abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43785545
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Heb je een bron waar GoW officieel voor een ander platform is aangekondigd? .
En voor Lost Planet ook.
Nee, dus is het een exclusive.
tis misschien niet de meest objectieve bron, maar ene J. Allard zei een jaar terug:
quote:
Gears Of War will be on both platforms, but it might be on one before the other. That's a little bit more of a game time decision.
Gears of War ook op de PC
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43787291
Nee je hebt geen HD DVD of Blu Ray nodig
quote:
Blue Dragon doesn't hit Japan for another couple of weeks, but there's already talk of a sequel. In the latest issue of Famitsu, producer Hironobu Sakaguchi confirmed plans for a follow up to the big Microsoft-published RPG. Furthermore, while he wouldn't confirm a final platform, Sakaguchi does expect the sequel to appear on the 360.

Sakaguchi's surprise announcement came as part of a lengthy interview to commemorate the end of production for Blue Dragon. That's right, the 360's first Japanese killer app is done, as one would hope given the game's 12/7 Japanese release date.

Including initial planning, development on the title took three years, Sakaguchi revealed. Actual development on the 360 was a two year process. And it was quite the difficult process, it seems, as Sakaguchi claims to have lost 10 kilograms from July 2004, when first interviews were conducted regarding the title.

Blue Dragon ships on three DVDs, making it bigger than any Xbox 360 title to date. According to Sakaguchi, the game required compression technology to fit onto the three disks. In uncompressed form, the game's data takes up over 30 Gigs of space!

Players can expect between 40 to 50 hours of play time for the game. Just playing through the game minus all the side quests, Sakaguchi managed to take 35 hours.

And when you get through it all, you can look forward to Xbox Live content. The first such content will hit Japan some time between the beginning of the year and Spring. Sakaguchi referred to the content as being free of charge, but he wouldn't give further details.

With work on Blue Dragon complete, you might be wondering what Sakaguchi is up to now. A whole lot, it turns out. In addition to Lost Odyssey, a demo of which was recently released to Japan, Sakaguchi is hard at work on Cry-On (Xbox 360) and A.S.H. (DS). Sakaguchi expects to finish A.S.H. in the first half of next year. Half the game is playable at this point.

On top of these three games, Sakaguchi revealed that he has three more titles in the works! Development on two of these has already started, with the third one set to begin shortly. Sakaguchi wouldn't provide specifics on the games, only stating that he'd be taking a slight trip to the West. This seems to suggest work with a publisher located to the West of Mistwalker's Tokyo studio (a list that would include Nintendo, we'll point out) on one or more of the titles, but Sakaguchi went silent when Famitsu pressed further.

The only thing missing from the Famitsu interview is info on Blue Dragon's stateside release. We expect to hear more on the international version once the Japanese version hits shops on 12/7.
Oeps Bron vergeten:
Bron
  woensdag 22 november 2006 @ 17:01:47 #103
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_43787467
3 cd's , dat is zo 1997
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 22 november 2006 @ 17:06:16 #104
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43787643
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:57 schreef Snake_NL het volgende:
Nee je hebt geen HD DVD of Blu Ray nodig
[..]

Oeps Bron vergeten:
Bron
daar gaan we weer

Blue Dragon is een Japanse RPG die veel filmpjes op 720p bevat, en die nemen nu eenmaal veel ruimte in... Zolang games als GoW, Oblivion, VIva Pinata, enz gewoon nog op 1 DVD komen is er nog niks aan de hand. Zo'n hele grote ramp is het ook niet weer niet met een lineare RPG van 50 uur
The line is a dot to you!
pi_43789667
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:12 schreef masterdave het volgende:

[..]

sorry hoor, maar stel dat Gears of war op de pc uitkomt, zal dat hetzelfde gaan als toen met Halo, nou dan vind ik het dus wel een exclusive hé, na 2 jaar uitbrengen op de pc noem ik geen multiplatform spel.
Toch geen Gears of War voor PC
pi_43789945
quote:
mooi, einde discussie
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  woensdag 22 november 2006 @ 18:31:22 #107
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43790570
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:06 schreef kepler het volgende:

[..]

daar gaan we weer

Blue Dragon is een Japanse RPG die veel filmpjes op 720p bevat, en die nemen nu eenmaal veel ruimte in... Zolang games als GoW, Oblivion, VIva Pinata, enz gewoon nog op 1 DVD komen is er nog niks aan de hand. Zo'n hele grote ramp is het ook niet weer niet met een lineare RPG van 50 uur
Waarom neemt iedereen het voorbeeld van GoW en Oblivion passen ook op een dvd Dat zegt toch niks over de games van 3 jaar. En daarbij GoW is wel heel mooi, maar heel groot is het zeker niet. Dus ook niet zo raar dat het op een dvdtje past. Opzich zal een dvd altijd genoeg blijven voor de xbox360, spellen zullen daar gewoon op worden aangepast. Kans is alleen dat het over een jaar of 2 a 3 beperkingen op kan leveren t.o.v de PS3.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 22 november 2006 @ 18:32:10 #108
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43790594
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
3 cd's , dat is zo 1997
Ja daarom zijn het nu 3 dvd's, dat is heel 2006
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_43790688
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja daarom zijn het nu 3 dvd's, dat is heel 2006
Ik hoop dat ze gewoon games op HD-DVD formaat uit gaan geven en een 3-DVD versie ofzo. Dan haal ik wel lekker een HD-DVD speler
  woensdag 22 november 2006 @ 18:59:40 #110
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43791493
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze gewoon games op HD-DVD formaat uit gaan geven en een 3-DVD versie ofzo. Dan haal ik wel lekker een HD-DVD speler
En dat is dan opeens niet te duur of oplichterij enz enz? Lekker genaaid zal dat zijn, koop je al een console voor 400 euro kun je er daarna nog een 200 euro bij leggen voor HD-DVD add-on.. Dan kun je beter voor 500 euro een PS3 halen
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_43791585
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

En dat is dan opeens niet te duur of oplichterij enz enz? Lekker genaaid zal dat zijn, koop je al een console voor 400 euro kun je er daarna nog een 200 euro bij leggen voor HD-DVD add-on.. Dan kun je beter voor 500 euro een PS3 halen
Als ze een 3DVD versie uitbrengen en een HD-DVD versie dan word je toch niet genaaid? Dan is het gewoon je eigen keuze wat je neemt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 22 november 2006 @ 19:14:22 #112
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43792041
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Als ze een 3DVD versie uitbrengen en een HD-DVD versie dan word je toch niet genaaid? Dan is het gewoon je eigen keuze wat je neemt
Dan wel, maar als ze echt spellen gaan uitbrengen die alleen op HD-DVD uitkomen is het wel genaaid. En dat gaat gebeuren als ze zouden beginnen met spellen op HD-DVD, want niet ieder spel kun je gaan splitsen in meerdere DVD's.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_43792135
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:14 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dan wel, maar als ze echt spellen gaan uitbrengen die alleen op HD-dvd uitkomen is het wel genaaid.
Dat doen ze echt niet hoor, maar ik was toch al van plan een HD-DVD speler te kopen. Ik vind 600 euro voor een PS3 (met Blu-ray) op zich niet te duur, maar veel casual gamers wel. Die kijken alleen naar de prijs en weten vaak niet eens dat een PS3 Blu-Ray heeft. Maar lijkt me ideaal als er een DVD en HD-DVD versie komt
pi_43792359
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:14 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dan wel, maar als ze echt spellen gaan uitbrengen die alleen op HD-DVD uitkomen is het wel genaaid. En dat gaat gebeuren als ze zouden beginnen met spellen op HD-DVD, want niet ieder spel kun je gaan splitsen in meerdere DVD's.
Even als voorbeeld de 3DVD's van Blue Dragon, dat is al bijna 30GB als ze alledrie vol zouden zitten. Blue Dragon 2 wordt waarschijnlijk qua ruimte inname groter dan deel 1 en dan past het al niet meer op een dual layer HD-DVD. Dan is het alleen nog maar de vraag of de HD-DVD speler van de 360 meer dan 2 lagen gaat ondersteunen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 22 november 2006 @ 20:28:54 #115
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43795477
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

En dat is dan opeens niet te duur of oplichterij enz enz? Lekker genaaid zal dat zijn, koop je al een console voor 400 euro kun je er daarna nog een 200 euro bij leggen voor HD-DVD add-on.. Dan kun je beter voor 500 euro een PS3 halen
en we waren er net overuit dat het alleen om de games ging
The line is a dot to you!
  woensdag 22 november 2006 @ 21:00:31 #116
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_43797181
Niet dat ik het wil opnemen voor bepaalde PC gamers hier, maar een ander significant voordeel van PC games is patchabilty ( ) Als er dan onverhoopt (ahem) een bug in de release versie van een spel zit, zit je er niet aan vast bij de PC-versie. En voor de PC heb je ook downloadable game demo's, -trailers etc. en niet te vergeten multi-player alleen heet het geen XBox Live.
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
pi_43797365
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef Boef het volgende:
Niet dat ik het wil opnemen voor bepaalde PC gamers hier, maar een ander significant voordeel van PC games is patchabilty ( ) Als er dan onverhoopt (ahem) een bug in de release versie van een spel zit, zit je er niet aan vast bij de PC-versie. En voor de PC heb je ook downloadable game demo's, -trailers etc. en niet te vergeten multi-player alleen heet het geen XBox Live.
Maar alles wat je hier noemt is inmiddels ook mogelijk bij consoles zoals de Xbox360 en de PS3.
pi_43797943
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef Boef het volgende:
Niet dat ik het wil opnemen voor bepaalde PC gamers hier, maar een ander significant voordeel van PC games is patchabilty ( ) Als er dan onverhoopt (ahem) een bug in de release versie van een spel zit, zit je er niet aan vast bij de PC-versie. En voor de PC heb je ook downloadable game demo's, -trailers etc. en niet te vergeten multi-player alleen heet het geen XBox Live.
Hehe jij hebt duidelijk nog nooit op een console gespeeld Sowieso is online gaming voor de PC totaaaal niet te vergelijken met Xbox Live, waar alles centraal geregeld is. En patches zijn er allang voor Xbox 360 games via Xbox Live, dat werkt zelfs veel mooier dan op PC want je download een patch automatisch wanneer deze uitkomt.
pi_43798915
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef Boef het volgende:
Niet dat ik het wil opnemen voor bepaalde PC gamers hier, maar een ander significant voordeel van PC games is patchabilty ( ) Als er dan onverhoopt (ahem) een bug in de release versie van een spel zit, zit je er niet aan vast bij de PC-versie. En voor de PC heb je ook downloadable game demo's, -trailers etc. en niet te vergeten multi-player alleen heet het geen XBox Live.
Welkom in het jaar 2006!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 22 november 2006 @ 21:47:18 #120
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_43800089
Oeps, hehe. Ik dacht dat alleen de firmware geupdate werd van de console en niet de games. Ik heb inderdaad nog geen next-gen console. Wel interesse maar ik laat het nog ff aanzien hoe de PS3 zich ontwikkelt de komende maanden (we hebben toch geen keuze). De Wii klinkt leuk voor erbij maar ik kan maar niet ophouden met het zien van de Wii als een soort eye-toy console.
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
pi_43804956
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef Boef het volgende:
Oeps, hehe. Ik dacht dat alleen de firmware geupdate werd van de console en niet de games. Ik heb inderdaad nog geen next-gen console. Wel interesse maar ik laat het nog ff aanzien hoe de PS3 zich ontwikkelt de komende maanden (we hebben toch geen keuze). De Wii klinkt leuk voor erbij maar ik kan maar niet ophouden met het zien van de Wii als een soort eye-toy console.
De Wii zie ik ook meer als een leuke "gadget", voor met vrienden in een dronken bui wat mee te gamen.

Ik koop tot de PS3 uit is nog geen nieuwe console, heb verlopig nog genoeg te doen op de PS2. De Wii komt er waarschijnlijk wel ooit eens een keer, zodra er een beetje goede RPG op uit komt. Tot die tijd moet Link maar even wachten
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_43806557
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

*zucht* dat waren slechts voorbeelden, maar goed: neem een White Knight Story of Final Fantasy XIII dan.
Nietemin zijn Konami en met name Capcom een van de belangrijkste redenen dat de PS als de beste 3rd party console wordt gezien. Square Enix zal nog wel door blijven gaan op de PS aangezien de 360 slecht wordt ontvangen door de Japanners, maar ook die developer is erg gericht op marktaandelen van de desbetreffende consoles.

**phew**
  donderdag 23 november 2006 @ 17:15:47 #123
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_43825235
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:31 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Waarom neemt iedereen het voorbeeld van GoW en Oblivion passen ook op een dvd Dat zegt toch niks over de games van 3 jaar. En daarbij GoW is wel heel mooi, maar heel groot is het zeker niet. Dus ook niet zo raar dat het op een dvdtje past. Opzich zal een dvd altijd genoeg blijven voor de xbox360, spellen zullen daar gewoon op worden aangepast. Kans is alleen dat het over een jaar of 2 a 3 beperkingen op kan leveren t.o.v de PS3.
EUh, Oblivion past eigenlijk niet echt op een DVD-tje, dat zie je terug aan de lelijke textures. En voor de mensen die roepen,"ja maar die DVD stond helemaal niet vol... "
Nee, dat klopt, het was een single layer DVD... omdat op dual-layer de DVDspeler gewoon bagger-traag is en er nu al niet genoeg data gestreamed kan worden. Het kon gewoon niet beter. En de PC-versie is gewoon een lelijke port... net als de PS3 versie straks...
Maar vasthouden aan het mantra "DVD is meer dan genoeg..." is onzinnig. Of het nou Bluray is of HD-DVD, dat maakt me dan weer geen @#&&#&$ uit...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_43825358
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:31 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Waarom neemt iedereen het voorbeeld van GoW en Oblivion passen ook op een dvd Dat zegt toch niks over de games van 3 jaar. En daarbij GoW is wel heel mooi, maar heel groot is het zeker niet. Dus ook niet zo raar dat het op een dvdtje past. Opzich zal een dvd altijd genoeg blijven voor de xbox360, spellen zullen daar gewoon op worden aangepast. Kans is alleen dat het over een jaar of 2 a 3 beperkingen op kan leveren t.o.v de PS3.
De (compressie) technologie staat niet stil.
Ja, over 3 jaar zijn games groter maar dan zijn er ook veel betere compressietechnieken.
Ze zijn nu al in staat iets van een paar mb naar 70kb terug te brengen.
Ik zoek het linkje even op. .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  donderdag 23 november 2006 @ 17:22:16 #125
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_43825412
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:20 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

De (compressie) technologie staat niet stil.
Ja, over 3 jaar zijn games groter maar dan zijn er ook veel betere compressietechnieken.
Ze zijn nu al in staat iets van een paar mb naar 70kb terug te brengen.
Ik zoek het linkje even op. .
Hoeft niet, want ik weet wat je bedoelt. Echter hoort daar wel een hele library bij en die moet dan resident geladen zijn, dus ook niet wenselijk....
edit: ik weet het, de rest misschien niet.. dus blijf zoeken!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_43825467
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:22 schreef Fallen het volgende:

[..]

Hoeft niet, want ik weet wat je bedoelt. Echter hoort daar wel een hele library bij en die moet dan resident geladen zijn, dus ook niet wenselijk....
http://tweakers.net/nieuws/44721
Voor de rest dan die het nog niet wist. (en ik quote jou ook niet echt, eigenlijk . )
Maar goed, het geeft alleen aan dat ze ook op dit gebied bezig zijn en het onzinnig is om te denken dat alles groter wordt, zonder dat ze proberen het kleiner te maken.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43826451
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:20 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

De (compressie) technologie staat niet stil.
Ja, over 3 jaar zijn games groter maar dan zijn er ook veel betere compressietechnieken.
Ze zijn nu al in staat iets van een paar mb naar 70kb terug te brengen.
Ik zoek het linkje even op. .
De voortgang bestond ook vorige generatie.
En toch gingen games van minder dan een CDtje aan formaat naar een nagenoeg volle DVD die generatie.
Nu beginnen we de generatie met nagenoeg volle DVD's...
  donderdag 23 november 2006 @ 18:58:13 #128
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43828099
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:57 schreef Retuobak het volgende:

[..]

De voortgang bestond ook vorige generatie.
En toch gingen games van minder dan een CDtje aan formaat naar een nagenoeg volle DVD die generatie.
Nu beginnen we de generatie met nagenoeg volle DVD's...
Precies.

Tuurlijk worden compressietechnieken steeds beter. Maar spellen worden gewoon steeds groter ook met deze technieken. We zullen echt niet opeens terug gaan van dvd naar cd omdat de compressietechnieken opeens zoveel beter zijn geworden.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  donderdag 23 november 2006 @ 19:48:47 #129
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43829730
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:58 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Precies.

Tuurlijk worden compressietechnieken steeds beter. Maar spellen worden gewoon steeds groter ook met deze technieken. We zullen echt niet opeens terug gaan van dvd naar cd omdat de compressietechnieken opeens zoveel beter zijn geworden.
believe
The line is a dot to you!
pi_43829765
Vanmiddag een zootje PS3 games gespeeld, even korte evaluatie:

Ridge Racer: Ziet er grafisch oke uit, maar weinig gevoel van snelheid en beetje saai. In tunnels worden de lichten uitgerekt over het halve beeld Weet niet of dat nou de bedoeling is maar ik vond het wat vervelend. Verder trekken Ridge Racer games me niet, maar oke.

Motorstorm: Vet spel. Maar grafisch valt het erg tegen ivm filmpjes en de framerate is beroerd!

Resistance: Redelijke shooter maar niet meer dan dat. Grafisch ongeveer gelijk aan CoD2 op Xbox 360.

Lair: Grappig spelletje, maar ook grafisch niet indrukwekkend.

Genji: Grafisch ok, maar totaal niet mijn game. Hack 'n slash in Japanse sfeer, bah.

Formula One: Best uitziende game van de PS3 nog, al ontbreekt hier ook een beetje het gevoel van snelheid. Wel een game die de Xbox 360 momenteel mist.

Wel vette stand heeft Sony trouwens, erg mysterieus en de trailer die je eerst te zien krijgt is erg vet. Alleen de games vallen dus een beetje tegen, zeker qua kwaliteit. Er zat niet 1 game tussen die ik écht graag zou spelen. Wii is wel tof ding btw
  donderdag 23 november 2006 @ 19:52:48 #131
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43829858
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:49 schreef devv05 het volgende:
Vanmiddag een zootje PS3 games gespeeld, even korte evaluatie:

blabla

Formula One: Best uitziende game van de PS3 nog, al ontbreekt hier ook een beetje het gevoel van snelheid. Wel een game die de Xbox 360 momenteel mist.

blabla
Formula One Was het een beetje realistisch? Of weer zo'n arcade-racer? Hoe was het schademodel?
The line is a dot to you!
pi_43832283
Voor als je twijfelt om te gaan

Impressie Gameplay 2006
pi_43832325
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:52 schreef kepler het volgende:

[..]

Formula One Was het een beetje realistisch? Of weer zo'n arcade-racer? Hoe was het schademodel?
Zo goed heb ik 'm ook weer niet kunnen testen Was een klein hok met 10 PS3 consoles en na 5 minuten kwam de volgende groep. Maar uhm, zag er goed en realistisch uit. Voelde niet arcade iig, maar schademodel weet ik niet. Ben niet gecrashed
  donderdag 23 november 2006 @ 20:57:24 #134
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43832373
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:55 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zo goed heb ik 'm ook weer niet kunnen testen Was een klein hok met 10 PS3 consoles en na 5 minuten kwam de volgende groep. Maar uhm, zag er goed en realistisch uit. Voelde niet arcade iig, maar schademodel weet ik niet. Ben niet gecrashed
niet gecrashed ook Dat is toch het eerste wat je doet
The line is a dot to you!
pi_43833077
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:57 schreef kepler het volgende:

[..]

niet gecrashed ook Dat is toch het eerste wat je doet
De PS3's crashten overigens wel af en toe

Maar goed ik wilde echt graag positief zijn, maar helaas vind ik de Xbox 360 gewoon superieur aan de PS3, zeker op dit moment.
pi_43833320
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:16 schreef devv05 het volgende:

[..]

De PS3's crashten overigens wel af en toe

Maar goed ik wilde echt graag positief zijn, maar helaas vind ik de Xbox 360 gewoon superieur aan de PS3, zeker op dit moment.
Ja het zou best sneu zijn als je de PS3 waar je 5 minuten mee gespeeld hebt nu al superieur zou vinden aan de 360 . Geef ontwikkelaars de tijd om er wat moois mee te doen, want het apparaat heeft vast en zeker potentieel, al zullen de machines qua hardware altijd aan elkaar gewaagd blijven.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_43834436
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:22 schreef Cid het volgende:

[..]

Ja het zou best sneu zijn als je de PS3 waar je 5 minuten mee gespeeld hebt nu al superieur zou vinden aan de 360 . Geef ontwikkelaars de tijd om er wat moois mee te doen, want het apparaat heeft vast en zeker potentieel, al zullen de machines qua hardware altijd aan elkaar gewaagd blijven.
Ongetwijfeld, maar met name van MotorStorm en Resistance had ik gewoon meer verwacht.
pi_43834562
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:54 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar met name van MotorStorm en Resistance had ik gewoon meer verwacht.
Ach het zijn launchgames, daar verwacht ik eigenlijk nooit al te veel van. Resistance werd/word inderdaad met een hoop poeha aangeprezen, maar ik vond het er eigenlijk ook niet zo geweldig uitzien (voor zover ik recht van spreken heb, ik heb alleen nog maar gameplay movies gezien )
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 23 november 2006 @ 22:42:24 #139
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43836149
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:57 schreef Cid het volgende:

[..]

Ach het zijn launchgames, daar verwacht ik eigenlijk nooit al te veel van. Resistance werd/word inderdaad met een hoop poeha aangeprezen, maar ik vond het er eigenlijk ook niet zo geweldig uitzien (voor zover ik recht van spreken heb, ik heb alleen nog maar gameplay movies gezien )
Vind Resistance er zeker niet slecht uit zien. Zeker niks minder dan een gemiddelde Xbox360 game. Maar ja ik vind FPS sowieso niks aan dus kopen zal ik hem niet .. Heavenly sword zal waarschijnlijk mijn eerste PS3 game worden
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_43842443
Playstation 3 resale market cooling down: Many systems on eBay are down to about $1,000

De eBay hype is een beetje over en in euro's kan je um nu voor "iets" meer dan de Europese retaiprijs vinden.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_43842542
Meer details over de PS3 graag, wil zoveel mogelijk reviews en verhaaltjes horen, vind ik zeer interessant, maar verhalen over dat motorstorm niet zo mooi is, en framerate kut, en resistance graphisch ook niet best dan wordt ik al niet vrolijk
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43843148
Motorstorm heeft pas een release in maart dus dan zouden die problemen weg kunnen zijn.
En over resistance het is mooi maar ook weer niet gears of war mooi het ik ook nog een 1e generatie game en gears een 2e dus je moet het gaan vergelijken met CoD2 voor de 360 en zoals devv05 zegt het is daar grafisch gelijk.
pi_43843299
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:27 schreef Snake_NL het volgende:
Motorstorm heeft pas een release in maart dus dan zouden die problemen weg kunnen zijn.
En over resistance het is mooi maar ook weer niet gears of war mooi het ik ook nog een 1e generatie game en gears een 2e dus je moet het gaan vergelijken met CoD2 voor de 360 en zoals devv05 zegt het is daar grafisch gelijk.
Kijk, en daar ga je de mist in vind ik, als de PS3 een echt succes wil worden, zouden de spellen er nu al net zo goed uit moeten zien als een goed spel van de 360, anders zou betekenen dat de PS3 over een jaar pas spellen krijgt qua graphische hoogstandjes als GoW. Wat is dan de meerwaarde van de PS3 ten opzichte van de 360?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43843725
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:37 schreef masterdave het volgende:

[..]

Kijk, en daar ga je de mist in vind ik, als de PS3 een echt succes wil worden, zouden de spellen er nu al net zo goed uit moeten zien als een goed spel van de 360, anders zou betekenen dat de PS3 over een jaar pas spellen krijgt qua graphische hoogstandjes als GoW. Wat is dan de meerwaarde van de PS3 ten opzichte van de 360?
Gelukkig bestaat een game al enige tijd uit meer dan alleen graphics

Meerwaarde van de Playstation, Xbox, Dreamcast, NES, SNES, Megadrive, etc etc etc t.o.v. z'n concurrentie zijn nog altijd de exclusives die er op verschijnen. Je koopt geen console omdat die mooiere plaatjes uitpoept. Als ik mooie plaatjes wil, koop ik wel een lading schilderijen. Ik wil spelen.
Voor de één zijn de 360-exclusives leuker, voor de ander PS3 (en stiekem vinden we allemaal de Wii leuk), de ander zit nu nog te janken dat de Phantom niet doorgaat.
Je vraagt wat de meerwaarde is van de PS3 t.o.v. de 360, ik antwoord met onder meer Devil May Cry 4, White Knight Story, F1 '06, Resistance, Ratchet & Clank, Killzone, Motorstorm, Final Fantasy XIII, Metal Gear Solid 4, God of War 3, Eye of Judgement, Eyedentify en Tekken 6.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43843892
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 08:35 schreef masterdave het volgende:
Meer details over de PS3 graag, wil zoveel mogelijk reviews en verhaaltjes horen, vind ik zeer interessant, maar verhalen over dat motorstorm niet zo mooi is, en framerate kut, en resistance graphisch ook niet best dan wordt ik al niet vrolijk
Mwah, MotorStorm is nog niet uit geloof ik, dus dat fixen ze nog wel. Game zag er verder wel oke uit, maar niet dat je mond ervan openvalt ofzo. Formula One was zoals gezegd het mooiste, maar ook niet mooier dan PGR3 was. Resistance vond ik dus erg vergelijkbaar met Call of Duty 2 qua graphics en qua 'look' ook wel, alleen al die op je af vliegende aliens was ik wel erg gauw zat. Ridge Racer 7 leek gewoon een kopie van Ridge Racer 6 op de 360, ook op het gebied van graphics.

De PS3 games van nu zijn gewoon ongeveer gelijk aan de Xbox 360 van de launch. Aan de ene kant is dat logisch voor een eerste generatie games, aan de andere kant ook weer niet. Want je bent nu wel een jaar verder, hebt een jaar langer de tijd gehad en de PS3 werd krachtiger ingeschat. Dat valt dus een beetje tegen. Het zal denk ik nog wel even duren voordat er een Gears of War achtige game op de PS3 komt. (langer dan voor de 360 waarschijnlijk door het lastige programmeren voor de PS3)

Maar goed, mocht je de PS3 graag in actie willen zien dan moet je dit weekend naar de gameplay gaan, dan kun je zelf oordelen
pi_43844388




It's niiiiice
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:39:44 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_43844541
UT2007? .

De bumpmapping lijkt alleen nog niet helemaal goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43844663
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef speknek het volgende:
UT2007? .

De bumpmapping lijkt alleen nog niet helemaal goed.
is ook al een ouder screenshot, uit mei. Maar zelfde engine als GoW, komt als het goed is maart uit.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43844875
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:01 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Gelukkig bestaat een game al enige tijd uit meer dan alleen graphics

Meerwaarde van de Playstation, Xbox, Dreamcast, NES, SNES, Megadrive, etc etc etc t.o.v. z'n concurrentie zijn nog altijd de exclusives die er op verschijnen. Je koopt geen console omdat die mooiere plaatjes uitpoept. Als ik mooie plaatjes wil, koop ik wel een lading schilderijen. Ik wil spelen.
Voor de één zijn de 360-exclusives leuker, voor de ander PS3 (en stiekem vinden we allemaal de Wii leuk), de ander zit nu nog te janken dat de Phantom niet doorgaat.
Je vraagt wat de meerwaarde is van de PS3 t.o.v. de 360, ik antwoord met onder meer Devil May Cry 4, White Knight Story, F1 '06, Resistance, Ratchet & Clank, Killzone, Motorstorm, Final Fantasy XIII, Metal Gear Solid 4, God of War 3, Eye of Judgement, Eyedentify en Tekken 6.
Rot nou eens op met je Resistance. . En al helemaal tussen dat rijtje toppers.
13-in-dozijn shooter. Wat is daar zo bijzonder aan dat je steevast Resistance (motorstorm ook btw) in 1 adem noemt met FF, MGS4 en GoW3? .
Dat zijn onwijs matige releasegames waar Resistance dan weer iets minder matig is, maar nog steeds alles behalve een killer app. Motorstorm is ongetwijfeld een saaie dustracer die je na een dag niet meer aanraakt.
MGS4, FF, Tekken, God of War, R&C en Gran Turismo. Dat zijn de killer apps waar de X360 voor moet vrezen, niet de bom middelmatigheid die jij net opnoemt.
Overigens zal DMC4 de laatste exclusieve DMC zijn gezien de uitspraken van Capcom dat alles MP.
Dat zal dus ook voor Dead Rising 2 gelden, als die ooit al komt.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43844923
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

It's niiiiice
Ja, dat is dan wel weer dat je zegt van DAMN.
Maar dan wel met muis en joystick (of TB). UT met een pad is te chaotisch. .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43844991
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:52 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Rot nou eens op met je Resistance. . En al helemaal tussen dat rijtje toppers.
13-in-dozijn shooter. Wat is daar zo bijzonder aan dat je steevast Resistance (motorstorm ook btw) in 1 adem noemt met FF, MGS4 en GoW3? .
Dat zijn onwijs matige releasegames waar Resistance dan weer iets minder matig is, maar nog steeds alles behalve een killer app. Motorstorm is ongetwijfeld een saaie dustracer die je na een dag niet meer aanraakt.
MGS4, FF, Tekken, God of War, R&C en Gran Turismo. Dat zijn de killer apps waar de X360 voor moet vrezen, niet de bom middelmatigheid die jij net opnoemt.
Overigens zal DMC4 de laatste exclusieve DMC zijn gezien de uitspraken van Capcom dat alles MP.
Dat zal dus ook voor Dead Rising 2 gelden, als die ooit al komt.
Resistance is van Insomniac. Een game van hun kopen doe ik blind. En ik ben een shooter-fanaat.
En sinds wanneer zijn GoW3, FF en MGS4 releasegames?

Tenslotte wil Capcom USA het liefst MP, Capcom JP ontwikkelt DMC4 en heeft daar nog het laatste zegje over.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43845014
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:54 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Ja, dat is dan wel weer dat je zegt van DAMN.
Maar dan wel met muis en joystick (of TB). UT met een pad is te chaotisch. .
true, en dat kan ook gewoon.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43845055
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Resistance is van Insomniac. Een game van hun kopen doe ik blind. En ik ben een shooter-fanaat.
En sinds wanneer zijn GoW3, FF en MGS4 releasegames?

Tenslotte wil Capcom USA het liefst MP, Capcom JP ontwikkelt DMC4 en heeft daar nog het laatste zegje over.
Ah, dat heb ik met games van Bioware. .
En dat zijn geen releasegames, ik formuleerde m'n zin een beetje gek.
Overigens lijkt het mij wel logisch als er steeds meer MP wordt, tenzij dingen door Sony of MS worden uitgebracht.
Op zich best een goede ontwikkeling imo, geeft de consument meer keuze .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43845109
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

is ook al een ouder screenshot, uit mei. Maar zelfde engine als GoW, komt als het goed is maart uit.
Hebben ze die engine nou al helemaal goed op PS3 draaien? Ik meende dat daar wat problemen mee waren.
pi_43845511
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:01 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hebben ze die engine nou al helemaal goed op PS3 draaien? Ik meende dat daar wat problemen mee waren.
Ze zijn er nog druk mee, het is wel de reden dat de PS3-versie van UT 2K7 uitgesteld is. Van wat ik begrepen heb weigeren ze de game uit te brengen voordat de engine op het niveau PC-versie maxed out kan draaien, een zorgelijke ontwikkeling bij de meeste devs, maar bij Epic heb ik er wel vertrouwen in.
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:59 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Ah, dat heb ik met games van Bioware. .
En dat zijn geen releasegames, ik formuleerde m'n zin een beetje gek.
Overigens lijkt het mij wel logisch als er steeds meer MP wordt, tenzij dingen door Sony of MS worden uitgebracht.
Op zich best een goede ontwikkeling imo, geeft de consument meer keuze .
eensch, kosten schieten through the roof, alhoewel de ontwikkelkosten om van een concept-/cutscene-CGI-model naar een gameplaymodel te gaan steeds lager zullen worden. Activision meende dat ze de CGI-versie van de Spider-Man 3-film met slechts een paar honderd polygonen verschil over kunnen nemen in de 360 en PS3 games.
Aan de andere kant heeft Ubi ook al aangegeven dat poly-count steeds minder gaat tellen, en dat animaties steeds meer de levensechtheid van een game gaat bepalen. Ter vergelijking; Prince Two Thrones had 500 animaties, Altaïr in Assassin's Creed alleen al heeft er meer dan 5000.

Multi-platform games hebben als voordeel dat de kosten beter verdeeld kunnen worden, maar tegelijk dat ze niet het volledige potentieel van de consoles benutten. Kijk naar een Prince of Persia en God of War.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:18:49 #156
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_43845621
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:14 schreef SocialDisorder het volgende:
eensch, kosten schieten through the roof, alhoewel de ontwikkelkosten om van een concept-/cutscene-CGI-model naar een gameplaymodel te gaan steeds lager zullen worden. Activision meende dat ze de CGI-versie van de Spider-Man 3-film met slechts een paar honderd polygonen verschil over kunnen nemen in de 360 en PS3 games.
Aan de andere kant heeft Ubi ook al aangegeven dat poly-count steeds minder gaat tellen, en dat animaties steeds meer de levensechtheid van een game gaat bepalen. Ter vergelijking; Prince Two Thrones had 500 animaties, Altaïr in Assassin's Creed alleen al heeft er meer dan 5000.
Ik denk dat die binnenkort ook weer flink zullen dalen door procedurele technieken. Altair zal (gok ik) minstens 2000 animaties gebruiken om van de ene animatie naar de andere animatie te gaan .

Waarom zou je flink wat animaties maken voor het opstaan van een karakter nadat hij op de grond is gevallen als je ook de beste manier kunt berekenen en dan gewoon on the fly kunt animeren
pi_43845699
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:18 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik denk dat die binnenkort ook weer flink zullen dalen door procedurele technieken. Altair zal (gok ik) minstens 2000 animaties gebruiken om van de ene animatie naar de andere animatie te gaan .

Waarom zou je flink wat animaties maken voor het opstaan van een karakter nadat hij op de grond is gevallen als je ook de beste manier kunt berekenen en dan gewoon on the fly kunt animeren
Nieuwe Indiana Jones game gebruikt die animatie-techniek. Aantal demo's van gezien, en ziet er verdomd goed uit moet ik zeggen. Het is alleen wel vrij processor-intensief...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:23:26 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_43845745
Ik weet eigenlijk niet of je zulke complexe berekeningen ooit in computergames gaat tegenkomen. Het is een ding een levenloze ragdoll rond te laten stuiteren, of met inverse kinetics een enkele arm te bewegen, het is iets heel anders als je intentioneel gericht botten moet laten sturen tot een realistische manier van opstaan. Volgens mij gaat dat er of heel onnatuurlijk uitzien, of je bent meer tijd en geheugen kwijt dan een animatie vantevoren sturen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:23:43 #159
8369 speknek
Another day another slay
pi_43845752
Oh .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43845802
Hoe heet die techniek van Lucas Arts (?) ook alweer die voor Indiana Jones wordt gebruikt?
Dat zag er idd verbluffend uit!
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43845941
De animatie-software in kwestie: http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43846260
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
De animatie-software in kwestie: http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm
Thanks. .
Arme Britten trouwens.....
quote:
The PS3 - yours for a cool £425 in the UK

Thur, 18 May 2006 04:59 PM

Sony's let word slip on the price for its top dog 60GB Playstation 3. Looks like it's time to book tickets to New York for November...

Sony's UK head honcho has lifted the curtain on the PS3's UK price, telling Eurogamer it'll cost £425.

We've had a chat with Stuff's gaming sources, and that price tag figure sounds about right for the 60GB version's 17th November launch.

By comparison, the US will be paying $600 - around £320 - and our European cousins will be coughing up just over £400 in Euros.

There's also a cut-down version of the high-def console, which loses the HDMI socket and only comes with a 20GB hard drive. Pricing's still unknown for this budget option, and Sony's remaining schtum.

As Tom Dunmore, our man at games show E3 said on last week's podcast, 'get the 60GB one!'
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:45:35 #163
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_43846349
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:23 schreef speknek het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of je zulke complexe berekeningen ooit in computergames gaat tegenkomen. Het is een ding een levenloze ragdoll rond te laten stuiteren, of met inverse kinetics een enkele arm te bewegen, het is iets heel anders als je intentioneel gericht botten moet laten sturen tot een realistische manier van opstaan. Volgens mij gaat dat er of heel onnatuurlijk uitzien, of je bent meer tijd en geheugen kwijt dan een animatie vantevoren sturen.
Nieuwe indiana jones en star wars game hebben een beginnende versie ervan idd. Daarnaast maken ze ook gebruik van andere procedurele grapjes waarbij de complexiteit van modellen in de wereld oneindig (bijna ) oneindig kan doorschalen zolang je maar genoeg blijft inzoomen. Erg mooie trucjes die we nog heel veel terug zullen zien.

(Daarom is spore bijvoorbeeld ook zo'n belangrijke game voor EA )
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:48:10 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_43846419
Ja inderdaad, een hoop dingen zijn er wel mee mogelijk. Leuk ook voor de gameswetenschap, waar ik zelf probeer tussen te komen. Maar of het echt ooit de taak van animaties over gaat nemen weet ik niet, sommige fysieke handelingen zijn echt behoorlijk complex. En dan wordt het niet nuttig meer.

edit- ach ik praat ook poep, zoals met euphoria, dan wordt het gemaakt door een extern bedrijf, door concurrentie blijft die bezig met nieuwe features inpassen, en die hoeven de game developers dan weer niet te maken, dus gescripte animaties kunnen best eens verleden tijd worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:51:46 #165
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_43846512
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:48 schreef speknek het volgende:
Ja inderdaad, een hoop dingen zijn er wel mee mogelijk. Leuk ook voor de gameswetenschap, waar ik zelf probeer tussen te komen. Maar of het echt ooit de taak van animaties over gaat nemen weet ik niet, sommige fysieke handelingen zijn echt behoorlijk complex. En dan wordt het niet nuttig meer.
Ik gok dat het op termijn veel goedkoper is om een relatief duur pakket te kopen dat dat allemaal voor je afvangt dan een team van 20-30 animators die alles pietje precies na zitten te pielen.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:53:00 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_43846543
Ja psies, ik was hem al aan het editten .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43847153
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Oktober 2007 eindelijk een ps3 kopen.. dan pas? Ja dan iig en wel voor deze game :
http://www.gamespot.com/p(...)?tag=topten;_title;7


Oke ... misschien al MetalGear een beetje op tijd komt al eerder een ps3, maar mocht de MG releas dicht bij die van GTA zijn , dan wachten we wel ff
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:19:42 #168
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43847206
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:17 schreef fr3d het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Oktober 2007 eindelijk een ps3 kopen.. dan pas? Ja dan iig en wel voor deze game :
http://www.gamespot.com/p(...)?tag=topten;_title;7
niet om te stoken in het PS3-topic hoor, maar GTA komt tegelijk op de PS3 en 360 uit.
The line is a dot to you!
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:21:50 #169
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43847266
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef kepler het volgende:

[..]

niet om te stoken in het PS3-topic hoor, maar GTA komt tegelijk op de PS3 en 360 uit.
Geeft niks, GTA4 koop ik dan toch wel op de PS3
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:24:02 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_43847332
GTA4 is de grootste naaierij ooit. Elke versie krijgt zn eigen exclusieve downloadable content. Aardig voor de fans he
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:25:16 #171
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43847366
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA4 is de grootste naaierij ooit. Elke versie krijgt zn eigen exclusieve downloadable content. Aardig voor de fans he
wat?

Krijgt de PS3 ook downloadbare content Dat wist ik niet
The line is a dot to you!
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:26:38 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_43847411
Ja. En die is weer anders dan die van de 360
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:28:45 #173
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43847475
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja. En die is weer anders dan die van de 360
pfff, anders maken ze het even ingewikkeld. Maar ik lees dat het (voorlopig) nog een gerucht is?
The line is a dot to you!
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:29:17 #174
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43847496
Koop toch maar 1 versie ook al heb ik beide consoles
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:39:04 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_43847777
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA4 is de grootste naaierij ooit. Elke versie krijgt zn eigen exclusieve downloadable content. Aardig voor de fans he
Zoiets als de verschillende Pokemon games dus .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43847959
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:10 schreef devv05 het volgende:
De PS3 games van nu zijn gewoon ongeveer gelijk aan de Xbox 360 van de launch. Aan de ene kant is dat logisch voor een eerste generatie games, aan de andere kant ook weer niet. Want je bent nu wel een jaar verder, hebt een jaar langer de tijd gehad en de PS3 werd krachtiger ingeschat. Dat valt dus een beetje tegen. Het zal denk ik nog wel even duren voordat er een Gears of War achtige game op de PS3 komt. (langer dan voor de 360 waarschijnlijk door het lastige programmeren voor de PS3)
De PlayStation consoles zijn grafisch eigenlijk nooit de sterkste geweest van hun generatie en toch verkochten ze altijd enorm goed. En daarboven zijn de mp games op de PlayStation vaak net iets duurder dan bij de concurrentie. Geeft wel aan dat het de meeste mensen om meer gaat dan alleen de graphics, dus ik maak me op dat punt niet zo druk.
Maar mocht de PS3 toch grafisch de beste worden, dan is dat alleen maar mooi meegenomen
PSN id: NL_SToRM
pi_43848416
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:46 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

De PlayStation consoles zijn grafisch eigenlijk nooit de sterkste geweest van hun generatie en toch verkochten ze altijd enorm goed. En daarboven zijn de mp games op de PlayStation vaak net iets duurder dan bij de concurrentie. Geeft wel aan dat het de meeste mensen om meer gaat dan alleen de graphics, dus ik maak me op dat punt niet zo druk.
Maar mocht de PS3 toch grafisch de beste worden, dan is dat alleen maar mooi meegenomen
Je hebt gelijk, maar je moet wel nagaan toen met de PS2 en XBOX tijd, dat de xbox ook een jaar achterliep, maar wel bewezen dat de xbox krachtiger was en mooiere spellen produceerde, nu komt de PS3 ook een jaar later, en hier zelfs anderhalf jaar, en is gewoon van dezelfde graphische kwaliteit. En nu heeft de 360 naar mijn weten ook nog een hoop meer goede gamedevelopers erbij dan met de xbox die met veel plezier en dedication aan hun producten werken.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43848818
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja. En die is weer anders dan die van de 360
Zoals ik nu weer begrepen heb wordt GTA IV dus een basis en kun je via downloaden extra eilanden toevoegen in de trant van Oblivion (?). Ik denk toxh haast wel dat uiteindelijk alles wel via zowel de PS3 als de X360 binnen te halen is, maar volgen ze misschien een andere volgorde van release.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:26:12 #179
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43850712
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:06 schreef masterdave het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar je moet wel nagaan toen met de PS2 en XBOX tijd, dat de xbox ook een jaar achterliep, maar wel bewezen dat de xbox krachtiger was en mooiere spellen produceerde, nu komt de PS3 ook een jaar later, en hier zelfs anderhalf jaar, en is gewoon van dezelfde graphische kwaliteit. En nu heeft de 360 naar mijn weten ook nog een hoop meer goede gamedevelopers erbij dan met de xbox die met veel plezier en dedication aan hun producten werken.
Ik vind het verschil tussen de PS2 en Xbox heel erg meevallen. Bij multiplatform games ziet de Xbox versie meestal net wat gelikter uit(al moet je soms wel heel goed kijken).. Maar first party games is een heel ander verhaal. De beste PS2 titels kunnen zich op grafisch gebied makkelijk meten met de beste Xbox games. Ik heb op de Xbox geen een race spel gezien wat grafisch GT4 overtreft. En ook spellen zoals GoW en FF12 doen grafisch niks onder voor welk Xbox spel dan ook.

De PS3 en Xbox360 lopen grafisch nu gelijk, waarbij de 360 al een jaar voorsprong heeft. Ik denk dat over een jaar of 2 de PS3 toch wel iets meer laat zien dan de 360. En dan niet zo zeer op gebied van textures en polygonen, maar meer als het gaat om animaties, effecten en de hoeveelheid aktie tegelijk op het scherm.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_43850867
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:26 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik vind het verschil tussen de PS2 en Xbox heel erg meevallen. Bij multiplatform games ziet de Xbox versie meestal net wat gelikter uit(al moet je soms wel heel goed kijken).. Maar first party games is een heel ander verhaal. De beste PS2 titels kunnen zich op grafisch gebied makkelijk meten met de beste Xbox games. Ik heb op de Xbox geen een race spel gezien wat grafisch GT4 overtreft. En ook spellen zoals GoW en FF12 doen grafisch niks onder voor welk Xbox spel dan ook.

De PS3 en Xbox360 lopen grafisch nu gelijk, waarbij de 360 al een jaar voorsprong heeft. Ik denk dat over een jaar of 2 de PS3 toch wel iets meer laat zien dan de 360. En dan niet zo zeer op gebied van textures en polygonen, maar meer als het gaat om animaties, effecten en de hoeveelheid aktie tegelijk op het scherm.
Welk spel ziet er dan uit als Gears of War?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:33:24 #181
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_43850923
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Thanks. .
Arme Britten trouwens.....
[..]
Waarom zegt dit bericht dat de 20 gig geen hdmi poort krijgt? Is dat ook alleen voor de britten?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:44:24 #182
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43851271
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:26 schreef Diablos79 het volgende:

[..]


De PS3 en Xbox360 lopen grafisch nu gelijk, waarbij de 360 al een jaar voorsprong heeft. Ik denk dat over een jaar of 2 de PS3 toch wel iets meer laat zien dan de 360. En dan niet zo zeer op gebied van textures en polygonen, maar meer als het gaat om animaties, effecten en de hoeveelheid aktie tegelijk op het scherm.
vergeet niet dat de PS3 een half jaar is uitgesteld en ontwikkelaars dus een half jaar langer de tijd hebben gehad
The line is a dot to you!
pi_43851325
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:33 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Waarom zegt dit bericht dat de 20 gig geen hdmi poort krijgt? Is dat ook alleen voor de britten?
kijk eens voor de grap naar de datum van het bericht....
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43851383
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:26 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik vind het verschil tussen de PS2 en Xbox heel erg meevallen. Bij multiplatform games ziet de Xbox versie meestal net wat gelikter uit(al moet je soms wel heel goed kijken).. Maar first party games is een heel ander verhaal. De beste PS2 titels kunnen zich op grafisch gebied makkelijk meten met de beste Xbox games. Ik heb op de Xbox geen een race spel gezien wat grafisch GT4 overtreft. En ook spellen zoals GoW en FF12 doen grafisch niks onder voor welk Xbox spel dan ook.
Nou daar ben ik het niet helemaal met je mee eens hoor. De mooie 1st party game op de ps2 zien er zeker goed uit maar kunnen zich niet meten met de mooiste xbox spellen hoor. PGR2 ziet er bijvoorbeeld veel beter uit dan GT4. GT4 waar je maar met een beperkt aantal auto's kunt rijden en waar ze enkele delen van de omgeving vervangen hebben door, makkelijker te renderen bomen, op de Nurburgring. Terwijl je beeld in PGR helemaal vol staat met gedetailleerde wolkenkrabbers en allemaal andere kleine dingetjes.

En Ninja Gaiden maakt grafisch helemaal gehakt van God of War.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:54:47 #185
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43851587
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:31 schreef masterdave het volgende:

[..]

Welk spel ziet er dan uit als Gears of War?
Gears of War is zeker erg mooi. Maar Heavenly Sword(wat ik ervan gezien heb) vind ik niks minder dan Gears. En ik vind Resistance er niet echt veel slechter(ja GoW is mooier) uit zien. De launchgames van de PS3 kunnen zich gewoon meten met 360 games. En dat is voor eerste generatie spellen zeker niet slecht. Want naast GoW heb ik op de 360 ook nog niet echt spellen gezien waarvan mijn mond open valt omdat ze zo mooi zijn. GoW is al een tweede generatie spel voor de 360 en dat kun je goed zien. Maar UT2007 zal echt niks onder gaan doen voor GoW op grafisch gebied. En persoonlijk vind ik MGS4 en FF13 er mooier en indrukwekkender uitzien dan GoW.

Maar wat ik net al zei. Ik denk niet dat je de grafisch verschillen moet gaan zoeken in textures en polygonen maar in de animaties en effecten. Welke grafisch het beste word is toch niet zo van belang, meeste mensen zullen de verschillen waarschijnlijk niet eens merken. De meeste mensen zullen gewoon kijken naar welke de meeste games heeft die hun aanspreekt.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:56:46 #186
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43851643
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:44 schreef kepler het volgende:

[..]

vergeet niet dat de PS3 een half jaar is uitgesteld en ontwikkelaars dus een half jaar langer de tijd hebben gehad
Dus? Op de xbox360 zijn zeker al 2 jaar bezig, en zijn veel developers al bezig aan hun 2e spel. Dat is toch nog wel een behoorlijk voorsprong. En als die PS3 hardware echt zoveel moeilijker is dan de 360, dan duurt het dus ook even voordat ze het echt onder de knie hebben
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_43851866
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:31 schreef masterdave het volgende:

[..]

Welk spel ziet er dan uit als Gears of War?
het is iets kleurrijker en gevarieerder dan GoW maar: http://www.gameklip.com/v/1547/
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43851997
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:54 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Gears of War is zeker erg mooi. Maar Heavenly Sword(wat ik ervan gezien heb) vind ik niks minder dan Gears. En ik vind Resistance er niet echt veel slechter(ja GoW is mooier) uit zien. De launchgames van de PS3 kunnen zich gewoon meten met 360 games. En dat is voor eerste generatie spellen zeker niet slecht. Want naast GoW heb ik op de 360 ook nog niet echt spellen gezien waarvan mijn mond open valt omdat ze zo mooi zijn. GoW is al een tweede generatie spel voor de 360 en dat kun je goed zien. Maar UT2007 zal echt niks onder gaan doen voor GoW op grafisch gebied. En persoonlijk vind ik MGS4 en FF13 er mooier en indrukwekkender uitzien dan GoW.

Maar wat ik net al zei. Ik denk niet dat je de grafisch verschillen moet gaan zoeken in textures en polygonen maar in de animaties en effecten. Welke grafisch het beste word is toch niet zo van belang, meeste mensen zullen de verschillen waarschijnlijk niet eens merken. De meeste mensen zullen gewoon kijken naar welke de meeste games heeft die hun aanspreekt.
Ga je nu uit van het feit dat je de PS3 ook daadwerkelijk gezien hebt? of van de filmpjes en dergelijke? Filmpjes zeggen mij namelijk niks, en ik ga dan ook uit nu van mensen die de PS3 op de gameplay hebben gezien, en van japanners en amerikanen die niet onder de indruk zijn. Resistance bijvoorbeeld schijnt gewoon een opgepompte PS2 graphics te bevatten, niks bijzonders dus. Heavenly sword vind ik nogal een kromme vergelijking, aangezien dit 2 TOTAAL verschillende games zijn, en heavenly sword daarbij echt niet in de buurt komt op graphisch gebied, maar goed.

Ik ben wel een echte graphics hoer, dat weet ik, persoonlijk denk ik ook wel dat de games van de PS3 beter zullen zijn dan de 360 als we een jaar of 2 verder zijn, maar eigenlijk hadden de spellen er nu al uit moeten zien als de spellen die nu uitkomen op de 360. Maar verhalen dat de spellen die uit zijn op de PS3 dezelfde graphische kwaliteit hebben als de launchspellen van de 360 maakt mij niet vrolijk.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:08:24 #189
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43852046
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:56 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dus? Op de xbox360 zijn zeker al 2 jaar bezig, en zijn veel developers al bezig aan hun 2e spel. Dat is toch nog wel een behoorlijk voorsprong. En als die PS3 hardware echt zoveel moeilijker is dan de 360, dan duurt het dus ook even voordat ze het echt onder de knie hebben
dus dat betekent dat de PS3-launch games er gewoon mooier uit zullen zien dan in eerste instantie. Want 'opeens' hadden de ontwikkelaars een half jaar extra om de game nog wat op te poetsen
The line is a dot to you!
pi_43852165
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

het is iets kleurrijker en gevarieerder dan GoW maar: http://www.gameklip.com/v/1547/
De omgeving ziet er zeer goed uit, idd stuk kleurrijker als GoW, maar de mannetjes zelf is het detail stuk minder, doe me beetje aan DOA achtige stijl poppetjes denken, beetje simpel.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43852175
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:06 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ga je nu uit van het feit dat je de PS3 ook daadwerkelijk gezien hebt? of van de filmpjes en dergelijke? Filmpjes zeggen mij namelijk niks, en ik ga dan ook uit nu van mensen die de PS3 op de gameplay hebben gezien, en van japanners en amerikanen die niet onder de indruk zijn. Resistance bijvoorbeeld schijnt gewoon een opgepompte PS2 graphics te bevatten, niks bijzonders dus. Heavenly sword vind ik nogal een kromme vergelijking, aangezien dit 2 TOTAAL verschillende games zijn, en heavenly sword daarbij echt niet in de buurt komt op graphisch gebied, maar goed.

Ik ben wel een echte graphics hoer, dat weet ik, persoonlijk denk ik ook wel dat de games van de PS3 beter zullen zijn dan de 360 als we een jaar of 2 verder zijn, maar eigenlijk hadden de spellen er nu al uit moeten zien als de spellen die nu uitkomen op de 360. Maar verhalen dat de spellen die uit zijn op de PS3 dezelfde graphische kwaliteit hebben als de launchspellen van de 360 maakt mij niet vrolijk.
klinkt misschien raar, maar heeft elke console niet opgepompte graphics van z'n voorganger? Ik bedoel, strikt bekeken waren de graphics op de SNES gewoon opgepompte NES-graphics. En waren GBA-graphics niet veel meer dan GBC-colors on steroids.

Mijn punt is: op welk punt stop je met iets opgepompte GFX te noemen?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43852239
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:12 schreef masterdave het volgende:

[..]

De omgeving ziet er zeer goed uit, idd stuk kleurrijker als GoW, maar de mannetjes zelf is het detail stuk minder, doe me beetje aan DOA achtige stijl poppetjes denken, beetje simpel.
zoiets heet dus anime, maar kijk voor de grap eens naar het haar van het hoofdpersonage, over detail gesproken...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43852270
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

klinkt misschien raar, maar heeft elke console niet opgepompte graphics van z'n voorganger? Ik bedoel, strikt bekeken waren de graphics op de SNES gewoon opgepompte NES-graphics. En waren GBA-graphics niet veel meer dan GBC-colors on steroids.

Mijn punt is: op welk punt stop je met iets opgepompte GFX te noemen?
Het is maar een benaming wat ik eraan geef, dat het gewoon niet zoveel mooier is als de PS2. verschil tussen xbox en xbox360 is toch wel drastisch te noemen, kijk voor de gein eens naar Fight Night round 3, lach je je slap.

Maar in dat opzicht heb je wel gelijk natuurlijk. Overigens die eindbaas van white knight story mist ongeveer factor 3 detail ten opzichte van eindbazen van GoW, dat terzijde.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43852323
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:56 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dus? Op de xbox360 zijn zeker al 2 jaar bezig, en zijn veel developers al bezig aan hun 2e spel. Dat is toch nog wel een behoorlijk voorsprong. En als die PS3 hardware echt zoveel moeilijker is dan de 360, dan duurt het dus ook even voordat ze het echt onder de knie hebben
Waarom zagen een XBOX games er bij de launch dan wel mooier uit dan wat er op dat moment op de ps2 was.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43852359
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

het is iets kleurrijker en gevarieerder dan GoW maar: http://www.gameklip.com/v/1547/
Mag ik lachen? .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43852412
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:54 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Gears of War is zeker erg mooi. Maar Heavenly Sword(wat ik ervan gezien heb) vind ik niks minder dan Gears. En ik vind Resistance er niet echt veel slechter(ja GoW is mooier) uit zien. De launchgames van de PS3 kunnen zich gewoon meten met 360 games.
Sorry hoor maar hier word je echt ongeloofwaardig. Resistance is grafisch van niveau Call of Duty 2. Zeker niet lelijk maar kilometers ver verwijderd van Gears of War. Je mag blij zijn als de PS3 dat over 2-3 jaar uitpoept.

Dat White Knight Story nog even bekijken, dat kan zich meten aan Oblivion. Maar lang niet aan Rainbow Six: Vegas, Call of Duty 3, etc. laat staan aan de mooiste game tot op dit moment, Gears of War.
pi_43852572
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:14 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

zoiets heet dus anime, maar kijk voor de grap eens naar het haar van het hoofdpersonage, over detail gesproken...
dit is detail

Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:25:44 #198
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43852619
ik hoor het al het wordt weer een welles-nietus (ps3-xbox360) spelletje... OMG! Grow up! De PS3 wordt gewoon vet en krijgt vette spellen, de XBOX 360 heeft een nu vet spel dat is GoW! Punt!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:26:07 #199
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43852632
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:06 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ga je nu uit van het feit dat je de PS3 ook daadwerkelijk gezien hebt? of van de filmpjes en dergelijke? Filmpjes zeggen mij namelijk niks, en ik ga dan ook uit nu van mensen die de PS3 op de gameplay hebben gezien, en van japanners en amerikanen die niet onder de indruk zijn. Resistance bijvoorbeeld schijnt gewoon een opgepompte PS2 graphics te bevatten, niks bijzonders dus. Heavenly sword vind ik nogal een kromme vergelijking, aangezien dit 2 TOTAAL verschillende games zijn, en heavenly sword daarbij echt niet in de buurt komt op graphisch gebied, maar goed.

Ik ben wel een echte graphics hoer, dat weet ik, persoonlijk denk ik ook wel dat de games van de PS3 beter zullen zijn dan de 360 als we een jaar of 2 verder zijn, maar eigenlijk hadden de spellen er nu al uit moeten zien als de spellen die nu uitkomen op de 360. Maar verhalen dat de spellen die uit zijn op de PS3 dezelfde graphische kwaliteit hebben als de launchspellen van de 360 maakt mij niet vrolijk.
Waarom zouden filmpjes in HD kwaliteit niks zeggen? Die geven een goed beeld van hoe het eruit ziet. Dat Resistance opgepompte PS2 graphics heeft is gewoon fanboy gelul. Het ziet er echt niet slecht uit. En jij vind Heavenly Sword niet in de buurt komen. Maar de animaties in Heavenly Sword zijn echt wel van een beter niveau dan GoW. Het is inderdaad wat moeilijker te vergelijken omdat de stijl heel anders is, je zou moeten wachten op UT2007 en die met GoW vergelijken, die zullen qua grafische stijl ook wel dicht bij elkaar liggen.

Ik vind mooie graphics ook zeker een pluspunt, maar de 360 overdonderd me nu ook nog niet echt met zijn graphics. GoW is het eerst spel waarvan ik dacht, ja dat ziet er nu eens erg vet uit. En dat PS3 spellen er uitzien als launchgames van de 360 ben ik het niet zo mee eens. TW07, Tony Hawk, GOD3, NHL, NBA en al die multiplatform games zijn nagenoeg hetzelfde. Terwijl die(die ik net noemde) launchgames op de 360 gewoon echt opgepompte xbox versies waren. Volgens mij zijn bijna al die games die nu uitzien op de PS3 ook haastklussen zodat ze maar wat launchtitels hebben. Als hij hier uitkomt zal het er waarschijnlijk al wat interessanter uitzien.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_43852757
@Diablos79: man je weet niet eens waar je het over hebt, ga naar de Gameplay 2006 en je ziet het zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')