Je hebt de knoop doorgehakt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
[..]
Liev van je.Ik denk zelf eigenlijk dat het wel zal meevallen, maar mochten we elkaar de tent uitvechten, dan kom ik gewoon een paar dagen bij jou bivakkeren.
Eigenlijk wel. Ik heb het zó gehad.quote:
Kan me dat heel goed voorstellen..quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik heb het zó gehad.![]()
Klinkt goed.quote:Het regelt zich misschien wel gewoon allemaal. Ik ga in elk geval een mail sturen aan die gozer van het uitzendbureau met wie ik laatst gesproken heb. Die is heel enthousiast over me en wilde graag op zoek gaan naar een geschikte functie.
Ik heb ook gewoon genoeg van al dat gereis. Dat is toch best wel vermoeiend. En er is hier niets meer om voor te blijven. Mijn werk is te saai voor woorden, ik heb geen hondenbeestjes meer...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan me dat heel goed voorstellen..
Ach ja, en als ik een beetje een redelijke baan weet te versieren, dan kan ik misschien op korte termijn ook best een studentenkamer ofzo vinden waar ik een poosje kan bivakkeren. Ik ga er van uit dat het gewoon mogelijk moet zijn om in R'dam een baan te vinden die veel beter betaalt dan wat ik nu heb.quote:Klinkt goed.Gaat vast wel goed komen dan.
Je zou idd ook meteen langer kunnen blijven..quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook gewoon genoeg van al dat gereis. Dat is toch best wel vermoeiend. En er is hier niets meer om voor te blijven. Mijn werk is te saai voor woorden, ik heb geen hondenbeestjes meer...
Ik weet niet hoe en wat, maar in ieder geval denk ik wel dat je snel een redelijke baan hebt in de omgeving Rotterdam.quote:Ach ja, en als ik een beetje een redelijke baan weet te versieren, dan kan ik misschien op korte termijn ook best een studentenkamer ofzo vinden waar ik een poosje kan bivakkeren. Ik ga er van uit dat het gewoon mogelijk moet zijn om in R'dam een baan te vinden die veel beter betaalt dan wat ik nu heb.
Huh?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou idd ook meteen langer kunnen blijven..
Dat denk ik ook. Ik heb nu een functie op MBO-niveau en ik verdien acht euro nogwat per uur.quote:Ik weet niet hoe en wat, maar in ieder geval denk ik wel dat je snel een redelijke baan hebt in de omgeving Rotterdam.
Bedoel je dat de weekenden dus niet naar huis gaat.quote:
Je hebt er iig de opleiding voor.quote:Dat denk ik ook. Ik heb nu een functie op MBO-niveau en ik verdien acht euro nogwat per uur.Dat kan wel beter lijkt me.
Neuh, wat moet ik hier nog? Ik zorg wel dat ik alle waardevolle zaken (mijn iMacquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bedoel je dat de weekenden dus niet naar huis gaat.![]()
Daarom.quote:Je hebt er iig de opleiding voor.
Goed plan. Doet-ie ook wat voor zijn centen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh, wat moet ik hier nog? Ik zorg wel dat ik alle waardevolle zaken (mijn iMac) uit het huis verwijder. De meubels laat ik staan, want dat is goed voor de verkoop. Ik geef de sleutel aan de makelaar en hij zoekt 't maa
quote:Daarom.Moet goed komen.
nu wel updatequote:
neequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt op de therapie geleerd dat depri-zijn iets is om je over te verheugen?
Mijn bod van 5000 blijft staanquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Die TT klopt wel.Ik voel me een beetje kut. Ik heb genoeg van mijn baan, ik heb genoeg van Leeuwarden, ik wil naar Rotterdam, ik mis mijn lief, ik wil van dit verrotte huis af.
quote:Op woensdag 22 november 2006 07:09 schreef Causa het volgende:
Ging de klok maar niet voorbij zeven uur.
Hoest mop?quote:
Succesquote:Op woensdag 22 november 2006 07:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag weer proberen te werken.
Ik weet het nog niet.quote:
Nu alweer. Goed heejquote:Op woensdag 22 november 2006 07:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag weer proberen te werken.
Kun je niet weer ff onder de wol duiken dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 07:44 schreef Causa het volgende:
Ik weet het nog niet.
Ik heb geprobeert m'n zus voor vandaag te cancellen om me geheel aan therapie te wijden, maar ik heb haar nog niet te pakken gekregen.
Ik heb wel een bijzonder kort nachtje gehad en dat merk je.
Ik ben niet meer misselijk. Had alleen nog wat koorts met het concert.
Omdat ik er ziek uitzag gister heb ik eindelijk weeres wat makeup gebruikt. Maar nu heb ik last van m'n huid.
Ik zie wel vandaag dan.
En hoe gaat het met jou?
Ja julliequote:Op woensdag 22 november 2006 08:08 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Wij zijn er wel uit: wij kopen hem niet!
Vanavond 20:00 uurquote:
Ik wil eik met een groep Joego's voor de deur van het stemlokaal gaan staan om een positieve wending te geven aan iemands mening. Ik verwacht dan ook een overwinning van de vrije meningquote:Op woensdag 22 november 2006 08:22 schreef het_fokschaap het volgende:
nog niet gestemd, maar zijn er al exit polls ? Dan kan ik daar evt. m'n taktische stem op aanpassen
Andreas Ensemblequote:Op woensdag 22 november 2006 08:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja jullieWij neigen naar ja
Maar zaterdag wil ik echt de knoop doorhakken
![]()
Net als in Friendsquote:Op woensdag 22 november 2006 08:27 schreef het_fokschaap het volgende:
Andreas Ensemble
en anders iets via miss d'r werk
nemen we toch samen met jullie een huisje in een pandje van d'r werk
gezellig
lekker de deur plat lopen
Nee ik kan m'n doffe hoofd eigenlijk wel nuttig inzetten voor m'n moetjes van vandaag.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun je niet weer ff onder de wol duiken dan?
Ja alles goed hier.Ik hoorde alleen gisteren dat we binnenkort over een woning moeten gaan beslissen of we hem willen kopen of niet en we zijn er nog niet uit
![]()
Hoe D66 zich staande hield tegenover die simplo's was wel tof om te zienquote:Op woensdag 22 november 2006 08:37 schreef Causa het volgende:
Nu nog even de debatten van gisteravond online zoeken, want ik heb heel wat gemist geloof ik.
Mja onderbuik gevoel hoort sowieso bij zo'n beslissing. Dat het nieuwbouw is maakt het nog moeilijker. Daarnaast zullen er altijd nadelen zijn aan een eerste huis. Je kunt niet verwachten het perfecte huis te hebben de eerste keer. Magoed, afwachten maarquote:Op woensdag 22 november 2006 08:34 schreef Causa het volgende:
Dat is een flinke beslissing. Het leuke van een huis kopen is dat je goed slaagt bij het volgens van je onderbuik gevoelens. Het verstandelijke blijft helemaal over voor hypotheekregelingen.
ok. Ik zal ff naar uitzending gemist surfen.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe D66 zich staande hield tegenover die simplo's was wel tof om te zien![]()
Balkie en Rutte deden het verdomde goed imhoDie GroenLinks trien moeten ze programmeren op tijdstippen dat niemand kijkt
Bos was wel ok maar nogal "kijk eens wat slecht" zonder echt in te gaan op wat er moet gebeuren en als ie dat al zei was het een kutplan
Uitzendinggemist.nl moet ze wel hebben denk ik
![]()
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja onderbuik gevoel hoort sowieso bij zo'n beslissing. Dat het nieuwbouw is maakt het nog moeilijker. Daarnaast zullen er altijd nadelen zijn aan een eerste huis. Je kunt niet verwachten het perfecte huis te hebben de eerste keer. Magoed, afwachten maar![]()
* Causa knuffelt Frutsel plat en deelt haar tostiquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe D66 zich staande hield tegenover die simplo's was wel tof om te zien![]()
* Frutsel is plat...quote:Op woensdag 22 november 2006 08:47 schreef Causa het volgende:
[..]
* Causa knuffelt Frutsel plat en deelt haar tosti
ham of mosterd ff zelf toevoegen indien gewenst
proberuhquote:Op woensdag 22 november 2006 08:53 schreef Causa het volgende:
Ananas Frutsel?
Nouja, je moet het zelf weten. Het is nu helemaal jou helft.
mijn neefje zegt toevallig de heledag ananas. Dat vind hij een leuk woord. en hij houdt ook van een liedje waar het woord ananas in zit, maar ik ben ff kwijt welk lied dat was. Ik herinner me alleen ananas.
Ananas is lekker in de gado gado, ananaschutney, op de pizza, gedompeld in beslag en gefrituurd.
Niet zo'n gek idde. ik heb ananas in huis. ik zou er iets van kunnen maken
Met een kiezerspas kun je bij alle stembureaus in de gemeente stemmen. In Rotterdam krijg je standaard een kiezerspas.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:59 schreef Causa het volgende:
Waar komt dat woord kiezerspas eigenlijk vandaan? ik lees net dat Bos dat ding vanmorgen thuis moest ophalen nog.
Waarom ken ik dat woord niet en waar is ie goed voor.
Zijn nog steeds dingen die ik niet weet
zit dat zoquote:Op woensdag 22 november 2006 09:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met een kiezerspas kun je bij alle stembureaus in de gemeente stemmen. In Rotterdam krijg je standaard een kiezerspas.
ETA 17:30 uurquote:Op woensdag 22 november 2006 07:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Succes![]()
Wel even stemmen tussendoor heh![]()
![]()
In Amsterdam ist inderdaad potlood.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Al gestemd, met potlood en dan je stembiljet in zo'n grote kliko gooien...voelde me net een beroemdheid, alleenm iste ik de camera's
vvd-maatjequote:Op woensdag 22 november 2006 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Al gestemd, met potlood en dan je stembiljet in zo'n grote kliko gooien...voelde me net een beroemdheid, alleenm iste ik de camera's
Nouja, ik kreeg een keer een soortgelijke vraag (Wanneer ik was uitgerekend) zonder dat ik misselijk was.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik kreeg hier al de opmerking of ik toevallig zwanger was (2x in twee weken misselijk thuis). Het moet niet gekker worden
.
quote:
Daar word je ook niet echt happy vanquote:Op woensdag 22 november 2006 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik kreeg een keer een soortgelijke vraag (Wanneer ik was uitgerekend) zonder dat ik misselijk was.
Het gaat vandaag een stuk beter gelukkigquote:Vervelend, je wordt ook zo slap van misselijk zijn.. Beterschap!
Het meest idiote was nog wel dat ik toen erg mager was.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Daar word je ook niet echt happy van.
Mooi zo, lekker uitzieken deze week en dan volgende week weer beter!quote:Het gaat vandaag een stuk beter gelukkig
Waar ga je dit jaar voor eik? Ik ben VVD'er in hard en nieren sinds dit jaarquote:Op woensdag 22 november 2006 10:20 schreef Frutsel het volgende:
(niet dat ik het dit jaar stem, maar wel bijna)
anders altijd hoor
Het is geen Tagliatelle maar een wormquote:Op woensdag 22 november 2006 11:12 schreef Causa het volgende:
Nu ben ik er nog steeds niet achter hoe tagliatelle van een centimeter breed door vergietgaatjes van nog geen halve centimeter kan geraken
Waarschijnlijk CDA... alleen op geen links kabinet te krijgen.. moeten ze de grootste worden...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar ga je dit jaar voor eik? Ik ben VVD'er in hard en nieren sinds dit jaar![]()
![]()
Heuj, nog bedankt voor je mailtje, heb het doorgelezenquote:Op woensdag 22 november 2006 10:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik kreeg hier al de opmerking of ik toevallig zwanger was (2x in twee weken misselijk thuis). Het moet niet gekker worden
.
Kortzichtig gelulquote:
Heul niet nodig man. Huidige vreemdelingen beleid is primaquote:Op woensdag 22 november 2006 11:32 schreef Triggershot het volgende:
We gooien alleen de grenzen dicht voor niet westerse allochtonen voor een tijdje, zodat we alles een beetje in eigen land in orde hebben, integratie, werk, taal etc.
Een asociaal beleid voor de buitenwereld, maar sociaal voor de interne zaken.
Huidige beleid is al 'asociaal' geweestquote:Op woensdag 22 november 2006 11:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heul niet nodig man. Huidige vreemdelingen beleid is prima![]()
Wil oekiepoek een knuffel?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:29 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind het asociaal om de grenzen dicht te gooienLinkse knuffelaars hoef ik niks van te hebben maar asociaal beleid ben ik ook niet voor.
Ywquote:Op woensdag 22 november 2006 11:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heuj, nog bedankt voor je mailtje, heb het doorgelezen
Wat is er mis met maandag?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maandag was een kutdag, drom.De TT is outdated.
Ga je het me nog vertellen waarom of?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets inherents, maar afgelopen maandag was een kutdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |