quote:NOS Nationaal Lijsttrekkersdebat deel 2 (grote partijen)
Dinsdag 21 november, 20:30 - 22:05, Nederland 1
Verslag van het Nationaal Lijsttrekkersdebat aan de vooravond van Tweede Kamerverkiezingen. Deze uitzending kruisen Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA), Mark Rutte (VVD), Jan Marijnissen (SP), Femke Halsema (GroenLinks) en André Rouvoet (ChristenUnie) de degens over actuele politieke onderwerpen. Presentatie: Ferry Mingelen en Paul Witteman.
quote:Freek de Jonge - De stemming 2006
Dinsdag 21 november, 22:05 - 23:45, Nederland 1
Verkiezingsconference waarin De Jonge zal ingaan op actuele en minder actuele onderwerpen op de voor hem zo karakteristieke wijze. Het lijkt het begin van een nieuwe traditie. Presentatie: Freek de Jonge.
quote:NOS Nationaal Lijsttrekkersdebat deel 1 (kleine partijen)
Dinsdag 21 november, 19:00 - 20:00, Nederland 1
Verslag van het Nationaal Lijsttrekkersdebat aan de vooravond van Tweede Kamerverkiezingen. Deze uitzending gaan de lijsttrekkers van D66 (Alexander Pechtold), SGP (Bas van der Vlies), Fortuyn (voorheen LPF) (Olaf Stuger), EénNL (Marco Pastors), Partij voor de Vrijheid (Geert Wilders) en Partij voor de Dieren (Marianne Thieme) met elkaar in discussie over actuele politieke thema's. Presentatie: Dominique van der Heyde en Joost Karhof.
En mijn vriendinquote:Op maandag 20 november 2006 18:27 schreef Slam het volgende:
moet Marianne Thieme het opnemen tegen al die prutpartijtjes
die is misschien leuk om te volgen, eindelijk is andere mensen in debat dan die eeuwige 6 grootste.quote:Op maandag 20 november 2006 18:22 schreef Visitor1982 het volgende:
Om 19.00 komt er een verkiezingsdebat tussen de kleinere partijen... (Waar GroenLinks en de CU eigenlijk ook bij horen)
In zover je daarvan kan spreken, ja.quote:Op maandag 20 november 2006 18:31 schreef k3vil het volgende:
Dit zal wel de laatste kans zijn voor de lijsttrekkers om stemmen te winnen, of heb ik mij hierin vergist
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 20 november 2006 18:22 schreef Visitor1982 het volgende:
Om 19.00 komt er een verkiezingsdebat tussen de kleinere partijen...
Ja dat is zo, maar dan hebben we een debat met 4 mannen en gaan een aantal Nederlanders weer zeiken dat vrouwen in de politiek beter vertegenwoordigd moeten worden en dat we niet geëmancipeerd overkomen en meer van dat soort onzin.quote:Op maandag 20 november 2006 18:22 schreef Visitor1982 het volgende:
Om 19.00 komt er een verkiezingsdebat tussen de kleinere partijen... (Waar GroenLinks en de CU eigenlijk ook bij horen)
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:14 schreef Corelli het volgende:
20:30. Ik zal voor de buis zitten. Ik heb Rutte nog wat advies gemailed. Kijken of hij geluisterd heeft.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:14 schreef Corelli het volgende:
20:30. Ik zal voor de buis zitten. Ik heb Rutte nog wat advies gemailed. Kijken of hij geluisterd heeft.
hahaquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:14 schreef Corelli het volgende:
Fortuyn mocht in 2002 ook bij de groten aanschuiven in de debatten op basis van de peilingen, dus is 't logisch dat de LPF dat nu niet mag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:12 schreef Urquhart het volgende:
LPF had trouwens bij de grote moeten staan qua zetels in de Kamer.
argumenten en oneliners om Bos en Marijnissen inhoudleijk onderuit te halen. Als Bos of Marijnissen de woorden "eerlijk delen" in de mond neemt dan moet hij daar meteen op in gaan door de woorden "eerlijk verdienen" te zeggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
haha![]()
Zeg, deel dat advies alvast eens met ons..
Zolang je maar niet meeklapt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:57 schreef TechXP het volgende:
Ben benieuwd. Ik zit in de zaal (in ieder geval bij debat met de kleintjes)
Dus kan ik het eens van een andere kant zien dan van het tv scherm
De eerste vind ik nog wel ok, maar verder vind ik het een beetje twijfelachtigquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:29 schreef Corelli het volgende:
[..]
argumenten en oneliners om Bos en Marijnissen inhoudleijk onderuit te halen. Als Bos of Marijnissen de woorden "eerlijk delen" in de mond neemt dan moet hij daar meteen op in gaan door de woorden "eerlijk verdienen" te zeggen.
Voedselbanken zijn een teken van welvaart. Niet van armoede. Nou maar hopen dat Rutte dat kan verkopen.
Verder nog wat andere dingetjes. Rutte moet het belang van een liberaal economisch beleid goed zien te verkopen. Slimme verwijzingen naar het verleden kunnen hem helpen. Dingen in de trant van "wie wel er nou op een vooroologs welvaartsnievau zitten" gaan het goed doen.
Ik heb ze zelfs mijn mobiel gegeven. Ik hoop toch wel op rutte of anders wel zijn spindoctor aan de lijn te hebben vanmiddag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |