door Femke?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:05 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij is Bos net gepijpt ofzo
Heb je zijn interview in de VPRO gids gelezen?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nooit geweest ook, ik geniet ervan, hij is de beste....
al met al kan ik er niet uitkomen waar Freek de Jonge op gaat stemmen. al jarenlang zoek ik er een beetje naar. en heb geen idee.
Zat ik ook aan te denken: op welke linkse partij stemt Freek? Misschien eigenlijk niet heel links meer en stemt-ie D66? Nèh. PvdA dan maar.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
nooit geweest ook, ik geniet ervan, hij is de beste....
al met al kan ik er niet uitkomen waar Freek de Jonge op gaat stemmen. al jarenlang zoek ik er een beetje naar. en heb geen idee.
geen idee, maar hij is te ontspannen bij Pauw en Witteman. Dat moet meer zijn dan drugsquote:
nee, ff kijken...quote:Op woensdag 22 november 2006 00:08 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heb je zijn interview in de VPRO gids gelezen?
Jammergenoeg ligt 99% van de kiezers te tukken.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:14 schreef venomsnake het volgende:
Mooi zo, ze gaan zometeen nog even over het Buitenlands Beleid debateren!![]()
quote:
quote:Oké, geen SP. Wat dan?
'Ga ik niet zeggen. Wel viel me op bij de Stemwijzer: de eerste partij die uit de bus kwam was
de SP, daarna de PvdA en toen GroenLinks. Dus ik ben wel tevreden over mezelf dat ik nog steeds een linkse jongen ben.'
Dat is wel jammer inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jammergenoeg ligt 99% van de kiezers te tukken.
Zonder Balkenende.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:14 schreef venomsnake het volgende:
Mooi zo, ze gaan zometeen nog even over het Buitenlands Beleid debateren!![]()
goh leuk, wie zit daar nou op te wachtenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:29 schreef Flem het volgende:
Hij gaat zingen, hè.
Laat hem maar grappen maken, kan die stukken beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |