abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43751969
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Waar lees je dat ik dat zeg dan?

Een contractduur van 3 maanden (wat dus m.i. 9 maanden is) is wat anders dan een vergoeding ter hoogte van 3 keer een maandloon.
nergens, je kreeg gratis mijn mening.
ik ken jouw soort WN'ers
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43751979
Ha, dit zijn de leukere arbeidsrechtelijke dossiers: a) een werknemer die zich niet als nederig slachtoffer opstelt maar luidruchtig zijn gelijk wil halen en b) een sappig feitencomplex vol ruzies, dronkenschap, luid gezang en tietenknijperij op woeste bedrijfsfeesten

Als ik dit lees vind ik het jammer dat ik geen arbeidszaken meer doe. Vooral als advocaat van de werkgever was dit leuk geweest

Verder weinig meer toe te voegen aan wat al eerder gezegd is: TS, je staat niet erg sterk gezien je gedrag, jij-bakken richting je baas helpt je geen centimeter verder, probeer de schade te beperken en te voorkomen dat dit buiten dit bedrijf bekend wordt.
pi_43752043
Ik ga zeker een lijmpoging doen, ik weet zeker dat hij daar ook wel redelijk in mee zal gaan, alleen wordt de vraag nu of ik mezelf nog kan motiveren als ik daar blijf. Je wordt niet elke dag op staande voet ontslagen en de vraag is of ik me tijdens het werken ga afvragen wanneer de volgende keer wordt.

Ik ga hem denk ik voorstellen bestaande projecten af te ronden en ondertussen iets anders te zoeken, iig iets in die trend.

Dat CV, welk bedrijf is dat?
pi_43752123
Ik zou het niet tot een rechtszaak laten komen. Ooit weleens gehoord van de kantonrechtersformule? Gezien het feit dat je nog niet eens een jaar hebt gewerkt bij dit bedrijf is het maximaal haalbare twee maanden salaris. Wil je daar je carriere voor vergooien?

Zet je trots opzij en zorg dat je hier met zo min mogelijk schade uitkomt.
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:34:18 #155
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_43752222
Tenzij je ergens anders onder dezelfde voorwaarden direct eenzelfde functie kunt bekleden:
Excuses accepteren, evt. met verzoek e.e.a. ook recht te breien bij de collega's die erbij aanwezig waren. Daarna rug recht en gewoon weer aan de slag. Elk huisje heeft z'n kruisje, en nu heb je toevallig eens een botsing gehad met je baas. Wie weet waar het nog eens goed voor is (schuldgevoel, opslag, promotie - het kan gek lopen...).

Het is toch van den gekke dat je als werknemer moet gaan verdedigen dat je mondeling je ontslag gekregen hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 16:40:17 #156
43556 miss_dynastie
pi_43752411
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:17 schreef Marve het volgende:

[..]

Mijn baas en ik zijn redelijk hetzelfde, hij is ook koppig en dominant en laat ook niet over zich heen walsen.
Ziedaar al de basis voor een conflict. Eigenlijk lijken we gewoon heel erg op elkaar. Vanmorgen bij het gesprek waren we allebei ook gewoon relax en begripvol.
Ja, maar bedenk je wel dat ondanks de overeenkomsten er een verschil is en dat is dat hij de baas is, en dat dat een heel belangrijk verschil tussen jullie is.
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:29 schreef Marve het volgende:
Ik ga zeker een lijmpoging doen, ik weet zeker dat hij daar ook wel redelijk in mee zal gaan, alleen wordt de vraag nu of ik mezelf nog kan motiveren als ik daar blijf. Je wordt niet elke dag op staande voet ontslagen en de vraag is of ik me tijdens het werken ga afvragen wanneer de volgende keer wordt.
Maar, Marve, wees eens eerlijk, lees je R&P topic nog eens door, die motivatie, was je die sowieso niet al kwijt? En is dit dan niet een excuus (ook voor jezelf) dat je met beide handen aangrijpt?
pi_43752588
Het is eigenlijk al gezegd, maar wat jij morgen moet doen is erkennen dat jij fout zat. Ik snap dat je dat zelf absoluut niet vind, maar velen hier zien ook andere kanten van de zaak, en jouw baas waarschijnlijk helemaal.

Doel van het gesprek morgen is om te kijken hoe jullie nu verder gaan. In dat gesprek zul je een moeten duidelijk maken dat je het vervelend vindt wat er is gebeurd, maar dat je vooral wilt zoeken naar een oplossing om dit in de toekomst te voorkomen en nu verder wilt gaan.

Ik heb zelf ook ooit in een conflict situatie gezeten waarbij ik deze houding heb aangenomen. Niet de ander de schuld geven, ook niet jezelf, maar vooral kijken naar hoe er mee om te gaan. Bij mij ging het om een conflict tussen mij en mijn baas. Hiervoor zaten we op gesrpek bij de manager, en tijdens het gesprek kwam hierdoor dus naar voren dat fouten vooral bij mijn baas zaten en niet bij mij. Goed dat heb jij niet, maar achteraf was mijn manager wel erg blij dat ik het zo "volwassen" aanpakte.

En dat gegoeroe van jou slaat helemaal nergens op, ik zou je eerder een nerd noemen dan een goeroe, maar laten we het maar op professional houden ok?
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:47:31 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43752663
Ehm..ik herken wat van mezelf in jou.
Laat me beginnen met te zeggen dat je een omhooggevallen eikel bent. Niet lullig bedoeld hoor, maar je blaast toch wel zo hoog van de toren en denkt jezelf van alles te kunnen permitteren.

Mijn advies: Ga praten met je meedere, wees eerlijk en stel je eens niet zo ongelofelijk dom op. Je doet alsof jij die toko runt en speciale privileges hebt..maar vooralsnog ben je gewoon een medewerker, die bij gods gratie een paar tientjes op zijn rekening krijgt van die klootzak van een baas.

Doe je dat niet en je posthistorie in acht nemend, vermoed ik dat je binnen afzienbare tijd hard op je muil gaat, tegen een burnout aanzit, of in je eigen branche helemaal wordt uitgekotst.
Klinkt bot, valt wel mee.
Gewoon rustig doen, niet denken dat je vanalles kan maken en je stinkende best doen op je werk.
Kan je ook rustig een borrel drinken op een feest, of een wijf van de zaak versieren.

Jij begrijpt nog steeds niet dat je attitude het probleem is en niets meer dan dat.
pi_43752939
Leuk topic!

'Work hard play hard!'
Jammer dat niet iedereen dat snapt.

Succes morgen!
pi_43752992
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:34 schreef Coelho het volgende:
Tenzij je ergens anders onder dezelfde voorwaarden direct eenzelfde functie kunt bekleden:
Excuses accepteren, evt. met verzoek e.e.a. ook recht te breien bij de collega's die erbij aanwezig waren. Daarna rug recht en gewoon weer aan de slag. Elk huisje heeft z'n kruisje, en nu heb je toevallig eens een botsing gehad met je baas. Wie weet waar het nog eens goed voor is (schuldgevoel, opslag, promotie - het kan gek lopen...).
Dan nog moet je zonder ruzie weg gaan. Je zal je nog verbazen over hoe klein bepaalde wereldjes zijn. Dit kan je tien jaar later ineens opbreken.
quote:
Het is toch van den gekke dat je als werknemer moet gaan verdedigen dat je mondeling je ontslag gekregen hebt.
Dat is echt heel gek Je wordt in Nederland niet zo snel ontslagen, zeker niet op staande voet. Bovendien zal een rechter zeker niet volledig meegaan in het verhaal van de TS.

Ook leuk is dat als je ergens gaat solliciteren die negen maanden leuk op je CV staan. Geheid dat je daar ooit nog eens vragen over krijgt, vooral leuk als ze je ex-baas dan nog eens opbellen.
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:57:23 #161
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43753045
quote:

Ik ga hem denk ik voorstellen bestaande projecten af te ronden en ondertussen iets anders te zoeken, iig iets in die trend.

wtf denk je man dat je onvervangbaar bent ofzo. Wees blij dat je baas z'n excuses heeft aangeboden. Verder moet je niet uit de hoogte gaan doen en gewoon aan de bak gaan. Later zie je wel of je wil blijven of niet
quote:
[quote]Op dinsdag 21 november 2006 16:17 schreef Marve het volgende:

[..]

Mijn baas en ik zijn redelijk hetzelfde, hij is ook koppig en dominant en laat ook niet over zich heen walsen.
Ziedaar al de basis voor een conflict. Eigenlijk lijken we gewoon heel erg op elkaar. Vanmorgen bij het gesprek waren we allebei ook gewoon relax en begripvol.
hmm. Volgens mij ben je nou niet zo dominant maar overschat je jezelf wat. Je bent zo goed en geweldig...maar je kan niet eens ff fatsoenlijk je baas te woord staan als hij A: bij iets naar je mening vraagt. B: hij je vraagt mee te lopen naar de bar om daar onder 4 ogen verder te praten. Verder maak je je druk om je vd valk opwarm aardappeltjes....tja dat is wel enigzins dominant en zielig. Vandaag ben je nog niet eens in staat om weer normaal aan de slag te gaan want je bent zo aangeslagen ( ). Zo'n grote jongen ben je blijkbaar nog niet.

En het is wat flauw; maar als ik je foto zie, zie ik toch weer zo'n typische ICTér voor me. Technisch bekwaam... maar voor de rest

Ik vergat nog bijna het gejank op bed en meteen bij papa en mama uithuilen. Overspeel je hand nou niet en wees blij met wat je hebt. Jij lijkt op jouw beurt te vergeten dat hoe veel jullie ook op elkaar mogen lijken hij de baas is en jij 1 van de medewerkers.

[ Bericht 20% gewijzigd door PLAE@ op 21-11-2006 17:03:16 ]
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:59:48 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43753116
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:54 schreef el_bario het volgende:
Leuk topic!

'Work hard play hard!'
Jammer dat niet iedereen dat snapt.

Succes morgen!
In plaats van met zijn manager te praten aan de bar, trok hij zich terug in zijn kamer om daar vervolgens de kussens onder te snotteren en naar zijn mama te rijden.
He showed them allright..Ha!
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:04:41 #163
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43753298
Ik denk overigens dat je gek staat te kijken morgen. Jij wil dan lijmen en je baas heeft bedacht dat je toch maar beter kan gaan.
Te laat, helaas pindakaas. Je had je kans vandaag.
pi_43753695
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:59 schreef SHE het volgende:

[..]

In plaats van met zijn manager te praten aan de bar, trok hij zich terug in zijn kamer om daar vervolgens de kussens onder te snotteren en naar zijn mama te rijden.
Ach iedereen verwerkt dat zo op zijn eigen manier, en bij de mensen die hij vertrouwt. Ik schaam me daar echt niet voor hoor, ben er zelfs trots op
pi_43753748
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:59 schreef SHE het volgende:

[..]

Hij bleef toch wachtend zitten tot z'n baas bereid was een kalm gesprek te voeren. Maar die taaide af!
Bovendien siert het hem dat hij om z'n werk kan 'snotteren'
In ieder geval is het 'het echte leven'
pi_43753785
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef el_bario het volgende:

[..]

Hij bleef toch wachtend zitten tot z'n baas bereid was een kalm gesprek te voeren. Maar die taaide af!
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:23:42 #167
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_43753905
quote:
Nou, snotteren?! De exacte woorden waren:
quote:
Na een bak koffie en heel veel sigaretten ben ik vervolgens naar mijn kamer gegaan, heb daar een half uur helemaal gesloopt gezeten, heel het hotelbed ondergejankt
Van een goeroe mag je meer verwachten
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:24:44 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43753928
quote:

[..]

en het leven is keihard natuurlijk...in die context snap ik je 'play hard' dan ook beter
pi_43753941
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:23 schreef Everett het volgende:

[..]

Nou, snotteren?! De exacte woorden waren:
[..]

Van een goeroe mag je meer verwachten
Jullie zeggen toch dat een echte goeroe niet alleen techniek beheerst? Nee dus ook gevoel

Dat maakt deel uit van het goeroe zijn
pi_43754520
Hehe nou ja jep akt het in ieder geval positief op.

Een echte goeroe is juist niet met techniek bezig naar mijn idee, maar op een hoger niveau; strategisch inzicht, toepassen, sturen, trends enzovoorts. Daar zitten naar mijn idee de echte goeroe's. Maar goed misschien kijk ik dan weer iets teveel vanuit mijn vakgebied.
  Milf dinsdag 21 november 2006 @ 18:00:29 #171
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43755083
quote:

Dat CV, welk bedrijf is dat?
Jezelf kan motiveren als je daar blijft?
Als jij eens bonje hebt met vrienden van je of kenissen doe je dan ook zo raar? Kun jij jezelf dan ook motiveren om de vriendschap staande te houden?
Wat een comedie zeg. En ik zie deze trent steeds vaker voorbij komen bij mensen. Niet alleen bij de TS. De werknemers vinden dat zij alles zijn voor het bedrijf en daarom moet de WG hen met fluwelen handschoentjes behandelen. .

Hoe verder ik in dit topic kwam hoe meer ik vond dat je eigenlijk een omhooggevallen ei.... bent. Als ik WG was geweest dan had ik je ook ontslagen. Hoe goed je dan ook zou zijn. Als jij je net zo profileert op je werk zoals je hier op FOK! doet zou ik niet eens met je willen werken. Loyaliteit is erg ver te zoeken bij je. Je bent een visitekaartje van het bedrijf. En dat trekt soms ook buiten de normale kantooruren om ja. En met dat salaris wat je krijgt ( verdienen weet ik zo net nog niet ) vind ik het ook niet meer dan normaal dat je je fatsoenlijk gedraagd als er klanten/collega's bijzijn buiten kantooruren om.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_43755446
Vind dat het incasseringsvermogen van de TS wel erg laag is. En dat moet je toch hebben wil je carriere maken.
pi_43755864
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:24 schreef SHE het volgende:

[..]

en het leven is keihard natuurlijk...in die context snap ik je 'play hard' dan ook beter

Het leven is een groot feest!

Huilen van verdriet, lachen van plezier, zingen van vreugde, je weet wel... het telt allemaal mee.
pi_43757693
quote: automatiseringsbedrijf waar ik System Engineer ben
Gast, je hebt in NO TIME een nieuwe baan!
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:36:49 #175
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43761176
Volgens mij wordt het wel heel erg opgeblazen nu.. Bazen zijn ook mensen en maken soms ook fouten. De baas heeft zijn excuses aangeboden. Waarom dat niet aangegrepen om een oplossing voor het probleem aan te kaarten en vervolgens een gesprek te voeren?

Ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt, ik zou me in eerste instantie ook kut voelen en de zaak opblazen.. Maar daarna.. Waarom niet de zaak nuchter bekijken, excuses aanvaarden en gewoon verder gaan?
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:53:00 #176
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43761804
Ga liever maar eens bekijken hoe jullie er samen uit kunnen komen ipv verder te snotteren en het wijf uit te hangen. Ook al voel je je lullig behandeld, daar kom je nu niet veel mee verder.

En een vakantie is misschien ook geen slecht idee.
Vampire Romance O+
pi_43762049
Kan het niet laten om de TS te quoten in een topic die je laatst geopend hebt in het R&P forum

Het gaat op dit topic: Opgebrand
quote:
Ik dacht misschien dat mijn motivatie nu toe zou nemen maar integendeel, momenteel zit ik er weer helemaal doorheen en ik kan geen milimeter werk meer verzetten. Een urenverantwoording invullen kost me al teveel moeite. Dit heeft ook zijn uitwerking op mijn priveleven waar ik dingen verzaak, zoals het op tijd betalen van rekeningen, het regelen van zaken etc. en ik begin nu echt in de problemen te raken.

Ik zit zwaar te overdenken mijn ontslag in te dienen en tot nu toe heb ik dat ook altijd gedaan wanneer ik er lange tijd aan dacht.
Put's this topic in perspective
pi_43762321
jongens, jullie zitten hem hier wel enorm op te naaien hier he, en daar hapt hij gewoon met alle liefde naar.. ik ken deze jongen, en hij lult echt niet als het over goeroe gaat, hij weet echt waar hij het over heeft. heb hem nog gesproken, en het wordt allemaal totaal uit zijn verband gerukt, ook hier...

natuurlijk maakt hij ook fouten, maar de baas is verre van correct geweest in deze, in plaats van deze jongen te helpen wordt hij vooral geflamed, beetje jammer..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_43762430
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef Slasher het volgende:
Kan het niet laten om de TS te quoten in een topic die je laatst geopend hebt in het R&P forum

Het gaat op dit topic: Opgebrand
[..]

Put's this topic in perspective
pure flamebait.

dit is meer als een maand geleden, en de werkhouding was sindsdien echt een stuk verbeterd, zoals TS zelf al aangaf.. dit staat echt los van elkaar, beetje ouwe koeien uit de sloot halen
en dank u meneer Dood,
  dinsdag 21 november 2006 @ 21:28:08 #181
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43763430
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef freak1 het volgende:

[..]

pure flamebait.

dit is meer als een maand geleden, en de werkhouding was sindsdien echt een stuk verbeterd, zoals TS zelf al aangaf.. dit staat echt los van elkaar, beetje ouwe koeien uit de sloot halen
Koeien springen wel erg snel in de sloot de laatste tijd.
pi_43765217
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef Soul79 het volgende:
Ik ruik een kloon
ik?
en dank u meneer Dood,
pi_43767304
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:04 schreef freak1 het volgende:
jongens, jullie zitten hem hier wel enorm op te naaien hier he, en daar hapt hij gewoon met alle liefde naar.. ik ken deze jongen, en hij lult echt niet als het over goeroe gaat, hij weet echt waar hij het over heeft. heb hem nog gesproken, en het wordt allemaal totaal uit zijn verband gerukt, ook hier...

natuurlijk maakt hij ook fouten, maar de baas is verre van correct geweest in deze, in plaats van deze jongen te helpen wordt hij vooral geflamed, beetje jammer..
freak1

Thanks man! Eindelijk bijval
  woensdag 22 november 2006 @ 00:32:15 #184
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43769851
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef freak1 het volgende:

[..]

pure flamebait.

1 hele maand?
Vampire Romance O+
pi_43769916
jemig die baas heeft vast een satesaus allergie
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_43771964
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:27 schreef FUFR het volgende:
ik ken jouw soort WN'ers
Pardon "Mijn soort" werknemers
Verklaar je eens nader hoe jij mij typeert na het toelichten van de kantonrechtersformule.
Of scheer je me maar even over één kam met TS?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_43771966
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:57 schreef freak1 het volgende:
marve, hier je grote vriend weer

Ik kan je wel wat tips geven, joost kan je wel even mijn nummer geven ofzo..
Ah! Joost mag het weten.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_43772621
quote:
Op woensdag 22 november 2006 04:24 schreef r_one het volgende:

[..]

Ah! Joost mag het weten.
hehe, Joost is gezamelijke vriend

ach het hele topic bestaat slechts uit een paar fatsoenlijke opmerkingen, o.a. van jou R_one, de rest is van WGR een soort veredelde R&P aan het maken, totaal ongefundeerde opmerkingen, beetje flamen, en niemand grijpt in..

nee, want fok moet los
en dank u meneer Dood,
  woensdag 22 november 2006 @ 08:31:37 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43772678
quote:
Op woensdag 22 november 2006 08:26 schreef freak1 het volgende:

de rest is van WGR een soort veredelde R&P aan het maken, totaal ongefundeerde opmerkingen, beetje flamen, en niemand grijpt in..
Ik vind dat wel meevallen. Een arbeidsrelatie is bovendien niet puur een contract, er moet ook vertrouwen van beide partijen zijn en een goede persoonlijke omgang. Als die er niet is dan zal een arbeidsrelatie geen stand houden, ongeacht eventuele verdere rechten. De veelgegeven adviezen om iets dichter met je benen op de grond te gaan staan en op een volwassen manier dit geschil op te lossen vind ik dan ook niet vreemd.
pi_43772759
quote:
Op woensdag 22 november 2006 04:21 schreef r_one het volgende:

[..]

Pardon "Mijn soort" werknemers
Verklaar je eens nader hoe jij mij typeert na het toelichten van de kantonrechtersformule.
Of scheer je me maar even over één kam met TS?
dan was mijn reply niet voor jou bedoeld sorry!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43772794
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef Soul79 het volgende:
Ik ruik een kloon
Is geen kloon, klopt wel. Nu weet ik inderdaad zeker om wie het gaat

Man met het korte lontje, succes met je lijmpoging vandaag Marve, of gewoon je andere grote verhalen achter na gaan
pi_43773010
quote:
Op woensdag 22 november 2006 08:26 schreef freak1 het volgende:

[..]

hehe, Joost is gezamelijke vriend

ach het hele topic bestaat slechts uit een paar fatsoenlijke opmerkingen, o.a. van jou R_one, de rest is van WGR een soort veredelde R&P aan het maken, totaal ongefundeerde opmerkingen, beetje flamen, en niemand grijpt in..

nee, want fok moet los
Ach kom nou; dit is een van de meest nuttige en best gefundeerde topics hier. Natuurlijk is het een beetje R&P, maar daar begin het toch mee? En wat lul je nou over geflame en ongefundeerde opmerkingen? De meeste zijn wel degelijk gefundeerd, of op ervaring gebaseerd. En ongefundeerd vind ik het pas als je jezelf zomaar goeroe gaat noemen.

Maar goed die hele discussie hebben we gehad verder.

Ik vind het behoorlijk triest dat je vindt dat je voor TS moet opkomen; ga je ook zijn handje vasthouden als hij vanmiddag bij de baas zit?
pi_43774769
Eer aan jezef ouden en verder kjken...wij zoeken nog goeie Citrix mensen...dus
  woensdag 22 november 2006 @ 10:38:42 #194
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43774973
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:29 schreef SjaakKnaak het volgende:
Eer aan jezef ouden en verder kjken...wij zoeken nog goeie Citrix mensen...dus
Nou je treft het wel, de TS is een goeroe
pi_43774999
gaaf...maaruh 5x examen voor citrix moeten doen? welke modules dan
  woensdag 22 november 2006 @ 11:11:35 #196
121707 5112
Iedereens lievelingsgetal
pi_43775702
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:04 schreef freak1 het volgende:
Waar vind jij dan een post waarin iemand het gedrag van die baas goedkeurt? Iedereen hier is het er (volgens mij) wel over eens dat die baas fout gehandeld heeft, maar zoals altijd, het verhaal heeft twee kanten. De TS heeft blijkbaar ook wel een paar niet-zo-handige acties uitgehaald waar mensen hier hem -terecht- op wijzen. Als je niet tegen opbouwende kritiek kan moet je geen topic openen op fok
Someone you trust is one of us...
pi_43776070
Heeft weinig nut om xx keer hetzelfde te zeggen, laten we gewoon wachten tot Marve terug is van zijn werk of dat hij even tijd vind om ons te vertellen hoe het vandaag is gelopen.
pi_43776279
wijze woorden van Just...
pi_43776360
quote:
Op woensdag 22 november 2006 08:40 schreef Bastoenie het volgende:
Is geen kloon, klopt wel. Nu weet ik inderdaad zeker om wie het gaat

Man met het korte lontje, succes met je lijmpoging vandaag Marve, of gewoon je andere grote verhalen achter na gaan
Ha! U is de baas in hoogsteigen persoon?! En zat stiekem mee te lezen in dit topic om 'm straks ongenadig de zak te geven.

Kom op, vertel, we willen nu ook de andere kant van het verhaal horen

[/ mode]
.
  woensdag 22 november 2006 @ 11:54:16 #200
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_43776807
Haha een manager die je naar je kamer stuurt Zou ik ook niet zo prettig vinden. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')