De energietoeslag.quote:Op maandag 20 november 2006 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Het zal met de aantrekking van de economie te maken hebben.
* Alicey stemt lekker linksquote:Op maandag 20 november 2006 21:39 schreef miss_sly het volgende:
jaen dat komt door rechts
laten we allemaal rechts stemmen woensdag
dogmatisch radicaal zijnquote:Op maandag 20 november 2006 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets "een radicaaltje"
een radicale drinkerquote:Op maandag 20 november 2006 22:36 schreef Reya het volgende:
[..]
* Reya] is ook [URL=http://nl.wikipedia.org/wiki/Radicalisme]radicaal[/URL![]()
Want?quote:Op maandag 20 november 2006 21:40 schreef Isegrim het volgende:
Ik stem blanco of ik stem niet.
Fuck, ik wilde hem net hebben voor 1200,-quote:Op maandag 20 november 2006 21:08 schreef miss_sly het volgende:
Ja, niet te geloven
En op Marktplaats gaat ook wel...al 560 euro voor mijn bank, dus dat laat ik nog even gaan, maar dat kroonluchtertje waar ik hier 25 euro voor vroeg, heb ik daar verkocht voor 50
Das wel een toffe peerquote:Op maandag 20 november 2006 18:52 schreef miss_sly het volgende:
[upd] Drugsdealer mag drugs promoten
Dat is mijn oom
Mannen zijn allemaal klootzakkenquote:
Die discussie hebben we al driemaal gehad.quote:
dat antwoord hebben we ook al driemaal gehadquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al driemaal gehad..
Ja, duh.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat antwoord hebben we ook al driemaal gehad
Met een blanco stem doen ze evenveel als met een niet-stem.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:42 schreef miss_sly het volgende:
Zal ik dan voor de derde keer zeggen dat ik van mening ben dat je dan blanco dient te stemmen en niet je stem weggooien door niet eens te gaan?
staat er iets interessants op de FP ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:56 schreef Causa het volgende:
goedemorgen.
Het heeft me 2 uur gekost zie ik om me van FP naar LFc te lezen
Je gaat de komende 60 jaar blanco stemmen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:15 schreef Isegrim het volgende:
Die discussie hebben we al driemaal gehad.Omdat de enige partij waar ik in de buurt kom qua standpunten EénNL is, maar die er een aantal standpunten op nahouden waar ik het zeer principieel mee oneens ben (terrorismebestrijding is belangrijker dan privacy, dat soort shit). M.a.w., ik ben het met geen enkele partij in voldoende mate eens om erop te stemmen.
Machtig mij anders evenquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:43 schreef Isegrim het volgende:
Met een blanco stem doen ze evenveel als met een niet-stem.Maar ik zal zien dat ik wat tijd vrijmaak om op de witte knop te drukken.
True. Can't live with 'em, can't live without 'em.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:10 schreef livEliveD het volgende:
Mannen zijn allemaal klootzakken![]()
Stond er trouwens ergens in de Fancy dat het nationale dames depri dag was![]()
![]()
![]()
goedemorgen het_Fokschaapquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
staat er iets interessants op de FP ?
Het feit dat je gebruik gemaakt hebt van je recht om te stemmen.quote:
Dat eerste boeit me geen fuck, maar dat tweede is inderdaad wel een goede reden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het feit dat je gebruik gemaakt hebt van je recht om te stemmen.
En dat o.a. ik je niet de komende 4 jaar gaat vertellen dat je niet mag klagen omdat je niet eens de moeite hebt genomen om een blanco stem uit te gaan brengen, maar gewoon te lui was om te gaan
Die kans zit er goed in. Maar aangezien het toch allemaal gerommel in de marge is, maakt het weinig uit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je gaat de komende 60 jaar blanco stemmen?![]()
wor je toch hippie?quote:
Wow echt mooi,quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:26 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Mooi ochtend. School
.
Heel jammer, springt vur-skri-kke-luk in het oogquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:30 schreef -Trinity- het volgende:
Toch jammer van de scheve horizon trouwens.
* Causa stopt der bloemenjurkjes en stuffvoorraad weer in de kastquote:
Ej nicequote:Op dinsdag 21 november 2006 08:26 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Mooi ochtend. School
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |