Dankjewel.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo OP aangepast, Bagger verwijderd en game on
Dat gebeurt alquote:Op donderdag 30 november 2006 21:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Er zit godverdomme weer iemand te kloten. In die paar vieuws kunnen er nooit ineens zoveel stemmen zijn bijgekomen. Kan het niet zo gemaakt worden dat je per IP-adres maar 1 keer kan stemmen?
Ja.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een hoop werk moet dat geweest zijn
je kijkt het sinterklaaszjoernaal?
En daar kijk je samen met je kinderen naar?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja het is leuk maar De club van Sinterklaas is nog leuker.
Het volk denkt daar blijkbaar heel anders over.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Er gaat niets boven de Wegwijspiet
Nee ik kijk daar naar.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En daar kijk je samen met je kinderen naar?
Ik zou je kunnen NSBen natuurlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het volk denkt daar blijkbaar heel anders over.
Ja rummikub en risk ofzoquote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee ik kijk daar naar.Voor sommige dingen ben je nooit te oud.
NSBen?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou je kunnen NSBen natuurlijk
Weer zo'n vrij onbekende piet, dus volgens mij wordt er weer wat aangerommeld.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Weer zo'n vrij onbekende piet, dus volgens mij wordt er weer wat aangerommeld.
Dat is wel zo want er waren meer dan 10 stemmen bijgkomen in een paar vieuws dus het kan niet anders.quote:
Ik wist niet dat Marc-Marie er ook een was.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, zullen we het weer over pietjes hebben?
Oet moan !quote:Op donderdag 30 november 2006 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, zullen we het weer over pietjes hebben?
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Marc-Marie er ook een was.
PSSSSTquote:Op donderdag 30 november 2006 21:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Onee volgens mij zijn er weer 5 baggerstemmen bijgekomen.![]()
Ja wat wil je nou.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Onee volgens mij zijn er weer 5 baggerstemmen bijgekomen.![]()
Dat dit gewoon eerlijk verloopt maar blijkbaar zijn er een stelletje zieligerds die het 'stoer' vinden om dit allemaal anoniem te verpesten.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
We rekenen Surprisepiet Junior gewoon niet mee, omdat er vals gespeeld is. Ze hebben ergens een linkje geplaatst waar iedereen op klikte en daardoor automatisch stemde.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Die vorige ( Welke piet vind jij het leukst? ) verliep tenminste nog eerlijk.![]()
Waar stond die link dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:20 schreef Frey het volgende:
[..]
We rekenen Surprisepiet Junior gewoon niet mee, omdat er vals gespeeld is. Ze hebben ergens een linkje geplaatst waar iedereen op klikte en daardoor automatisch stemde.
Daar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waar stond die link dan?
Oke bedankt. Ik heb zin om er op te reageren maar dat zal ik maar niet doen want dan komt het topic weer omhoog.quote:
Trouwens het is 'hop hop hop'.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
hap hap hap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |