Hoe was het piet spelen?quote:Op zondag 3 december 2006 14:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga ff huiswerk maken en dan CvS kijken straks
Weet ik, maar die bekijk ik opzettelijk niet. Dat is namelijk maar de helft en als ik het weer zie, wil ik wel meteen de hele serie. En dan het liefste ook zelf in bezit.quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Die kan je hier kijken: http://www.youtube.com/watch?v=Zr2tHsHzUi4
Zal ik zeker eens doen.![]()
Is het maar de helft?quote:Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Weet ik, maar die bekijk ik opzettelijk niet. Dat is namelijk maar de helft en als ik het weer zie, wil ik wel meteen de hele serie. En dan het liefste ook zelf in bezit.
Waarom heb je de leukste het laagst staan?quote:Op maandag 4 december 2006 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
1. Test
2. Coole
3. Hulp
4. Hoge Hoogte
5. Muziek
6. Prof
Vroeger stonden Surprise op 3 en Wegwijs op 2 maarja die zijn weg!
dit is MIJN mening en dat je het daar niet mee eens ben dat kan hequote:Op maandag 4 december 2006 13:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom heb je de leukste het laagst staan?![]()
Ja.quote:Op maandag 4 december 2006 13:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dit is MIJN mening en dat je het daar niet mee eens ben dat kan he
Alleen omdat Wegwijspiet er niet meer bij wasquote:Op maandag 4 december 2006 14:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oja kijk eens wie hier de meeste stemmen had: Welke piet vind jij het leukst?![]()
En daarom wisten ze van gekheid niet meer op wie ze moesten stemmen.quote:Op maandag 4 december 2006 14:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen omdat Wegwijspiet er niet meer bij was![]()
Er zijn tijdens het sinterklaasfeest gistermiddag wel een aantal geweest hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind het wel vreselijk jammer dat ik helemaal geen optredens heb gezien enzo.![]()
Waar dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Er zijn tijdens het sinterklaasfeest gistermiddag wel een aantal geweest hoor
Dat vind ik knap, het was gisteren nml live op tvquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O daar ja dat had ik vorige week al gezien op TV.![]()
Huh was het gisteren live op TV?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:48 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, het was gisteren nml live op tv
p.s. jij reageert snel![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Huh was het gisteren live op TV?![]()
Oh ok, dan was dat van eergisteren dus een herhalingquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Nobody dat Feest in Ahoy was vorige week vrijdag zaterdag en zondag (dus 24 25 en 26 nov) in Rotterdam en de 26ste op TV
Het werd live herhaaldquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Oh ok, dan was dat van eergisteren dus een herhaling
quote:
Ja het was een leuke serie idd (al heb ik de laatste paar afleveringen gemist)quote:Maar de serie is alweer afgelopen![]()
Het was weer leuk, maar ik miste Wegwijspiet enorm. Snipper was echter geweldig![]()
Z'n lachpoeder werkte wel en hij had ook de weg naar Nederland gevonden.quote:Op maandag 4 december 2006 14:09 schreef TJDoornbos het volgende:
als hij wat uitvind gaat er altijd wat mis.......zie Proefpiet, zie vorig jaar toen die door lief te zijn voor Tante Toets de pieten in gevaar bracht
Omdat Hulppiet aan het roer draaide, Profpiet voer verkeerdquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
en hij had ook de weg naar Nederland gevonden.![]()
O.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat Hulppiet aan het roer draaide, Profpiet voer verkeerd![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O.Was dat toen Hulppiet deed of hij een haai zag?
Oke dan hebben we het misschien toch een beetje aan hem te danken dat ze goed zijn aangekomen.quote:
Gevaar?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Prof is een gevaar maar gelukkig kunnen de andere pieten hem de baas!!!
Ik heb de Generale wel, echt leuk!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb alle dvd's op de Generale na en heb het feest 2005 ook op dvd
Ik heb het wel gezien..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga straks maar eens sesamstraat kijken, tis tenslotte weer een jaar geleden dat ik dat gezien heb!!
Anita die met 'Sinterklaas' ging zoenen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:51 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien..
Ow wacht, dit ging over GTST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |