanks. .
Arme Britten trouwens.....
quote:
The PS3 - yours for a cool £425 in the UK

Thur, 18 May 2006 04:59 PM

Sony's let word slip on the price for its top dog 60GB Playstation 3. Looks like it's time to book tickets to New York for November...

Sony's UK head honcho has lifted the curtain on the PS3's UK price, telling Eurogamer it'll cost £425.

We've had a chat with Stuff's gaming sources, and that price tag figure sounds about right for the 60GB version's 17th November launch.

By comparison, the US will be paying $600 - around £320 - and our European cousins will be coughing up just over £400 in Euros.

There's also a cut-down version of the high-def console, which loses the HDMI socket and only comes with a 20GB hard drive. Pricing's still unknown for this budget option, and Sony's remaining schtum.

As Tom Dunmore, our man at games show E3 said on last week's podcast, 'get the 60GB one!'
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:45:35 #163
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_43846349
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:23 schreef speknek het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of je zulke complexe berekeningen ooit in computergames gaat tegenkomen. Het is een ding een levenloze ragdoll rond te laten stuiteren, of met inverse kinetics een enkele arm te bewegen, het is iets heel anders als je intentioneel gericht botten moet laten sturen tot een realistische manier van opstaan. Volgens mij gaat dat er of heel onnatuurlijk uitzien, of je bent meer tijd en geheugen kwijt dan een animatie vantevoren sturen.
Nieuwe indiana jones en star wars game hebben een beginnende versie ervan idd. Daarnaast maken ze ook gebruik van andere procedurele grapjes waarbij de complexiteit van modellen in de wereld oneindig (bijna ) oneindig kan doorschalen zolang je maar genoeg blijft inzoomen. Erg mooie trucjes die we nog heel veel terug zullen zien.

(Daarom is spore bijvoorbeeld ook zo'n belangrijke game voor EA )
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:48:10 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_43846419
Ja inderdaad, een hoop dingen zijn er wel mee mogelijk. Leuk ook voor de gameswetenschap, waar ik zelf probeer tussen te komen. Maar of het echt ooit de taak van animaties over gaat nemen weet ik niet, sommige fysieke handelingen zijn echt behoorlijk complex. En dan wordt het niet nuttig meer.

edit- ach ik praat ook poep, zoals met euphoria, dan wordt het gemaakt door een extern bedrijf, door concurrentie blijft die bezig met nieuwe features inpassen, en die hoeven de game developers dan weer niet te maken, dus gescripte animaties kunnen best eens verleden tijd worden.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:51:46 #165
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_43846512
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:48 schreef speknek het volgende:
Ja inderdaad, een hoop dingen zijn er wel mee mogelijk. Leuk ook voor de gameswetenschap, waar ik zelf probeer tussen te komen. Maar of het echt ooit de taak van animaties over gaat nemen weet ik niet, sommige fysieke handelingen zijn echt behoorlijk complex. En dan wordt het niet nuttig meer.
Ik gok dat het op termijn veel goedkoper is om een relatief duur pakket te kopen dat dat allemaal voor je afvangt dan een team van 20-30 animators die alles pietje precies na zitten te pielen.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:53:00 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_43846543
Ja psies, ik was hem al aan het editten .
pi_43847153
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Oktober 2007 eindelijk een ps3 kopen.. dan pas? Ja dan iig en wel voor deze game :
http://www.gamespot.com/p(...)?tag=topten;_title;7

Oke ... misschien al MetalGear een beetje op tijd komt al eerder een ps3, maar mocht de MG releas dicht bij die van GTA zijn , dan wachten we wel ff
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:19:42 #168
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43847206
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:17 schreef fr3d het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Oktober 2007 eindelijk een ps3 kopen.. dan pas? Ja dan iig en wel voor deze game :
http://www.gamespot.com/p(...)?tag=topten;_title;7
niet om te stoken in het PS3-topic hoor, maar GTA komt tegelijk op de PS3 en 360 uit.
The line is a dot to you!
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:21:50 #169
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43847266
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef kepler het volgende:

[..]

niet om te stoken in het PS3-topic hoor, maar GTA komt tegelijk op de PS3 en 360 uit.
Geeft niks, GTA4 koop ik dan toch wel op de PS3
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:24:02 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_43847332
GTA4 is de grootste naaierij ooit. Elke versie krijgt zn eigen exclusieve downloadable content. Aardig voor de fans he
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:25:16 #171
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43847366
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA4 is de grootste naaierij ooit. Elke versie krijgt zn eigen exclusieve downloadable content. Aardig voor de fans he
wat?

Krijgt de PS3 ook downloadbare content Dat wist ik niet
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:26:38 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_43847411
Ja. En die is weer anders dan die van de 360
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:28:45 #173
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43847475
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
pfff, anders maken ze het even ingewikkeld. Maar ik lees dat het (voorlopig) nog een gerucht is?
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:29:17 #174
145074 Diablos79
pi_43847496
Koop toch maar 1 versie ook al heb ik beide consoles
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:39:04 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_43847777
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoiets als de verschillende Pokemon games dus .
pi_43847959
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:10 schreef devv05 het volgende:
De PS3 games van nu zijn gewoon ongeveer gelijk aan de Xbox 360 van de launch. Aan de ene kant is dat logisch voor een eerste generatie games, aan de andere kant ook weer niet. Want je bent nu wel een jaar verder, hebt een jaar langer de tijd gehad en de PS3 werd krachtiger ingeschat. Dat valt dus een beetje tegen. Het zal denk ik nog wel even duren voordat er een Gears of War achtige game op de PS3 komt. (langer dan voor de 360 waarschijnlijk door het lastige programmeren voor de PS3)
De PlayStation consoles zijn grafisch eigenlijk nooit de sterkste geweest van hun generatie en toch verkochten ze altijd enorm goed. En daarboven zijn de mp games op de PlayStation vaak net iets duurder dan bij de concurrentie. Geeft wel aan dat het de meeste mensen om meer gaat dan alleen de graphics, dus ik maak me op dat punt niet zo druk.
Maar mocht de PS3 toch grafisch de beste worden, dan is dat alleen maar mooi meegenomen
PSN id: NL_SToRM
pi_43848416
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:46 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

De PlayStation consoles zijn grafisch eigenlijk nooit de sterkste geweest van hun generatie en toch verkochten ze altijd enorm goed. En daarboven zijn de mp games op de PlayStation vaak net iets duurder dan bij de concurrentie. Geeft wel aan dat het de meeste mensen om meer gaat dan alleen de graphics, dus ik maak me op dat punt niet zo druk.
Maar mocht de PS3 toch grafisch de beste worden, dan is dat alleen maar mooi meegenomen
Je hebt gelijk, maar je moet wel nagaan toen met de PS2 en XBOX tijd, dat de xbox ook een jaar achterliep, maar wel bewezen dat de xbox krachtiger was en mooiere spellen produceerde, nu komt de PS3 ook een jaar later, en hier zelfs anderhalf jaar, en is gewoon van dezelfde graphische kwaliteit. En nu heeft de 360 naar mijn weten ook nog een hoop meer goede gamedevelopers erbij dan met de xbox die met veel plezier en dedication aan hun producten werken.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43848818
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals ik nu weer begrepen heb wordt GTA IV dus een basis en kun je via downloaden extra eilanden toevoegen in de trant van Oblivion (?). Ik denk toxh haast wel dat uiteindelijk alles wel via zowel de PS3 als de X360 binnen te halen is, maar volgen ze misschien een andere volgorde van release.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:26:12 #179
145074 Diablos79
pi_43850712
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:06 schreef masterdave het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar je moet wel nagaan toen met de PS2 en XBOX tijd, dat de xbox ook een jaar achterliep, maar wel bewezen dat de xbox krachtiger was en mooiere spellen produceerde, nu komt de PS3 ook een jaar later, en hier zelfs anderhalf jaar, en is gewoon van dezelfde graphische kwaliteit. En nu heeft de 360 naar mijn weten ook nog een hoop meer goede gamedevelopers erbij dan met de xbox die met veel plezier en dedication aan hun producten werken.
Ik vind het verschil tussen de PS2 en Xbox heel erg meevallen. Bij multiplatform games ziet de Xbox versie meestal net wat gelikter uit(al moet je soms wel heel goed kijken).. Maar first party games is een heel ander verhaal. De beste PS2 titels kunnen zich op grafisch gebied makkelijk meten met de beste Xbox games. Ik heb op de Xbox geen een race spel gezien wat grafisch GT4 overtreft. En ook spellen zoals GoW en FF12 doen grafisch niks onder voor welk Xbox spel dan ook.

De PS3 en Xbox360 lopen grafisch nu gelijk, waarbij de 360 al een jaar voorsprong heeft. Ik denk dat over een jaar of 2 de PS3 toch wel iets meer laat zien dan de 360. En dan niet zo zeer op gebied van textures en polygonen, maar meer als het gaat om animaties, effecten en de hoeveelheid aktie tegelijk op het scherm.
pi_43850867
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:26 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik vind het verschil tussen de PS2 en Xbox heel erg meevallen. Bij multiplatform games ziet de Xbox versie meestal net wat gelikter uit(al moet je soms wel heel goed kijken).. Maar first party games is een heel ander verhaal. De beste PS2 titels kunnen zich op grafisch gebied makkelijk meten met de beste Xbox games. Ik heb op de Xbox geen een race spel gezien wat grafisch GT4 overtreft. En ook spellen zoals GoW en FF12 doen grafisch niks onder voor welk Xbox spel dan ook.

De PS3 en Xbox360 lopen grafisch nu gelijk, waarbij de 360 al een jaar voorsprong heeft. Ik denk dat over een jaar of 2 de PS3 toch wel iets meer laat zien dan de 360. En dan niet zo zeer op gebied van textures en polygonen, maar meer als het gaat om animaties, effecten en de hoeveelheid aktie tegelijk op het scherm.
Welk spel ziet er dan uit als Gears of War?
GamerTag
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:33:24 #181
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_43850923
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Thanks. .
Arme Britten trouwens.....
[..]
Waarom zegt dit bericht dat de 20 gig geen hdmi poort krijgt? Is dat ook alleen voor de britten?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:44:24 #182
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43851271
quote:

[..]

vergeet niet dat de PS3 een half jaar is uitgesteld en ontwikkelaars dus een half jaar langer de tijd hebben gehad
pi_43851325
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:33 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Waarom zegt dit bericht dat de 20 gig geen hdmi poort krijgt? Is dat ook alleen voor de britten?
kijk eens voor de grap naar de datum van het bericht....
pi_43851383
quote:

[..]

Nou daar ben ik het niet helemaal met je mee eens hoor. De mooie 1st party game op de ps2 zien er zeker goed uit maar kunnen zich niet meten met de mooiste xbox spellen hoor. PGR2 ziet er bijvoorbeeld veel beter uit dan GT4. GT4 waar je maar met een beperkt aantal auto's kunt rijden en waar ze enkele delen van de omgeving vervangen hebben door, makkelijker te renderen bomen, op de Nurburgring. Terwijl je beeld in PGR helemaal vol staat met gedetailleerde wolkenkrabbers en allemaal andere kleine dingetjes.

En Ninja Gaiden maakt grafisch helemaal gehakt van God of War.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:54:47 #185
145074 Diablos79
pi_43851587
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:31 schreef masterdave het volgende:

[..]

Gears of War is zeker erg mooi. Maar Heavenly Sword(wat ik ervan gezien heb) vind ik niks minder dan Gears. En ik vind Resistance er niet echt veel slechter(ja GoW is mooier) uit zien. De launchgames van de PS3 kunnen zich gewoon meten met 360 games. En dat is voor eerste generatie spellen zeker niet slecht. Want naast GoW heb ik op de 360 ook nog niet echt spellen gezien waarvan mijn mond open valt omdat ze zo mooi zijn. GoW is al een tweede generatie spel voor de 360 en dat kun je goed zien. Maar UT2007 zal echt niks onder gaan doen voor GoW op grafisch gebied. En persoonlijk vind ik MGS4 en FF13 er mooier en indrukwekkender uitzien dan GoW.

Maar wat ik net al zei. Ik denk niet dat je de grafisch verschillen moet gaan zoeken in textures en polygonen maar in de animaties en effecten. Welke grafisch het beste word is toch niet zo van belang, meeste mensen zullen de verschillen waarschijnlijk niet eens merken. De meeste mensen zullen gewoon kijken naar welke de meeste games heeft die hun aanspreekt.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:56:46 #186
145074 Diablos79
pi_43851643
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:44 schreef kepler het volgende:

[..]

vergeet niet dat de PS3 een half jaar is uitgesteld en ontwikkelaars dus een half jaar langer de tijd hebben gehad
Dus? Op de xbox360 zijn zeker al 2 jaar bezig, en zijn veel developers al bezig aan hun 2e spel. Dat is toch nog wel een behoorlijk voorsprong. En als die PS3 hardware echt zoveel moeilijker is dan de 360, dan duurt het dus ook even voordat ze het echt onder de knie hebben
pi_43851866
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:31 schreef masterdave het volgende:

[..]

het is iets kleurrijker en gevarieerder dan GoW maar: http://www.gameklip.com/v/1547/
pi_43851997
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:54 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Gears of War is zeker erg mooi. Maar Heavenly Sword(wat ik ervan gezien heb) vind ik niks minder dan Gears. En ik vind Resistance er niet echt veel slechter(ja GoW is mooier) uit zien. De launchgames van de PS3 kunnen zich gewoon meten met 360 games. En dat is voor eerste generatie spellen zeker niet slecht. Want naast GoW heb ik op de 360 ook nog niet echt spellen gezien waarvan mijn mond open valt omdat ze zo mooi zijn. GoW is al een tweede generatie spel voor de 360 en dat kun je goed zien. Maar UT2007 zal echt niks onder gaan doen voor GoW op grafisch gebied. En persoonlijk vind ik MGS4 en FF13 er mooier en indrukwekkender uitzien dan GoW.

Maar wat ik net al zei. Ik denk niet dat je de grafisch verschillen moet gaan zoeken in textures en polygonen maar in de animaties en effecten. Welke grafisch het beste word is toch niet zo van belang, meeste mensen zullen de verschillen waarschijnlijk niet eens merken. De meeste mensen zullen gewoon kijken naar welke de meeste games heeft die hun aanspreekt.
Ga je nu uit van het feit dat je de PS3 ook daadwerkelijk gezien hebt? of van de filmpjes en dergelijke? Filmpjes zeggen mij namelijk niks, en ik ga dan ook uit nu van mensen die de PS3 op de gameplay hebben gezien, en van japanners en amerikanen die niet onder de indruk zijn. Resistance bijvoorbeeld schijnt gewoon een opgepompte PS2 graphics te bevatten, niks bijzonders dus. Heavenly sword vind ik nogal een kromme vergelijking, aangezien dit 2 TOTAAL verschillende games zijn, en heavenly sword daarbij echt niet in de buurt komt op graphisch gebied, maar goed.

Ik ben wel een echte graphics hoer, dat weet ik, persoonlijk denk ik ook wel dat de games van de PS3 beter zullen zijn dan de 360 als we een jaar of 2 verder zijn, maar eigenlijk hadden de spellen er nu al uit moeten zien als de spellen die nu uitkomen op de 360. Maar verhalen dat de spellen die uit zijn op de PS3 dezelfde graphische kwaliteit hebben als de launchspellen van de 360 maakt mij niet vrolijk.
GamerTag
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:08:24 #189
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43852046
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:56 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dus? Op de xbox360 zijn zeker al 2 jaar bezig, en zijn veel developers al bezig aan hun 2e spel. Dat is toch nog wel een behoorlijk voorsprong. En als die PS3 hardware echt zoveel moeilijker is dan de 360, dan duurt het dus ook even voordat ze het echt onder de knie hebben
dus dat betekent dat de PS3-launch games er gewoon mooier uit zullen zien dan in eerste instantie. Want 'opeens' hadden de ontwikkelaars een half jaar extra om de game nog wat op te poetsen
pi_43852165
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

het is iets kleurrijker en gevarieerder dan GoW maar: http://www.gameklip.com/v/1547/
De omgeving ziet er zeer goed uit, idd stuk kleurrijker als GoW, maar de mannetjes zelf is het detail stuk minder, doe me beetje aan DOA achtige stijl poppetjes denken, beetje simpel.
GamerTag
pi_43852175
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:06 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ga je nu uit van het feit dat je de PS3 ook daadwerkelijk gezien hebt? of van de filmpjes en dergelijke? Filmpjes zeggen mij namelijk niks, en ik ga dan ook uit nu van mensen die de PS3 op de gameplay hebben gezien, en van japanners en amerikanen die niet onder de indruk zijn. Resistance bijvoorbeeld schijnt gewoon een opgepompte PS2 graphics te bevatten, niks bijzonders dus. Heavenly sword vind ik nogal een kromme vergelijking, aangezien dit 2 TOTAAL verschillende games zijn, en heavenly sword daarbij echt niet in de buurt komt op graphisch gebied, maar goed.

Ik ben wel een echte graphics hoer, dat weet ik, persoonlijk denk ik ook wel dat de games van de PS3 beter zullen zijn dan de 360 als we een jaar of 2 verder zijn, maar eigenlijk hadden de spellen er nu al uit moeten zien als de spellen die nu uitkomen op de 360. Maar verhalen dat de spellen die uit zijn op de PS3 dezelfde graphische kwaliteit hebben als de launchspellen van de 360 maakt mij niet vrolijk.
klinkt misschien raar, maar heeft elke console niet opgepompte graphics van z'n voorganger? Ik bedoel, strikt bekeken waren de graphics op de SNES gewoon opgepompte NES-graphics. En waren GBA-graphics niet veel meer dan GBC-colors on steroids.

Mijn punt is: op welk punt stop je met iets opgepompte GFX te noemen?
pi_43852239
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:12 schreef masterdave het volgende:

[..]

De omgeving ziet er zeer goed uit, idd stuk kleurrijker als GoW, maar de mannetjes zelf is het detail stuk minder, doe me beetje aan DOA achtige stijl poppetjes denken, beetje simpel.
zoiets heet dus anime, maar kijk voor de grap eens naar het haar van het hoofdpersonage, over detail gesproken...
pi_43852270
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

klinkt misschien raar, maar heeft elke console niet opgepompte graphics van z'n voorganger? Ik bedoel, strikt bekeken waren de graphics op de SNES gewoon opgepompte NES-graphics. En waren GBA-graphics niet veel meer dan GBC-colors on steroids.

Mijn punt is: op welk punt stop je met iets opgepompte GFX te noemen?
Het is maar een benaming wat ik eraan geef, dat het gewoon niet zoveel mooier is als de PS2. verschil tussen xbox en xbox360 is toch wel drastisch te noemen, kijk voor de gein eens naar Fight Night round 3, lach je je slap.

Maar in dat opzicht heb je wel gelijk natuurlijk. Overigens die eindbaas van white knight story mist ongeveer factor 3 detail ten opzichte van eindbazen van GoW, dat terzijde.
GamerTag
pi_43852323
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:56 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Waarom zagen een XBOX games er bij de launch dan wel mooier uit dan wat er op dat moment op de ps2 was.
pi_43852359
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Mag ik lachen? .
pi_43852412
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:54 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Gears of War is zeker erg mooi. Maar Heavenly Sword(wat ik ervan gezien heb) vind ik niks minder dan Gears. En ik vind Resistance er niet echt veel slechter(ja GoW is mooier) uit zien. De launchgames van de PS3 kunnen zich gewoon meten met 360 games.
Sorry hoor maar hier word je echt ongeloofwaardig. Resistance is grafisch van niveau Call of Duty 2. Zeker niet lelijk maar kilometers ver verwijderd van Gears of War. Je mag blij zijn als de PS3 dat over 2-3 jaar uitpoept.

Dat White Knight Story nog even bekijken, dat kan zich meten aan Oblivion. Maar lang niet aan Rainbow Six: Vegas, Call of Duty 3, etc. laat staan aan de mooiste game tot op dit moment, Gears of War.
pi_43852572
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:14 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

zoiets heet dus anime, maar kijk voor de grap eens naar het haar van het hoofdpersonage, over detail gesproken...
dit is detail

GamerTag
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:25:44 #198
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43852619
ik hoor het al het wordt weer een welles-nietus (ps3-xbox360) spelletje... OMG! Grow up! De PS3 wordt gewoon vet en krijgt vette spellen, de XBOX 360 heeft een nu vet spel dat is GoW! Punt!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:26:07 #199
145074 Diablos79
pi_43852632
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:06 schreef masterdave het volgende:

[..]

Waarom zouden filmpjes in HD kwaliteit niks zeggen? Die geven een goed beeld van hoe het eruit ziet. Dat Resistance opgepompte PS2 graphics heeft is gewoon fanboy gelul. Het ziet er echt niet slecht uit. En jij vind Heavenly Sword niet in de buurt komen. Maar de animaties in Heavenly Sword zijn echt wel van een beter niveau dan GoW. Het is inderdaad wat moeilijker te vergelijken omdat de stijl heel anders is, je zou moeten wachten op UT2007 en die met GoW vergelijken, die zullen qua grafische stijl ook wel dicht bij elkaar liggen.

Ik vind mooie graphics ook zeker een pluspunt, maar de 360 overdonderd me nu ook nog niet echt met zijn graphics. GoW is het eerst spel waarvan ik dacht, ja dat ziet er nu eens erg vet uit. En dat PS3 spellen er uitzien als launchgames van de 360 ben ik het niet zo mee eens. TW07, Tony Hawk, GOD3, NHL, NBA en al die multiplatform games zijn nagenoeg hetzelfde. Terwijl die(die ik net noemde) launchgames op de 360 gewoon echt opgepompte xbox versies waren. Volgens mij zijn bijna al die games die nu uitzien op de PS3 ook haastklussen zodat ze maar wat launchtitels hebben. Als hij hier uitkomt zal het er waarschijnlijk al wat interessanter uitzien.
pi_43852757
@Diablos79: man je weet niet eens waar je het over hebt, ga naar de Gameplay 2006 en je ziet het zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')