komop zegquote:Op maandag 20 november 2006 18:25 schreef Stoomhamer het volgende:
Weg met de gelovigen in de politiek; scheiding kerk en staat a.u.b.

Staatsschuld aflossen? Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op maandag 20 november 2006 18:31 schreef Arnold_fan het volgende:
Wees nu maar blij dat we een keer niet al het geld weggooien. Laten we eerst eens de staatsschuld gaan aflossen.

Pas voor dit jaar wordt er een klein overschot verwacht. De vorige 2 keer dat zoiets gebeurde was gewoon met de PvdA in de regering.quote:Op maandag 20 november 2006 18:31 schreef Arnold_fan het volgende:
Wees nu maar blij dat we een keer niet al het geld weggooien. Laten we eerst eens de staatsschuld gaan aflossen.

2 woorden.quote:Op maandag 20 november 2006 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pas voor dit jaar wordt er een klein overschot verwacht. De vorige 2 keer dat zoiets gebeurde was gewoon met de PvdA in de regering.
Het is een fabeltje dat rechts zoveel beter zou zijn met de centen.

Volgens mij is er maar een paar kwartalen sprake geweest van economische teruggang.quote:Op maandag 20 november 2006 18:45 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
2 woorden.
economische regressie.

ik geef een reply van 4 woorden dus beweren doe ik niks.quote:Op maandag 20 november 2006 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar een paar kwartalen sprake geweest van economische teruggang.
Maar je beweert dus dat rechts alleen in economisch slechte tijden regeert..

Welke problemen heeft hij opgelost danquote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
ik geef een reply van 4 woorden dus beweren doe ik niks.
Balkendende heeft natuurlijk in een economisch kutte tijd geregeerd. tijdens paars was er geld zat en toch is het op.
Balkenende heeft bezuinigd en problemen opgelost!

De mondiale recessie.quote:Op maandag 20 november 2006 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welke problemen heeft hij opgelost dan?

WEL?quote:Op maandag 20 november 2006 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]

quote:Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef Zwansen het volgende:
Maar de economische problemen destijds waren zeker wel aan hem te danken.

Nee al zou het prima kunnen dat z'n kabinet het herstel heeft vertraagd.quote:Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef Zwansen het volgende:
Maar de economische problemen destijds waren zeker wel aan hem te danken.

Ja een dwaas met een sleetje die faalde tijdens de spelen. Is dat de verdienste van Balkenende?quote:

Wachtlijsten? Ow wacht, die zijn inderdaad niet voor 100% opgelost dus dat telt nietquote:Op maandag 20 november 2006 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]

Nee en in de thuiszorg alleen maar toegenomen volgens mij.quote:Op maandag 20 november 2006 18:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wachtlijsten? Ow wacht, die zijn inderdaad niet voor 100% opgelost dus dat telt niet

Daar kon het kabinet in zo'n korte tijd geloof ik niet zoveel aan doen of er moesten gigantische maatregelene getroffen worden wat niet te doen was.quote:Op maandag 20 november 2006 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee en in de thuiszorg alleen maar toegenomen volgens mij.

We hebben momenteel de warmste november sinds tijden!quote:Op maandag 20 november 2006 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
Nah, ben geen expert maar om nu te zeggen dat onder Balkenende alles kut was...... Dat is gewoon triest

Balkenende CDA VVD toppertje begrotingstekorten.quote:Op maandag 20 november 2006 18:31 schreef Arnold_fan het volgende:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |