Hoe was het piet spelen?quote:Op zondag 3 december 2006 14:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga ff huiswerk maken en dan CvS kijken straks
Weet ik, maar die bekijk ik opzettelijk niet. Dat is namelijk maar de helft en als ik het weer zie, wil ik wel meteen de hele serie. En dan het liefste ook zelf in bezit.quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Die kan je hier kijken: http://www.youtube.com/watch?v=Zr2tHsHzUi4
Zal ik zeker eens doen.![]()
Is het maar de helft?quote:Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Weet ik, maar die bekijk ik opzettelijk niet. Dat is namelijk maar de helft en als ik het weer zie, wil ik wel meteen de hele serie. En dan het liefste ook zelf in bezit.
Waarom heb je de leukste het laagst staan?quote:Op maandag 4 december 2006 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
1. Test
2. Coole
3. Hulp
4. Hoge Hoogte
5. Muziek
6. Prof
Vroeger stonden Surprise op 3 en Wegwijs op 2 maarja die zijn weg!
dit is MIJN mening en dat je het daar niet mee eens ben dat kan hequote:Op maandag 4 december 2006 13:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom heb je de leukste het laagst staan?![]()
Ja.quote:Op maandag 4 december 2006 13:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dit is MIJN mening en dat je het daar niet mee eens ben dat kan he
Alleen omdat Wegwijspiet er niet meer bij wasquote:Op maandag 4 december 2006 14:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oja kijk eens wie hier de meeste stemmen had: Welke piet vind jij het leukst?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |