Je kunt lullen als brugman, mmaar dat gaat er bij deze jongen echt niet om hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij kon al lopen toen je een baby was(oftewel: je weet niet waar je het over hebt.... pas na een tijd is het zo dat ze gaan huilen om aandacht...)
Wat jij wilt. Ik leef niet om jou te overtuigen dus bij deze...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Je kunt lullen als brugman, mmaar dat gaat er bij deze jongen echt niet om hoor. Want hij huilde immers alleen alssie op zijn bek ging. Hij huilde als baby zijnde niet.
Als mijn kind nooit zou janken ging ik ermee naar de huisarts om te kijken of zijn/haar stembanden wel in orde zijn.
En ik niet om jou te overtuigen. Maar ik heb nu al medelijden met je eventuele toekomstige kinderen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Ik leef niet om jou te overtuigen dus bij deze...
Wij komen er niet uit. Einde discussie.![]()
En ik met de jouwe... als je in je rol als FA al schaamteloos grappen maakt over kinderen in levensgevaar ter wereld worden gebracht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef nikky het volgende:
[..]
En ik niet om jou te overtuigen. Maar ik heb nu al medelijden met je eventuele toekomstige kinderen..
Ik maak absoluut geen grap. Ben bloedserieus. Ik heb medelijden met jouw eventueel toekomstige kinderen als jij nog altijd dezelfde opvattingen erop nahoudquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En ik met de jouwe... als je in je rol als FA al schaamteloos grappen maakt over kinderen in levensgevaar ter wereld worden gebracht.
Zal wat worden.![]()
Het zal een gebrek aan aandacht zijn, ofzo......quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik maak absoluut geen grap. Ben bloedserieus. Ik heb medelijden met jouw eventueel toekomstige kinderen als jij nog altijd dezelfde opvattingen erop nahoud. En daar heeft mijn FA zijn niets mee van doen. Waarom je dat erbij betrekt is mij dan ook een compleet een raadsel en getuigd van zwaktebod.
Even wachten hoor, even mijn viool pakken om deze post van het juiste meisje-met-de-zwavelstokjes achtergrond sfeertje te voorzien...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:14 schreef SpecialK het volgende:
als je in je rol als FA al schaamteloos grappen maakt over kinderen in levensgevaar ter wereld worden gebracht.
Zielig laatste woord ventje ben je... ga nou maar lekker topics sluiten of grappen maken over hoe zwakzinnig couveuse kinderen wel niet zijn daar ben je goed in.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik maak absoluut geen grap. Ben bloedserieus. Ik heb medelijden met jouw eventueel toekomstige kinderen als jij nog altijd dezelfde opvattingen erop nahoud. En daar heeft mijn FA zijn niets mee van doen. Waarom je dat erbij betrekt is mij dan ook een compleet een raadsel en getuigd van zwaktebod.
pssst... het is een vrouw... een zwangere.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zielig laatste woord ventje ben je... ga nou maar lekker topics sluiten of grappen maken over hoe zwakzinnig couveuse kinderen wel niet zijn daar ben je goed in.![]()
![]()
Oh dan neem ik alles terug.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pssst... het is een vrouw... een zwangere.
Klopt vooral bij mensen die nogal dom op een forum reageren én die SpecialK hetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zielig laatste woord ventje ben je... ga nou maar lekker topics sluiten of grappen maken over hoe zwakzinnig couveuse kinderen wel niet zijn daar ben je goed in.![]()
![]()
quote:
Misschien dat ik het straks anders doe. Dan ga ik het niet over het kind hebben als men op kraamvisite komt maar over de bevalling, bonkjes, sliertjes en de ontplofte molquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef erodome het volgende:
Wat vreemd zeg dat als je op KRAAMVISITE gaat dat het over het kind gaat zeg, dat verwacht je toch niet zeg, dan verwacht je toch gewoon een krat bier en voetbal, nog nooit van gehoort zeg dat ze op kraamvisite aandacht aan de baby en de moeder besteden....
En ook echt zeer vreemd dat als mensen een kind hebben dat ze er gaarne over praten, zo'n kind neemt maar een heel deel van je leven in en is alleen maar belangerijk voor je, daar praat je toch niet over zeg!!!!
Nee, je moet gewoon net doen alsof je geen kind hebt dat is veel beter!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Klopt vooral bij mensen die nogal dom op een forum reageren én die SpecialK heten. En die niet aan hun moeder durven te vragen of zij vroeger ook huilden. ( want dat heb je nog steeds niet gedaan
)
Dat was dus sarcastisch.quote:[..]
Ik hoef je moeder niet aan de lijn hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is dat ik waarde hecht aan mijn privacy anders had ik je der zo aan de lijn gegeven.
[..]
Dat was dus sarcastisch.![]()
De waarheid is soms te hard voor de aanstaande ouder om te kunnen bevatten. Don't worry... als je kindje een paar maandjes rond loopt zal je zelf ook wel merken dat babies en peuters niet de eeuwig fragiele poppetjes zijn die je denkt. Ze kunnen beter tegen een stootje (zowel psychisch and fysiek) dan menig volwassen persoon.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik hoef je moeder niet aan de lijn hoor.
Jij jankte vroeger net zo hard als de rest van dat kleine grut..
Ouder(s) open daar anders even een topic met de mededeling dat in het ziekenhuis men de babies gewoon de hele nacht lieten janken en het licht gewoon uitging.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn zoontje heeft een week in het ziekenhuis gelegen, in de couveuse, die werd dus echt wel 's nachts gevoerd en alles hoor, jankte echt niet door en kwam toen hij thuis was 's nachts ook gewoon voor voedsel hoor, dat doen alle kleintjes, ze hebben gewoon een nachtvoeding nodig namelijk...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De waarheid is soms te hard voor de aanstaande ouder om te kunnen bevatten. Don't worry... als je kindje een paar maandjes rond loopt zal je zelf ook wel merken dat babies en peuters niet de eeuwig fragiele poppetjes zijn die je denkt. Ze kunnen beter tegen een stootje (zowel psychisch and fysiek) dan menig volwassen persoon.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De waarheid is soms te hard voor de aanstaande ouder om te kunnen bevatten. Don't worry... als je kindje een paar maandjes rond loopt zal je zelf ook wel merken dat babies en peuters niet de eeuwig fragiele poppetjes zijn die je denkt. Ze kunnen beter tegen een stootje (zowel psychisch and fysiek) dan menig volwassen persoon.
Ik heb al genoeg aandacht aan je trollaria besteed. Wij komen er niet uit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:02 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Veeg me op! Ik kom niet meer bij!! De waarheid is hard
Ik weet niet hoe oud dat jij denkt dat ik ben alleen heb ik wel het gevoel iets meer ervaring te hebben met kids dan jij.. Mijn kindje loopt zometeen niet een paar maandjes rond. Daar is het te jong voor en zal het hoogstwaarschijnlijk eerst gaan kruipen. Les 1, een babie zal eerst liggend en naderhand zittend de wereld verkennen. En we hebben het hier niet over peuters maar over babies. Niet van het onderwerp afdwalen he.
En zoals ik al zei, verder op je tekst ingaand, ik heb medelijden met je evenuele toekomstige kinderen..
Kun je ook nog inhoudelijk op mijn posts ingaan of was dit alles wat je uit je toestenbord geperst kreeg?
En waar precies zie jij mij trollen dan? Ik zie een discussie die jij niet kan winnen en nogal "raar" doet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg aandacht aan je trollaria besteed. Wij komen er niet uit.![]()
Eens... Meestal is het honger of een natte luier... pijn vooral tijdens het krijgen van tandjes en groeipijnen natuurlijk. Dingen waar je als ouder erg weinig mee kan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:26 schreef Graaf_Tell het volgende:
Baby's huilen omdat ze of honger hebben , of pijn hebben .. en soms ook wel een keer om niets.
En tussen die 3 dingen hoor je het verschil wel.
Het belangrijkste van het opvoeden van een kind is dat je consequent moet zijn in dingen die je doet.
Ik jank nu alleen maar van het lachen om jouw zielige poging om grappig te zijn.quote:Kijk cornflakesknakkertje : jou hebben ze lekker laten janken in de couveuse. om 21 uur het licht uit en laat maar brullen.
En hey wat zien we nu? het is na 21 uur en je jankt nog steeds met het verschil dat je nu niet in de couveuze ligt.
oh maar het was helemaal niet grappig bedoeld.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eens... Meestal is het honger of een natte luier... pijn vooral tijdens het krijgen van tandjes en groeipijnen natuurlijk. Dingen waar je als ouder erg weinig mee kan.
Als je een stabiel ritme hebt gevonden voor de dagelijkse dingen dan blijft het aandachtshuiltje over.
Iets wat je dus moet proberen te negeren.
[..]
Ik jank nu alleen maar van het lachen om jouw zielige poging om grappig te zijn.![]()
![]()
trust me, babies krijsen niet voor aandacht, ze janken alleen pas als hun ouders niet aanwezig zijn en dat is bij 7 maanden . Pasgeborene janken als ze oncomfortabel liggen of honger hebben, na een aantal maanden janken ze als een vreemd persoon nadert en na 7 maanden janken ze als hun pappa en mamma er niet zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Cheap shot. Ik was het aan het typen ik dacht bij mezelf 'nah zulke goedkope en bovendien kwetsende opmerkingen (voor andere mensen die hun leven gestart hebben in een couveuse) zou een FA wel laten liggen'
I guess i was wrong.![]()
[..]
Aandacht trekken is iets wat JUIST bij babies een heel erg instinctief element is. Overblijfseltje uit primitievere tijden waarbij de luidste zuigeling met langste tijd aan den tiet krijgt.
80% baby gekrijs kan je oplossen met ze gewoon komen opzoeken en ze vasthouden. Moet natuurlijk ook meer dan regelmatig gebeuren maar 's nachts hoef je niet per se de slaaf van je kind te worden.
Als een kind normaal altijd krijst en hij is ineens een lange tijd stil... DAN moet je je zorgen gaan maken. Niet anders om.
Als je analfabeet bent en je bovendien onzeker bent over je eigen standpunten als mens en daarom in een topic met veel modjes maar snel de kant kiest met de meeste steun.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:06 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Dus, als ik het goed begrijp, moet je volgens SpecialK babies even stilzwaffelen wanneer ze om aandacht huilen?
Ook babies worden groot, en sneller dan je denkt. Dan vind je waarschijnlijk het jammer dat de poep en kotsperiode (dus ook de eerste wordjes, stapjes etcetera) voorbij is (..) maar dan kun je wel een fatsoenlijk gesprek met ze voeren. Het zijn tenslotte mensen.quote:Op maandag 20 november 2006 19:27 schreef Mister_Puke het volgende:
damn, ik dacht dat het incidenteel voorkwam, maar nee hoor. steeds vaker merk ik dat vrouwen en baby's een no-go zijn. Damn er is geen hol meer aan, geen zinnig woord mee te praten; nee ze denken alleen nog maar aan die kutkoter van 8 mnd die geen woord zegt en dom rondloopt/kruipt/spuugt/schijt....
Kraamvisite is helemaal drama, een uur lang alleen maar baby gelul, man wat ben ik blij dat ik weg kan. Een koter lijkt me best leuk maar als m'n leven er zo uit gaat zien.....
Weet je wat nu zo leuk is? Dit zijn van die typische uitspraken waar je je over 10 jaar heeel erg voor schaamt omdat je dan pas het benul hebt ontwikkeld in te zien hoe ontzettend dom en onbenullig je aan het blaten bentquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, midden in de nacht een luier verschonen of voeden gaat wel érg ver, daar kan je als ouder niets mee. Wat denkt die baby eigenlijk wel zeg!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eens... Meestal is het honger of een natte luier... pijn vooral tijdens het krijgen van tandjes en groeipijnen natuurlijk. Dingen waar je als ouder erg weinig mee kan.
dan ik (ben)quote:
Lekker makkelijk reageren he als je maar 1 post leest.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, midden in de nacht een luier verschonen of voeden gaat wel érg ver, daar kan je als ouder niets mee. Wat denkt die baby eigenlijk wel zeg!![]()
Ik heb het hele topic gelezenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lekker makkelijk reageren he als je maar 1 post leest.![]()
Coulant van jequote:Op woensdag 22 november 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
wees vooral blij, echt dat meen in,
Tja, goh hee, wat erg, andere mensen betrekken in je geluk. En dan heb ik het nog niet eens over vreemden, nee maar stel je voor, je vrienden, als in: mensen die je na staan, betrekken in je gelukquote:maar betrek niet de hele wereld in je "geluk" want (ja, ik realiseer me dat het een natuurlijke reactie is) als je er zelf niets mee te maken heeft BOEIT het je gewoon geen fuck.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |