dan ik (ben)quote:
Lekker makkelijk reageren he als je maar 1 post leest.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, midden in de nacht een luier verschonen of voeden gaat wel érg ver, daar kan je als ouder niets mee. Wat denkt die baby eigenlijk wel zeg!![]()
Ik heb het hele topic gelezenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lekker makkelijk reageren he als je maar 1 post leest.![]()
Coulant van jequote:Op woensdag 22 november 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
wees vooral blij, echt dat meen in,
Tja, goh hee, wat erg, andere mensen betrekken in je geluk. En dan heb ik het nog niet eens over vreemden, nee maar stel je voor, je vrienden, als in: mensen die je na staan, betrekken in je gelukquote:maar betrek niet de hele wereld in je "geluk" want (ja, ik realiseer me dat het een natuurlijke reactie is) als je er zelf niets mee te maken heeft BOEIT het je gewoon geen fuck.
Idd, tegen mijn wil in. Voor MIJ is het geen geluk, slechts een normaal iets in het leven.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Coulant van je
[..]
Tja, goh hee, wat erg, andere mensen betrekken in je geluk. En dan heb ik het nog niet eens over vreemden, nee maar stel je voor, je vrienden, als in: mensen die je na staan, betrekken in je geluk
Geloof me, ik weet normaal alles te rationaliseren, maar die hormonen veranderen je gewoon in een theemuts. Zelfs een Steven Segal-film weet je te interpreteren als een drama ("die kung-fu-chinees die net doodging...die heeft ook een moeder! boehoehoe...)quote:Op woensdag 22 november 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Prima als iemand kinderen wil en heeft, uiteraard 100% geen moeite mee.
Maar idd het zoooo overtrokken gedrag erom heen, kijk hij heeft 10 vingers!!!!!11111eins!!1111
Ohhhhhhhhh, ze deed burp!!!!!.
En het ergste van allemaal: Het is een wonder!!!!!!
ja hoor, iets dat al tienduizenden jaren elke dag een paar honderduizend keer gebeurt is echt aan te merken als een wonder.
Benader het nou gewoon eens vanuit een nuchter standpunt, wees vooral blij, echt dat meen in, maar betrek niet de hele wereld in je "geluk" want (ja, ik realiseer me dat het een natuurlijke reactie is) als je er zelf niets mee te maken heeft BOEIT het je gewoon geen fuck.
Dat had ik al door jaquote:Op woensdag 22 november 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Best hoor, maar verwacht dan van "mij" geen leuke, lieve, kroelige reacties terug.
Ga mensen toch ook niet de hele dag lastig vallen met mijn hobbies, interesses en obsessies?
Zal wat worden als ik (voorbeeld, trust me) met mijn net verkregen zeldzame vlindercollectie uit werweggistan?
Ik heb gisteren een biefstuk gegeten. Oh, mijn vlinders lusten geen vlees
Mooie auto daar man! : Ja, mijn vlinders hebben ook die kleur
Lekker wijf!!!! : Vlinders hebben een heel apart paringsritueel, wist je dat?
Zo gaat dus een gesprek met een ouder, en dat gaat na een tijdje behoorlijk op je zenuwen werken.
nee, dat weten ze dus nietquote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef DarkElf het volgende:
mensen gaan altijd klinken alsof ze een retard hebben voorgebracht ipv een kind
ik kan daar echt met verbazing naar kijken, weet je zelf wel hoe infantiel je overkomt dan?
Het wordt pas echt zielig als twee van die moeders tegen elkaar op beginnen te bieden.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef DarkElf het volgende:
mensen gaan altijd klinken alsof ze een retard hebben voorgebracht ipv een kind
ik kan daar echt met verbazing naar kijken, weet je zelf wel hoe infantiel je overkomt dan?
Wij snappen elkaarquote:Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef DarkElf het volgende:
oh trouwens, ik vind kinderen leuk
en het zal wel iets hormonaals zijn ofzo waardoor nieuwe ouders, maar vooral moeders alleen nog maar over hun koter kunnen leuteren...
ja dat is idd het allerbelangrijkste in hun leven geworden, logisch.
vind het alleen ontzettend annoying dat ik daar, als kinderloze, wel begrip voor moet hebben maar dat die moeders niet snappen hoe ik er tegenaan kijk en dat mijn leven niet alleen uit luiers, kolven/bv, boertjes of whatever bestaat...
fijn dat er nog mensen zijn, buiten mijnquote:Op woensdag 22 november 2006 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar.
De kinderen van een vriendin van mij (6+9) vind ik echt super hoor, maar die mensen KEN ik dan ook.
Alleen dus IEDEREEN die een kind heeft gekregen gaat IEDEREEN er mee lastig vallen, ongevraagd! En als je geen interesse toont ben je meteen op zijn minst sjagerijnig.
En idd, dat opbieden is helemaal triest.
je hebt gelijk, laat maar, ik hoor er niet zo graag bijquote:
mijn klok tikt ook maar na afgelopen weekend weer geconfronteerd te zijn met nieuwbakken ouders en hun gedragquote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef SHE het volgende:
Mijn klokje tikt ookt onvermoeibaar voort, maar zodra ik weer eens in OUD kijk of de opvoedpolitie op tv zie, ga ik keihard snoozen.
Het is voor een groot deel afhankelijk van wie jij als mens bent en of jij de keuze maakt op te gaan in alleen een ouderrol of dat je daarnaast ook nog gewoon "she" blijft.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef SHE het volgende:
Mijn klokje tikt ookt onvermoeibaar voort, maar zodra ik weer eens in OUD kijk of de opvoedpolitie op tv zie, ga ik keihard snoozen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |