in het theater is het nog leukerquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:12 schreef borisz het volgende:
leuk Arie en Sylvester bij 3fm
zekerquote:
Alleen ziet zijn achterban het nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
ook leuk om mannen als van der Vlies eens in een debat te zien
Zal hij Thieme negeren?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
in het theater is het nog leuker
[..]
zeker
ook leuk om mannen als van der Vlies eens in een debat te zien
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alleen ziet zijn achterban het niet
Blijft een leuk woord om elke keer verkeerd te lezen.quote:
Bommelding is ook een leukequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijft een leuk woord om elke keer verkeerd te lezen.![]()
niemand kan datquote:
het hrootste beest dat we hebben in Hools? Die kan er juist niet omheen!quote:
Gebroeders Ko.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Trouwens vandaag de discostamper "Hij heeft een boot, Sinterklaas heeft een hele mooie boot" meerdere keren gehoord tijdens de overblijf.
Ja, gigantische hit!quote:
Ik heb je niet op msn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, gigantische hit!
Heb jij mij trouwens op MSN toegevoegd of is dat iemand anders, die met zijn voornaam vernoemd is naar een keeper??
Daar kom je denk ik vanzelf nog wel achter dan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Iemand van FOK! had me toegevoegd, maar is nog niet online geweest en ik weet niet wie het is.
Spannend!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Iemand van FOK! had me toegevoegd, maar is nog niet online geweest en ik weet niet wie het is.
Ik weet niet of deze persoon wil dat iedereen zijn adres weet...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje je hebt wel een aparte manier van msn-adressen geven.... Je zou maar de vrouw van je leven tegenkomen... "Mijn msn... aha, ben je goed in raadsels, of heb je een half uurtje?"
Ik een stuk of 20. Maar er zijn er maar een paar die ik echt spreek zo nu en dan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:28 schreef borisz het volgende:
ik heb geloof ik niemand van Fok! in mijn msn lijst
Klein rechts versus de bijbel en de dieren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef SCH het volgende:
Wat erg dat lijsttrekkersdebat. Teringjopie
en D66quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Klein rechts versus de bijbel en de dieren.
Ach ja, ieder zijn eigen ding. Ik heb MSN wel meestal aanstaan, maar om nu te zeggen dat ik een MSN-freak ben. Allesbehalve dat. Ik heb hem aanstaan, voor wanneer men mij nodig heeft, niet dat dat vaak voorkomt, maar stel...quote:
Nou om de twee dagen bied ik m'n excuses aan voor een slotje.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja, ieder zijn eigen ding. Ik heb MSN wel meestal aanstaan, maar om nu te zeggen dat ik een MSN-freak ben. Allesbehalve dat. Ik heb hem aanstaan, voor wanneer men mij nodig heeft, niet dat dat vaak voorkomt, maar stel...
4quote:
Dan is mijn groepje beterquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
4. Bos, Messenga, Vaduz en tong
.
Ik ben meer van de IRC, daar zitten de betere mensenquote:
Ik ben te lui om IRC telkens aan te slingerenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben meer van de IRC, daar zitten de betere mensen.
en je MSN-adres in je profielquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef rubbereend het volgende:
een hele rij, geen zin om te tellen. HElpt ook dat ik vrienden heb die ook op fok zitten
Alleen tong voegde mij toe nadat ik mijn MSN in m'n profiel neerzette. Valt (denk ik) wel meequote:
ik zit er ook bijquote:
Verradertquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Hoe heb ik jou dan toegevoegdquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen tong voegde mij toe nadat ik mijn MSN in m'n profiel neerzette. Valt (denk ik) wel mee.
Gewoon omdat je blauw bentquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen tong voegde mij toe nadat ik mijn MSN in m'n profiel neerzette. Valt (denk ik) wel mee.
Jij bent van origine een Spelpuntertquote:
quote:
Als je Fx gebruikt zou je natuurlijk de Chatzilla extensie ervoor kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben te lui om IRC telkens aan te slingeren
Die heb ik alquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je Fx gebruikt zou je natuurlijk de Chatzilla extensie ervoor kunnen gebruiken
https://addons.mozilla.org/firefox/16/
Ok je bent lui...quote:
Zou ook kunnen dat je mij hebt toegevoegd, vraag me alleen af hoe je aan mijn adres bent gekomen (misschien via Shmoopy of Mess)quote:
Geert Wilders dan maar?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef maril het volgende:
Heb ik dat weer hoor ,ik twijfel weer op wie ik wil stemmen PVDA of SP, ik heb hele tijd geroepen dat ik deze keer vreemd zou gaan en SP zou stemmen ,maar nu het zo er tegen aan zit twijfel ik weer . bah.
NOOITquote:
Je zit in ieder geval aan de goede kant.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:13 schreef appelsientje het volgende:
Ik deed vandaag wederom de stemwijzer... kwam ik uit op SGP en VVD
Ga nou niet strategisch stemmen en volg je hart en stem gewoon een keer SP.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef maril het volgende:
Heb ik dat weer hoor ,ik twijfel weer op wie ik wil stemmen PVDA of SP, ik heb hele tijd geroepen dat ik deze keer vreemd zou gaan en SP zou stemmen ,maar nu het zo er tegen aan zit twijfel ik weer . bah. nijg ik weer PVDA![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je zit in ieder geval aan de goede kant.
SGP voor jou.Die hebben het monopoly op het vrouwen stemrecht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Daar heb je ook wel gelijk in...
Maar ik denk dat het toch CDA gaat worden.
Vaduz, Clauwheee, Stanley_C, Dndiek en nog twee vrouwmensen die mij hebben toegevoegd (geen idee wat hun usernamen zijn)quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Ja maar ik vind gewoon wagelijk hoe het SGP met vrouwen omgaat... slaat echt nergens op en daarom ben ik het totaal niet met hun eens!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
SGP voor jou.Die hebben het monopoly op het vrouwen stemrecht.
Maar qua monopoly ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar ik vind gewoon wagelijk hoe het SGP met vrouwen omgaat... slaat echt nergens op en daarom ben ik het totaal niet met hun eens!
zelfs dat nietquote:
mooi plaatjequote:
SP jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zelfs dat niet
waar stem jij op ?? SP ?
Als je honger hebt wel ja.quote:
Ik vind eentje al veel.quote:
Dat vinden die vrouwen niet erg hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar ik vind gewoon wagelijk hoe het SGP met vrouwen omgaat... slaat echt nergens op en daarom ben ik het totaal niet met hun eens!
Jij hebt nu alleen maar Yanks in je lijst toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vind eentje al veel.
'ns Kijken of ik hem kan verwijderen.
Dat zou het inderdaad zijn, morgen weet ik het als ik voor de comp. staat die toch alsnog is goedgekeurd in Tilburg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga nou niet strategisch stemmen en volg je hart en stem gewoon een keer SP.
Nee joh, die doen niet aan MSN. Da's voornamelijk Yahoo en AIM.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij hebt nu alleen maar Yanks in je lijst toch?
Moet je doen en dan mij toevoegen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vind eentje al veel.
'ns Kijken of ik hem kan verwijderen.
Okee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee joh, die doen niet aan MSN. Da's voornamelijk Yahoo en AIM.
Oh ben jij dat, ik vroeg me al af wie Herman was.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je doen en dan mij toevoegen.
Zal wel grappig zijn als SP groter wordt dan PVDA...quote:
Je kunt nog altijd www.stomwijzer.nl gebruiken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:35 schreef appelsientje het volgende:
hey ... de site van stemwijzer is plat... wat raar
Die heb ik al gedaan.... de D66 escape was grappig... maar de uitslag nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd www.stomwijzer.nl gebruiken.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Ha! Dat is duidelijk.
U gaat op de 22e november naar het stemlokaal en drukt zonder pardon op een kandidaat van:
Lijst 11: Partij voor de dieren!
Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel?
De Stom Wijzer is bedoeld als onschuldig vermaak en niet om personen, groepen of politieke partijente kwetsen.
Ook worden wij niet boos als u ons stemadvies in de wind slaat.
D66 kan beter ophouden met bestaanquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:39 schreef Bos81 het volgende:
Stormwijzer was inderdaad grappig.
Bij kwam D66 uit. Maar daar ga ik morgen dus niet op stemmen.
Daar wens ik nu niet meer mee geassocieerd te worden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij bent van origine een Spelpuntert.
Vorige keer heb ik zeker wel gestemd hoor. Je zou me es een keer niet zo serieus moeten nemen Robbiequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat Clauwheee weer niet stemmen?
En dan nog beweren dat Ermelo niet op Putten lijkt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef appelsientje het volgende:
grappig de hele familie komt hieruit op de SGP
Ja nadat half hools je had verguisd als niet stemmerquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik zeker wel gestemd hoor. Je zou me es een keer niet zo serieus moeten nemen Robbie
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat Ermelo niet op Putten lijkt.![]()
Flikker op man, ik heb nog nooit niet gestemd. Maar euhmm..waarom reageer ik hier ook opquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja nadat half hools je had verguisd als niet stemmer![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar wens ik nu niet meer mee geassocieerd te worden.
ebayquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:57 schreef Superheld het volgende:
http://www.marktplaza.nl/(...)v-HPM-70-2399158.php
Weet iemand of ik deze ook bij winkel kan halen? Of ergens bij een betrouwbare shop?![]()
Omdat je praatziek bent ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Flikker op man, ik heb nog nooit niet gestemd. Maar euhmm..waarom reageer ik hier ook op![]()
![]()
Ja, maar als die mensen het hebben moeten sommige winkels het toch ook wel hebben?quote:
T wordt meer en meer onduidelijker de Partij voor dieren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat deed ze omdat jij het zo graag wilde Robbiequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat je praatziek bent ?
Maar er zijn vast nog mensen die het zich kunnen herrineren van de gemeenteraads verkiezingen dat je in eerste instantie niet ging stemmen. Vervolgens kreeg je allerlei reacties hier en uiteindelijk ben je toch gaan stemmen... Ofzo...
ja alleen in de winkels is dat spul duurder, koop dan toch liever een kabeltje van sony dan zo'n goedkoop dingquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, maar als die mensen het hebben moeten sommige winkels het toch ook wel hebben?![]()
Oke altijd handig, voor als ik nog een keer naar Groningen verhuisquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef Eilanden het volgende:
Dat deed ze omdat jij het zo graag wilde Robbie
Jezus zeg, ik lees hier toevallig net, kom je hier nou echt alleen maar om weer ff tegen mij te zieken? Ik zat toen te stoken. Maar geeft niet hoor, dat je dat niet snapt. Ik stem altijd. Begrijpend lezen Robbie. Maar ook dat kun je blijkbaar niet. Ook niet als ik het je tien keer uitleg of zeg. De grap heb je wrs gemist die dag, of snapte je ook al nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat je praatziek bent ?
Maar er zijn vast nog mensen die het zich kunnen herrineren van de gemeenteraads verkiezingen dat je in eerste instantie niet ging stemmen. Vervolgens kreeg je allerlei reacties hier en uiteindelijk ben je toch gaan stemmen... Ofzo...
Naast mijquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oke altijd handig, voor als ik nog een keer naar Groningen verhuis![]()
Gemistquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef clauwheee het volgende:
Jezus zeg, ik lees hier toevallig net, kom je hier nou echt alleen maar om weer ff tegen mij te zieken? Ik zat toen te stoken. Maar geeft niet hoor, dat je dat niet snapt. Ik stem altijd. Begrijpend lezen Robbie. Maar ook dat kun je blijkbaar niet. Ook niet als ik het je tien keer uitleg of zeg. De grap heb je wrs gemist die dag, of snapte je ook al niet![]()
laatst voor mn nokia n73 ook een nieuwe headset gekocht (ebay) van nokia, scheelt me de helft van het geld dat ik er hier in nederland voor kwijt benquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef Superheld het volgende:
Ja heb dus in principe alleen het tussenstukje nodig maar het is nergens LOS te vinden, en ik ga niet voor 27 euro een nieuwe headset kopen van SE...Maar ik vertrouw niet alles op internet.
Ook al zou je niet stemmen ..... we hebben nog altijd geen stemplicht, dus als iemand niet stemt om wat voor reden dan ook, dan kan dat gewoon.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jezus zeg, ik lees hier toevallig net, kom je hier nou echt alleen maar om weer ff tegen mij te zieken? Ik zat toen te stoken. Maar geeft niet hoor, dat je dat niet snapt. Ik stem altijd. Begrijpend lezen Robbie. Maar ook dat kun je blijkbaar niet. Ook niet als ik het je tien keer uitleg of zeg. De grap heb je wrs gemist die dag, of snapte je ook al niet![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef Eilanden het volgende:
zou ik zeker iedereen aanraden om te gaan stemmen. Maar als iemand dat om wat voor reden dan ook niet wil, dan staat het wat mij betreft vrij om dat niet te gaan doen. Ben dus geen voorstander van stemplicht.
Heb zojuist even een hoofdtelefoon van senheiser gekocht @ bol, beter geluid en moest in principe toch een nieuwe hebben...Oude 2 dagen kwijt geraakt nadat ik 'em kreeg!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laatst voor mn nokia n73 ook een nieuwe headset gekocht (ebay) van nokia, scheelt me de helft van het geld dat ik er hier in nederland voor kwijt ben
Clauwhee zegt op MSN dat ze even een gaatje zoekt.quote:
Misschien mag je die van de tuinslang proberenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Clauwhee zegt op MSN dat ze even een gaatje zoekt.
Zwijg me over die Nokia headsets, heb er al 4 kapot in een half jaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laatst voor mn nokia n73 ook een nieuwe headset gekocht (ebay) van nokia, scheelt me de helft van het geld dat ik er hier in nederland voor kwijt ben
de ad-41 bevalt me nog prima i.t.t. voorgaande headsets van nokiaquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zwijg me over die Nokia headsets, heb er al 4 kapot in een half jaar
Jij denkt ook nergens anders aan, wel geil dat welquote:
quote:
verrassend slot inderdaadquote:
Je bent niet de enigequote:
Opbeurend bedoeld dan toch na een nederlaag hoop ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig ja. En morgen weer bij Liverpool
.
Ik had het gewoon over voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Opbeurend bedoeld dan toch na een nederlaag hoop ik
de supporters vergoeden een hoopquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:42 schreef pascalheister het volgende:
wat een amateurs, zich pas na 5 wedstrijden plaatsen![]()
Dat mag ook nogquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over voor de wedstrijd.
Daar kunnen de PSV-fans inderdaad nog een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
de supporters vergoeden een hoop
Eigenlijk alle Nederlandse supportersgroepenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar kunnen de PSV-fans inderdaad nog een puntje aan zuigen
Misschien dat Sylvana op Messenga biedtquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:32 schreef VoreG het volgende:
Fok! voor FOK crew veiling!!. Welke mongool gaat nou geld betalen voor een 'date' met die kneuzen
.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef appelsientje het volgende:
grappig de hele familie komt hieruit op de SGP
daar zit helemaal niemand tussen die ik zou willen datenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:32 schreef VoreG het volgende:
Fok! voor FOK crew veiling!!. Welke mongool gaat nou geld betalen voor een 'date' met die kneuzen
.
quote:
Say whatquote:Op woensdag 22 november 2006 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vernam dat jij graag PSV wilde zien spelen
Groningen - PSVquote:
gebeurt toch niet, de Euroborg is ons goed gezindquote:Op woensdag 22 november 2006 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, waarschijnlijk gaat dat niet door nee...
Jammer, had Groningen graag naar de overwinning geschreeuwd...
Glenn mag voor mij vanavond op de knopjes drukkenquote:Op woensdag 22 november 2006 07:02 schreef Againzender het volgende:
mogguh
Zo gelijk maar eens stemmen, eens kijken of ik de eerste ben.
Ik ben ook op tijd binnen... scheelt toch dat ik 's ochtends 10 min eerder weg ga... ben net de files voor.quote:Op woensdag 22 november 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Zo, gelukkig voor de regen en wind al binnen met amper files. Gisteren wel anders hier, stond vanaf Ridderkerk tot Gorinchem muurvast.
Gelukkig is Damien Rice megahit, zijn muziek is altijd al mooi maar deze wordt toch nog steeds elke keer beter, heerlijk.
mijn vrouw gaat straks stemmen, ook voor haar moeder. Gelukkig zijn er twee potloden in het hokje, kan Axel mooi het stemhokje rood maken ondertussenquote:Op woensdag 22 november 2006 08:08 schreef DIGGER het volgende:
Mijn vrouw mag niet stemmen, hoef dus maar 1 keer te stemmen.
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:30 schreef Againzender het volgende:
Ik heb mijn stem trouwens in een kliko gegooid. Die hadden ze omgebouwd tot stembus omdat de oude stembussen al verkocht/weggegeven waren
da's geheimquote:Op woensdag 22 november 2006 08:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij ons de stemcomputer gebruiken.. ik ga zo stemmen als ik thuis ben.
Waar heb jij op gestemd als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 22 november 2006 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, waarschijnlijk gaat dat niet door nee...
Jammer, had Groningen graag naar de overwinning geschreeuwd...
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 09:07 schreef Againzender het volgende:
Ik zie net dat ik Gerard Arninkhof had moeten stemmen
http://www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php
O mijn hemel.. we hebben dus een stagaire.. 18 jaar.. die vult bovenstaande 'stemwijzer' in...quote:Op woensdag 22 november 2006 09:07 schreef Againzender het volgende:
Ik zie net dat ik Gerard Arninkhof had moeten stemmen
http://www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php
Goh, wat kunnen mensen toch van mening verschillen zeg!quote:Op woensdag 22 november 2006 07:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Benieuwd wat het wordt vanavond, als het maar geen linkse meerderheid wordt, da's het enige waarvan ik serieus zou balen.
Hier staat de tel. al roodgloeiend... gemiddeld 8 in de wachtquote:Op woensdag 22 november 2006 09:27 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen, rustig dagje vandaag (denk ik).
dat haalt het niet bij ons callcenterquote:Op woensdag 22 november 2006 09:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier staat de tel. al roodgloeiend... gemiddeld 8 in de wacht![]()
beangstigend. Ze stemt Wilders?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O mijn hemel.. we hebben dus een stagaire.. 18 jaar.. die vult bovenstaande 'stemwijzer' in...
vraagt ze, wat is de VOC![]()
, Wie is Mark Rutte?, Wie is Bony M?
Leren ze dan echt helemaal niks meer....
heeft ze deze al geprobeerd, die is veel makkelijker:quote:Op woensdag 22 november 2006 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O mijn hemel.. we hebben dus een stagaire.. 18 jaar.. die vult bovenstaande 'stemwijzer' in...
vraagt ze, wat is de VOC![]()
, Wie is Mark Rutte?, Wie is Bony M?
Leren ze dan echt helemaal niks meer....
Ze wist ook niet wie Wilders wasquote:Op woensdag 22 november 2006 10:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
beangstigend. Ze stemt Wilders?
weet ze al naar welk nummer ze haar stem moet SMS-en?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze wist ook niet wie Wilders was
en de Stomwijzer heeft ze idd al gedaan....
Ik neem aan dat je haar stempas hebt doorgescheurd? Zulke mensen mogen gewoon niet stemmen imoquote:Op woensdag 22 november 2006 11:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze wist ook niet wie Wilders was
en de Stomwijzer heeft ze idd al gedaan....
Dat zag er inderdaad knullig uitquote:Op woensdag 22 november 2006 11:27 schreef Bluezz het volgende:
Woutertje moest terug met stemmen, hij had de verkeerde stemkaart bij zich
Ik hoorde het op de radio, niet gezien dus.quote:
Nee... maar ze gaat wel SP stemmen....quote:Op woensdag 22 november 2006 11:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
weet ze al naar welk nummer ze haar stem moet SMS-en?
Ja, bij "zo'n tankstation met zo'n schelp"quote:Op woensdag 22 november 2006 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio, niet gezien dus.
Bij Evers belden ze Pechtold op, die was aan het stemmen bij de vorige werkgever van Bos
* Bluezz gaat vanavond maar weer stemmen bij haar toekomst
VVD zeker, ook op Mark?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:53 schreef VoreG het volgende:
en gestemd
Yup, ik zal altijd op de lijsttrekker stemmen, ik vind niet dat het enige waarde heeft om op de nummer 2 of 3 te stemmen.quote:
Ik welquote:Op woensdag 22 november 2006 11:57 schreef VoreG het volgende:
Yup, ik zal altijd op de lijsttrekker stemmen, ik vind niet dat het enige waarde heeft om op de nummer 2 of 3 te stemmen.
nooit van gehoordquote:Op woensdag 22 november 2006 12:04 schreef borisz het volgende:
Ik ga denk ik Jan MArijnissen stemmen.
O, bellen middels een vaste lijn kan al niet meer tegenwoordigquote:Op woensdag 22 november 2006 11:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
weet ze al naar welk nummer ze haar stem moet SMS-en?
Valt op zich wel mee hoor, maar het moet duidelijk in inkomen merkbaar zijn of je werkt of een uitkering vangt en de economie moet blijven draaien anders heb je niks aan 101 plannetjes. Dat biedt links te weinig/niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goh, wat kunnen mensen toch van mening verschillen zeg!
Links![]()
Al zou het voor de SP misschien goed zijn om nog 4 jaar (waarschijnlijk valt het kabinet toch eerder) de oppositie in te gaan om daarna NOG groter te worden.
Wow, ik geloof dat wij het ergens over eens zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee hoor, maar het moet duidelijk in inkomen merkbaar zijn of je werkt of een uitkering vangt en de economie moet blijven draaien anders heb je niks aan 101 plannetjes. Dat biedt links te weinig/niet.
Maar rechts doet mij duidelijk te weinig aan milieuproblematiek bijvoorbeeld.
De ideale partij in het midden bestaat alleen niet, PvdA, D'66 & CDA vind ik alle 3 echt helemaal niks.
daar heeft die kliko fabrikant handig op ingespeeld. Gouden handeltje zo.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:30 schreef Againzender het volgende:
Ik heb mijn stem trouwens in een kliko gegooid. Die hadden ze omgebouwd tot stembus omdat de oude stembussen al verkocht/weggegeven waren
echte VOC mentaliteitquote:Op woensdag 22 november 2006 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar heeft die kliko fabrikant handig op ingespeeld. Gouden handeltje zo.
ja; zeg maar een rampkabinet PvdA / CDA waar we recht op af stormenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:37 schreef DIGGER het volgende:
En daarom hoop ik dus niet op een linkse meerderheid.
Maar geen probleem met een linkse vertegenwoordiging in het Kabinet.
Helder toch?
quote:
hehe, waarom gooien zoveel mensen hun stembiljet wegquote:Op woensdag 22 november 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
moet je je voorstellen.... wij zien al die verkiezingen in het buitenland op tv. Dan zie je de biljetten in een mooi glazen box gaan of in van die echt stembussen....... de hele wereld ziet hier hoe wij ze in de kliko flikkeren![]()
wel jammer dat ze de stickers met 'oud papier' eraf hadden gehaald, dat had het plaatje wel compleet gemaakt.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je je voorstellen.... wij zien al die verkiezingen in het buitenland op tv. Dan zie je de biljetten in een mooi glazen box gaan of in van die echt stembussen....... de hele wereld ziet hier hoe wij ze in de kliko flikkeren![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
hehe, waarom gooien zoveel mensen hun stembiljet weg
Dat doe ik .. maar ik vind het maar een raar stukje...quote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef SCH het volgende:
http://www.trouw.nl/dever(...)_Boevink_Een_voorval
Goed lezen
uit het oosten hequote:Op woensdag 22 november 2006 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wel
Ik stem al jaren op Kant.
Omdat het én een vrouw is én ze zich hard maakt voor mijn sector
Omdat er geen stemplicht is?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
hehe, waarom gooien zoveel mensen hun stembiljet weg
en nu even in de context lezenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat er geen stemplicht is?
Ik de mijne ook bijna door de papierversnipperaar had gedaan?
En je hebt die nodigquote:Op woensdag 22 november 2006 14:00 schreef numero_uno het volgende:
Mijn huishoudster wil blijkbaar niet dat ik stem want opeens is mijn stembiljet spoorloos
je huishoudster kan nu opeens twee stemmen uitbrengen?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:00 schreef numero_uno het volgende:
Mijn huishoudster wil blijkbaar niet dat ik stem want opeens is mijn stembiljet spoorloos
hier kan het niet meer met je paspoort in ieder geval. In de jordaan hebben zo'n 700 mensen hun stempas nooit ontvangen, en die moesten zelf maar even een nieuwe gaan regelen, en nee, ook zij kunnen niet met hun paspoort stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En je hebt die nodig
Alleen met paspoort lukt 't zeker niet ?
Nee, volgens mij niet. Het probleem was dat mijn adres doorgestreept was en doorgestuurd is naar mijn nieuwe adres en volgens mij heeft ze gedacht dat ie nu ongeldig wasquote:Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En je hebt die nodig
Alleen met paspoort lukt 't zeker niet ?
Volgens mij was ze het niet eens met mijn politieke keuzequote:Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
je huishoudster kan nu opeens twee stemmen uitbrengen?
Dat heb ik nog nooit hoeven doen, zelfs niet toen ik net 18 was.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef dndiek het volgende:
Toch apart... ik gaf mijn stempas af en hoefde geen ID te laten zien
Maar hoe weten ze dan zeker dat dat mijn stempas is die ik gebruik?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit hoeven doen, zelfs niet toen ik net 18 was.
heb ik ooit nog nooit hoeven doen, ook niet als ik gemachtigd was.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef dndiek het volgende:
Toch apart... ik gaf mijn stempas af en hoefde geen ID te laten zien
Niet iddquote:Op woensdag 22 november 2006 14:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dan zeker dat dat mijn stempas is die ik gebruik?
Met die wet van identificatieplicht erbij is dat toch op z'n minst opmerkelijk te noemenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet idd. Er staat natuurlijk wel een geboortedatum op, maar daar kijken ze hier ook amper naar.
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef SCH het volgende:
http://www.trouw.nl/dever(...)_Boevink_Een_voorval
Goed lezen
vanavond hier ook even stemmen in het bejaardenhuisquote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef golfer het volgende:
Zo, het plaatselijke bejaardentehuis weer bezocht om aldaar mijn stem uit te brengen.
Wouden ze je niet daarhouden toen je de deur uitliep?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef golfer het volgende:
Zo, het plaatselijke bejaardentehuis weer bezocht om aldaar mijn stem uit te brengen.
Woudenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:51 schreef DarkShine het volgende:
Wouden ze je niet daarhouden toen je de deur uitliep?
Wouden en wilden kan allebei hoorquote:
Anno!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wouden en wilden kan allebei hoor.
Ben pas over twee uur thuisquote:
Wouden mag alleen in de spreektaal.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wouden en wilden kan allebei hoor.
Kutkind, morgen 9-17, vrijdag 9-17quote:
In een kroeg wordt toch spreektaal gesprokenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wouden mag alleen in de spreektaal.
Life is a bitch.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kutkind, morgen 9-17, vrijdag 9-17.
Ben al bij dat ik een PC op m'n stageplek hebquote:
quote:
Oh, die van dat meervoud wist ik geen eensquote:Op woensdag 22 november 2006 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Nee, zelfs dan is het fout.
De onvoltooid verleden tijd van willen is wou of wilde in het enkelvoud en alleen wilden in het meervoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |