En dan die Semih: Ik moet er bijna van huilen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:50 schreef scanman01 het volgende:
Hoe vet is da .... hoe vet is da ...
Heb je de streams wel gevolgd? Hilde en Egbert hebben hem dat verteld.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:51 schreef pullup het volgende:
Hoe komt het dat jeroen precies weet hoe het over is gekomen op TV ??
helemaal mee eens.....bovendien moet dit soort gesprekken niet teveel worden gevoerd voor jeroen want hij is nu alles behalve zielig en dat gaat hem stemmen kosten.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:51 schreef pullup het volgende:
Hoe komt het dat jeroen precies weet hoe het over is gekomen op TV ??
Weer blijkt dat hij dit zoort dingen prima heeft ingeschat en gebruikt volgens mij.
Dit is niets slechts van Jeroen hoor imho maar het staaft weer mijn stelling dat hij precies weet waar hij mee bezig was.
Nee hij vertelde dat hij dat vorige week al zo inschattequote:Op dinsdag 21 november 2006 11:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je de streams wel gevolgd? Hilde en Egbert hebben hem dat verteld.
Moet ook, want Sabrina moet winnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:53 schreef 2live het volgende:
[..]
helemaal mee eens.....bovendien moet dit soort gesprekken niet teveel worden gevoerd voor jeroen want hij is nu alles behalve zielig en dat gaat hem stemmen kosten.....
Goed ingeschat dan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hij vertelde dat hij dat vorige week al zo inschatte
Ik heb ook een voorkeur voor Sabrina.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ook, want Sabrina moet winnen
Dat bedoel ikquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin Etienne wel te mogen zo langzamerhand
Dat is ook mijn volgorde. Eerst Sabrina dan Jeroen en dan heel lang niksquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb ook een voorkeur voor Sabrina.
De broertjes gun ik het helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |