ik stem sp met een voorkeusstem voor een oudklasgenootquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik schrijf met rechts, dus ik stem ook rechts
vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik stem sp met een voorkeusstem voor een oudklasgenoot
Wellicht een beetje, maar ik heb in de 1e bij hem in de klas gezeten en sinds de 4e is hij er zo fanatiek mee bezig dat ik het hem gewoon echt gunquote:
Ik ga niet SP stemmenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
beterschap
straks kun je morgen niet stemmen op de SP
GroenLinks inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
GroenLInks of pvda danof pvdd
quote:
quote:
Nee gaat wel over de komende 4 jaar. Ok met een links kabinet, ik gok, max 10 maanden maar tochquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:25 schreef VonHinten het volgende:
Dames Depri Dag? Tijd dat een Opgewekte Kerel zich meldt..
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee gaat wel over de komende 4 jaar. Ok met een links kabinet, ik gok, max 10 maanden maar toch![]()
Jouw schoenen zijn een stuk minder boeiend op dit moment![]()
Mijn vliegticket ligt al klaarquote:
wb Reya,quote:
Alweer eenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Causa het volgende:
[..]
wb Reya,
Ik ook
ik ben ziekjes geworden![]()
Volgens mij is het stress
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Causa het volgende:
Ik heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:03 schreef livEliveD het volgende:
Wij gaan op de volgende meet elkaar in de haren vliegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
9 december zou nog vrij zijn in mijn agenda (quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Nu we het toch over de meet hebben, wordt het nou 9 december?
Allebei jarig?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Wij kunnen niet 9 december, vieren we onze verjaardag met de gezinnen van beide kanten
schaap pas geweest en ik eind decemberquote:
"ongeveer" dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap pas geweest en ik eind december
af en toe, vandaag was ik het weer kwijt idd.quote:
Heb ik vanmiddag zo'n slechte invloed op je gehad?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Causa het volgende:
[..]
Het was vast het pinkje espressoquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag zo'n slechte invloed op je gehad?![]()
![]()
maand en 4 dagen ertussen...dichtbij elkaar genoeg om het samen te vieren en maar eenmaal de familie op bezoek te krijgenquote:
Een beetje kwijt of een beetje erg kwijt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben mijn stempas een beetje kwijt.
Nou eh... Hij zat in mijn handtas, in het voorvak. Maar daar zit 'ie nu niet meer in en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat kan. Ik raak eigenlijk nooit spullen kwijt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een beetje kwijt of een beetje erg kwijt?
Da's wel erg lullig.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou eh... Hij zat in mijn handtas, in het voorvak. Maar daar zit 'ie nu niet meer in en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat kan. Ik raak eigenlijk nooit spullen kwijt.Ik had 'm speciaal daarin gestopt zodat ik hem in elk geval niet zou kunnen vergeten...
Ik zal zometeen even zoeken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel erg lullig.
Heb je hem ook niet ergens anders gestopt later oid?
Kun je het UZB niet vragen of ze een baan voor je zoeken in Rotterdam en dan bij jequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Die TT klopt wel.Ik voel me een beetje kut. Ik heb genoeg van mijn baan, ik heb genoeg van Leeuwarden, ik wil naar Rotterdam, ik mis mijn lief, ik wil van dit verrotte huis af.
Misschien moet ik dat idd gewoon doen ja...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je het UZB niet vragen of ze een baan voor je zoeken in Rotterdam en dan bij jeinwonen en alleen in weekend naar huis in Lwd oid?
Je bent dan iig in Rotterdam en hebt daar een baan.. Hoef je ook niet alles in 1 keer te doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat idd gewoon doen ja...
Dat is waar. Ik heb mijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Alicey het volgende:
Je bent dan iig in Rotterdam en hebt daar een baan.. Hoef je ook niet alles in 1 keer te doen.
Dat laatste is wel een probleem ja.. Onzekerheid over wanneer je je huis verkoopt. Maar die onzekerheid heb je nu ook, plus nog ellende er bij..quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb mijnnet even gebeld. Hij vindt het op zich wel okay, maar hij denkt dat we elkaar nogal op de lip zullen zitten omdat zijn huisje zo klein is... Het punt is dat ik natuurlijk geen idee heb hoe lang het nog gaat duren voordat mijn huis is verkocht...
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een probleem ja.. Onzekerheid over wanneer je je huis verkoopt. Maar die onzekerheid heb je nu ook, plus nog ellende er bij..
Liev van je.quote:Je bent hier overigens ook welkom. Ook als jeje een keer zat is ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |