Lekker de spanning opvoeren, goed gedaan Wouterquote:Bos kan niet stemmen
AMSTERDAM (ANP) - PvdA-lijsttrekker Wouter Bos wilde dinsdagochtend onder het toeziend oog van tientallen journalisten zijn stem uitbrengen in een stemkantoor in Amsterdam-Noord, maar dat bleek onmogelijk omdat hij niet de juiste stemkaart had.
Voor Bos bleek een stempas aangevraagd waarmee hij bij alle stembureaus terecht kan. Hij had echter een oproepingskaart bij zich, die de kiezer beperkt tot een vooraf bepaald stemlokaal. Bos is naar huis terug gegaan om de stempas op te halen. Daarna mag hij naar verwachting alsnog stemmen.
Balkenende zou het voor elkaar krijgen zijn pols te breken bij het indrukken van de stemknop, maar goed.quote:
Dit bewijst maar weer hoe goed het is dat die campagne eindelijk voorbij is.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:46 schreef type_29 het volgende:
Bewijst maar weer dat ie ongeschikt is als premier.
Hoe dom kan je zijn zeg.
TTquote:Op woensdag 22 november 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Lekker de spanning opvoeren, goed gedaan Wouter![]()
Morgen misschien, vandaag in ieder geval niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:52 schreef Windsurfbart het volgende:
Nieuwe premier?! Bos. Toch nog mensen met humor zo vroeg op de morgen.
PvdA partijnr 3 morgen. Wouter Bos wordt afgeserveerd morgen. En nu weer normaal verder met z'n alle/
Vertel mij eens wat dit met relativeren te maken heeft.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer hoe goed het is dat die campagne eindelijk voorbij is.
Hoe weinig relativeringsvermogen kun je hebben zeg.
HAHHAHAHAHA Spanning ????quote:Op woensdag 22 november 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
[..]
ook nog een dag te vroeg..quote:AMSTERDAM (ANP) - PvdA-lijsttrekker Wouter Bos wilde dinsdagochtend onder het toeziend oog van tientallen journalisten zijn stem uitbrengen in een stemkantoor in Amsterdam-Noord, maar dat bleek onmogelijk omdat hij niet de juiste stemkaart had.
gast domme pauper, loop je hier nou gewoon te stoken of ben je zo dom?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:01 schreef type_29 het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat dit met relativeren te maken heeft.
Van een politiek leider mag toch wel verwacht worden dat hij zijn oproepkaartje goed leest.
Als dat al te moeilijk is voor hem dan heb ik zeer, zeer weinig vertrouwen dat deze persoon het land goed kan leiden.
Hij weet gewoon niet het verschil tussen een kiezerspas en een stempas, daarom zit en blijft hij ook in de oppositie, omdat hij zo dom is.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Achterlijke kutdweep, ik geef mijn mening hierover.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:24 schreef Fatality het volgende:
[..]
gast domme pauper, loop je hier nou gewoon te stoken of ben je zo dom?
quote:Op woensdag 22 november 2006 09:37 schreef type_29 het volgende:
[..]
Achterlijke kutdweep, ik geef mijn mening hierover.
Het is een publiek persoon die (god behoede ons) minster president kan worden.
Daarom heb ik het recht om mijn mening erover te geven op een publiek forum.
En aangezien jij voor hem opkomt zal je zelf wel een vette pauper zijn, hij komt tenslotte voor paupers op.
"de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet"
Een VVD'er.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:37 schreef type_29 het volgende:
[..]
Achterlijke kutdweep, ik geef mijn mening hierover.
Het is een publiek persoon die (god behoede ons) minster president kan worden.
Daarom heb ik het recht om mijn mening erover te geven op een publiek forum.
En aangezien jij voor hem opkomt zal je zelf wel een vette pauper zijn, hij komt tenslotte voor paupers op.
"de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet"
Woutje wou gewoon sneaky sneaky stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:05 schreef freako het volgende:
Hoe kan Bos nou een oproepkaart hebben? In Amsterdam heeft iedereen een stempas gekregen. En een vervangende pas aanvragen moet ie toch echt zelf doen, daar moet ie op z'n minst voor tekenen.
LOLquote:Op woensdag 22 november 2006 09:48 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Woutje wou gewoon sneaky sneaky stemmen.
Eerst met zijn oproepngskaart en later op de dag nog eens ongezien in een perifeer stembureau met zijn stempas.
Dat is mij wel duidelijk.
![]()
Als dat zo is kom ik persoonlijk bij jou champagne leveren.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:44 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ach laat ze maar, vanavond kunnen wij de champagne ontkurken als blijkt dat Balkie naar huis kan.![]()
Wie het laatst lacht...![]()
Dit is een fok-poll.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:59 schreef salutem het volgende:
[..]
Als dat zo is kom ik persoonlijk bij jou champagne leveren.
http://frontpage.fok.nl/poll/827/1/100#3088173
Alvast een voorproefje, Zelfs Wilders neigt naar een betere score dan de PVDA
Gaat lekker met die poll op de frontpage:quote:Op woensdag 22 november 2006 09:59 schreef salutem het volgende:
[..]
Als dat zo is kom ik persoonlijk bij jou champagne leveren.
http://frontpage.fok.nl/poll/827/1/100#3088173
Alvast een voorproefje, Zelfs Wilders neigt naar een betere score dan de PVDA
Ik doe het net als Wouter, steeds met ander briefje, pasje, pinpas etcquote:Op woensdag 22 november 2006 10:29 schreef Genverbrander het volgende:
SCH, heb jij al gestemd?
Maar heb je op GL of PvdA gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik doe het net als Wouter, steeds met ander briefje, pasje, pinpas etc
Geert Wilders nieuwe premier? Die hersenloze populist wil een muur om Nederland bouwen. Ik zal de eerste zijn om die weer af te breken.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:38 schreef Mauro het volgende:
Misleidende TT.
Ik dacht dat het over Geert Wilders ging
Nee, Woutertje dan.. popi jopiquote:Op woensdag 22 november 2006 10:43 schreef onemangang het volgende:
[..]
Geert Wilders nieuwe premier? Die hersenloze populist wil een muur om Nederland bouwen. Ik zal de eerste zijn om die weer af te breken.
Als wij in meerderheid beslissen om te stemmen op de blonde lokken van Geert dan zijn er dus een hoop mensen die voor die muur zijn. Maar ik verwacht dat de Balk premier blijft en ik hoop dat de VVD zijn werk kan afmaken.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:43 schreef onemangang het volgende:
[..]
Geert Wilders nieuwe premier? Die hersenloze populist wil een muur om Nederland bouwen. Ik zal de eerste zijn om die weer af te breken.
Ik stem voorquote:Op woensdag 22 november 2006 10:48 schreef HarryP het volgende:
[..]
Als wij in meerderheid beslissen om te stemmen op de blonde lokken van Geert dan zijn er dus een hoop mensen die voor die muur zijn. Maar ik verwacht dat de Balk premier blijft en ik hoop dat de VVD zijn werk kan afmaken.
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Balkenende zou het voor elkaar krijgen zijn pols te breken bij het indrukken van de stemknop, maar goed.
omgquote:Op woensdag 22 november 2006 11:57 schreef MySQLandPHP het volgende:
Ga zo door trieste VVDertjeslach maar...
Wat zullen jullie goed slapen als je rond 12en de uitslag hebt gehoord....
Ik heb ook nog een goede link voor jullie gevonden: www.kutvvd.nl
Whaha, ben je weer terug?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:57 schreef MySQLandPHP het volgende:
Ga zo door trieste VVDertjeslach maar...
Wat zullen jullie goed slapen als je rond 12en de uitslag hebt gehoord....
Ik heb ook nog een goede link voor jullie gevonden: www.kutvvd.nl
Ja, hoe stuntelig hij isquote:Op woensdag 22 november 2006 11:32 schreef Genverbrander het volgende:
Bos heeft zo wel alle media-aandacht naar zich toe weten te trekken. Alle journaals openen ermee.![]()
hij heeft de nieuwe manier van stemmen toch doorgevoerd (tenminste.. ten tijde van zijn kabinetquote:
Volgens mij had Balkenende geen problemen met stemmen, waar heb je het over?quote:Op woensdag 22 november 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Onze nieuwe premier kan niet stemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |