Wat flauw zegquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
Witteman: "Nog iets meer dan 8 uur en de stembussen gaan open".
Nee man, minder dan 8 uur.
Ja, Freek viel tegen, hè?quote:
Ja viel weer door de mand als man zonder humorquote:
Nee die was juist geweldig. welterudte trouwens arcje.quote:
Daarvoor zit ie er niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja viel weer door de mand als man zonder humor
Daar gaat het immers bij de politiek om.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, als een kiezer daar zijn/haar stem op baseert..quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je slapen? Truste dan.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:00 schreef maril het volgende:
[..]
Nee die was juist geweldig. welterudte trouwens arcje.
Ja, dat was het natuurlijk. Kun jij het me uitleggen?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:00 schreef Killer_Mom het volgende:
helemaal niet. misschien snap je er niks van.
Dat was niet het doel van de conference.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, als een kiezer daar zijn/haar stem op baseert..
Kijk even op welke opmerking ik reageerde, had niks met Freek te maken maar met de eerste woorden van Rutte tijdens het debat.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dat was niet het doel van de conference.
O, sorry.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk even op welke opmerking ik reageerde, had niks met Freek te maken maar met de eerste woorden van Rutte tijdens het debat.
nooit geweest ook, ik geniet ervan, hij is de beste....quote:Op woensdag 22 november 2006 00:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dat was niet het doel van de conference.
door Femke?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:05 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij is Bos net gepijpt ofzo
Heb je zijn interview in de VPRO gids gelezen?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nooit geweest ook, ik geniet ervan, hij is de beste....
al met al kan ik er niet uitkomen waar Freek de Jonge op gaat stemmen. al jarenlang zoek ik er een beetje naar. en heb geen idee.
Zat ik ook aan te denken: op welke linkse partij stemt Freek? Misschien eigenlijk niet heel links meer en stemt-ie D66? Nèh. PvdA dan maar.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
nooit geweest ook, ik geniet ervan, hij is de beste....
al met al kan ik er niet uitkomen waar Freek de Jonge op gaat stemmen. al jarenlang zoek ik er een beetje naar. en heb geen idee.
geen idee, maar hij is te ontspannen bij Pauw en Witteman. Dat moet meer zijn dan drugsquote:
nee, ff kijken...quote:Op woensdag 22 november 2006 00:08 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heb je zijn interview in de VPRO gids gelezen?
Jammergenoeg ligt 99% van de kiezers te tukken.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:14 schreef venomsnake het volgende:
Mooi zo, ze gaan zometeen nog even over het Buitenlands Beleid debateren!![]()
quote:
quote:Oké, geen SP. Wat dan?
'Ga ik niet zeggen. Wel viel me op bij de Stemwijzer: de eerste partij die uit de bus kwam was
de SP, daarna de PvdA en toen GroenLinks. Dus ik ben wel tevreden over mezelf dat ik nog steeds een linkse jongen ben.'
Dat is wel jammer inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jammergenoeg ligt 99% van de kiezers te tukken.
Zonder Balkenende.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:14 schreef venomsnake het volgende:
Mooi zo, ze gaan zometeen nog even over het Buitenlands Beleid debateren!![]()
goh leuk, wie zit daar nou op te wachtenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:29 schreef Flem het volgende:
Hij gaat zingen, hè.
Laat hem maar grappen maken, kan die stukken beter.quote:
Zonder te kotsen, te schijten, te boeren en gekke bekken te trekkenquote:
Alleen een harde wind, meer niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Zonder te kotsen, te schijten, te boeren en gekke bekken te trekken
Best acceptabel!quote:Op woensdag 22 november 2006 00:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij doet het niet slecht, gekke Hans.
Zo erg is het ook allemaal weer niet, ik moet er wel om lachen.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het echt 'n beetje sneu worden voor Rutte..![]()
Jij bent niet erg objectief als het om Rutte gaat.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:37 schreef venomsnake het volgende:
Zo erg is het ook allemaal weer niet, ik moet er wel om lachen.![]()
Jawel maar ik vind 't gewoon echt oprecht 'n beetje zielig, maar goed ik hoop dan dat ik 't inderdaad overschat en dat hij nog wel gewoon lekker slaapt 's nachtsquote:Op woensdag 22 november 2006 00:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zo erg is het ook allemaal weer niet, ik moet er wel om lachen.![]()
Ik snap echt niet dat een politicus daar gewoon op ingaat. En dan denken ze eigenlijk echt nog dat het stemmen op zal leveren, dat heb je door die "veramerikanisering" van de kiesstrijd.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het echt 'n beetje sneu worden voor Rutte..![]()
dat is waarquote:Op woensdag 22 november 2006 00:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij bent niet erg objectief als het om Rutte gaat.
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het enige wat ik zelfs van mijn eigen Vlaamse Minister-President weet is dat hij een geit heeft
Ik begrijp 't ook niet zo goed maar zo'n foutje is gauw gemaakt, de reactie die het teweeg brengt is niet altijd te voorzien denk ik. En hij heeft gelijk dat als lijst 0 erop in gaat, anderen er op in gaan, dat hij dan niet kinderachtig moet gaan weigeren. Dan hadden zijn 'spindoctors' (?) daar wat net bij P&W werd gezegd beter op moeten letten, maar het is sneu voor hem dat 't zo 'wanhopig' uit pakt.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat een politicus daar gewoon op ingaat. En dan denken ze eigenlijk echt nog dat het stemmen op zal leveren, dat heb je door die "veramerikanisering" van de kiesstrijd.
Ga gewoon maar eens na in Europa, iemand die weet wie de vrouw van Chirac, Verhofstadt, Berlusconi, Prodi, ... zijn ? Of Merkel getrouwd is ? Het enige wat ik zelfs van mijn eigen Vlaamse Minister-President weet is dat hij een geit heeft , maar een vrouw ? Wie zal het zeggen ...
Ja, wel een beetje vreemde rol voor Bos en Rutte.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel interessant dit om te volgen.
Beschouwend.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje vreemde rol voor Bos en Rutte.
Erg leuk om naar te kijken inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:51 schreef bolivian het volgende:
Er hangt een sfeer alsof de verkiezingen al voorbij zijn en vooral Bos en Rutte terugkijken op 'het spel'.
Verhelderend,.
Het soort beelden waarvan de spindoctor spontaan een hartaanval krijgtquote:Op woensdag 22 november 2006 00:49 schreef venomsnake het volgende:
Haha, geweldig die Balkie met zijn grote pot bier terwijl die een Duits slager lied zingt.![]()
Ja, beetje vreemd vind ik. Bos en Rutte horen er eigenlijk niet bij te zitten.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:51 schreef bolivian het volgende:
Er hangt een sfeer alsof de verkiezingen al voorbij zijn en vooral Bos en Rutte terugkijken op 'het spel'.
Verhelderend,.
Die zijn doodmoe.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:50 schreef Arcee het volgende:
Ja, wel een beetje vreemde rol voor Bos en Rutte.
Rosenmöller is best te pruimen als programmamaker.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Die rossenmöller is wel irritant, zoals altijd.
Dat vind ik helemaal niet vanavond.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat maakt het wat mij betreft juist zo interessant.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, beetje vreemd vind ik. Bos en Rutte horen er eigenlijk niet bij te zitten.
hij heeft het vanavond ook behoorlijk naar zijn zin geloof ikquote:Op woensdag 22 november 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
Rosenmöller is best te pruimen als programmamaker.
Nee, vind ik niet. Als politicus vond ik 'm irritant, nu vind ik 'm wel okee als programmamaker/interviewer.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:
I couldn't disagree with you more!quote:Op woensdag 22 november 2006 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Gamma!quote:Op woensdag 22 november 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
Rosenmöller is best te pruimen als programmamaker.
Inhoudelijk zijn ze al afgemat denk ik,quote:Op woensdag 22 november 2006 00:58 schreef venomsnake het volgende:
Nou, kom op jongens.. nog even een stevig debat!![]()
Je zit echt onzin uit te kramen!quote:Op woensdag 22 november 2006 01:00 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Werkelijk, een programma wat op dit moment tot in het fijnste detail overloopt van de linkse propaganda. Gewoon te misselijk om te zien. Op slinkse wijze filmpjes tonen, toespelingen maken, ophemelen van bepaalde personen en idealen en ga zo maar door. Een schande voor een staatsomroep.![]()
Zit jij naar hetzelfde programma te kijken,quote:Op woensdag 22 november 2006 01:00 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Werkelijk, een programma wat op dit moment tot in het fijnste detail overloopt van de linkse propaganda. Gewoon te misselijk om te zien. Op slinkse wijze filmpjes tonen, toespelingen maken, ophemelen van bepaalde personen en idealen en ga zo maar door. Een schande voor een staatsomroep.![]()
Zoals ik hier nog zei.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:59 schreef bolivian het volgende:
Klopt, dat vind ik ook.
Lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:00 schreef bolivian het volgende:
[..]
Inhoudelijk zijn ze al afgemat denk ik,.
Of baal je dat Geert Wilders niet uitgenodigd is?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zit jij naar hetzelfde programma te kijken,?
Dat mag geen verrassing heten.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:01 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mwoah, hij schoof gelijk Femke Halsema naar voren in het begin van het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |