Vind je het gek als er maar twee rechtse en wel vier linkse partijen meedoen aan het debat.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:33 schreef Genverbrander het volgende:
Vervolg op Wie was de winnaar van het laatste debat tussen de grote 6?
Maar voor links is dit zeker geen slecht nieuws. Maarliefst 51% kiest een linkse lijsttrekker als winnaar.
Ja best wel.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:00 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Vind je het gek als er maar twee rechtse en wel vier linkse partijen meedoen aan het debat.![]()
De vraag was wie men het beste vond in het debat, niet op wie men stemt. Waarom zou iemand die op de PVV gaat stemmen gisteren Halsema niet de beste debater kunnen vinden?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:02 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja best wel.Je zou zeggen dat CDA'ers, VVD'ers, LPF'ers, PVV'ers en EenNL'ers wel in staat zouden moeten zijn om de rechtse lijsttrekkers meer stemmen te geven dan de linkse.
Op Fok! werkt dat niet zo.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:05 schreef Tikorev het volgende:
[..]
De vraag was wie men het beste vond in het debat, niet op wie men stemt. Waarom zou iemand die op de PVV gaat stemmen gisteren Halsema niet de beste debater kunnen vinden?
Wat eigenlijk stom van ze was. Van de CDA-aanhang zullen Halsema, Bos en Marijnessen geen stemmen meer afpakken. Het was dus meer preken voor eigen parochie. Ze hadden zich op Marijnessen moeten concentreren, net zoals Rutte af en toe Balkenende aanviel.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:43 schreef Grimm het volgende:
Ik vond dat Halsema zo zeurde.
Balkenende kwam d'r inderdaad het sterkst uit vond ik, als je bekijkt dat het in principe 3 tegen 1 was.
Ze hebben de afgelopen weken niks anders gedaan dan mekaar afzeiken, en zwart maken.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:04 schreef tass het volgende:
Ik vond JP in het begin netjes meedoen totdat hij steeds meer aangevallen werd en zijn ware aard bovenkwam. Hij gaf zoals gewoonlijk hele ontwijkende antwoorden en je zag hem kwader en kwader worden. En juist dat is voor mij de winst van dit debat; een JP die eindelijk eens wat emoties liet zien.
Verder vond ik het een debat in de vervolglijn van alle campagnes; mekaar alleen maar zwartmaken.
halsema irriteert alleen maar met haar geprogrammeerde opgedreunde stukjes tekst. Marijnissen vond ik erg stilletjes, Rutte kan alleen maar druk doen en geen indruk maken, en Rouvoet _0_
Blijkbaar niet! Heb je het uberhaupt gezien?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:32 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Balkenende superieur, laat me niet lachen. Het is een hork.
Blijkbaar niet jongen. Hij ruleerde zwaar. Hij wist vaak met 1 zin een heel betoog van bv. Femke Halsema onderuit te halen door middel van keiharde bewijzenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:32 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Balkenende superieur, laat me niet lachen. Het is een hork.
Je doelt volgens mij op Rutte die heel irritant door een betoog van Marijnissen ging praten?!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:34 schreef Argento het volgende:
Ik heb slechts flarden gezien, maar van de flarden die ik gezien heb toonde het links blok zich agressief en bij vlagen zelfs onfatsoenlijk.
Die analyse gaat dan bijv vooral over gesprektijd, das allemaal vrij objectief te beoordelen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens een analyse van een softwareontwikkelaar was Balkenende superieur??
Ik dacht dat het na de analyse van Henk-Jan Smits bij het RTL-debat niet gekker kon, maar het wordt duidelijk steeds idioter in dit land.
Lol, zo gekleurde bril als jij ophebt had ik duidelijk niet op.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:37 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Je doelt volgens mij op Rutte die heel irritant door een betoog van Marijnissen ging praten?!
Zo, en dan een verwijt maken over gekleurde bril... *proest*quote:Op woensdag 22 november 2006 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol, zo gekleurde bril als jij ophebt had ik duidelijk niet op.
Het was overduidelijk dat links kinderachtig en jengelig deed tegenover de gevestigde orde.
Hierbij maakte ze gebruik van demagogie, mooie woorden en zelfs leugens over de 26000 gezichten
Gelukkig wist Balkie zijn feiten en kon links inpakken!
Nou, ik denk dat ik de oplossing weet: Een groot aantal CDA-ers heeft kennelijk oogkleppen op. Ze zien alleen wat ze willen zien.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens een analyse van een softwareontwikkelaar was Balkenende superieur??
Ik dacht dat het na de analyse van Henk-Jan Smits bij het RTL-debat niet gekker kon, maar het wordt duidelijk steeds idioter in dit land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |