Ik zit echt als een zombie voor mijn pc.......... te weinig slaap....................quote:
Het leek wel of gister heel NL een wat mindere dag had.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben niet depri. Had gisteren een minder goede dag, maar dat is over hoor
* Causa stuurt Sitethief per direct naar bed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik zit echt als een zombie voor mijn pc.......... te weinig slaap....................
Zit op stage, staat beetje slecht om hier te gaan slapen,quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:18 schreef Causa het volgende:
[..]
* Causa stuurt Sitethief per direct naar bed.
Beterschap!quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Overgeven is ranzig.
* Geartsjuh is dus weer ziek.
kan jou 't skele keesquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:19 schreef Sitethief het volgende:
Zit op stage, staat beetje slecht om hier te gaan slapen,.
Ik las het stuk van m'n tante nog eens. Ze schreef ook dat Opalief de eerste vakbond hielp oprichten;quote:Maarre Causa wat ga je stemmen dan?
Oh, ik dacht ff dat je Verdonk irl gezien had net.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Overgeven is ranzig.
Beterschapquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Overgeven is ranzig.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:46 schreef Causa het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ff dat je Verdonk irl gezien had net.
Ik ben ook nooit lang ziek, dat klopt. Maar ik ben gewoon niet vaak ziek. En nu twee weken achter elkaar. Is wel vervelend. Maar ik moet niet klagen, dit stelt niks voorquote:Gelukkig ben je 'gewoon' een beetje ziek. Ik ben er zomaar zeker van dat je vlotjes weer opgeknapt bent
Don't ask why. Ik hoop gewoon dat ik gelijk heb
Thanksquote:Veel beterschap Geartsjuh, en evengoed een goededag gewenst![]()
Hey nieuw bloed,quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:51 schreef tass het volgende:
Goeiemorgen nog net allemaal...
Ik zit hier nog half te slapen voor de pc
Soms welquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:54 schreef tass het volgende:
Dank je wel Alice = lief
* Alicey heeft ook extra koffie op en idd, de zon schijnt weer evenquote:enne depri?? Vandaag wat minder volgens mij, ook hier geld; de zon schijnt ( een beetje) en de koffie slaat ook aan![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:57 schreef tass het volgende:
Jeetje wat een welkom zeg :-D
En mag ik er ook een cappucino van maken met een Heeeeeeleboel schuim??
Zwarte espresso is niks voor mij
ik gaap nog even hoor als het mag
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Causa geeft de slagroom door aan Tass. Extra lekker op de cappu
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
en heerlijk bescheiden, isse ookquote:
Môgge tassquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:51 schreef tass het volgende:
Goeiemorgen nog net allemaal...
Ik zit hier nog half te slapen voor de pc
middag Papsquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Môgge tass
En de rest ook een goeiemorgen oeps... middag alweer![]()
Mjammmmquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef Causa het volgende:
[..]
middag Paps![]()
* Causa geeft Papabear een darrrrrk rrrrroast
ywquote:
Dat klinkt als een strak planquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:42 schreef Causa het volgende:
[..]
yw
overigens.. zin en tijd in een écht bakkie?![]()
![]()
beterschapquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Overgeven is ranzig.
zuchtquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, in ieder geval pas na de verkiezingen...en dan eerst nog even napraten natuurlijk
ik schrijf met rechts, dus ik stem ook rechtsquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zuchtje ontkomt er nergens aan
* Memento-Mori stemt overigens ook links
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:25 schreef VonHinten het volgende:
Dames Depri Dag? Tijd dat een Opgewekte Kerel zich meldt..
ik stem sp met een voorkeusstem voor een oudklasgenootquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik schrijf met rechts, dus ik stem ook rechts
vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik stem sp met een voorkeusstem voor een oudklasgenoot
Wellicht een beetje, maar ik heb in de 1e bij hem in de klas gezeten en sinds de 4e is hij er zo fanatiek mee bezig dat ik het hem gewoon echt gunquote:
Ik ga niet SP stemmenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
beterschap
straks kun je morgen niet stemmen op de SP
GroenLinks inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
GroenLInks of pvda danof pvdd
quote:
quote:
Nee gaat wel over de komende 4 jaar. Ok met een links kabinet, ik gok, max 10 maanden maar tochquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:25 schreef VonHinten het volgende:
Dames Depri Dag? Tijd dat een Opgewekte Kerel zich meldt..
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee gaat wel over de komende 4 jaar. Ok met een links kabinet, ik gok, max 10 maanden maar toch![]()
Jouw schoenen zijn een stuk minder boeiend op dit moment![]()
Mijn vliegticket ligt al klaarquote:
wb Reya,quote:
Alweer eenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Causa het volgende:
[..]
wb Reya,
Ik ook
ik ben ziekjes geworden![]()
Volgens mij is het stress
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Causa het volgende:
Ik heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:03 schreef livEliveD het volgende:
Wij gaan op de volgende meet elkaar in de haren vliegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
9 december zou nog vrij zijn in mijn agenda (quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Nu we het toch over de meet hebben, wordt het nou 9 december?
Allebei jarig?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Wij kunnen niet 9 december, vieren we onze verjaardag met de gezinnen van beide kanten
schaap pas geweest en ik eind decemberquote:
"ongeveer" dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap pas geweest en ik eind december
af en toe, vandaag was ik het weer kwijt idd.quote:
Heb ik vanmiddag zo'n slechte invloed op je gehad?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Causa het volgende:
[..]
Het was vast het pinkje espressoquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag zo'n slechte invloed op je gehad?![]()
![]()
maand en 4 dagen ertussen...dichtbij elkaar genoeg om het samen te vieren en maar eenmaal de familie op bezoek te krijgenquote:
Een beetje kwijt of een beetje erg kwijt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben mijn stempas een beetje kwijt.
Nou eh... Hij zat in mijn handtas, in het voorvak. Maar daar zit 'ie nu niet meer in en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat kan. Ik raak eigenlijk nooit spullen kwijt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een beetje kwijt of een beetje erg kwijt?
Da's wel erg lullig.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou eh... Hij zat in mijn handtas, in het voorvak. Maar daar zit 'ie nu niet meer in en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat kan. Ik raak eigenlijk nooit spullen kwijt.Ik had 'm speciaal daarin gestopt zodat ik hem in elk geval niet zou kunnen vergeten...
Ik zal zometeen even zoeken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel erg lullig.
Heb je hem ook niet ergens anders gestopt later oid?
Kun je het UZB niet vragen of ze een baan voor je zoeken in Rotterdam en dan bij jequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Die TT klopt wel.Ik voel me een beetje kut. Ik heb genoeg van mijn baan, ik heb genoeg van Leeuwarden, ik wil naar Rotterdam, ik mis mijn lief, ik wil van dit verrotte huis af.
Misschien moet ik dat idd gewoon doen ja...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je het UZB niet vragen of ze een baan voor je zoeken in Rotterdam en dan bij jeinwonen en alleen in weekend naar huis in Lwd oid?
Je bent dan iig in Rotterdam en hebt daar een baan.. Hoef je ook niet alles in 1 keer te doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat idd gewoon doen ja...
Dat is waar. Ik heb mijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Alicey het volgende:
Je bent dan iig in Rotterdam en hebt daar een baan.. Hoef je ook niet alles in 1 keer te doen.
Dat laatste is wel een probleem ja.. Onzekerheid over wanneer je je huis verkoopt. Maar die onzekerheid heb je nu ook, plus nog ellende er bij..quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb mijnnet even gebeld. Hij vindt het op zich wel okay, maar hij denkt dat we elkaar nogal op de lip zullen zitten omdat zijn huisje zo klein is... Het punt is dat ik natuurlijk geen idee heb hoe lang het nog gaat duren voordat mijn huis is verkocht...
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een probleem ja.. Onzekerheid over wanneer je je huis verkoopt. Maar die onzekerheid heb je nu ook, plus nog ellende er bij..
Liev van je.quote:Je bent hier overigens ook welkom. Ook als jeje een keer zat is ofzo.
Je hebt de knoop doorgehakt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
[..]
Liev van je.Ik denk zelf eigenlijk dat het wel zal meevallen, maar mochten we elkaar de tent uitvechten, dan kom ik gewoon een paar dagen bij jou bivakkeren.
Eigenlijk wel. Ik heb het zó gehad.quote:
Kan me dat heel goed voorstellen..quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik heb het zó gehad.![]()
Klinkt goed.quote:Het regelt zich misschien wel gewoon allemaal. Ik ga in elk geval een mail sturen aan die gozer van het uitzendbureau met wie ik laatst gesproken heb. Die is heel enthousiast over me en wilde graag op zoek gaan naar een geschikte functie.
Ik heb ook gewoon genoeg van al dat gereis. Dat is toch best wel vermoeiend. En er is hier niets meer om voor te blijven. Mijn werk is te saai voor woorden, ik heb geen hondenbeestjes meer...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan me dat heel goed voorstellen..
Ach ja, en als ik een beetje een redelijke baan weet te versieren, dan kan ik misschien op korte termijn ook best een studentenkamer ofzo vinden waar ik een poosje kan bivakkeren. Ik ga er van uit dat het gewoon mogelijk moet zijn om in R'dam een baan te vinden die veel beter betaalt dan wat ik nu heb.quote:Klinkt goed.Gaat vast wel goed komen dan.
Je zou idd ook meteen langer kunnen blijven..quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook gewoon genoeg van al dat gereis. Dat is toch best wel vermoeiend. En er is hier niets meer om voor te blijven. Mijn werk is te saai voor woorden, ik heb geen hondenbeestjes meer...
Ik weet niet hoe en wat, maar in ieder geval denk ik wel dat je snel een redelijke baan hebt in de omgeving Rotterdam.quote:Ach ja, en als ik een beetje een redelijke baan weet te versieren, dan kan ik misschien op korte termijn ook best een studentenkamer ofzo vinden waar ik een poosje kan bivakkeren. Ik ga er van uit dat het gewoon mogelijk moet zijn om in R'dam een baan te vinden die veel beter betaalt dan wat ik nu heb.
Huh?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou idd ook meteen langer kunnen blijven..
Dat denk ik ook. Ik heb nu een functie op MBO-niveau en ik verdien acht euro nogwat per uur.quote:Ik weet niet hoe en wat, maar in ieder geval denk ik wel dat je snel een redelijke baan hebt in de omgeving Rotterdam.
Bedoel je dat de weekenden dus niet naar huis gaat.quote:
Je hebt er iig de opleiding voor.quote:Dat denk ik ook. Ik heb nu een functie op MBO-niveau en ik verdien acht euro nogwat per uur.Dat kan wel beter lijkt me.
Neuh, wat moet ik hier nog? Ik zorg wel dat ik alle waardevolle zaken (mijn iMacquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bedoel je dat de weekenden dus niet naar huis gaat.![]()
Daarom.quote:Je hebt er iig de opleiding voor.
Goed plan. Doet-ie ook wat voor zijn centen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh, wat moet ik hier nog? Ik zorg wel dat ik alle waardevolle zaken (mijn iMac) uit het huis verwijder. De meubels laat ik staan, want dat is goed voor de verkoop. Ik geef de sleutel aan de makelaar en hij zoekt 't maa
quote:Daarom.Moet goed komen.
nu wel updatequote:
neequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt op de therapie geleerd dat depri-zijn iets is om je over te verheugen?
Mijn bod van 5000 blijft staanquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Die TT klopt wel.Ik voel me een beetje kut. Ik heb genoeg van mijn baan, ik heb genoeg van Leeuwarden, ik wil naar Rotterdam, ik mis mijn lief, ik wil van dit verrotte huis af.
quote:Op woensdag 22 november 2006 07:09 schreef Causa het volgende:
Ging de klok maar niet voorbij zeven uur.
Hoest mop?quote:
Succesquote:Op woensdag 22 november 2006 07:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag weer proberen te werken.
Ik weet het nog niet.quote:
Nu alweer. Goed heejquote:Op woensdag 22 november 2006 07:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag weer proberen te werken.
Kun je niet weer ff onder de wol duiken dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 07:44 schreef Causa het volgende:
Ik weet het nog niet.
Ik heb geprobeert m'n zus voor vandaag te cancellen om me geheel aan therapie te wijden, maar ik heb haar nog niet te pakken gekregen.
Ik heb wel een bijzonder kort nachtje gehad en dat merk je.
Ik ben niet meer misselijk. Had alleen nog wat koorts met het concert.
Omdat ik er ziek uitzag gister heb ik eindelijk weeres wat makeup gebruikt. Maar nu heb ik last van m'n huid.
Ik zie wel vandaag dan.
En hoe gaat het met jou?
Ja julliequote:Op woensdag 22 november 2006 08:08 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Wij zijn er wel uit: wij kopen hem niet!
Vanavond 20:00 uurquote:
Ik wil eik met een groep Joego's voor de deur van het stemlokaal gaan staan om een positieve wending te geven aan iemands mening. Ik verwacht dan ook een overwinning van de vrije meningquote:Op woensdag 22 november 2006 08:22 schreef het_fokschaap het volgende:
nog niet gestemd, maar zijn er al exit polls ? Dan kan ik daar evt. m'n taktische stem op aanpassen
Andreas Ensemblequote:Op woensdag 22 november 2006 08:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja jullieWij neigen naar ja
Maar zaterdag wil ik echt de knoop doorhakken
![]()
Net als in Friendsquote:Op woensdag 22 november 2006 08:27 schreef het_fokschaap het volgende:
Andreas Ensemble
en anders iets via miss d'r werk
nemen we toch samen met jullie een huisje in een pandje van d'r werk
gezellig
lekker de deur plat lopen
Nee ik kan m'n doffe hoofd eigenlijk wel nuttig inzetten voor m'n moetjes van vandaag.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun je niet weer ff onder de wol duiken dan?
Ja alles goed hier.Ik hoorde alleen gisteren dat we binnenkort over een woning moeten gaan beslissen of we hem willen kopen of niet en we zijn er nog niet uit
![]()
Hoe D66 zich staande hield tegenover die simplo's was wel tof om te zienquote:Op woensdag 22 november 2006 08:37 schreef Causa het volgende:
Nu nog even de debatten van gisteravond online zoeken, want ik heb heel wat gemist geloof ik.
Mja onderbuik gevoel hoort sowieso bij zo'n beslissing. Dat het nieuwbouw is maakt het nog moeilijker. Daarnaast zullen er altijd nadelen zijn aan een eerste huis. Je kunt niet verwachten het perfecte huis te hebben de eerste keer. Magoed, afwachten maarquote:Op woensdag 22 november 2006 08:34 schreef Causa het volgende:
Dat is een flinke beslissing. Het leuke van een huis kopen is dat je goed slaagt bij het volgens van je onderbuik gevoelens. Het verstandelijke blijft helemaal over voor hypotheekregelingen.
ok. Ik zal ff naar uitzending gemist surfen.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe D66 zich staande hield tegenover die simplo's was wel tof om te zien![]()
Balkie en Rutte deden het verdomde goed imhoDie GroenLinks trien moeten ze programmeren op tijdstippen dat niemand kijkt
Bos was wel ok maar nogal "kijk eens wat slecht" zonder echt in te gaan op wat er moet gebeuren en als ie dat al zei was het een kutplan
Uitzendinggemist.nl moet ze wel hebben denk ik
![]()
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja onderbuik gevoel hoort sowieso bij zo'n beslissing. Dat het nieuwbouw is maakt het nog moeilijker. Daarnaast zullen er altijd nadelen zijn aan een eerste huis. Je kunt niet verwachten het perfecte huis te hebben de eerste keer. Magoed, afwachten maar![]()
* Causa knuffelt Frutsel plat en deelt haar tostiquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe D66 zich staande hield tegenover die simplo's was wel tof om te zien![]()
* Frutsel is plat...quote:Op woensdag 22 november 2006 08:47 schreef Causa het volgende:
[..]
* Causa knuffelt Frutsel plat en deelt haar tosti
ham of mosterd ff zelf toevoegen indien gewenst
proberuhquote:Op woensdag 22 november 2006 08:53 schreef Causa het volgende:
Ananas Frutsel?
Nouja, je moet het zelf weten. Het is nu helemaal jou helft.
mijn neefje zegt toevallig de heledag ananas. Dat vind hij een leuk woord. en hij houdt ook van een liedje waar het woord ananas in zit, maar ik ben ff kwijt welk lied dat was. Ik herinner me alleen ananas.
Ananas is lekker in de gado gado, ananaschutney, op de pizza, gedompeld in beslag en gefrituurd.
Niet zo'n gek idde. ik heb ananas in huis. ik zou er iets van kunnen maken
Met een kiezerspas kun je bij alle stembureaus in de gemeente stemmen. In Rotterdam krijg je standaard een kiezerspas.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:59 schreef Causa het volgende:
Waar komt dat woord kiezerspas eigenlijk vandaan? ik lees net dat Bos dat ding vanmorgen thuis moest ophalen nog.
Waarom ken ik dat woord niet en waar is ie goed voor.
Zijn nog steeds dingen die ik niet weet
zit dat zoquote:Op woensdag 22 november 2006 09:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met een kiezerspas kun je bij alle stembureaus in de gemeente stemmen. In Rotterdam krijg je standaard een kiezerspas.
ETA 17:30 uurquote:Op woensdag 22 november 2006 07:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Succes![]()
Wel even stemmen tussendoor heh![]()
![]()
In Amsterdam ist inderdaad potlood.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Al gestemd, met potlood en dan je stembiljet in zo'n grote kliko gooien...voelde me net een beroemdheid, alleenm iste ik de camera's
vvd-maatjequote:Op woensdag 22 november 2006 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Al gestemd, met potlood en dan je stembiljet in zo'n grote kliko gooien...voelde me net een beroemdheid, alleenm iste ik de camera's
Nouja, ik kreeg een keer een soortgelijke vraag (Wanneer ik was uitgerekend) zonder dat ik misselijk was.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik kreeg hier al de opmerking of ik toevallig zwanger was (2x in twee weken misselijk thuis). Het moet niet gekker worden
.
quote:
Daar word je ook niet echt happy vanquote:Op woensdag 22 november 2006 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik kreeg een keer een soortgelijke vraag (Wanneer ik was uitgerekend) zonder dat ik misselijk was.
Het gaat vandaag een stuk beter gelukkigquote:Vervelend, je wordt ook zo slap van misselijk zijn.. Beterschap!
Het meest idiote was nog wel dat ik toen erg mager was.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Daar word je ook niet echt happy van.
Mooi zo, lekker uitzieken deze week en dan volgende week weer beter!quote:Het gaat vandaag een stuk beter gelukkig
Waar ga je dit jaar voor eik? Ik ben VVD'er in hard en nieren sinds dit jaarquote:Op woensdag 22 november 2006 10:20 schreef Frutsel het volgende:
(niet dat ik het dit jaar stem, maar wel bijna)
anders altijd hoor
Het is geen Tagliatelle maar een wormquote:Op woensdag 22 november 2006 11:12 schreef Causa het volgende:
Nu ben ik er nog steeds niet achter hoe tagliatelle van een centimeter breed door vergietgaatjes van nog geen halve centimeter kan geraken
Waarschijnlijk CDA... alleen op geen links kabinet te krijgen.. moeten ze de grootste worden...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar ga je dit jaar voor eik? Ik ben VVD'er in hard en nieren sinds dit jaar![]()
![]()
Heuj, nog bedankt voor je mailtje, heb het doorgelezenquote:Op woensdag 22 november 2006 10:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik kreeg hier al de opmerking of ik toevallig zwanger was (2x in twee weken misselijk thuis). Het moet niet gekker worden
.
Kortzichtig gelulquote:
Heul niet nodig man. Huidige vreemdelingen beleid is primaquote:Op woensdag 22 november 2006 11:32 schreef Triggershot het volgende:
We gooien alleen de grenzen dicht voor niet westerse allochtonen voor een tijdje, zodat we alles een beetje in eigen land in orde hebben, integratie, werk, taal etc.
Een asociaal beleid voor de buitenwereld, maar sociaal voor de interne zaken.
Huidige beleid is al 'asociaal' geweestquote:Op woensdag 22 november 2006 11:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heul niet nodig man. Huidige vreemdelingen beleid is prima![]()
Wil oekiepoek een knuffel?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:29 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind het asociaal om de grenzen dicht te gooienLinkse knuffelaars hoef ik niks van te hebben maar asociaal beleid ben ik ook niet voor.
Ywquote:Op woensdag 22 november 2006 11:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heuj, nog bedankt voor je mailtje, heb het doorgelezen
Wat is er mis met maandag?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maandag was een kutdag, drom.De TT is outdated.
Ga je het me nog vertellen waarom of?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets inherents, maar afgelopen maandag was een kutdag.
Nee we moeten x keer zo snel chattenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:48 schreef Frutsel het volgende:
Dus eigenlijk na maandag moesten we een edit of een nieuw topic hebben
Als de peilingen uitkomen...dan zouquote:Op woensdag 22 november 2006 11:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heul niet nodig man. Huidige vreemdelingen beleid is prima![]()
Omdat ik een bieder benquote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef Causa het volgende:
Jij ontbreekt Triggershot
waarom ben jij niet bij de veiling kandidaat?
hop, aan het werkquote:Op woensdag 22 november 2006 12:32 schreef Causa het volgende:
Ontopic: Was Reya nog maar online. Die kan me zo motiverend helpen herinneren m'n k**klus voort te zetten, hoe dan ook.
Damequote:
Op een campus, soort uitwisselingsproject. Lijkt me erg interessant en leuk om te doenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:28 schreef miss_sly het volgende:
Tof Trin, zeker doen als je kunt
hoe, wat, waar?
And the reasons being?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:08 schreef Reya het volgende:
Ik heb vermoedelijk als een van de weinige Nederlanders op LibDem gestemd. Nou ja, ik ben in ieder geval niet de enige FOK!ker![]()
Volgens het handelsregister is er geen bedrijf gevestigd op jouw adres..quote:Op woensdag 22 november 2006 20:34 schreef Isegrim het volgende:
Hallo
Ik kreeg vandaag voor de tweede keer deze week een envelop van de Belastingdienst in de bus. Geen van beide was voor mij bestemd. Ze zijn voor twee verschillende bedrijven waar ik nog nooit van gehoord heb en die hier bij mijn weten nooit gevestigd zijn geweest. De eerste had ik al retour afzender gestuurd (inclusief uitleg op de envelop dat het hier verkeerd is), de tweede zal ik morgen ook maar retour afzender doen.
Straks is het van die gozer die mijn huis wilde kopen en heeft hij zijn schuldeisers mijn adres gegeven ofzo.
Oh, bedankt.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens het handelsregister is er geen bedrijf gevestigd op jouw adres..
Zou heel kortstondig op jouw adres gestaan kunnen hebben. Heb je dossiernummers of namen voor me? Kan wel kijken of ik dan meer kan checken..quote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, bedankt.Maar wat zou er dan gebeurd kunnen zijn?
Twee dikke blauwe enveloppen in één week, voor verschillende bedrijven.
Ik maak de enveloppen liever niet open, maar de huidige envelop is voor 'Deco Trading Import & Export B.V.'. De andere weet ik niet meer, omdat ik dacht dat het gewoon een vergissinkje was. Nu er nog eentje binnenkomt, begin ik te denken dat er meer aan de hand is.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou heel kortstondig op jouw adres gestaan kunnen hebben. Heb je dossiernummers of namen voor me? Kan wel kijken of ik dan meer kan checken..
In mijn geval wrs. laten we hopen van niet, maar wat is de poll?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:05 schreef Frutsel het volgende:
laten we hopen dat de poll van de NOS klopt
Hangt er van af of mijn login geblokkeerd is of niet. Maar zoniet, dan heb ik toegang. Zo wel, dan heb ik toegang na een paar dagen.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef Isegrim het volgende:
Heb jij KvK-toegang, Alicey? Kun je een uittreksel opvragen evt.? Betaal ik wel.
Toch niet de verfboer of een holding?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik maak de enveloppen liever niet open, maar de huidige envelop is voor 'Deco Trading Import & Export B.V.'. De andere weet ik niet meer, omdat ik dacht dat het gewoon een vergissinkje was. Nu er nog eentje binnenkomt, begin ik te denken dat er meer aan de hand is.
Wss loopt ie bij de schuldhulpverlening en daar regelen ze zijn postquote:Op woensdag 22 november 2006 20:34 schreef Isegrim het volgende:
Hallo
Ik kreeg vandaag voor de tweede keer deze week een envelop van de Belastingdienst in de bus. Geen van beide was voor mij bestemd. Ze zijn voor twee verschillende bedrijven waar ik nog nooit van gehoord heb en die hier bij mijn weten nooit gevestigd zijn geweest. De eerste had ik al retour afzender gestuurd (inclusief uitleg op de envelop dat het hier verkeerd is), de tweede zal ik morgen ook maar retour afzender doen.
Straks is het van die gozer die mijn huis wilde kopen en heeft hij zijn schuldeisers mijn adres gegeven ofzo.
quote:
Mmmm apartquote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef -Trinity- het volgende:
Wie is er hier ook geïnteresseerd in Parkour?
Echt zweverig als in Tru? Zo zit het helemaaaal niet eigenlijk. Het is gewoon een sport waarbij je veel rent en springt en niet om het gebouw heengaat, maar via het gebouw. Het is een rage uit Frankrijk en ik had het al in Top Gear gezien, en nu een artikeltje in een Engels blad op school en we willen met een paar klasgenoten gaan freerunnen.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:14 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen trouwens![]()
[..]
Mmmm apart
Klinkt nog wat zweverig eik![]()
Hoe kom jij hier aan?![]()
Maar die sturen het niet door naar een willekeurig adres. De bedrijven zijn verder rechtspersonen.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wss loopt ie bij de schuldhulpverlening en daar regelen ze zijn post![]()
Neuh niet als in TRUquote:Op donderdag 23 november 2006 07:16 schreef -Trinity- het volgende:
Echt zweverig als in Tru? Zo zit het helemaaaal niet eigenlijk. Het is gewoon een sport waarbij je veel rent en springt en niet om het gebouw heengaat, maar via het gebouw. Het is een rage uit Frankrijk en ik had het al in Top Gear gezien, en nu een artikeltje in een Engels blad op school en we willen met een paar klasgenoten gaan freerunnen.
Das nou net het puntquote:Op donderdag 23 november 2006 07:24 schreef Alicey het volgende:
Maar die sturen het niet door naar een willekeurig adres. De bedrijven zijn verder rechtspersonen.
nu welquote:Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 22-11-2006 om 23:00 met als onderwerp "Donderdag..."
quote:Op donderdag 23 november 2006 07:53 schreef het_fokschaap het volgende:
het land staat aan de rand van de afgrond
goedemorgen
Bij mij het getal 26,quote:Op donderdag 23 november 2006 08:07 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Sinterklaas is hier geweest en heeft chocola in mijn schoen achtergelaten
Balkenende weer de grootstequote:Op donderdag 23 november 2006 07:53 schreef het_fokschaap het volgende:
het land staat aan de rand van de afgrond
Morningquote:goedemorgen
Ik hoop iig dat Balkie de SP niet negeert..quote:Op donderdag 23 november 2006 08:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Balkenende weer de grootste
VVD kleiner dan ooit
Een grote SP
We krijgen misschien een midden-kabinet
[..]
Morning![]()
ik hoop dat de SP wil inbinden, anders mag Balkie um gewoon negeren hoor..quote:Op donderdag 23 november 2006 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat Balkie de SP niet negeert..
zo werkt het vaak. wijzen naar problemen bij een ander om zo je eigen problemen te verhullen. en uiteindelijk komt men dan bij de psycholoogquote:Op donderdag 23 november 2006 09:12 schreef Frutsel het volgende:
En dan wouter kots maar hameren op het feit dat hij zo blij is dat de CDA-VVD coalitie van de baan is... terwijl die zelf 10 zetels verliest...
quote:
volgende keer kunnen ze alleen maar winnenquote:VVD kleiner dan ooit
quote:Een grote SP
ik hoop hetquote:We krijgen misschien een midden-kabinet
[..]
quote:
We zullen zienquote:volgende keer kunnen ze alleen maar winnen
Rode boekjes zijn gaafquote:de grote leider is opgestaan, het Maoistische tijdperk is aangebroken
Veel van de punten van de SP zijn al afgezwakt. Ik weet niet in hoeverre hij ze nog verder gaat afzwakken..quote:ik hoop hetin ieder geval zo midden dat Jan veel van z'n punten moet laten varen
Mja, ze zijn er een zetel op achteruit gegaan. Maar de uitslag was uiteindelijk een stuk beter dan de peilingen. Dat is dan wel weer mooiquote:en je vergeet natuurlijk nog de mooie uitslag voor Groenlinks
Die kans is best groot. De SP en het CDA liggen mijlenver uit elkaar, vooral sinds het CDA zijn sociale gezicht is verloren. En dat noemt zich Christelijk..quote:Op donderdag 23 november 2006 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat Balkie de SP niet negeert..
op bepaalde punten is ie best goedquote:Op donderdag 23 november 2006 10:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]Dat meen je toch niet serieus?
bron: nu.nlquote:Brievenstrijd: Lieve hemel, de SP groter dan de VVD
Uitgegeven: 23 november 2006 03:06
Beste NU.nl lezer,
Er zijn van die momenten dat je even twijfelt of Churchill wel gelijk had toen hij zei dat democratie de slechtste staatsvorm was die er bestond maar dat hij geen betere kende. Lieve hemel, de SP groter dan de VVD. Ik hou van grappenmakerij maar dit gaat wel heel ver.
Toen ik vorige week vrijdag tussen alle campagnebijeenkomsten door nog even college gaf begon ik al nattigheid te voelen. Sommige collega's vertelde mij met onverholen trots dat zij SP zouden gaan stemmen. Ja, wat zeg je dan als VVD-er. Je kunt natuurlijk zo'n collega nog eens uitleggen hoe asociaal de SP plannen om de uitkeringen te verhogen uitwerken voor juist de zwakkeren maar wellevendheid dwingt je om de punten van je schoenen beter te bestuderen.
Terwijl je het liefst zou uitschreeuwen dat een kabinet waarin de SP zit spoedig het gras de kade van Rotterdam zal laten overwoekeren, mompel je iets over het feit dat wij in een vrij land leven waarin iedereen zijn eigen politieke keuze maakt. Terwijl je die hele SP bende het liefst zou willen afschilderen als een partij die nooit haar maoïstische streken heeft afgeleerd steek je je hand uit om aanstaande SP kamer leden te feliciteren. Hoe diep kan een wellevend mens zinken?
Nederland bezit sinds gisteren versplinterde flanken. Mijn partij heeft aan de rechterkant stemmen verloren aan een geblondeerde man die meent moslims te moeten vergelijken met een tsunami. En de PvdA heeft veel stemmen verloren aan de SP die ons wil doen geloven dat zij opeens houdt van de Koningin en de NAVO. Wat een land.
Bastaardminister
De meest voor de hand liggende coalitie CDA, PvdA en ChristenUnie is precies de combinatie die slechts 11% van de kiezers wil. Het minst gewilde kabinet sinds 1945 treedt straks aan. Je zal maar lid zijn van een niet gewild kabinet. Wie wil er nu voor bastaardminister worden uitgemaakt?
Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor deze ellende? In de eerste plaats zou ik de intellectuelen in Nederland willen noemen. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat mensen als Maarten van Rossem, Elsbeth Etty zich menen te moeten uitspreken voor de Partij van Dieren? Ik heb niets tegen viervoeters, de meeste exemplaren in deze categorie zijn aanzienlijk trouwer dan mensen, maar is het niet een beetje armoedig dat de voornoemde grote denkers zich niet uitgelaten hebben over hoe het nu verder moet gaan met tweevoeters. Is het niet een beetje decadent om ons nu geheel te verliezen in het wel en wee van viervoeters? Rome ging ten onder aan decadentie. Wij gaan ten onder aan one issue bewegingen.
Marijnissen
In de tweede plaats heeft het succes van de SP alles te maken met de persoonlijkheid van Marijnissen. Deze man is intelligent, doet het fantastisch in de media en heeft net op tijd nog enige ideologische veren gelaten. Het is volstrekt ongeloofwaardig maar de SP omarmt tegenwoordig de NAVO (maar dan wel zonder bommen) en Beatrix (omdat zij het zo goed doet). En Nederland trapt daarin. Terwijl de SP bijna nooit een vredesmissie gesteund heeft en binnenlands een beleid voorstelt dat net als Mitterrand in 1983 spoedig zal vastlopen, gaan vele Nederlanders toch op deze partij stemmen. Tsja als je zo stom bent, dan krijg je ook de leider die je verdient.
Het zou alleen wel aardig zijn als mensen zich nog even zouden herinneren hoe Marijnissen in een recente documentaire Agnes Kant alle hoeken van de kamer laat zien. Ex-maoisten bestaan niet, een vos verliest nooit zijn streken. Je merkt het bij Jan aan alles. Hij toetert gewoon tijdens debatten door zodat zijn tegenstander geen schijn van kans maakt. En hij is altijd volstrekt doordrongen van zijn eigen morele gelijkheid waarvoor alles moet wijken. Niet in de laatste plaats de waarheid. Het partijbelang primeert altijd. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de abjecte koppelverkoop die de SP bezigt in bepaalde sectoren. SP-artsen weten hun patiënten heel goed te vinden.
Hypocriet
Maar het allerergste is nog dat de SP nog steeds net doet of de muur niet gevallen is. Zij ontkennen eenvoudigweg hun linkse wortels maar willen tegelijkertijd graag uit de electorale ruif blijven eten. Het gevolg is dat de politiek in wel heel hypocriet vaarwater komt. Zou het socialisme in welke vorm dan ook Noord-Korea kunnen redden? Ik vrees van niet.
De enige oplossing is Marijnissen zo snel mogelijk minister te maken. Oh, wat zal het oppositievoeren zoet zijn. Kan de schatkist nog leger Jan? Ben je niet moe van al dat sinterklazen? Jammer he, dat de werkloosheid zo oploopt. Wat is het moeilijk om 26 goede parlementariërs te vinden, hè.
Den Haag heeft Marijnissen of ruim baan gegeven of genegeerd. Sinds gisteren weten we dat die strategie heeft gefaald. Het is tijd om het roer te wenden.
Bedankt
Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om alle mensen die de moeite namen om mijn email op te zoeken op internet te bedanken voor hun reacties. Ook wil ik de mensen bedanken die mij mailden om te zeggen dat zij op mij zouden gaan stemmen. Zoiets houdt een mens in slechte tijden op de been. Ik kan echter niet wachten met oppositie voeren tegen het nieuwe kabinet. Dat wordt prijsschieten! Daar staat Marijnissen garant voor. En ik trouwens ook.
Arend Jan Boekestijn
Arend Jan Boekestijn is universitair docent geschiedenis aan de Universiteit van Utrecht. Hij heeft een zetel in de Tweede Kamer veroverd als nummer 14 van de kandidatenlijst voor de VVD
ja joh, quote de NAVO voorzitter evenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Zoals Jaap de Hoop Scheffer zei in zijn brief aan JP:
"Als Jezus in deze tijd had geleefd, had hij dan CDA gestemd?"
dat heb je dan goed gelezenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:42 schreef Reya het volgende:
Ik lees vooral frustratie in dat stuk.
Het is een beetje een sneu stukje, sorry. De eerste paragraaf over demacratie vind ik nog wel ok, maar de rest.. Het is vooral frustratie omdat de VVD zetels verloren heeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat heb je dan goed gelezen
ik snap zijn frustratiequote:Op donderdag 23 november 2006 11:19 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Het is een beetje een sneu stukje, sorry. De eerste paragraaf over demacratie vind ik nog wel ok, maar de rest.. Het is vooral frustratie omdat de VVD zetels verloren heeft.
Is Marijnessen al aan de macht dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 08:07 schreef miss_sly het volgende:
Sinterklaas is hier geweest en heeft chocola in mijn schoen achtergelaten
nee, nu snel nog even...straks heeft de Sint daar geen geld meer voorquote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is Marijnessen al aan de macht dan?![]()
![]()
Ik hoop dat de SP gaat regerenquote:Op donderdag 23 november 2006 08:49 schreef Geartsjuh het volgende:
Balkenende weer de grootste
VVD kleiner dan ooit
Een grote SP
We krijgen misschien een midden-kabinet
Beethoven in da housequote:
Daar ben ik ook zeker van overtuigd.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoop dat de SP gaat regeren![]()
Dan kan ik zelfs in de bijstand me huis betalen
![]()
Maar serieus, dit is de perfecte bodem voor een ijzersterk CDA-VVD kabinet bij de volgende verkiezingen
Er is geen betere bewijslast als de praktijk denk ik altijd maar. Ik geloof er heilig in dat het op lange duur asocialer is dan het VVD beleid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |