abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43774100
quote:
Op woensdag 22 november 2006 01:33 schreef Genverbrander het volgende:
Vervolg op Wie was de winnaar van het laatste debat tussen de grote 6?

Maar voor links is dit zeker geen slecht nieuws. Maarliefst 51% kiest een linkse lijsttrekker als winnaar.
Vind je het gek als er maar twee rechtse en wel vier linkse partijen meedoen aan het debat.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_43774126
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Vind je het gek als er maar twee rechtse en wel vier linkse partijen meedoen aan het debat.
Ja best wel. Je zou zeggen dat CDA'ers, VVD'ers, LPF'ers, PVV'ers en EenNL'ers wel in staat zouden moeten zijn om de rechtse lijsttrekkers meer stemmen te geven dan de linkse.

Maar niet dus.
pi_43774184
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:02 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ja best wel. Je zou zeggen dat CDA'ers, VVD'ers, LPF'ers, PVV'ers en EenNL'ers wel in staat zouden moeten zijn om de rechtse lijsttrekkers meer stemmen te geven dan de linkse.
De vraag was wie men het beste vond in het debat, niet op wie men stemt. Waarom zou iemand die op de PVV gaat stemmen gisteren Halsema niet de beste debater kunnen vinden?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_43774255
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:05 schreef Tikorev het volgende:

[..]

De vraag was wie men het beste vond in het debat, niet op wie men stemt. Waarom zou iemand die op de PVV gaat stemmen gisteren Halsema niet de beste debater kunnen vinden?
Op Fok! werkt dat niet zo.
  woensdag 22 november 2006 @ 10:17:03 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_43774461
ik vond balkenende sterk. Bos is een paar x flink ge0wnd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 22 november 2006 @ 10:43:59 #31
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43775090
Ik vond dat Halsema zo zeurde.
Balkenende kwam d'r inderdaad het sterkst uit vond ik, als je bekijkt dat het in principe 3 tegen 1 was.
pi_43775187
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:43 schreef Grimm het volgende:
Ik vond dat Halsema zo zeurde.
Balkenende kwam d'r inderdaad het sterkst uit vond ik, als je bekijkt dat het in principe 3 tegen 1 was.
Wat eigenlijk stom van ze was. Van de CDA-aanhang zullen Halsema, Bos en Marijnessen geen stemmen meer afpakken. Het was dus meer preken voor eigen parochie. Ze hadden zich op Marijnessen moeten concentreren, net zoals Rutte af en toe Balkenende aanviel.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 22 november 2006 @ 11:02:52 #33
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43775504
Het was vooral heel leuk om te zien dat Balkenende zichzelf constant tegen sprak, en alles in het voordeel van zijn partij probeerde te trekken.

Heletijd statestieken opnoemen dat het zo goed met nederland gaat onder zijn macht, maar als bijvoorbeeld Marijnissen met statestieken van de armoede kwam dan zei meneer Balkenende "Ja statestieken zeggen niks"

Was gewoon lachwekkend om te zien
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  woensdag 22 november 2006 @ 11:04:00 #34
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_43775523
Ik vond JP in het begin netjes meedoen totdat hij steeds meer aangevallen werd en zijn ware aard bovenkwam. Hij gaf zoals gewoonlijk hele ontwijkende antwoorden en je zag hem kwader en kwader worden. En juist dat is voor mij de winst van dit debat; een JP die eindelijk eens wat emoties liet zien.
Verder vond ik het een debat in de vervolglijn van alle campagnes; mekaar alleen maar zwartmaken.
halsema irriteert alleen maar met haar geprogrammeerde opgedreunde stukjes tekst. Marijnissen vond ik erg stilletjes, Rutte kan alleen maar druk doen en geen indruk maken, en Rouvoet _0_
  woensdag 22 november 2006 @ 11:07:32 #35
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43775621
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:04 schreef tass het volgende:
Ik vond JP in het begin netjes meedoen totdat hij steeds meer aangevallen werd en zijn ware aard bovenkwam. Hij gaf zoals gewoonlijk hele ontwijkende antwoorden en je zag hem kwader en kwader worden. En juist dat is voor mij de winst van dit debat; een JP die eindelijk eens wat emoties liet zien.
Verder vond ik het een debat in de vervolglijn van alle campagnes; mekaar alleen maar zwartmaken.
halsema irriteert alleen maar met haar geprogrammeerde opgedreunde stukjes tekst. Marijnissen vond ik erg stilletjes, Rutte kan alleen maar druk doen en geen indruk maken, en Rouvoet _0_
Ze hebben de afgelopen weken niks anders gedaan dan mekaar afzeiken, en zwart maken.
En het volk wat bang praten voor elkaars partij.
  woensdag 22 november 2006 @ 12:07:41 #36
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_43777156
Ik vond het in ieder geval een genoegen om naar te kijken
Qua debaten, ach volgens mij weet driekwart van nederland niet eens wat dat is, of hoe dat moet. Dus die polls vind ik dan niet zo zinvol. Partijleiders staan daar toch alleen campagne te voeren, en niet echt te debaten denk ik.
Ik vond zelf de sneer van Femke naar JP over Irak een tactisch heel goede zet, zo vlak voor het einde van het debat. Of het echt vreselijk "ontopic" was is een ander verhaal, maar campagnetechnisch gezien vond ik het wel sterk om dat er nog even in te fietsen. De kop van JP was goud waard op dat moment, en die van Femke eigenlijk ook. Het spuug vloog nog net niet over de deskjes
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_43777861
Balkenende domineerde slotdebat

Uitgegeven: 22 november 2006 12:02 www.nu.nl

AMSTELVEEN - Jan Peter Balkenende is de winnaar van het slotdebat van de lijsttrekkers dinsdagavond bij de NOS. Hij bleef volgens een peiling door Maurice de Hond Femke Halsema (GroenLinks) en Wouter Bos (PvdA) ruim voor.

Balkenende scoorde hoog onder potentiële CDA-stemmers maar ook VVD'ers hadden veel waardering voor zijn optreden. Ook volgens een analyse van softwareontwikkelaar Information Builders domineerde de CDA-voorman het debat. Hij had van de zes deelnemers het hoogste woord.

Balkenende sprak ruim een kwart van de tijd, Bos minder dan 15 procent. De CDA'er was superieur en liet zich niet interrumperen. De andere lijsttrekkers kregen pas een kans als hij was uitgesproken.

Hoewel de premier continu onder vuur lag, wist hij vrijwel elke aanval te pareren.

Dat ben ik het helemaal mee eens, Balkenende verlaagde zich niet zoals Bos , Jan en Femke dat deden.
pi_43777902
Balkenende superieur, laat me niet lachen. Het is een hork.
Sportieve inbreng
pi_43777928
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:32 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Blijkbaar niet! Heb je het uberhaupt gezien?
pi_43777960
Ik heb slechts flarden gezien, maar van de flarden die ik gezien heb toonde het links blok zich agressief en bij vlagen zelfs onfatsoenlijk. Alleen Bos leek zijn best te doen om nog een béétje volwassen te doen.

Let´s face it, als het gaat om de post van minister president, is Balkenende de enige echte professional die we in huis hebben.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_43777988
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:32 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Blijkbaar niet jongen. Hij ruleerde zwaar. Hij wist vaak met 1 zin een heel betoog van bv. Femke Halsema onderuit te halen door middel van keiharde bewijzen
  woensdag 22 november 2006 @ 12:35:17 #42
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_43777994
Jan Peter Balkenende kwam totaal niet uit de verf. Geen inhoudelijke antwoorden gegeven, trok meerdere malen een gezicht als of hij ter plekke gif ging spugen, nee... Balkenende winnaar van het debat? Echt niet.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_43777997
Volgens een analyse van een softwareontwikkelaar was Balkenende superieur??

Ik dacht dat het na de analyse van Henk-Jan Smits bij het RTL-debat niet gekker kon, maar het wordt duidelijk steeds idioter in dit land.
pi_43778059
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:34 schreef Argento het volgende:
Ik heb slechts flarden gezien, maar van de flarden die ik gezien heb toonde het links blok zich agressief en bij vlagen zelfs onfatsoenlijk.
Je doelt volgens mij op Rutte die heel irritant door een betoog van Marijnissen ging praten?!
pi_43778091
Vond Balkellende nou niet echt domineren..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43778115
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Kozzmic het volgende:

Ik dacht dat het na de analyse van Henk-Jan Smits bij het RTL-debat niet gekker kon, maar het wordt duidelijk steeds idioter in dit land.
Die analyse gaat dan bijv vooral over gesprektijd, das allemaal vrij objectief te beoordelen natuurlijk.
pi_43778125
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:37 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Je doelt volgens mij op Rutte die heel irritant door een betoog van Marijnissen ging praten?!
Lol, zo gekleurde bril als jij ophebt had ik duidelijk niet op.
Het was overduidelijk dat links kinderachtig en jengelig deed tegenover de gevestigde orde.
Hierbij maakte ze gebruik van demagogie, mooie woorden en zelfs leugens over de 26000 gezichten

Gelukkig wist Balkie zijn feiten en kon links inpakken!
pi_43778152
Bovenstaand bericht bevestigt mijn vermoeden dat Balkenende veel te veel spreektijd kreeg. Bos en Marijnissen werden herhaaldelijk afgekapt, Balkenende mocht steeds weer opnieuw met een weerwoord komen. Als je zes debaters hebt, horen ze allemaal zo'n 16-17 procent van de spreektijd te hebben. Balkenende had meer dan een kwart, dus kunnen we gerust stellen dat de gespreksleiders oneerlijk te werk zijn gegaan. Dat gevoel bekroop me al tijdens het debat, ik zie het nu in de getallen bevestigd. Dit is een zeer slechte zaak.
  woensdag 22 november 2006 @ 12:40:00 #49
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_43778160
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lol, zo gekleurde bril als jij ophebt had ik duidelijk niet op.
Het was overduidelijk dat links kinderachtig en jengelig deed tegenover de gevestigde orde.
Hierbij maakte ze gebruik van demagogie, mooie woorden en zelfs leugens over de 26000 gezichten

Gelukkig wist Balkie zijn feiten en kon links inpakken!
Zo, en dan een verwijt maken over gekleurde bril... *proest*
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_43778163
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Kozzmic het volgende:

Nou, ik denk dat ik de oplossing weet: Een groot aantal CDA-ers heeft kennelijk oogkleppen op. Ze zien alleen wat ze willen zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')