Dat is dus een minpuntquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig, hoor ik nu Jeroen zeggen dat hij SP stemt.
En terecht, mag best wel eens gezegt worden dat E10 een eikel isquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef Verida het volgende:
semih neemt geen blad voor de mond richting e10
Ik was ook al verrastquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen lijkt me nu echt een prototype VVD`er.
Eigenaardig dat hij SP stemt.
ik vraag me af wat jullie van jeroen weten waardoor je denkt te kunnen inschatten wat hij stemt,quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen lijkt me nu echt een prototype VVD`er.
Eigenaardig dat hij SP stemt.
Dat blijkt wel weer jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag me af wat jullie van jeroen weten waardoor je denkt te kunnen inschatten wat hij stemt,
volgens mij weten we nog steeds niks van hem...
Als je dat niet hebt gezien, ben je echt blind!quote:Ik vind het echt geweldig dat vrijwel alle oud bewoners het Jeroen isoleren geconstateerd hebben.
Hij heeft het vorige week al gezegd dat hij een links kabinet wilde. En dat hij Marijnissen een goeie vent vond.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag me af wat jullie van jeroen weten waardoor je denkt te kunnen inschatten wat hij stemt,
volgens mij weten we nog steeds niks van hem...
Ik bedoelde ook meer, dat de andere 4 er nu op afgerekend worden, dat dàt zo leuk is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt gezien, ben je echt blind!
Ze moeten nu alleen oppassen dat ze niet teveel meegaan in de groep, die kunnen toch niet meer winnen en het spel is voor hun nog wel bezig. Dus, koppie erbij houden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer, dat de andere 4 er nu op afgerekend worden, dat dàt zo leuk is.
Genoegdoening voor hun vorm van negeren/ pestgedrag.
Minpunt? Juist niet. En door die keuze blijkt dat hij toch slimmer is dan velen dachten.quote:
dat heeft jeroen gister al gezegd na dat ze hun stemformulieren ingevuld hadden in het washokquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig, hoor ik nu Jeroen zeggen dat hij SP stemt.
Neuken komt zo, gewoon blijven kijkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:49 schreef T-lex het volgende:
Gaan Tijn en Mo nou nog neuken of hoe zit dat?
ff stiekem na een verzoekje bij Hummie in het washok ofzo.![]()
Snap er niks meer van als ik teruglees...was om 4:00 maar gestopt met kijken. Maar hebben ze nou ruzie of wat?
Het liedessprookje tussen die twee is voorbij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:49 schreef T-lex het volgende:
Gaan Tijn en Mo nou nog neuken of hoe zit dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |