abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68841570
Ik luister op dit moment naar 't debuut album van Miss Montreal - Miss Montreal

Heerlijke plaat.
Van stoere up tempo nummers tot ballads.
Er staan 12 nummers op en is 'n absolute aanrader!!
Komt 15 mei in de winkel en verkrijgbaar vanaf 15 euro.
pi_69104078

Na lang wachten alsnog een nieuw album van Dido. Wist niet dat ze een nieuwe had uitgebracht totdat ik ging zoeken op internet. 9 maanden na data alsnog het album gekocht. Wederom Dido's stijl alleen anders. Iets anders dan maar want haar stem blijft hetzelfde.

Vond haar vorige albums dan wel beter, laatste album is wat saai in mijn oren. Saai maar alsnog goed te beluisteren.
Genieten is toegestaan!!!
pi_69226076

De LP-versie zelfs, nog van m'n vader uit zijn studententijd. l'Histoire se répète.

Heerlijke LP waarop de echte Supertramp-sound geboren lijkt te zijn. Er komen dan ook een paar echte Supertramp-klassiekers van deze LP, zoals School, Dreamer, Rudy en titeltrack Crime of the Century. Het minder bekende Asylum vind ik echter ook erg goed, net als het prachtige Hide in your Shell. Eigenlijk heeft deze LP alleen maar sterke nummers.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:47:12 #254
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_69308821

Hij is vandaag 50 geworden en dus de hele avond Morrissey draaien.
Ooit de stem en gezicht van The Smiths, ondertussen bezingt hij al zo'n 20 jaar solo z''n miserabele leven zonder hoop, liefde en vlees (letterlijk én figuurlijk ) En dat alles met grandeur, cynisme en venijn. Kortom: een Held.

[ Bericht 0% gewijzigd door MuadDib op 23-05-2009 15:33:45 ]
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 24 mei 2009 @ 03:21:47 #255
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_69343011

Ik luister nu naar het fijn-voor-laat-op-de-avond-album A rush of blood to the head van Coldplay. Coldplay heb ik vrij vroeg leren kennen, ergens rondom Yellow. Bijna geheel op goed geluk kocht ik Parachutes, en werd compleet overdonderd door de schoonheid van dit album, een geweldige aankoop. Na hun concert samen met Live en Supergrass in het Goffertpark, waar ik het toch jammer vond dat ik niet alle liedjes kende, heb ik ook dit album gekocht.

Melodieuzer, meeslepender dan de voorganger. En dat zijn maar een paar kenmerken van dit geweldige album. Dromerig, romantisch, weemoedig, gevoelig, en toch staat alles als een huis.

En zoveel kenmerken als er bij deze cd in me opkomen, zoveel herinneringen zijn er. Die ene nacht met die ene jongen waarop we de beide cd's van Coldplay achter elkaar draaiden, en waarna ik een aantal maanden niet meer normaal naar deze cd heb kunnen luisteren zonder aan hem te moeten denken.... Die ene scene in Cold Feet, waarin de vrienden onder de klanken van The Scientist Helen Baxendale gedenken. Keer op keer in het donker naar Amsterdam luisteren om de pracht van dit nummer in alle hevigheid te kunnen ervaren. Lichtelijk in tranen denken aan mijn ex bij Warning Sign.

Zoals de albumhoes sporen achterlaat, zo heeft dit album sporen nagelaten in mijn herinneringen. Om te koesteren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Andromache op 24-05-2009 04:25:36 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_69379215
Kreeg net lucht van dat Paolo Nutini weer met een nieuwe plaat komt, dus ff gaan zoeken op YouTube. Nieuwe single is dus Candy en klinkt wel ok, alleen lijkt zn stem erg veranderd...
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_70232049
luister naar de cd 'A Season in Hell' van October Fall. Het debuut en helaas ook meteen het laatste album. lijkt vrij veel op het nieuwste album van the All American Reject (die trouwens ook wel heel erg tof is )

pi_70474701
Peter Fox - Haus Am See

Komt nu regelmatig voorbij op tv en trek t toch best goed. Heeft een apart sfeertje er omheen hangen en blijft lekker hangen.
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_70523388
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:56 schreef Druktemaker het volgende:
[ afbeelding ]

Heerlijk album dat ik toegestuurd kreeg van iemand. Normaal houd ik hier niet echt van, maar dit klinkt toch wel goed.

http://www.vnvnation.com/
heb het ff geluisterd en moet zeggen
  zondag 26 juli 2009 @ 01:00:06 #260
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71331149
Mensen tof dat u ons blijft mededelen wat jullie op dat moment aan luisteren zijn (muziek of apparaten ) maar zoals de OP zegt; vertel d'r n beetje bij, tgaat ons om jullie persoonlijke beleving van die muziek. Maak het een beetje aantrekkelijk om voor anderen ook ff dat nummer/album aan te zetten
Wat je vindt, ...
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:16:51 #261
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_71571827

Gewoon geniaal. Metallica inmiddels 4x live gezien en ook al vind ik Seek & Destroy niet hun beste nummer, blijft het altijd de perfecte afsluiter. Zit alles in; heerlijke intro, lekker agressieve zang van James en een goede opbouw Het blijft mooi om het enorme verschil qua stem te horen tussen de albumversie van Kill 'Em All en de manier hoe James hem nu zingt bij optredens. Echt van een jongens naar een mannenstem

Dit nummer heeft net zo'n briljante intro als mijn favoriete Metallica nummer: Master of Puppets. Heerlijke gitaarintro's & solo's van Kirk!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_71705815

Heerlijke old-school pepperplaat. Jammer dat ze een stop hebben van twee jaar, had ze graag dit jaar weer live gezien. Helaas spelen ze dan vaak (bijna) alleen maar werk van hun laatste albums en die zijn toch een stuk minder. Zou wat mij betreft dan ook goed zijn dat als ze straks in oktober de studio weer induiken weer terug gaan naar hun roots.
pi_72338741

Een hardcore bandje wat ik onlangs heb ontdekt.
Een zeer zekere aanrader voor mensen die houden van rommelige chaotische hardcore.
Ik kan er nu in ieder geval al geen genoeg van krijgen .
  maandag 7 september 2009 @ 11:54:46 #264
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72514787

White Zombie - Let sleeping corpses lie

Na lange tijd heb ik dan eindelijk de White Zombie collectie in huis. Nog altijd jammer dat deze groovende monsterband er mee gekapt is, maar gelukkig hebben we de muziek nog. De eerste platen van White Zombie zijn vreselijk moeilijk aan te komen, en deze complete verzamelaar maakt het dus een hoop mensen makkelijker.

Is het daarmee ook een aanrader?

Nou, nee. Niet echt. Het wordt erg duidelijk waarom die oude platen zo moeilijk te verkrijgen zijn en dat het hoogtepunt van de band tegen het einde ligt, namelijk bij Astrocreep. Mensen die White Zombie niet kennen, kan ik die plaat van harte aanbevelen, en mensen die White Zombie wel kennen zullen waarschijnlijk teleurgesteld raken, omdat die oude platen een kaal geluid kennen van een band die duidelijk nog op zoek is en me (eerlijk gezegd) weinig indrukwekkend voorkomt.
Resteert de fanaat met wat teveel geld op zak, die per se de verzameling compleet wil hebben. Ga voor jezelf dus na in welke categorie je valt...
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_72529888
Lycia - Day in the stark corner.

Het album wat de invloed geweest is voor October Rust, mijn favoriete Type O Negative album.
Het album is zwart, duister en zwartgallig. Het album is een meester in je gehele gemoedstoestand down te brengen, zeker geen vrolijk plaatje maar zo perfect bewerkt en gemaakt dat het je zo weet te raken. Een van de mooiste albums zoals Peter Steele het zo mooi wist te verwoorden:

"You should be familiar with Lycia. It's dark, ambient goth music. The last album is called A Day In The Stark Corner. I would like our next album to sound something like this. It is the most depressing thing I've ever heard in my life. If I put it on in the morning when I get up...I'm useless for the rest of the day. Makes me feel like killing myself. It's like why even bother getting dressed when I can just slit my wrists. Such simple hypnotic beats, everything is drowned in reverb. Yet, the emotion comes through so loud and clear. It's just devastating, as beautiful as it is devastating. That's how I want to come through."

Persoonlijke favoriet is:

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 20:21:46 ]
pi_73498384
Laat ik jullie eens kennis maken met de band genaamd Suburban Legends.

Momenteel ben ik helemaal in de ban van hun nummer "Let's be Friends" afkomstig van het album "Let's be friends..........And Slay The Dragon". Op het internet komt vaak de term "Diska" terug als je hen wilt omschrijven omdat het pop, disco en ska combineert. Op het zelfde album, een paar nummers later, had ik even een paar tellen de waan dat ik naar The Beegee's aan het luisteren was.

Al met al is het vrolijk makende muziek die goed in de smaak zal vallen bij liefhebbers van poprock met een vleugje ska en een snufje disco.

Link naar het betreffende nummer:
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:00:16 #267
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_73662880
Megadeth - Youthanesia

Met de komst van het nieuwe album heb ik weer wat meer Megadeth geluisterd, een band die ik pas relatief kort luister. Waar de meeste mensen Rust in Peace als hun meesterwerk beschouwen, vind ik Youthanesia vele malen beter. Het is veel muzikaler en dat bevalt me bij deze band toch wat beter. Ook vind ik RIP na verloop van tijd saai worden, bij dit albums weet eigenlijk elk nummer mij wel van het begin tot het einde te boeien. Met als uitschieters het prachtige A Tout le Monde en de knallende afsluiter Victory.
Om weer terug te komen op het nieuwe album, die doet mij namelijk denken aan Youthanesia, maar dan minder goed.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_73702014
Marillion - Less is More

Ik ben geen die-hard Marillion-fan. Ik ken niet alle nummers uit mijn hoofd. Ik kan dus niet oordelen of de nieuwe, herschreven voor akoestische uitvoering, versies nou beter zijn dan de oude versies.

Ik weet wel dat ik het een geweldig album vind. Het is niet geschikt voor op kantoor of in de auto. Teveel achtergrond-geluid. Hier thuis in de CD-speler zo laat op de avond.....heerlijk De nummers zijn allemaal minimalistisch maar toch herkenbaar als Marillion. Vol met subtiele en aparte geluiden. Een aanrader wat mij betreft

[ Bericht 2% gewijzigd door PdeHoog op 16-10-2009 09:44:39 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:40:13 #269
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73720532
En hoe heet die plaat?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:57:08 #270
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_73721126
Gokje : Less is More ...

[ Bericht 75% gewijzigd door fripper op 16-10-2009 18:37:55 ]
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
pi_73740236
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef fripper het volgende:
Gokje : Less is More ...

[ afbeelding ]
Die ja Plaatje ff aangepast.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 02:35:16 #272
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_73771416
Om - Conference of The Birds
At Giza

Een van de meest rustgevende en tegelijk opzwependste nummers die ik ken. Aan de ene kant kabbelt het lekker relaxed voort maar als je het nummer eens heb gehoord dan zit je voortaan het hele nummer geduldig af te wachten tot het laaste stuk waarin die laatste paar akkoorden het hele nummer in een keer helemaal af maken. Ik kan er wel meer woorden aan vuil maken maar je kan ook zelf luisteren:

dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:17:02 #273
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73878839
Er zijn weer wat posts verwijderd.
Uit de OP:
quote:
In dit topic kun je plaatsen welk nummer of album je beluistert. Om het aantrekkelijk te maken voor anderen om te lezen en discussies te laten ontstaan, is het de bedoeling dat je bij elk nummer een korte review of toelichting zet over het nummer of over de artiest. Het is echter niet de bedoeling dat je slechts een afbeelding van het album en een gekopieërde lap tekst van Allmusic of een andere bron neerzet, het gaat hier om de persoonlijke beleving van muziek.

Wil je je mede-FOK!kers simpelweg laten weten welke muziek er nu door je speakers komt:
Wat luister je nu? #1880
Wat je vindt, ...
pi_73880410
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Er zijn weer wat posts verwijderd.
Uit de OP:
[..]

Wil je je mede-FOK!kers simpelweg laten weten welke muziek er nu door je speakers komt:
Wat luister je nu? #1880
Mijn excuses
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_74322501
The Black Crowes - Before the frost
Leuke plaat, zelfs ietsje beter als Warpaint.

Oh, Tennesee you got me runnin
But I'm not coming back this time
Way out west is where I'm goin
To forget the one I left behind
My pessimism extends to the point of even suspecting the sincerity of the pessimists.
pi_74365176

Archive - Controlling Crowds

Tot een week geleden had ik nog niet van deze Londense triphopformatie gehoord, maar na het bekijken van de intrigerende video bij het nummer Bullets besloot ik het hele album te downloaden luisteren.
Heerlijk donkere triphop, soms simplistisch en dan weer ontzettend ingewikkeld, altijd met een sinistere ondertoon. Zeker meerdere luisterbeurten waard, maar de eerste indruk is al allesbehalve onverdienstelijk. Nu op de headphones (Sony MDR-V900HD) ivm buren, maar ik denk dat ik deze van het weekend maar eens op een installatie met dikke sub ga beluisteren.

edit: stomme youtube tags...

[ Bericht 5% gewijzigd door MaartenGrendel op 03-11-2009 21:44:33 ]
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:39:45 #277
38549 dewd
100% pure
pi_75285765
Echt een old skool dagje tijdens het uitzieken en dan komen je van alles tegen op youtube.
Vraag me af hoeveel mensen het nummer kennen

Echte jaren 80, foute haren, foute kleding maar ik zou zo terug willen
  woensdag 23 december 2009 @ 09:27:21 #278
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_75958338
Arachno & Dualtrax - Summer memories #3. XM formaat chiptune.

Arachno is een chiptune artiest uit Noorwegen die in 1997 is begonnen met componeren. Ik weet niet of hij nog recente nummers heeft gemaakt. Het grootste deel van deze muziek is ergens tussen '96-2004 gemaakt. XM is een module file die af te spelen is met onder andere winamp of XMplay.

Tof liedje alhoewel ik deel 2 van de Summer Memories toch toffer vind.

Liedje op youtube:
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 23 december 2009 @ 10:29:35 #279
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_75960041
Devin Townsend Project - Bend it like Bender!"

Normaal gesproken post ik hier hele albums, maar voor dit nummer maak ik graag een uitzondering. Meneer Townsend heeft namelijk weer een erg prettig plaatje gemaakt, en voor de gelegenheid onze eigen Anneke van Giersbergen gevraagd om wat nummers in te zingen. Het resultaat mag er wezen, met (voor mij) als hoogtepunt dit nummer. Devin laat weer eens horen dat hij weet hoe hij een volle sound moet bewerkstelligen en de combinatie met de zang van Anneke is erg prettig.

Er is ook een officiele clip, maar eigenlijk is deze soort van "Making of" veel leuker om te kijken.
Dommage arachide-fromage
  Moderator zondag 17 januari 2010 @ 18:55:48 #280
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_76933232
MOD-MEDEDELING:
Hey, jongens, vaste gebruikers hier. Jullie topic gaat op de schop, nou ja, een beetje.

De omloop is hier te laag, zeker voor zo'n leuk topic als dit. Ergens in de komende weken ga ik jullie loskoppelen, zodat je mee moet doen in de concurentie tussen de drie dagen topics. Misschien een beetje flauw, maar ik denk dat er dan echt meer uit deze reeks is te halen. Discussie mag eventueel in MUZ FB & FAQ - Modness is all in the mind

Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator vrijdag 22 januari 2010 @ 13:51:35 #281
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_77138748

Volgens mij het eerste officiele Beatleproduct dat ik, samen met mijn broer, in huis haalde. Op een of andere manier heruitgegeven in 1993, volgens mij omdat het in een reclame zat. We kochten deze op vinylsingle en Sexy MF op cassettesingle. Die van Prince ligt nu hier, dit singletje denk bij mijn broer.

Misschien niet eens het beste nummer van Lennon, wiens solocarrière ik ook niet superhoog acht, maar voor mij toch nog wel een van de meest bijzondere nummers.
  Moderator vrijdag 22 januari 2010 @ 13:52:27 #282
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_77138776
En hij komt weer eens boven drijven.
pi_77292614
Surrealistic Pillow - Jefferson Airplane

Ik ken ze van White Rabbit en Somebody To Love, dus ik verwachtte psychedelische rock, maar het ging zelfs meer richting beatles
Ik doe niet meer aan een signature
  Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 13:05:26 #284
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_77446270

Een van de weinige originele punkband, die nog steeds rond loopt. Meestal weet de band echter weinig indruk achter te laten, die nummer is darentegen geweldig. Voor mij een van de echte punkklassiekers in de trend van Ballroom blitz.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:10:04 #285
22273 Dizer
Save the beard!
pi_77446410

Vind haar niet geweldig maar dit is wel een lekkere nummer met een fijne remix!
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:03:42 #286
67089 Gillingham
The horror...
pi_77447839

Tegenwoordig luister ik nauwelijks meer naar Rage Against the Machine, maar het blijft een interessante, originele en goede band. De drie albums die ze gemaakt hebben, waar Evil Empire er één van is, zijn allemaal van een constante kwaliteit. Maar als puber sprak deze band me veel meer aan dan nu.

Ik realiseerde me pas onlangs dat People of the Sun over de Zapatistas ging, waar De La Rocha veel mee bezig was (is?).
What's it going to be then, eh?
pi_77460826
Infected Mushroom - Sa'eed

goa-/psytrance. van hun nieuwste album "legend of the black shawarma". geweldige muziek. weet niet wat ik er verder over moet zeggen, ik zou zeggen give it a listen
  Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 21:21:27 #288
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_78200956

Belgische cabaretfolk van Jan de Smet, die eerder al samenwerkte met Urbanus. Bij vlagen erg sterk, vaak echter te lullig. Vooral het album Van harte gefotografeerd, waarop verschillende muziekstijlen worden geparodieerd, is wel grappig.
pi_78808454
tvp
pi_78808733
Daily Bread

Best wel een eigen sound en een jong bandje, ze zijn ook nog maar een jaar echt actief ofzo.
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 11:45:26 #291
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_78809156

New York Dolls ontstond begin jaren 70 in New York en bestond uit David Johanson, Jerry Nolan, Sylvain Sylvain, Arthur 'the killer' Kane en Johnny Thunders. Met hun mix van glamrock, jankende gitaren, make-up en homosexuele verwijzingen, wisten ze de Amerikanen van zich te vervreemden, maar in Engeland wisten ze wel indruk te maken. In 1972 brachten ze het album 'Too much too soon' uit een profetische titel want een paar jaar later klapte de band door drank en drugs uit elkaar.

De Sex Pistols schreven hun New York voor deze band en Johnny Thunders werd de Herman Brood van de punkscene, tot zijn dood aan een overdosis in 1991. Johansen scoorde in '87 een wereldwijde hit als Buster Poindexter met het nummer Hot hot hot. Ook Jerry Nolan overleed, in 1992, maar in 2004 kwam de band weer bij elkaar. Kort na de eerste reunieconcerten overleed ook bassist Arthur Kane. De band treed nog steeds op, zij het slechts met de enige twee overlevende leden.
pi_78809815
Ik ben net dit aan het lezen, de Dolls komen daar ook veelvuldig in voor:
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 16:58:36 #293
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_78818442
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:08 schreef bartrid het volgende:
Ik ben net dit aan het lezen, de Dolls komen daar ook veelvuldig in voor:
[ afbeelding ]
Bij vlagen is het heel leuk, maar over het algemeen prefereer ik solowerk van Thunders, hoewel dat ook weinig constant is.
pi_78841667

Wow, dit ontdek ik net! Dit is echt goed zeg!
  Moderator zondag 7 maart 2010 @ 14:25:20 #295
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_78846906
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:44 schreef Gitaarmat het volgende:

Wow, dit ontdek ik net! Dit is echt goed zeg!
Iets meer info mag wel...
pi_79121608
Black Rebel Motorcycle Club. Ze hebben 8 maart hun zesde album uitgebracht en het is zeker niet de minste!
De plaat stampt er bij mij zeker in. Ik denk dat ze dit jaar op een aantal festivals in Nederland/België zullen. De sound van B.R.M.C is een combinatie van garage rock, blues en folk.

Het nieuwe album is nóg iets meer richting bluesrock.

donderdag 8 april 2010 @ 20:18:44 #297
188728 Lyzio
why do we fall
pi_80097002
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef Mark het volgende:
Favoriete nummers: Cats in the Cradle, Milkman's Son en de Black Sabbath-cover N.I.B. (ook al te horen op de Nativity In Black tribute).
Vergeet ook 'Jesus Rode A Harley Davidson' alsjeblieft niet!!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  Moderator zondag 11 april 2010 @ 11:41:05 #298
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_80180716

Zangclubje geleid door dé achtergrondzangeres van Nederland: Jodi Pijper. Jodi heeft zo'n beetje bij alle Nederlandse artiesten backingsgezongen. Dit was haar poging om door te breken als solo-artieste. De single werd nog wel gedraaid, maar het album flopte, waarna ze weer op de achtergrond verdween. Wat wel heel leuk is aan dit (kinder)liedje, is dat de muziek zich aan de personages aanpast (bij de cowboy wat country, bij prins carnaval hoempapa, enzovoort).
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 11:25:37 #299
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_80440307

Ik ben echt geen groot fan van The Smiths of Morrissey, op de een of andere manier valt het nooit zo bij mij. Ik vind het wel leuk, maar nooit geweldig. Dit nummer vind ik echter wel heel mooi. De crue tekst, die toch niet alles verraad en natuurlijk een mooi nummer om een zonnige zondag mee te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')