Precies. Iedereen zet Jeroen maar in de slachtoffers rol.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad
Volgens mij heeft Jeroen voor een groot deel dat isolement zelf opgezocht om de underdogpositie maximaal te kunnen uitbuiten.
Gisteren was ook duidelijk dat hij prima en fel tegengas gaf nu er meer mensen bij waren en hij niet meer het verongelijkte hoopje ellende hoefde te spelen, iets dat hij zondag tijdens de discussie nog wel deed.
Het lijkt me vrij logisch dat Jeroen nu zijn mond open heeft gedaan; er zijn nu weer mensen die naar hem luisteren. Jeroen had echt wel door dat ie niet gehoord werd door de 4. Als hij iets wilde zeggen dan werd er onmiddelijk overheen geluld en ja, waarom zou je dan nog iets zeggen? Alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden. Lees alle topics maar terug van de laatste week over wat Rik, Tijn en Mo over hem gezegd hebben en dat krijg je hoe dan ook een keer voor je kiezen terrug, en terecht in dit geval.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Iedereen zet Jeroen maar in de slachtoffers rol.
Hij is er zelf mee begonnen en dat hij nu opeeens een grote bek heeft tegen b.v Tijn met Hilde als back up. bah![]()
Mjah nogmaals het waren er op zijn hoogst 3quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:07 schreef NS het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij logisch dat Jeroen nu zijn mond open heeft gedaan; er zijn nu weer mensen die naar hem luisteren. Jeroen had echt wel door dat ie niet gehoord werd door de 4. Als hij iets wilde zeggen dan werd er onmiddelijk overheen geluld en ja, waarom zou je dan nog iets zeggen? Alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden. Lees alle topics maar terug van de laatste week over wat Rik, Tijn en Mo over hem gezegd hebben en dat krijg je hoe dan ook een keer voor je kiezen terrug, en terecht in dit geval.
En ik heb genoten gisteravond van en voor Jeroen; eindelijk kon ie weer lachen. Dat moet een hele opluchting voor hem geweest zijn.
Die komt donderdag haar liefde voor Jeroen verklaren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:32 schreef Scope het volgende:
Heeft iemand trouwens Milica al gespot?
We blijven herhalen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah nogmaals het waren er op zijn hoogst 3![]()
En ook mijn vorige post kan ik wel herhalen blijkbaar. Hij kon prima zijn bek opentrekken als hij er zin in had dat werd duidelijk gisteren
Hij koos dus zeer bewust voor die rol van underdog eerder die week. Ik heb hem hoger zitten dan de broertjes hoor maar ik hoef hier zolangzamerhand niet meer te horen dat hij zielig was en zo
Ik ben er klaar mee. We gaan het hier niet over eens wordenquote:
Zelfbescherming. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ze echt een bitch is. Die mogelijkheid komt niet in haar op.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:28 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies klaagt erover dat ze alleen maar (door de voice over) negatief in beeld gebracht is.
Als er over een paar jaar weer een nieuwe editie komt, moeten ze DIT zeker herhalen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:31 schreef pullup het volgende:
Toch blijft dit wel een grappige bonus om te lezen hoe de ex bewoners alles ervaren
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:31 schreef pullup het volgende:
Toch blijft dit wel een grappige bonus om te lezen hoe de ex bewoners alles ervaren
Dat is dus een minpuntquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig, hoor ik nu Jeroen zeggen dat hij SP stemt.
En terecht, mag best wel eens gezegt worden dat E10 een eikel isquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef Verida het volgende:
semih neemt geen blad voor de mond richting e10
Ik was ook al verrastquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen lijkt me nu echt een prototype VVD`er.
Eigenaardig dat hij SP stemt.
ik vraag me af wat jullie van jeroen weten waardoor je denkt te kunnen inschatten wat hij stemt,quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen lijkt me nu echt een prototype VVD`er.
Eigenaardig dat hij SP stemt.
Dat blijkt wel weer jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag me af wat jullie van jeroen weten waardoor je denkt te kunnen inschatten wat hij stemt,
volgens mij weten we nog steeds niks van hem...
Als je dat niet hebt gezien, ben je echt blind!quote:Ik vind het echt geweldig dat vrijwel alle oud bewoners het Jeroen isoleren geconstateerd hebben.
Hij heeft het vorige week al gezegd dat hij een links kabinet wilde. En dat hij Marijnissen een goeie vent vond.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag me af wat jullie van jeroen weten waardoor je denkt te kunnen inschatten wat hij stemt,
volgens mij weten we nog steeds niks van hem...
Ik bedoelde ook meer, dat de andere 4 er nu op afgerekend worden, dat dàt zo leuk is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt gezien, ben je echt blind!
Ze moeten nu alleen oppassen dat ze niet teveel meegaan in de groep, die kunnen toch niet meer winnen en het spel is voor hun nog wel bezig. Dus, koppie erbij houden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer, dat de andere 4 er nu op afgerekend worden, dat dàt zo leuk is.
Genoegdoening voor hun vorm van negeren/ pestgedrag.
Minpunt? Juist niet. En door die keuze blijkt dat hij toch slimmer is dan velen dachten.quote:
dat heeft jeroen gister al gezegd na dat ze hun stemformulieren ingevuld hadden in het washokquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig, hoor ik nu Jeroen zeggen dat hij SP stemt.
Neuken komt zo, gewoon blijven kijkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:49 schreef T-lex het volgende:
Gaan Tijn en Mo nou nog neuken of hoe zit dat?
ff stiekem na een verzoekje bij Hummie in het washok ofzo.![]()
Snap er niks meer van als ik teruglees...was om 4:00 maar gestopt met kijken. Maar hebben ze nou ruzie of wat?
Het liedessprookje tussen die twee is voorbij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:49 schreef T-lex het volgende:
Gaan Tijn en Mo nou nog neuken of hoe zit dat?
En dan die Semih: Ik moet er bijna van huilen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:50 schreef scanman01 het volgende:
Hoe vet is da .... hoe vet is da ...
Heb je de streams wel gevolgd? Hilde en Egbert hebben hem dat verteld.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:51 schreef pullup het volgende:
Hoe komt het dat jeroen precies weet hoe het over is gekomen op TV ??
helemaal mee eens.....bovendien moet dit soort gesprekken niet teveel worden gevoerd voor jeroen want hij is nu alles behalve zielig en dat gaat hem stemmen kosten.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:51 schreef pullup het volgende:
Hoe komt het dat jeroen precies weet hoe het over is gekomen op TV ??
Weer blijkt dat hij dit zoort dingen prima heeft ingeschat en gebruikt volgens mij.
Dit is niets slechts van Jeroen hoor imho maar het staaft weer mijn stelling dat hij precies weet waar hij mee bezig was.
Nee hij vertelde dat hij dat vorige week al zo inschattequote:Op dinsdag 21 november 2006 11:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je de streams wel gevolgd? Hilde en Egbert hebben hem dat verteld.
Moet ook, want Sabrina moet winnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:53 schreef 2live het volgende:
[..]
helemaal mee eens.....bovendien moet dit soort gesprekken niet teveel worden gevoerd voor jeroen want hij is nu alles behalve zielig en dat gaat hem stemmen kosten.....
Goed ingeschat dan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hij vertelde dat hij dat vorige week al zo inschatte
Ik heb ook een voorkeur voor Sabrina.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ook, want Sabrina moet winnen
Dat bedoel ikquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin Etienne wel te mogen zo langzamerhand
Dat is ook mijn volgorde. Eerst Sabrina dan Jeroen en dan heel lang niksquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb ook een voorkeur voor Sabrina.
De broertjes gun ik het helemaal niet.
Gelul, er wordt niemand anders neergezet dan ie is !quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:58 schreef Peter6000 het volgende:
Goed punt van Etiënne: BB bepaalt hoe iemand (in de tv uitzendingen) wordt neergezet.
Hilde als drankorgel.
Etiënne als rascist, homohater, loverboy.
hij zegt anders wel dat hij zichzelf is geweest...quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:58 schreef Peter6000 het volgende:
Goed punt van Etiënne: BB bepaalt hoe iemand (in de tv uitzendingen) wordt neergezet.
Hilde als drankorgel.
Etiënne als rascist, homohater, loverboy.
Egbert ook niet natuurlijk, toen hij uit de slaapkamer van Sabrina werd gesleept.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelul, er wordt niemand anders neergezet dan ie is !
Ok, dat was het enige, maar wel daar bb gecreërd !quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Egbert ook niet natuurlijk, toen hij uit de slaapkamer van Sabrina werd gesleept.
Hij wilde eerder mo nomineren maar dat kon ie niet over zijn hart krijgen omdat hij dan mensen ging kwetsen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:37 schreef saa het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet helemaal hoor, Rik heeft Jeroen 8 keer genomineerd. Eerder consequent dan hypocriet lijkt me.
Omdat wij hem er nu niet meer uit kunnen stemmen, eikel, plofkop, racist, enzquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:05 schreef 2live het volgende:
eerlijk is eerlijk e10 komt gewoon heel eerlijk en oprecht over....dat ik dat ooit nog eens zou zeggen
Helemaal mee eens. En ik zie weinig verschil met toen hij er nog in zat eerlijk gezegd. Etienne is enorm afgerekend op een paar uitspraken waarvan iedereen overtuigd was dat het een leugen was. Achteraf blijkt gewoon dat hij wél een vriendin had en waren zijn andere uitspraken misschien ook wel gewoon correct.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:05 schreef 2live het volgende:
eerlijk is eerlijk e10 komt gewoon heel eerlijk en oprecht over....dat ik dat ooit nog eens zou zeggen
Hij zei het toch zelfquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ik zie weinig verschil met toen hij er nog in zat eerlijk gezegd. Etienne is enorm afgerekend op een paar uitspraken waarvan iedereen overtuigd was dat het een leugen was. Achteraf blijkt gewoon dat hij wél een vriendin had en waren zijn andere uitspraken misschien ook wel gewoon correct.
Wel leuk dat we nu echt te horen krijgen hoeveel shit iemand over zich heen kan krijgen door dingen die worden gesuggereerd en worden overgenomen door anderen.
Absoluut mee eensquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:05 schreef 2live het volgende:
ja, je ziet hoeveel macht tv en andere media hebben ........dit moet voor mo wel een angstaanjagend verhaal zijn....want dit was mss nog niks met wat haar te wachten staatquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ik zie weinig verschil met toen hij er nog in zat eerlijk gezegd. Etienne is enorm afgerekend op een paar uitspraken waarvan iedereen overtuigd was dat het een leugen was. Achteraf blijkt gewoon dat hij wél een vriendin had en waren zijn andere uitspraken misschien ook wel gewoon correct.
Wel leuk dat we nu echt te horen krijgen hoeveel shit iemand over zich heen kan krijgen door dingen die worden gesuggereerd en worden overgenomen door anderen.
Omdat wij hem er nu niet meer uit kunnen stemmen, eikel, plofkop, racist, enzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |