Grote jongen!quote:
Hoe smaakt dat?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef tonks het volgende:
tvp
Kogelbiefstukje wel, he?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond :
Rijst broccoli/kaas biefstukkie
[afbeelding]
Boontjes, gebakken aardappeltjes en een stukje vlees/vleesvervanger?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:46 schreef Fuente het volgende:
Ik weet het nog niet voor vanavond.. ben alleen thuis en heb geen zin om veel moete te doen, en wil ook geen snackvoer halen... iemand lekkere tips?
Denk dat dat het idd wordt, gebakken rosti, roergebakken groente en iets van vlees...quote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Boontjes, gebakken aardappeltjes en een stukje vlees/vleesvervanger?
Makkelijk, lekker en snel!
De kleur is prima Martijnquote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef Martijn_77 het volgende:
chinese tomatensoep
Deze van de oud Maoist?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef Martijn_77 het volgende:
chinese tomatensoep
Nee, ik hou niet van links is mij veel te linkquote:
Aardappelsquote:Op donderdag 23 november 2006 16:19 schreef Muck het volgende:
net een sneetje brood met peper-paté
vanavond kipcordon bleu, maar wat ik daarbij eet weet ik nog niet
dat kanquote:
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
dat kan
als ik er dan ook nog sla bij maak voor de vitamientjes, is het helemaal goed
dank je
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 23 november 2006 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet zo nog ff iets gaan bouwen. Moet plotseling thuis eten, heb niks in huis... toch maar eens kijken hoe ik dat op ga lossen
Hey! dat heb ik ook gemaakt en gegetenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hutspot met een gehaktbal.
Doe net als ik:quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:40 schreef Koningin het volgende:
Geen idee wat het vandaag gaat worden, moet alleen eten.
Denk dat ik een eitje ga bakken.
quote:
Met een beetje aromat is het nog lekkerder.quote:
Het meest veelzijdige stukje vlees. K1P.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Nu koffie, straks bij m'n ouders iets met kip.
Goed idee zeg!quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:58 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Vanavond word het een omelet met de restjes marcaroni erdoor
Dat ziet er heerlijk uit! Recept?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:45 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Kabeljauw in een tomatensaus uit de oven met gebakken aardappels.
Mjammie!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:45 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Kabeljauw in een tomatensaus uit de oven met gebakken aardappels.
Hier is dan het recept, hopelijk net op tijd voor de boodschappen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat ziet er heerlijk uit! Recept?![]()
tzatziki met broodquote:
Dat is zeker een goeie combinatie. .En dus lekker ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:47 schreef Mikkie het volgende:
Stokbroodjes met kruidenboter en kipfilet. Een prima combi, vind ik
Had je nog stokbroodjes over danquote:Op zondag 26 november 2006 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zeker! Helaas is nu m'n kipfilet op
Is ook lekker met rauwe andijvie stamppotquote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef Muck het volgende:
ik heb ook verse worst op
maar dan met rauwe andijvie stamppot
Jupiler is pis. Probeer is een Chimay Blue. Of een Westvleteren 12. (NIET TE KRIJGEN IN DE WINKEL)quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:52 schreef dezenickiscool het volgende:
Jupiler !!!
Belgisch bier > alles
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:33 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Vanavond word het ravioli con formaggi e noci met een knoflook-crème fraiche saus.
Nog NOOIT macaroni gegeten? Wow..quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:50 schreef SHE het volgende:
Macaroni wordt het, nog nooit gegeten, dus ben benieuwd!
Meen je dat nou echt?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:50 schreef SHE het volgende:
Geen grap..ik heb nog nooit macaroni gegeten.quote:
Hopelijk maakt je vriend dan echte macaroni en niet van die elleboogjes uit een Honig-pak.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:01 schreef SHE het volgende:
Geen grap..ik heb nog nooit macaroni gegeten.
Van huis uit eet ik nogal werelds, veel frans/italiaans/spaans en aziatisch..maar mijn moeder heeft nimmer macaroni voorgezet.
In Italië kennen ze inderdaad de macaroni, zoals wij die eten niet. Daar is het een soort rechte buisachtige spagetti.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:37 schreef SHE het volgende:
Wat is echte macaroni dan?
Ik dacht dat het een typisch hollands gerecht was ( los van de mac 'n cheese die ze in de states vreten )
dat eet ik alleen bij van der Valkquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk maakt je vriend dan echte macaroni en niet van die elleboogjes uit een Honig-pak.
Ben benieuwd wat je er van vindt.
Wij eten vanavond: tagliatelli met een champignonroomsaus, aspergetips en gegrilde kalfs-entrecotes.![]()
Is ook erg lekker, saus is wel pittig, maar ik hou daar wel van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:25 schreef kabouter.muts het volgende:
Hoe is die Sint pieters vis?
Ziet er verdomd lekker uit!
Hmmm, klote maar een patatje is ook lekkerquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:51 schreef Viking84 het volgende:
Wat eten we vandaag? Nou geen ovenschotel dus want die is mislukt. Shitoven.
Dus nu maar een patatje gehaald.
als je je verheugd had op een heerlijke groenteschotel (die heerlijk geurde vanuit de oven), dan is een patatje een behoorlijke domper. Bovendien had ik me voorgenomen om deze week alleen nog maar gezond te gaan etenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, klote maar een patatje is ook lekker![]()
Net gebakken aardappelen met witlof ham/kaas uit de oven (sorry Vinking)
Lekker was dat.
Morgen is het fijn weer woensdag, pizzadag dus![]()
Hoe was het?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:50 schreef SHE het volgende:
Logisch iddquote:Op woensdag 29 november 2006 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
Kommetje noodlesoep naar binnen aan het werken. Met stokjes uiteraard
(moet opquote:Op woensdag 29 november 2006 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
Kommetje noodlesoep naar binnen aan het werken. Met stokjes uiteraard
ik vond het wel ok!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |