Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:31 schreef pullup het volgende:
Toch blijft dit wel een grappige bonus om te lezen hoe de ex bewoners alles ervaren
Dat is dus een minpuntquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig, hoor ik nu Jeroen zeggen dat hij SP stemt.
En terecht, mag best wel eens gezegt worden dat E10 een eikel isquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef Verida het volgende:
semih neemt geen blad voor de mond richting e10
Ik was ook al verrastquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen lijkt me nu echt een prototype VVD`er.
Eigenaardig dat hij SP stemt.
ik vraag me af wat jullie van jeroen weten waardoor je denkt te kunnen inschatten wat hij stemt,quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen lijkt me nu echt een prototype VVD`er.
Eigenaardig dat hij SP stemt.
Dat blijkt wel weer jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag me af wat jullie van jeroen weten waardoor je denkt te kunnen inschatten wat hij stemt,
volgens mij weten we nog steeds niks van hem...
Als je dat niet hebt gezien, ben je echt blind!quote:Ik vind het echt geweldig dat vrijwel alle oud bewoners het Jeroen isoleren geconstateerd hebben.
Hij heeft het vorige week al gezegd dat hij een links kabinet wilde. En dat hij Marijnissen een goeie vent vond.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag me af wat jullie van jeroen weten waardoor je denkt te kunnen inschatten wat hij stemt,
volgens mij weten we nog steeds niks van hem...
Ik bedoelde ook meer, dat de andere 4 er nu op afgerekend worden, dat dàt zo leuk is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt gezien, ben je echt blind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |