Dat is precies zijn probleem!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:11 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Geen duidelijk verschil met Marijnissen.
Over de eerste plek ben ik het eens... daarmee wel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:17 schreef TNA het volgende:
Volgens de peiling van Maurice de Hond heeft Balkenende het debat gewonnen.
1. Balkenende (29%)
2. Bos (20%)
3. Marijnissen (17%)
4. Halsema (14%)
5. Rutte (9%)
6. Rouvoet (8%)
Dan heeft Bos nu langzamerhand een wonder nodig om morgen te winnen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:17 schreef TNA het volgende:
1. Balkenende (29%)
2. Bos (20%)
3. Marijnissen (17%)
4. Halsema (14%)
5. Rutte (9%)
6. Rouvoet (8%)
(Bron: http://www.peil.nl/?2167)
ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:10 schreef budha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de oorlogkwestie zwaar overschat. Dat is nauwelijks een onderwerp in deze verkiezingen. De reden dat Bos verliest is omdat hij Marijnissen niet aanpakt en de kiezer niet duidelijk maakt waarom het PvdA program beter is.
volgens mij was de vraag: op wie gaat u stemmen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:17 schreef TNA het volgende:
1. Balkenende (29%)
2. Bos (20%)
3. Marijnissen (17%)
4. Halsema (14%)
5. Rutte (9%)
6. Rouvoet (8%)
(Bron: http://www.peil.nl/?2167)
Dit zegt niet veel over het debat lijkt me. Geen CDA'er die Bos als beste aanwijst, en geen SP'er die Rutte aanwijst als winner.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:17 schreef TNA het volgende:
Volgens Maurice de Hond heeft Balkenende het debat gewonnen
1. Balkenende (29%)
2. Bos (20%)
3. Marijnissen (17%)
4. Halsema (14%)
5. Rutte (9%)
6. Rouvoet (8%)
(Bron: http://www.peil.nl/?2168)
Onder een vast panel, waaronder ik ook behoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:15 schreef cora4034 het volgende:
Ik vraag me toch echt af onder welk publiek die Maurice zijn peilingen doet. En dan bedoel ik met name dat Rouvoet het slechtste zou zijn.
quote:De winst van Balkenende is te danken aan het feit dat hij het heel goed (meer dan 80%) deed bij de
CDA-kiezers en dat hij bij de VVD-kiezers vrijwel gelijk eindigde met Rutte. De kiezers aan de
linkerkant scoorde veel verdeelder. Hoewel de “eigen lijsttrekker” steeds bovenaan eindigde, kregen
de andere lijsttrekkers aan de linkerkant toch behoorlijk wat stemmen. Zo haalde Bos bij de PvdAkiezers
58% en Halsema 24%. En bij de SP-kiezers scoorde Marijnissen 57% en Halsema 20%.
Daarmee deed Halsema het duidelijk beter dan de omvang van haar achterban op dit moment.
Yep, het hangt er helemaal vanaf hoeveel SP- en GL-kiezers morgen alsnog voor de PvdA kiezen. Hoewel Balkenende in de barometer van vandaag twee zetels verliest t.o.v. gisteren heeft dit debat hem blijkbaar goed gegaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:19 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dan heeft Bos nu langzamerhand een wonder nodig om morgen te winnen.
Dat is niet waar, want van de VVD-kiezers wijzen evenveel mensen Rutte als Balkenende aan als winnaar. En dat zijn wél belangrijke cijfers voor het CDA.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:20 schreef knowall het volgende:
[..]
Dit zegt niet veel over het debat lijkt me. Geen CDA'er die Bos als beste aanwijst, en geen SP'er die Rutte aanwijst als winner.
Het geeft eerder aan welke aanhang het meest gemindwashed is: de CDA-aanhang. Niet echt verrassend, daar deze aanhang het woord van God altijd voor waar aanneemt, en Balkenende hun God is. Logisch.
Ik vond het antwoord eigenlijk wel goed. De reden van de oorlog was gerechtvaardigd. Alleen hebben de Amerikanen er daarna een potje van gemaakt, in tegenstelling tot de Nederlandse inbreng.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vond het laatste ding wat Halseman zei over Irak wel sterk trouwens. Daar had Balkenende geen fatsoenlijk antwoord op. Is ook schandalig dat het daar in de campagne niet over ging.
Ja, mocht Balkenende morgen verliezen, dan is dit debat daarvan zeker niet de oorzaak.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Yep, het hangt er helemaal vanaf hoeveel SP- en GL-kiezers morgen alsnog voor de PvdA kiezen. Hoewel Balkenende in de barometer van vandaag twee zetels verliest t.o.v. gisteren heeft dit debat hem blijkbaar goed gegaan.
Dat weerspreekt mij niet. Hoe oordeelden de CDA-kiezers over dit debat?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want van de VVD-kiezers wijzen evenveel mensen Rutte als Balkenende aan als winnaar. En dat zijn wél belangrijke cijfers voor het CDA.
Ah ik zie het nu zelf al. Meer dan 80% dus. Klopt mijn analyse toch aardig. Niet dat jullie anders van mij gewend zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat weerspreekt mij niet. Hoe oordeelden de CDA-kiezers over dit debat?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:20 schreef knowall het volgende:
Het geeft eerder aan welke aanhang het meest gemindwashed is: de CDA-aanhang. Niet echt verrassend, daar deze aanhang het woord van god altijd voor waar aanneemt, en Balkenende hun god is. Logisch.
Desalniettemin is het feit dat een groot deel van de VVD-kiezers Balkenende aanwijst als winnaar erg belangrijk nieuws voor het CDA.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:26 schreef knowall het volgende:
[..]
Ah ik zie het nu zelf al. Meer dan 80% dus. Klopt mijn analyse toch aardig. Niet dat jullie anders van mij gewend zijn natuurlijk.
Hahaha, zelden iemand zo dom horen lullen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:20 schreef knowall het volgende:
[..]
Het geeft eerder aan welke aanhang het meest gemindwashed is: de CDA-aanhang. Niet echt verrassend, daar deze aanhang het woord van god altijd voor waar aanneemt, en Balkenende hun god is. Logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |